Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 08 (Xbox 360)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiong
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

InFernaL_ sanoi:
Johtuu siitä että olet keskeyttänyt pelin/pelejä, pitää pelata alusta loppuun kaikki 50 peliä, jotta saat sen achievementtin.

Ai, okei. Kiitti tiedosta jos on varma tieto ;) On noita pari peliä jäänyt kesken kun vastustaja on lähtenyt (lasketaanko se?) ja sitten oma peli on kerran tai kaksi sanonut disc errorit.

Alkaa vähän maistumaan puulta toi livekin kun tyypit sammutelee aina kun johtaa ja vielä kaiken lisäksi se disc error juttu on kyllä niin perseestä.

Mitä on varmat maalit? Mua ainaki vituttaa kitinä moisista. Ite teen suuren osan maaleista onetimerilla ja mulle on ainaki valitettu sitä raukkamaiseks. Vittu mitä paskaa!

Jokke79 sanoi:
Mitä on varmat maalit? Mua ainaki vituttaa kitinä moisista. Ite teen suuren osan maaleista onetimerilla ja mulle on ainaki valitettu sitä raukkamaiseks. Vittu mitä paskaa!

En sano tätä absoluuttiseksi faktaksi tätä mutta osa vain veivaa sen skillstickin kanssa ja lähes poikkeuksetta vasen-oikea-vasen ja molari on kyljellään ja kiekko repussa. Ei tarvi olla edes läpiajo tai mikään vastaava. Se on melkein varma maali. Toinen on, että tulee maalin takaa maalin eteen ja nosta kiekon molarin ohi yläpesään (menee myös todella usein). Kolmantena voi sanoa one-timerit.

En tietenkään tarkoita etteikö näytä saisi käyttää mutta kohtuus kaikessa. Jotkut hakevat kokoajan vain veivimaali tai onetimeria niin kyllähän se ärsyttää kun ne ovat ns. helppoja maaleja. Jääkiekko on maalintekopeli, mutta herrasmiessäännöt mukaan otettuna niin noita ei saisi kokoaikaa viljellä. Pienenä vertauksena, kukapa meistä ei joskus olisi pienenä pelannut koulussa liikuntatunnilla salibandya tyhjiin maaleihin ja siellä on yleensä niin ettei puolesta kentästä sitä sinne lämitä. No joo vähän ehkä huono mut kai toi pointti tuli selväks kaikille.

Motamoro sanoi:
En sano tätä absoluuttiseksi faktaksi tätä mutta osa vain veivaa sen skillstickin kanssa ja lähes poikkeuksetta vasen-oikea-vasen ja molari on kyljellään ja kiekko repussa. Ei tarvi olla edes läpiajo tai mikään vastaava. Se on melkein varma maali. Toinen on, että tulee maalin takaa maalin eteen ja nosta kiekon molarin ohi yläpesään (menee myös todella usein). Kolmantena voi sanoa one-timerit.

En tietenkään tarkoita etteikö näytä saisi käyttää mutta kohtuus kaikessa. Jotkut hakevat kokoajan vain veivimaali tai onetimeria niin kyllähän se ärsyttää kun ne ovat ns. helppoja maaleja. Jääkiekko on maalintekopeli, mutta herrasmiessäännöt mukaan otettuna niin noita ei saisi kokoaikaa viljellä. Pienenä vertauksena, kukapa meistä ei joskus olisi pienenä pelannut koulussa liikuntatunnilla salibandya tyhjiin maaleihin ja siellä on yleensä niin ettei puolesta kentästä sitä sinne lämitä. No joo vähän ehkä huono mut kai toi pointti tuli selväks kaikille.
I agree. Samaa mieltä olen kyseisestä asiasta. Peliä olen tahkonnut livessä monia satoja matseja ja vähitellen erityisesti nuo veivausmaalit alkavat maistumaan puulta. Tuon tyylin osaa livessä jo lähes kaikki.

