Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09 - EASHL joukkue!!!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aCIH
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 09 - EASHL joukkue!!!

Laitelkaas aktiivisesti friend invitejä tulemaan!!! Helpottaa pelaamista paljon ku pystyy kattomaa suoraa ketä on paikalla... Aina se on kuitenkii hauskempi pelata viidellä pelaajalla kun kahestaan jonkun kanssa:D
 
Vastaus: NHL 09 - EASHL joukkue!!!

Mä voisin liittyä kokoonpanoon, jos sopii. Paikkana eniten pelannut oikeaa laitaa, mutta myös muut pelipaikat tuttuja, poislukien molari. Aktiivisesti melkein joka ilta tulee pelailtua..

Edellinen tiimi missä olin ei oikein ottanut tuulta alleen..
 
Vastaus: NHL 09 - EASHL joukkue!!!

Hellou, hellou! Ajattelin kysäistä myös et olisko paikkaa joukkueeseen.. mielellään vas. laita.. Toki käy sentteri tai oik. laita, mutta ajattelin vasenta ku oon right-kätinen. Pukatkaa vaikka YV:tä jos sopii tai miten teillä on ollut tapana järjestellä nää hommat?
 
Vastaus: NHL 09 - EASHL joukkue!!!

Laiton micille ja masamukselle kummallekin inviteä tulemaan, joten tervetuloa vaan tähän joukkoon kirjavaan:). Aika hyvin alkaa kyllä olla jo joukkueessa porukkaa mukana. Ainakaan peliseuran löytäminen ei enää pitäisi tuottaa ongelmia. Aika mukavasti on myös tuo joukkueen rankki noussut ja tällä hetkellä vaikutammekin kakkos divarissa. Hyvä me!
 
Vastaus: NHL 09 - EASHL joukkue!!!

Itse siirryin Hatervillen vahvuuteen, joten mut voi poistaa tuosta listasta.
 
Vastaus: NHL 09 - EASHL joukkue!!!

Komento takasin. Taidankin pelata toisessa joukkueessa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 09 - EASHL joukkue!!!

Tervehdys. Pitäisi tuota EASHL:ää testata, mutta joukkue puuttuu. Mahtuisinko mukaan teidän joukkueeseen ainakin sen verran, että tulisi tämä hienous koettua? Try-out sopimus siis =) Toki pysyvämpi sopimus joukkueen kanssa voi ehkä tulla myös kyseeseen, riippuen miten mahdun pelijärjestelmäänne ja miten persoonallisuudet kohtaavat... =)

Mikäli annatte mahdollisuuden, niin Gamertag on Yargo, kuten tuolta vasemmasta laidasta näkyy. Pelipaikaksi periaatteessa käy mikä vain, mutta yksinpelinä olen pelannut puolustajaa.
 
Vastaus: NHL 09 - EASHL joukkue!!!

Näänkö mistään että kuka on livessä samaan aikaan ku mä jos ei oo kaverilistalla ??
Ja täytyykö mun vaan odotella pukuhuoneessa et joku tulee sinne että voidaan aloittaa peli tai aina ku käyn siellä niin oon aina yksin ??????
 
Vastaus: NHL 09 - EASHL joukkue!!!

Tervehdys. Pitäisi tuota EASHL:ää testata, mutta joukkue puuttuu. Mahtuisinko mukaan teidän joukkueeseen ainakin sen verran, että tulisi tämä hienous koettua? Try-out sopimus siis =) Toki pysyvämpi sopimus joukkueen kanssa voi ehkä tulla myös kyseeseen, riippuen miten mahdun pelijärjestelmäänne ja miten persoonallisuudet kohtaavat... =)

Mikäli annatte mahdollisuuden, niin Gamertag on Yargo, kuten tuolta vasemmasta laidasta näkyy. Pelipaikaksi periaatteessa käy mikä vain, mutta yksinpelinä olen pelannut puolustajaa.

Jees eiköhän tonne mukaan vielä mahdu:)... laitetaan kutsua tulemaan.

Edit: Niin ja vellamolle vielä, eli kannattaa lisäillä porukkaa listoille, koska muuten voi olla vähän nihkeetä ton seruan saannin kanssa.
 
Vastaus: NHL 09 - EASHL joukkue!!!

Jees eiköhän tonne mukaan vielä mahdu:)... laitetaan kutsua tulemaan.

Kiitoksia kutsusta. Tuossa yritin pelaillakin jo parin joukkuetoveri kanssa. Eka peli meni kesken ilmeisesti kaikilta ja toisella sitten meikäläiseltä katkesi Live yhteys. Oli tosin multa vähän muutenkin vielä aika hakemista tuo pelaaminen.

Niin ja älkää ihmetelkö paljoa sitä että olen EA:n tietojen mukaan olevinaan ruotsalainen =) en minä ole. Oikeasti.
 
Vastaus: NHL 09 - EASHL joukkue!!!

voisin tulla mokeksi kun näköjään niistä on pulaa.

Gamertag: Plantsu
KonsoliFin tunnus: Plante
 
Vastaus: NHL 09 - EASHL joukkue!!!

Mahtuisko jengiin mukaan? Olen pelannut n. 15 peliä pakkina (välillä laiturina) vaihtuvissa jengeissä.

Gamertag: IsoTuoppi
 
Vastaus: NHL 09 - EASHL joukkue!!!

näköjään kun pääsin joukkueeseen voisitte myös kutsua mut siihen kerhoon. Gamertag on Plantsu
 
Vastaus: NHL 09 - EASHL joukkue!!!

Moro, mahtuisiko tiimiin kommunikaatiota suosivaa peluria? Mukavalla mielellä pelaillaan, mutta parhaan mukaan.

GT: KelmiFIN
Pelipaikka: Oikee laitahyökkääjä
Pelinumero: 3
 
Vastaus: NHL 09 - EASHL joukkue!!!

Plantsu, KelmiFIN ja IsoTuoppi ovat nyt kutsunsa saaneet... Tervetuloa tiimiin!
 
Vastaus: NHL 09 - EASHL joukkue!!!

Morjesta morjesta. Jos johonkin tiimiin mahtuu yksi laituri, niin tässä olis. Mieluiten vasempaa laitaa pelaan. Ahkerasti on tullu hakattua uutta änäriä.

Gamertag: SethC0hen

0=nolla
 
Vastaus: NHL 09 - EASHL joukkue!!!

tässä olisi yksi hyökkääjä lisää jos mahtuupi.
gamertag: anusonpop
pelinumero: 99
 
Ylös Bottom