Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 08 (Xbox 360)

Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Törmäsin tänään outoon bugiin. Lauoin yläriman kautta kiekon katsomoon ja peli päättikin, että se meni maaliin :). Kyseessä oli Live-peli, joten vastustaja suuttui ja katkaisi yhteyden.

Itsellä kävi yhdessä pelissä niin, että pääsin vetämään pari metriä siniviivan jälkeen täysin avopaikasta ja maalivahti ehti puolittain väliin niin, että kiekko lopulta leijaili räpylän kautta maaliin.

Selostajat oli ilmeisesti seuraamassa jotain toista peliä kun ne alkoivat vetämään sitä tekstiä, että "mahtava torjunta" ja "maalivahti kyllä arvasi, että laukaushan sieltä tulee kun kyseessä on sniperi" jne... tuo vain kuullosti huvittavalta kun kaikki hidastukset oli jo käyty läpi, tulostaululla luki uudet numerot ja äijät oli aloituksessa niin vieläkin nämä selostajat taputtelee toisiaan selkään ja kehuu kuinka hieno torjunta se oli :D
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Itsellä kävi yhdessä pelissä niin, että pääsin vetämään pari metriä siniviivan jälkeen täysin avopaikasta ja maalivahti ehti puolittain väliin niin, että kiekko lopulta leijaili räpylän kautta maaliin.

Selostajat oli ilmeisesti seuraamassa jotain toista peliä kun ne alkoivat vetämään sitä tekstiä, että "mahtava torjunta" ja "maalivahti kyllä arvasi, että laukaushan sieltä tulee kun kyseessä on sniperi" jne... tuo vain kuullosti huvittavalta kun kaikki hidastukset oli jo käyty läpi, tulostaululla luki uudet numerot ja äijät oli aloituksessa niin vieläkin nämä selostajat taputtelee toisiaan selkään ja kehuu kuinka hieno torjunta se oli :D
Hehe.

Tästä tulikin mieleen, että olen kiinnittänyt huomiota siihen, kuinka hyvin selostajat pysyvät mukana pelissä verrattuna muhiin EA:n urheilupeleihin.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Ite sain eilises Live rankkarikisas tollasen maalin et osu ylätolppaan kait ja näytti et kiekko leijaili jonnekin katsomoon, mutta se hyväksyttiin maalina kuitenki.:D
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Hetki sitten pelasin matsin, vastaan tuli rankingissa 10. oleva pelaaja.

Ottelu päättyi 1-6. Ainoa suurin ihmetys oli se, että miten kaveri saa lämärin nopeudella syöttöjä maalin kulmalle. Myös laitoja pitkin tämä kaveri pisti todella kovia syöttöjä.

Laukaukset menivät tasan mutta kunnon maalipaikkoja ei hirveästi siunaantunut. Kaveri selvästi tiesi miten pelata, sillä 5/6 maaleista tuli one timerillä suoraan maalin kulmalle.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Hetki sitten pelasin matsin, vastaan tuli rankingissa 10. oleva pelaaja.

Ottelu päättyi 1-6. Ainoa suurin ihmetys oli se, että miten kaveri saa lämärin nopeudella syöttöjä maalin kulmalle. Myös laitoja pitkin tämä kaveri pisti todella kovia syöttöjä.

Laukaukset menivät tasan mutta kunnon maalipaikkoja ei hirveästi siunaantunut. Kaveri selvästi tiesi miten pelata, sillä 5/6 maaleista tuli one timerillä suoraan maalin kulmalle.
Tämän suorittaminen on helppoa, mutta hallitseminen vaikeata. Itse osaan tämän syötön, mutta en osaa tehdä sitä niin tarkasti, että one timerit onnistuisi.

EDIT: Tällä hetkellä oma sijoitukseni on ~2000 ja ainoastaan yhtä tämän kikan osaavaa vastaan olen pelannut. Harmillista oli, että hän osasi tämän avulla myös ne one timerit.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Tämän suorittaminen on helppoa, mutta hallitseminen vaikeata. Itse osaan tämän syötön, mutta en osaa tehdä sitä niin tarkasti, että one timerit onnistuisi.

EDIT: Tällä hetkellä oma sijoitukseni on ~2000 ja ainoastaan yhtä tämän kikan osaavaa vastaan olen pelannut. Harmillista oli, että hän osasi tämän avulla myös ne one timerit.

Miten tämä sitten onnistuu? Onko tämä se uusi valelämäri + syöttö vai mikäs? Itse en keksinyt miten syötöt saa lähtemään niin lujaa matkaan.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

En mielellään levittäisi tietoa, mutta kaikki sen joksus joka tapauksessa oppivat. Mielestäni kikka on todella ärsyttävä ja se pitäisi poistaa pelista.

Se tehdään painamalla lättysyöttöä ja oikeaa tattia ylös samaan aikaan.

