Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 08 (Xbox 360)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiong
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Warra sanoi:
Jannut. Siis kausi 82 ottelua ja playoffithan kuuluvat pelin henkeen että ne pelataan ainakin kertaalleen läpi. Kivaa se silti on vaikka välillä hieman jauhamista.. Vaikeimmalla tasolla sentään otteluitakin voi hävitä ajoittain niin mielenkiinto säilyy helpommin kuin ennen.

Onhan se noinkin, mutta ainakin meikäläisellä on vapaa-aika sen verran vähissä, että tota tahtia pelailisin varmaan puoli vuotta yhtä kautta. Oishan sekin toisaalta aika realistista.. ;)
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Splinky sanoi:
Onhan se noinkin, mutta ainakin meikäläisellä on vapaa-aika sen verran vähissä, että tota tahtia pelailisin varmaan puoli vuotta yhtä kautta. Oishan sekin toisaalta aika realistista.. ;)

Niin, no minulla menee se 2-3kk että saan pelattua yhden kauden tuota peliä Dynastyssä, mutta mihinpä sitä kiire ees on.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Kipe_ sanoi:
Niin, no minulla menee se 2-3kk että saan pelattua yhden kauden tuota peliä Dynastyssä, mutta mihinpä sitä kiire ees on.
Pari viikkoa julkaisun jälkeen pelin hommasin ja viikko sitten sain kauden läpi.. Eli kyllähän tuossa kestää. Toki siinä välissä oli pari lyhyempää peliä mutta ei se mitään. Jääkiekko on semmoinen että sen parii jaksaa palailla.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Peefkele,

Miten tuo 2vs1 onlinessa oikeen tapahtuu, menen omalla accountilla peliin, sit se sanoo että pitää mennä tuon accountin guestiksi toisella ohjaimella että voi pelata. Pistän sen guestiksi mutta se tyrkyttää jotaki erroria.

Mikä avuksi
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Live Goldia ei enää minulta löydy, joten en osaa kysymyksiin vastata, enkä siis myös pääse pelaamaan kuin kavereita ja konetta vastaan.

Aloitin tässä vuodenvaihteessa Dynastyn ns. puhtaalta pöydältä pienen tauon jälkeen. Jotenkin alkaa taas olla jo noin 20 pelin jälkeen aika kypsä koko peliin. Pro-tasolla vastustaja ottaa turpaan vähintään viidellä maalilla ja All-Starsilla ja Superstarilla häviän aina kahdella-kolmella maalilla tehden itse 0-2 maalia. Suurempaa kusettamisen makua ei pelissä ole ilmennyt yhden minuutin kolmen maalin putkea lukuunottamatta, jotka Kipper imaisi aika säälittävästi. Ja tekihän Al jossain ottelussa myös kaksi maalia maalin läpi maalin takaa. Onhan tuo maalinteko kahdella vaikeammalla tasolla palkitsevaa, mutta All-stars taso tuntuu puuttuvan kokonaan, sillä noissa kahdessa vaikeimmassa en huomaa edes eroa. Periaatteessa pelistä olisi johonkin, mutta oman tason puuttuminen syö kuitenkin miestä aika hyvin, vaikka pelit kohtalaisen tasaisia ovatkin. 2K8:sta ei enää tässä vaiheessa täyden pelin hintaa viitsi maksaa...
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Nojoo, eilen sain ekan kauden pelattua dynastyssä, mut ei kyllästytä yhtään. "Tähtipelaaja":lla pelasin ja kyllä niitä häviöitäki tuli. Yhtään matsia en simuloinu paitsi AHL:ssä. Pudotuspeleis tuli sitten tappio... : D
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Tragedy sanoi:
Aloitin tässä vuodenvaihteessa Dynastyn ns. puhtaalta pöydältä pienen tauon jälkeen. Jotenkin alkaa taas olla jo noin 20 pelin jälkeen aika kypsä koko peliin. Pro-tasolla vastustaja ottaa turpaan vähintään viidellä maalilla ja All-Starsilla ja Superstarilla häviän aina kahdella-kolmella maalilla tehden itse 0-2 maalia.
Kannattaa kikkailla niillä slidereilla, vaikka se aluksi melko työläältä tuntuukin.. ja löytyyhän niitä valmiita slidereita mm. Operation Sports ja The Breakaway sivustojen foorumeilta.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Kannattaa kikkailla niillä slidereilla, vaikka se aluksi melko työläältä tuntuukin.. .

