Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 08 (Xbox 360)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiong
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

partio sanoi:
Kun siihen tulee se joukkeiden valinta, työnnät sen tatin sinne suuntaan missä pelaatte, eli koti tai vieras. Sitten siihen tulee jotain tekstiä ja painat ok. Sen jälkeen se kysyy sen pelaajatunnuksen niin laitat sieltä sellaisen kuin "guest". Sitten se ohjain tulee puolellesi ja näin voitte pelata kaverisi kanssa livessä samalla puolella.

Joskus on tultua pelattua neljä samalla puolella. Tosin se meni jo sähläykseksi eikä pelistä tullut mitään.

onko tämä siis "pikapeli - sijoitukseltaan samantasoiset" kohdassa?

Neljällä pelailu on kyllä hauskaa mut aika säätöö ja sähläystä haha. Jos on kaks tai kolme hyvää pelaajaa ni onnistuu kyl hienosti moninpeli, joka tapaukses hauskaa on kuitenki.

Jaskaxx sanoi:
onko tämä siis "pikapeli - sijoitukseltaan samantasoiset" kohdassa?
Joo siis siitä olen aina mennyt pelaamaan ja sitten vain kun valitaan joukkeita niin kaverisi laittaa ohjaimesi joukkueenne puolelle. Sitten vaan pelaamaan.

mikäs mahtaa olla vikana kun lätkii noita "samantasoisia pikapelejä" niin usein tulee niin ettei voi valita joukkuetta. sitten ainoa vaihtoehto on "istunnosta".

Ei nyt aivan suoraan liity aiheeseen, mutta:
Huvittaisi ostaa kiekkopeli lähinnä satunnaisia kaksinpelejä varten. 08:n demoa on tahkottu tosi paljon, mutta kokoversiokin olisi kiva jo saada. En kuitenkaan viitsi maksaa täyttä hintaa, eli vaihtoehtona on joko ostaa NHL 07 (~15) tai odottaa että 08 halpenee. Onko noilla kahdella minkälaisia eroja?

Mimmo sanoi:
Ei nyt aivan suoraan liity aiheeseen, mutta:
Huvittaisi ostaa kiekkopeli lähinnä satunnaisia kaksinpelejä varten. 08:n demoa on tahkottu tosi paljon, mutta kokoversiokin olisi kiva jo saada. En kuitenkaan viitsi maksaa täyttä hintaa, eli vaihtoehtona on joko ostaa NHL 07 (~15) tai odottaa että 08 halpenee. Onko noilla kahdella minkälaisia eroja?

Odota että 08 tulee sun budjetille sopivaksi, tai sitten koitat metsästää käytettyä. Vaikka 07 oli ihan hyvä on niillä eroa kuin aamuhämärällä ja iltahämärällä...
08 on HUOMATTAVASTI parempi peli pelata kaverin kanssa ja livessä.
En jaksa nyt kaikkia eroavuuksia laittaa... mutta tärkein on varmaankin puolustuksen AI ja ylivoimat.

Aijai prkl, tappiohan sieltä tuli. Finaalissa meinaan Anaheimia vastaan. Voitot menivät Anaheimille puhtaasti 4-0, mutta luvut valehtelevat. Pingviinit hävisivät jokaisen ottelun maalin erolla, kaksi jatkoajalla. Ja prkl millä maaleilla ankat munkittivat! Selännekin ujutti niin hämärästi laidalta Fleuryn ohi, ettei mitään rajaa!

Onhan tämä aivan eri peli nollaseiskaan verrattuna. Hyökkäyspäässä voi jopa pyörittää peliä aidosti, eikä läpiajoja tule lähellekään niin herkästi. Todellinen ylivoimamyllytys on vain niin hauskaa =)

Juu kyllähän tämä ihan mukavaa viihdettä on. Tosin nyt olen siirtynyt Fifa 08:iin, vähän kyllästyin noihin "veivausmaaleihin" joita tuppaa tulemaan aivan liian usein, juuri läpiajoista. Tosin kyllähän ne voi estää, ettet anna vastustajalle läpiajoja.