Mitä vähemmän tätä käytetään, sen kivempi peliä on pelata.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

En mielellään levittäisi tietoa, mutta kaikki sen joksus joka tapauksessa oppivat. Mielestäni kikka on todella ärsyttävä ja se pitäisi poistaa pelista.

Se tehdään painamalla lättysyöttöä ja oikeaa tattia ylös samaan aikaan.

Mitä vähemmän tätä käytetään, sen kivempi peliä on pelata.

Juu no, itse hurraan realismin leirissä. Ne rankingin perässä juoksevat käyttäkööt sitä. Pikkusieluisten hommaa. :cool:
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

NHL 08 kertoo aina väliajoin että TALLENNUSLAITTEESEEN Hard Drive on TALLENNETTU KOHTEELLE NHL-PROFIILI SALLITTU ENIMMÄISMÄÄRÄ TIEDOSTOJA. AIEMPI TIEDOSTO ON KORVATtAVA JOTTA UUdEN TIEDOSTON VOI TALLENTAA. HALUATKO VARMASTI JATKAA? Tuo ilmoitus tulee kun olen esim. poistumassa kokoonpanosiirtoruudusta ja kun peli tallentaa automaattisesti. Ihmettelen tätä koska ei minulla ole kuin 4 kautta menossa... Ja muutenkin ei muuta kuin profiili joka vie pari KB.

Epäilen että tällä on jotain tekemistä sen kanssa että kokoonpanoja siirrellessä jostakin NHL joukkueesta katoaa pelaajat,ja jostakin joukkueesta kaikki paitsi yksi. Näin on jo tapahtunut 3 kertaa. Sotin EA:n tukeen ja siellä epäiltiin että se on joku "bugi"... Sitten ehdotettiin että poistan kaikki NHL tiedot, olen kuullut että voi jotenkin poistaa NHL pelin "välimuisti" dashboard valikossa tjsp?
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Tässä on taas parin päivän aikana NHL:n parissa tapahtunu kummia. Eilen kun aloin pelaamaan, niin HPK:n kakkosmaalivahti oli kadonnut joukkueesta ja HPK:lla oli vain yksi maalivahti joukkueessa, ja tänään kun aloin pelaamaan, niin HPK:n joukkueessa pelasi kolme Roni Andersonia. Onko muilla tapahtunut tämmöistä?
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Kuinka moni muuten on hoksannut, kuinka tuo 360-pyörähdys tehdään? Meitsi vasta tuossa joululomilla leikkiessään huomasi, että vasenta liipaisinta pohjassa pitämällä ja oikeaa tattia puolustuspään kautta pyöräyttämällä pelaaja tekee kyseisen uroteon. Muutaman kerran on tämän ansiosta päässyt maalinkin tekemään, joten ei mikään turha kikka.

Toisella kaudella tuli muuten Pingviineille Stanley Cuppi. Finaalissa kaatui rehvakkaasti Calgary Flames 4-2. Crosby ei tällä kertaa takonut mielettömiä pistemääriä runkosarjassa, mutta pleijareissa mies oli jälleen omaa luokkaansa. Sama tahti jatkuu kolmannella kaudella, lähes kaksi pistettä per peli on taskussa vajan 20 matsin jälkeen.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Kuinka moni muuten on hoksannut, kuinka tuo 360-pyörähdys tehdään? Meitsi vasta tuossa joululomilla leikkiessään huomasi, että vasenta liipaisinta pohjassa pitämällä ja oikeaa tattia puolustuspään kautta pyöräyttämällä pelaaja tekee kyseisen uroteon. Muutaman kerran on tämän ansiosta päässyt maalinkin tekemään, joten ei mikään turha kikka.

Toisella kaudella tuli muuten Pingviineille Stanley Cuppi. Finaalissa kaatui rehvakkaasti Calgary Flames 4-2. Crosby ei tällä kertaa takonut mielettömiä pistemääriä runkosarjassa, mutta pleijareissa mies oli jälleen omaa luokkaansa. Sama tahti jatkuu kolmannella kaudella, lähes kaksi pistettä per peli on taskussa vajan 20 matsin jälkeen.
Onhan tuo hoksattu, tosin vasta muutaman viikon sisällä, koska huonommalla tasolla en edes tiennyt sen olemassa olosta. Siitä todellakin on hyötyä jos pitää mennä kahden puolustajan välistä tai hyökkäysalueella laidalta keskelle.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Noniin, nyt sitten pelaajia rupesi katoamaan lisää sm-liiga joukkueista. Aina kun menee katsomaan sm-liiga kokoonpanoja, niin joku uusi pelaaja katoaa jostain joukkueesta, tai sitten peli tilttaa siihen eikä pääse edes katsomaan niitä kokoonpanoja. Täytyy varmaan sitten taas ruveta uudestaan päivittämään sm-liigaa :mad:
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Kertokaapa mikä on vikana ku oon tippunu pois live serveriltä tänään joka pelissä mitä oon alkanu pelaan,yleensä ekan erän lopulla peli tökkää muutaman kerran ja sit tipunki pois,ja 0-3 pataan.
 