Jonkun verran olen noitakin säädellyt, ja ainakin ottelut ovat reilusti tasaisempia. Play-Off mahdollisuudet tosin saattoivat kaatua jo ensimmäisen 20 ottelun jälkeen, mutta ehkä uusilla slidereilla voisi alusta aloittaa. Meinasin saada jopa kolmen ottelun voittoputken, mutta Tampa tekikin sitten kolmannessa erässä (pelin) viidessä minuutissa viisi maalia, joten tulikin 4-5 turpaan. Vähän epärealistinen fiilis jäi päälle (niin kuin Suomi - Ruotsi puolivälierässä 2003).
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Miten, muuten on. Jos tilaan tän pelin netistä ruotsalaisilla kuorilla, niin onko peli ruotsinkielinen
lukuunottamatta siis ohjekirjaa ja kansia jotka ovat, mutta onko esimerkiksi pelin valikot ruotsiksi yms. Sitten vielä, että kauankohan menee jos tän tilaa ruotsista. Ei mistään lähikaupoista tätä löydy..
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Miten, muuten on. Jos tilaan tän pelin netistä ruotsalaisilla kuorilla, niin onko peli ruotsinkielinen
lukuunottamatta siis ohjekirjaa ja kansia jotka ovat, mutta onko esimerkiksi pelin valikot ruotsiksi yms. Sitten vielä, että kauankohan menee jos tän tilaa ruotsista. Ei mistään lähikaupoista tätä löydy..

pelin pitäis olla ihan eng/fin/swe. .. Toki kaveri osti gamestopilta fifan jossa piti olla kannet vaan ruotsiks, pelin kielivalikot oli ruotsi,portugali ja espanja...
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Kysymys koskien kokoonpanoja. Päivitin käsin 3 kertaa kokoonpanot ja seuraavanlainen ongelma ilmenee --> 2-3 joukkueen kokoonpanot tyhjenee. Ensimmäisen jälkeen kaikki toimi normaalisti pari viikkoa ja yhtäkkiä Idän- All star oli tyhjä. Toisen kerran Buffalo ja Calgary tyhjeni. Ja kolmannen kerran Buffalo ja Rangers tyhjeni.Onko vika pelissä?
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Kannattaakos uutena pelaajana koittaa live-matseja muutaman pelatun pelin jälkeen, vai kannattaisiko harjoitella ensiksi jonkin verran esim. dynastya pelaamalla?
Dynastya olen kerennyt muutaman pelin pro-vaikeustasolla pelata ja ihan mukavan tiukkoja matseja on ollut. Edellisiä nhl:iä olen toki pelannut, mutta niitä ei lasketa, koska skill stick on kuitenki aivan erilainen, kuin mihin olen tottunut.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Kannattaakos uutena pelaajana koittaa live-matseja muutaman pelatun pelin jälkeen, vai kannattaisiko harjoitella ensiksi jonkin verran esim. dynastya pelaamalla?
Dynastya olen kerennyt muutaman pelin pro-vaikeustasolla pelata ja ihan mukavan tiukkoja matseja on ollut. Edellisiä nhl:iä olen toki pelannut, mutta niitä ei lasketa, koska skill stick on kuitenki aivan erilainen, kuin mihin olen tottunut.

EI KANNATA... trupiin tulee sulle siel. Sun kannattais pelata Dynastya viel vaikeammalla vaikeusasteella sillä toi pro-taso on liian helppo. Siis tietty se aluks voi olla vaikee, kun olet vasta alottanut pelaamaan tätä peliä, mutta myöhemmin huomaa et pääsee liian helposti vastustajan alueelle vaikka jostain sivusta ja sit yrittää liikaa samoja taktiikoita.

Itekkin pelasin Dynastyn läpi pro-tasolla ja sitkun pelasin kaverin kaa livessä, niin eihän se peli oikeen sujunukkaan yhtä hyvin vaan jouduin aika kovaan pyörrytykseen ja ei onnistunu paljoonkaa noi hyökkäysyritykset. Jos sul on kaks ohjainta, niin harjottele vaik eka kaveria vastaan.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

[FIN]Scorpion;579209 sanoi:
EI KANNATA... trupiin tulee sulle siel. Sun kannattais pelata Dynastya viel vaikeammalla vaikeusasteella sillä toi pro-taso on liian helppo. Siis tietty se aluks voi olla vaikee, kun olet vasta alottanut pelaamaan tätä peliä, mutta myöhemmin huomaa et pääsee liian helposti vastustajan alueelle vaikka jostain sivusta ja sit yrittää liikaa samoja taktiikoita.

Itekkin pelasin Dynastyn läpi pro-tasolla ja sitkun pelasin kaverin kaa livessä, niin eihän se peli oikeen sujunukkaan yhtä hyvin vaan jouduin aika kovaan pyörrytykseen ja ei onnistunu paljoonkaa noi hyökkäysyritykset. Jos sul on kaks ohjainta, niin harjottele vaik eka kaveria vastaan.


Pakko vähän kommentoida.

Livessä pärjääminen ei mitenkään riipu siitä kuinka monella maalilla ´hakkaat koneen superstar-modessa.

Livessä määrää paskan maun laki: Kuinka nopeasti opit tekemään varmoja maaleja (siniseltä rannaus samaan ylä'kulmaan kuin mistä luistelet, onetimer tietyillä joukkueilla joilla on tietty kuvio, yksinläpi-tilantet). Livessä pelien vaikeustaso on pro, joka tarkoittaa sitä että verkon yli kaveria vastaan pelatessa voi unohtaa ne mukavat 3-2-ottelut joita on aina niin mukava pelata kporukassa kotosalla, superstar-modella.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Quinte. Siitä vaan suoraan liveen pelaamaan, vai onko sinulla jotain hävittävää. Olen pelannut vain satunnaisia pelejä en dynastyä ole kokeillutkaan :eek: ja ihan hyvin olen pärjännyt livessä. Tosin noita quick matseja on varmaan tullut pelattua usean kauden verran. Joo ei tuo livepelaaminen oikein maistu jostain syystä, liian paljon paskamaista toimintaa.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Pakko vähän kommentoida.