Mutta joo muuten loistavaa viihdettä, varsinkin kahdestaan pelattuna livessä. Suosittelen jos olet jääkiekon ystävä. Katseleppa vaikka huuto.netistä tai täältä myynti-osto palstoilta jos joltakin sattuisi löytymään peli hyvään hintaan.

Tiukin ottelu historiassa (okei, versio 07 mutta silti). Olin häviöllä koloserässä 6-5 ja 8 sekkaa jäljellä ja vastatiimi tekemässä hyökkäystä. Pavel Datsyuk saa ihmeen kaupalla kiekon hyökkääjältä, puskee kahden läpi, tekee breakawayn ja 0.9 sekuntia ennen *ottelun* loppua tekee tasoittavan maalin. Okei, hävisin pelin jatkoajalla kumminkin, mutta voi saamari että se oli hieno tunne. Pulssi varmaan 230 ja uskomaton tunne taas. Änärit on ainoita urheilupelejä mitä pelaan ja voi hyvä tavaton että niissä on sitä tunnelmaa. :D :cool:

Kertokaas miten te sen dynasty moden olette vetäny läpi, kun niitä otteluitahan on ihan kiva määrä pelattavana ja mis vaihees alkaa playoff? Annatteko pelin itse simuloida montaakin matsia vai pelasitteko kaikki matsit itse? Perhanan hyvä pelihän tämä on ollut, mutta minulle alkaa pelin edetessä jo pelkäl pro asteel olemaan vaikeuksia tehdä maaleja, kun en osaa kikkailla viel kunnol ja vedot menee suoraan veskaan päin, mutta on niitä hienoja maalejakin saanu ja kerran matsi päätty et sain kolmannen erän lopus maalin ja peli meni tasoihin, kun aikaa oli jäljellä 3 sekunttia.:D

Täs on muuten tosi hyvät biisit mukana ja ainakin Paramore:n ja Enter Shikari:n kappaleet olen käynyt lataamassa iPod:iin.

Runkosarjassahan pelataan 82 ottelua, jonka jälkeen pleijarit alkavat. Veljen kanssa etenimme niin, että emme samaa joukkuetta vastaan pelanneet itse kovin tiheästi. Pleijareissa sitten pelasimme kaikki pelit itse. Crosby murskasi kaikki takomalla yli 160 pistettä. Todellista dramatiikka otteluissa alkoi näkyä vasta playoffien toisella kierroksella, kun vastaan asettui Washington Capitals, jonka Janne Hauhtonen pyöritti peliä hullun lailla. Tampa Bay ja New York Islanders putosivat kepeästi, mutta Anaheim oli liikaa tosiaan finaaleissa.

Paras lääke pelissä maalintekoon on one-timer varsinkin kaksinpelissä. Tekoälyn sijoittumista voi koittaa yksinpelissä parannella Created plays -ominaisuuden avulla. Maalin takaa konttorista maalin edustalle heitetyt passit ovat myrkkyä maalivahdeille.

Mä en ole pelannut ainuttakaan peliä tekoälyä vastaan kokoversion saavuttua. En kestä yleensäkään tekoälyä vastaan pelaamisesta missäkään urheilupelissä. Suoraan vaan liveen, tai sitten harjoittelen kaverin kanssa pelaamaan ensin kahdestaan.

Supertere,

ei tuo guest homma toimi, kun sen valitsee se sanoo että, "Please use a profile that contains a valid membership". apuuva. jou

Paavi sanoi:
Runkosarjassahan pelataan 82 ottelua, jonka jälkeen pleijarit alkavat. Veljen kanssa etenimme niin, että emme samaa joukkuetta vastaan pelanneet itse kovin tiheästi. Pleijareissa sitten pelasimme kaikki pelit itse. Crosby murskasi kaikki takomalla yli 160 pistettä. Todellista dramatiikka otteluissa alkoi näkyä vasta playoffien toisella kierroksella, kun vastaan asettui Washington Capitals, jonka Janne Hauhtonen pyöritti peliä hullun lailla. Tampa Bay ja New York Islanders putosivat kepeästi, mutta Anaheim oli liikaa tosiaan finaaleissa.