NHL 08 (Xbox 360) jäätyy latausikkunaan

Pari päivää sitten ostin kyseisen pelin ja yhtään peliä ei ole päässyt pelaamaan.

Peli hyytyy välittömästi kielivalinta ruudun jälkeen.

Kenelläkään muulla ollut vastaavanlaista ongelmaa ?

threadit löytyy yleisistä jäätymisistä, mutta oisko kenelläkään listata toimenpiteitä
mitä voisi kokeilla että ton pelin sais toimimaan. ???

Demon tahkoaminen alkaa pikkuhiljaa kyllästyttämään....
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Supertere,

ei tuo guest homma toimi, kun sen valitsee se sanoo että, "Please use a profile that contains a valid membership". apuuva. jou

Sama ongelma täällä, eli kaksinpeli samalla puolella ei livessä toimi. Simppeliähän homman pitäisi olla - siirtää vaan pelaaja samalle puolelle ja valitsee guest, mutta juuri tämä edellämainittu error tulee. Yksin pelaaminen livessä kuitenkin onnistuu. Onko joku saanut selvitystä asiaan?

PS. EA:n tuki ei ollut aiemmin vastaavaan törmännyt.
 
Ongelma onlinessa

Terve

En jaksanut kahlata koko ketjua lävitse. Onko kukaan muu törmännyt sellaiseen ongelmaan, että online pelissä ei pysty vaihtamaan jengiä?
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Tulipa viimeinkin hankittua Xbox360 ja NHL 08. Eilen ensimmäisiä haparoivia askelia otin pelissä ja sellainen pisti silmään, että puolustaminen on todella hankalaa hyökkäämiseen verrattuna. Eli, suhteellisen helppoa on saada kiekko hyökkäysalueelle mutta vastustajan taklaaminen, syöttöjen estäminen yms. onkin sitten todella hankalaa. Taklaukset menevät järjestään ohi..

Olen aikaisemmin pelannut PC:llä NHL 2006:sta, ja siinä vastustajan taklailu oli monta kertaluokkaa helpompaa. Enkö vain osaa vai onko aika ajanut ohi? :) Onko teillä veteraaneilla antaa jotain vinkkejä puolustamiseen tai jotain linkkiä, mistä niitä löytyisi?
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Tulipa viimeinkin hankittua Xbox360 ja NHL 08. Eilen ensimmäisiä haparoivia askelia otin pelissä ja sellainen pisti silmään, että puolustaminen on todella hankalaa hyökkäämiseen verrattuna. Eli, suhteellisen helppoa on saada kiekko hyökkäysalueelle mutta vastustajan taklaaminen, syöttöjen estäminen yms. onkin sitten todella hankalaa. Taklaukset menevät järjestään ohi..

Olen aikaisemmin pelannut PC:llä NHL 2006:sta, ja siinä vastustajan taklailu oli monta kertaluokkaa helpompaa. Enkö vain osaa vai onko aika ajanut ohi? :) Onko teillä veteraaneilla antaa jotain vinkkejä puolustamiseen tai jotain linkkiä, mistä niitä löytyisi?

Puolustamiseen yks sana mikä pätee oikeestikkin, ajotus. Kyl ne taklaukset osuu kun ajottaa oikein eikä aja itseensä pihalle, syötön katkot myös vaikka se on tehty turhan hankalaks ja näin onetimer maaleja tulee usein. Reenailee vaan ni kyl se siitä lähtee.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Tulipa viimeinkin hankittua Xbox360 ja NHL 08. Eilen ensimmäisiä haparoivia askelia otin pelissä ja sellainen pisti silmään, että puolustaminen on todella hankalaa hyökkäämiseen verrattuna. Eli, suhteellisen helppoa on saada kiekko hyökkäysalueelle mutta vastustajan taklaaminen, syöttöjen estäminen yms. onkin sitten todella hankalaa. Taklaukset menevät järjestään ohi..

Olen samaa mieltä, se on hankalaa. Millintarkoilla ajoituksilla yms. Se toimii jotenkuten, mutta on aivan liian vaikeaa hyökkäämiseen verrattuna. Blokkaaminen, syötönkatkot ja ihan vaan vaikka ihohäirintä ja runnominen on tehty aika hankalaksi. Kyllähän nuo enemmän pelanneet puolustaa osaavat, mutta liian nihertämistä omaan mieleeni. NHL95:ssakin moinen oli hauskempaa, helpompaa ja loogisempaakin välillä. Slideritkaan vanhaan tapaansa auta juuri mitään, vaan ovat lähinnä tyhjän panttina. Tämä on syy miksi kyllästyin koko peliin, maalivahtien samankaltaisuuden ohella.
 
Ylös Bottom