Livessä pärjääminen ei mitenkään riipu siitä kuinka monella maalilla ´hakkaat koneen superstar-modessa.

Livessä määrää paskan maun laki: Kuinka nopeasti opit tekemään varmoja maaleja (siniseltä rannaus samaan ylä'kulmaan kuin mistä luistelet, onetimer tietyillä joukkueilla joilla on tietty kuvio, yksinläpi-tilantet). Livessä pelien vaikeustaso on pro, joka tarkoittaa sitä että verkon yli kaveria vastaan pelatessa voi unohtaa ne mukavat 3-2-ottelut joita on aina niin mukava pelata kporukassa kotosalla, superstar-modella.

Joo miten vaan.

Kantsii pelaa jollain hyvällä joukkueella joka luistelee hyvin, kuten Detroit ja välttää paskoja joukkueita kuten Phoenix jolla ei saa paljon hyökkäyksiä tehtyä, kun se on niin hidas joukkue ja Colorado jonka veska on susi.

''Kuinka nopeasti opit tekemään varmoja maaleja (siniseltä rannaus samaan ylä'kulmaan kuin mistä luistelet, onetimer tietyillä joukkueilla joilla on tietty kuvio, yksinläpi-tilantet).''

Tosta puuttu viel maalin takaa syötöt ja siitä helppo maali (yleensä).
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Live-pelaamisessa ärsyttää juuri se, että melkein aina joutuu pelaamaan Ottawaa tai Detroitia vastaan. Pittsburg oli suosiossa vähän aikaa sitten, mutta enää sitä ei ole niin paljoa esiintynyt. Itse koitan pelata vähän laajemmalla joukkueskaalalla, mutta jos vastustaja valitsee Ottawan, niin itsekin valitsen kyllä paremman joukkueen kuten Calgary, Buffalo tai Detroit. Mitä korkeammalle tilastoissa nousee, sitä enemmän näitä persereikiä löytyy, jotka todennäköisesti eivät ole ikinä nähneet ainuttakaan jääkiekkomatsia.

Itse kun aloitin live-pelaamisen, olin pelannut dynastya ammattilaistasolla pari kymmentä peliä ja erästä verkkoliigaa saman verran. Random-tyyppejä vastaan voitin 22 ottelua putkeen. Nyt tappioita on 10-15 ja voittoja 45-50.

Superstar vaikeustaso ei mielestäni ole niin vaikea, kuin täällä on annettu ymmärtää. Se tosin saattaa johtua omasta, monien mielestä ärsyttävästä, pelityylistäni, joka mielstäni muistuttaa aika paljon vanhaa Venäjän pelityyliä. Eli siis puolustetaan kovaa ja nopeilla vastahyökkäyksillä roiskaistaan maali.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Törmäsin tänään outoon bugiin. Lauoin yläriman kautta kiekon katsomoon ja peli päättikin, että se meni maaliin :). Kyseessä oli Live-peli, joten vastustaja suuttui ja katkaisi yhteyden.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Törmäsin tänään outoon bugiin. Lauoin yläriman kautta kiekon katsomoon ja peli päättikin, että se meni maaliin :). Kyseessä oli Live-peli, joten vastustaja suuttui ja katkaisi yhteyden.


Käyny kerran omaks hyväks tää ja pari kertaa kaverille, normi pelissä siis, monesti ränkeissä.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

OK täytyy nyt myöntää, että olen aivan surkea tässä pelissä. Ainakin, kun pelaan Live vastuksien kanssa. Kaikki vastukset on tehny jotain onetimer maalei tai sit päässy yksin läpi ja tehny veskan edes yhen saman harhautus liikkeen jolla heti tulee niille varma maali, joka alkaa vituttaa... etenkin kun ite en osaa viel tehä sitä harhautusta.:cool:

Eilen yks jenkki voitti mut kun sai tehtyä kolme yksin läpi tilanne maalia melko putkeen ja käytti tota varmaa harhautus kikkaa ja sit sai viel maalin takaa syöttö maalin ja ite taisin saada vaan pari maalia. Sit se anto revanssin joka menikin vähän paremmin itelläni ja jouduttiin rankkarikisa ottaa lopus, mutta TOTTAKAI se munkkipossu meni voittaa taas. Sain tehtyä tokal yrityksel maalin ja sit sekin meni saamaan maalin sen vikal yrityksel ja sit meitsi ei saanu maalia ja se saikin sit heti perään tehtyä maalin ja minä hävisin.

Jos tääl joku haluu pelata mua vastaan, nii lisätkää kaverilistaan. En ole kyl kova vastus, mutta olisi kiva pelata Suomalaisia vastaan, kun kovin moni listallani ei tätä pelaa.
 
Ylös Bottom