Paras lääke pelissä maalintekoon on one-timer varsinkin kaksinpelissä. Tekoälyn sijoittumista voi koittaa yksinpelissä parannella Created plays -ominaisuuden avulla. Maalin takaa konttorista maalin edustalle heitetyt passit ovat myrkkyä maalivahdeille.

Joo täytyy varmaa alkaa antaa simun hoitaa ainakin noita samaa joukkuetta vastaan pelattavia matseja. Ite pelaan Anaheim joukkueella muuten.:D Maalin teko tilanteita tarvii kyl harjotella enemmän.

[FIN]Scorpion sanoi:
Kertokaas miten te sen dynasty moden olette vetäny läpi, kun niitä otteluitahan on ihan kiva määrä pelattavana ja mis vaihees alkaa playoff? Annatteko pelin itse simuloida montaakin matsia vai pelasitteko kaikki matsit itse?
Kyllähän noita tulee aika paljon simuloitua noita matseja runkosarjan aikana. Mielenkiinto loppuis väkisinkin jos koittas pelata koko runkosarjaa. Pleijareissa alkaa vasta ne kunnon pelit, joissa sitten riittääkin mielenkiintoa..

Jannut. Siis kausi 82 ottelua ja playoffithan kuuluvat pelin henkeen että ne pelataan ainakin kertaalleen läpi. Kivaa se silti on vaikka välillä hieman jauhamista.. Vaikeimmalla tasolla sentään otteluitakin voi hävitä ajoittain niin mielenkiinto säilyy helpommin kuin ennen.

Warra sanoi:
Jannut. Siis kausi 82 ottelua ja playoffithan kuuluvat pelin henkeen että ne pelataan ainakin kertaalleen läpi. Kivaa se silti on vaikka välillä hieman jauhamista.. Vaikeimmalla tasolla sentään otteluitakin voi hävitä ajoittain niin mielenkiinto säilyy helpommin kuin ennen.
Nyt osu Warra asian ytimeen! Jos ei kiinnosta pelata pelejä niin ostakaa managerointi peli. Mielestäni on hienoa että kaudella kokee ylä ja alamäkiä, kuten tappioputkia ja tähtipelaajien loukkaantumisia.. (prkl, Zetterberg vedettiin kylmäks edellisessä pelissä ja on pois ainakin kuukauden... se siitä pistepörssin johdosta).
Välillä peli sujuu ja rökittää jonku joukkueen 7-1 ja välillä lukemat on toisin päin.

Splinky sanoi:
Kyllähän noita tulee aika paljon simuloitua noita matseja runkosarjan aikana. Mielenkiinto loppuis väkisinkin jos koittas pelata koko runkosarjaa. Pleijareissa alkaa vasta ne kunnon pelit, joissa sitten riittääkin mielenkiintoa..

Kyllä minä pelaan mieluummin itse kaikki ottelut. Vaikka tätä lätkäpeliä en tänä vuonna hirveästi ole tahkonut, niin kyllä kauteen kuuluu, että kaikki pelit pelataan. Nyt kun into jälleen on vähän palannut, niin tuskin Dynastyssa toista kautta kerkiää vetämään ennen kuin 09:t tulevat.

Warra sanoi:

Kyllähän tuo periaatteessa näin on, mutta toisaalta vasta nollaseiskassa pelailtiin viitisen kautta phillyllä ja pari minnesotalla, eikä intin ansiosta tuota peliaikaa niin kamalasti löydy, joten on tyydyttävä kompromisseihin. Pleijareissakin noita takaiskuja ehti kokemaan, sillä Staal ja Parise joutuivat molemmat lasarettiin juuri ennen finaaleja.

Ylös Bottom