Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09 - EASHL joukkue!!!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aCIH
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 09 - EASHL joukkue!!!

Olisin kiinnostunut tulemaan mukaan jos tilaa löytyy. Pystyn pelaamaan missä paikassa tahansa, mutta sentterinä pelailen mieluiten.
 
Vastaus: NHL 09 - EASHL joukkue!!!

Morjens! Olisin kiinnostunut liittymään joukon jatkoksi. Pelipaikkana maalivahti, oikea tai vasenpakki, riippuen siitä mikä joukkuetta hyödyttäisi eniten. Gamertag on morjakki :)
 
Vastaus: NHL 09 - EASHL joukkue!!!

Meikäläinen myös kiinnostunut. Tägi Xels FIn
voisin pelata RW:tä
 
Vastaus: NHL 09 - EASHL joukkue!!!

Invitet lähti nyt gamertageille: nikssu, Aku79, Abisbismal, morjakki ja Xels FIN. Groovelta tarvitsisin gamertagin että voisin inviten laittaa tulemaan. Tervetuloa vaan joukkueeseen!
 
Vastaus: NHL 09 - EASHL joukkue!!!

Jostain syystä ei tullu invite läpi, ilmeisesti tarkka isoista ja pienistä kirjaimista ;) Eli tagi on Morjakki eikä morjakki
 
Vastaus: NHL 09 - EASHL joukkue!!!

Itseasiassa ei ole tarkka isoista ja pienistä kirjaimista sillä samaa gamertagia ei voi olla vaikka kirjainten koot olisivatkin eri. Kutsua lähetettäessä kun gamertagi on löytynyt korjaa kone automaattisesti pienet ja isot kirjaimet oikein. Käypä vielä tarkistamassa oma "inboxisi" "player hubista". Käyn itse vielä tarkistamassa että kutsu on varmasti oikeaan osoitteeseen mennyt ja laitan uudestaan jos näin ei ole tapahtunut.
 
Vastaus: NHL 09 - EASHL joukkue!!!

Itselläni "oikeat" harrastukset vievät tällä hetkellä niin paljon aikaa, ettei sitä siirtä enään tähän sähellykseen. onnea teille jatkoon, ja minut voi poistaa tuosta OLH listasta.
 
Vastaus: NHL 09 - EASHL joukkue!!!

KonsoliFIN joukkeessa meni meno hiljaiseksi kun aktiivit perustivat oman joukkueensa.
Joukkue on Lohko 1 sijalla 55, ja 25 vapaata paikkaa löytyisi.
Miten teidän joukkueella tulee pelejä, saataisiinko paremmin pelejä aikaiseksi, jos yhdistettäisiin voimia, ja liittyisitte KonsoliFIN:n vahvuuteen ?
 
Vastaus: NHL 09 - EASHL joukkue!!!

Mahtuisko tiimiin vielä yksi maalintekijä Jumalan armosta? ;D

Gamertag : Jaska41

Pelipaikka : Keskushyökkääjä
 
Vastaus: NHL 09 - EASHL joukkue!!!

KonsoliFIN joukkeessa meni meno hiljaiseksi kun aktiivit perustivat oman joukkueensa.
Joukkue on Lohko 1 sijalla 55, ja 25 vapaata paikkaa löytyisi.
Miten teidän joukkueella tulee pelejä, saataisiinko paremmin pelejä aikaiseksi, jos yhdistettäisiin voimia, ja liittyisitte KonsoliFIN:n vahvuuteen ?

Itse on kyllä pakko sanoa, että en ainakaan henkilökohtaisesti lämpene kyseiselle idealle. Meillä on kuitenkin tällä hetkellä noin 45 pelaajaa ringissä ja pelejäkin saadaan aikaiseksi ihan mukavasti. Perimmäisenä ajatuksena tällä joukkueella on myös koko olemassa olonsa ajan ollut hauskan pitäminen, eli liika suoritepainotteisuus ei ole kuulunut kuvioihin.

Eli jos meikäläiseltä kysytään, niin en kannata yhdistämistä. Eikä se tosin joukkueiden nykytilanteessa olisi edes mahdollista.

Jaskalle laitan kutsua tulemaan kunhan tässä kiireiltäni kerkiän.
 
Vastaus: NHL 09 - EASHL joukkue!!!

Itse on kyllä pakko sanoa, että en ainakaan henkilökohtaisesti lämpene kyseiselle idealle. Meillä on kuitenkin tällä hetkellä noin 45 pelaajaa ringissä ja pelejäkin saadaan aikaiseksi ihan mukavasti. Perimmäisenä ajatuksena tällä joukkueella on myös koko olemassa olonsa ajan ollut hauskan pitäminen, eli liika suoritepainotteisuus ei ole kuulunut kuvioihin.