Jos vastustaja tekee niin eihän kukaan sinua kiellä tekemästä samoin. Itse käytän noita jos vastustajakin tekee, pelit vaan päätty jotain 5-7 tai 6-7. Mitä on kyllä aika epärealistista

mites se palaajan "taso" määrittyy? Itsellä taso tietenkin 1 ja ihmetyttää kun jollain saattaa olla vain muutama livepeli ja taso on jotain kympin hollilla.

Livessä minua ei niinkään vituta onetimer-maalit tai yksinläpiveivit. Molemmat on ansaittuja, usein hyvästä onetimerista tai varsinkin yksinläpi-tilanteesta seuraa jopa maali. Hyvin ja tarkasti kuitenkin kun puolustaa, ei näitä paikkoja matsissa kovin montaa pääse sattumaan.

Kuitenkin.

Jumalauta ne spedet ketkä rannailee siniseltä.
Ei ole raivostuttavampaa asiaa kuin voittaa ottelun laukaukset 38-10 ja hävitä matsi 5-6. Muutama "kaveri" livessä harrastaa juuri sitä rannaripaskaa, joista liki jokainen uppoaa, jos ei äijää saa poikittain siihen eteen.

Ärsyttävin piire tässä asiassa on kuitenkin se, että sekä nuo rannarimaalit, maalin takaa "vanhanaikaiset", sekä iso osa muistakin varmoista paskamaaleista saataisiin kitkettyä sillä pois, että livepelin vaikeustasoa pystyisi muuttamaan ylöspäin. Ainakaan kaverin kanssa kun tahkotaan, niin harvoin yli kuutta maalia tulee vaikka mitä yrittäisi.

Superstar-taso nettiin all the way.

cchaoun kanssa olen kyllä täysin samaa mieltä!!!

Ja niistä skill stick maaleista sen verran että jos joku nyt läpiajoon laskee niin kyllä itse ainakin silloin sitä tulee käytettyä, eipä oikeastaan muuten... One timer maaleja tulee yleensä tehtyä ja se ei ole kuin puolustavan joukkueen huonoutta jos ei niitä pysty estämään!!!

Dynasty modessa pystyykö pelaajille tekemään jatkosopimuksia kesken kauden?
Waiver listalle ei pysty laittamaan pelaajia kuin lähettämällä farmiin?

Trancey sanoi:
Dynasty modessa pystyykö pelaajille tekemään jatkosopimuksia kesken kauden?
Waiver listalle ei pysty laittamaan pelaajia kuin lähettämällä farmiin?

Ei voi. Tämä on minunkin mielestä harmittava virhe. Ja miksi ei vieläkään voi ostaa tai vaihtaa pelaajia SM/Elitseerieneistä NHL:ään????? Ärsyttävää... Olisi mukava vaikka draftata jotain nuoria lupaavia SM-liigasta tai ostaa jotain kovia pelaajia ja esim kauden aikana tarkkailla tilastoja noista sarjoista... tässä olis yks helkutin hyvä parannus ehdostus seuraavaan versioon.

Toi tason määräytyminen livessä kiinnostaa itseänikin. Onkos jollain haisua millä sitä sais nostettua mailaannojaaja 1 tasolta ylöspäin.

patrio sanoi:
Toi tason määräytyminen livessä kiinnostaa itseänikin. Onkos jollain haisua millä sitä sais nostettua mailaannojaaja 1 tasolta ylöspäin.

Eikös tätä tiedä ketään???

Pystyykö tätä pelaamaan netissä silleen, että on kaverin kanssa samalla puolella samalta koneelta, vastaan jotain toista tyyppiä?

Tragedy sanoi:
Minä en tuossa onnistunut :-o
Kun siihen tulee se joukkeiden valinta, työnnät sen tatin sinne suuntaan missä pelaatte, eli koti tai vieras. Sitten siihen tulee jotain tekstiä ja painat ok. Sen jälkeen se kysyy sen pelaajatunnuksen niin laitat sieltä sellaisen kuin "guest". Sitten se ohjain tulee puolellesi ja näin voitte pelata kaverisi kanssa livessä samalla puolella.

Joskus on tultua pelattua neljä samalla puolella. Tosin se meni jo sähläykseksi eikä pelistä tullut mitään.

Ylös Bottom