Eli jos meikäläiseltä kysytään, niin en kannata yhdistämistä. Eikä se tosin joukkueiden nykytilanteessa olisi edes mahdollista.
Näimpä. Ei sitä aina ehdi pelaamaan, ja jos ehtii niin joskus menee pelit vähä niin ja näin :rolleyes: ...ja silloin voi sijoitus vähän huonontua.

Tosiaan nyt on pelaajia melkein aina linjoilla, joko pelissä tai pukuhuoneessa. Eli peliseurasta ei kovin usein ole puutetta. :)
 
Vastaus: NHL 09 - EASHL joukkue!!!

Kuinka usein te pelaatte? Onko jotain aktiivisuus vaatimuksia? Itsellä kuitenkin aika paljon muitakin hommia, tälläviikolla tosin kerkee enemmän kun on pientä loman tynkää :) Mitä paikkaa pelaavia tarvitsette? Itse oikeastaan yksinpelissä pelaillut pelkkää KH, mutta kaipa nuo muutkin paikat menee...
 
Vastaus: NHL 09 - EASHL joukkue!!!

Kuinka usein te pelaatte? Onko jotain aktiivisuus vaatimuksia? Itsellä kuitenkin aika paljon muitakin hommia, tälläviikolla tosin kerkee enemmän kun on pientä loman tynkää :) Mitä paikkaa pelaavia tarvitsette? Itse oikeastaan yksinpelissä pelaillut pelkkää KH, mutta kaipa nuo muutkin paikat menee...

Kyllä siellä jätkiä on online joka päivä, itse olen pelaillut klo 18 alkaen ja aina ollut seuraa. Aktiivisuusvaatimuksia ei ole, tarkoituksena on pitää hauskaa ja saada pelejä aikaan. Itsekin olen ollut työkiireiden takia vain kerran pelaamassa tällä viikolla, eikä näyttäisi haittaavan muita. :) Hyökkäyspää on yleensä aika buukattu, mutta kyllä sopu sijaa antaa. Hyviä puolustajia aina tarvitsee. :p
 
Vastaus: NHL 09 - EASHL joukkue!!!

Kyllä siellä jätkiä on online joka päivä, itse olen pelaillut klo 18 alkaen ja aina ollut seuraa. Aktiivisuusvaatimuksia ei ole, tarkoituksena on pitää hauskaa ja saada pelejä aikaan. Itsekin olen ollut työkiireiden takia vain kerran pelaamassa tällä viikolla, eikä näyttäisi haittaavan muita. :) Hyökkäyspää on yleensä aika buukattu, mutta kyllä sopu sijaa antaa. Hyviä puolustajia aina tarvitsee. :p

No sitten vaan count me in. gt: Manticorester
 
Vastaus: NHL 09 - EASHL joukkue!!!

Kyllähän tuolla on ollut hyvät pelit pitkin viikkoa, aina on löytynyt kyllä rento porukka kenen kanssa pelata. Acih voi sitten lisäillä tuonne listaan mut kans, tiedä sit mille paikalle, tullut sen verta paljon pelattua eri paikkoja. :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 09 - EASHL joukkue!!!

Manticoresterille lähti kutsu tulemaan. Teretulemast joukkueeseen!

Maagiset vois käydä poistamassa nuo maukan ja Masamuksen invitet "outboxista" kun ei pojat näköjään ole joukkueeseen tulossa. Vapautuupahan siitäkin kaksi paikkaa halukkaille.
 
Vastaus: NHL 09 - EASHL joukkue!!!

Manticoresterille lähti kutsu tulemaan. Teretulemast joukkueeseen!

Maagiset vois käydä poistamassa nuo maukan ja Masamuksen invitet "outboxista" kun ei pojat näköjään ole joukkueeseen tulossa. Vapautuupahan siitäkin kaksi paikkaa halukkaille.

Juu, maukalla ei ilmeisesti aika riittänytkään joukkueen toimintaan osallistumiseen ja Masamuksesta taas ei ole sen kummempaa tietoa. Saattaa olla niinkin, että pelaa jo jossain toisessa joukkueessa. Koitan hoitaan homman alta pois kunhan tässä vaan kerkiän.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 09 - EASHL joukkue!!!

Voisin kans vaihtaa tähän tiimiin, jos sopii :)

Gamertag : Tontsarelli
Pelipaikka : Keskushyökkääjä
Numero: 74
 
Ylös Bottom