Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Tuossa äskettäin pelattiin 6 pelaajalla ja voitto tuntui hyvältä (minulle 0 peli) niin että kyllä mielummin ihminen maalissa kuin CPU:p
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Terve! Onko joukkueessa vielä tilaa? :p Pelipaikaltani olen OL, mutta kyllä muutkin paikat kelpaa jos on täyttä edellämainitulle paikalle. Pelailen nickillä Forck ja numerolla #2

Eli onko tilaa yhdelle pelaajalle vai onko täyttä?

EDIT: Täällä oltas jo iha valmiita pelaamaan :p Piti vanhasta kerhosta lähteä pois epäaktiivisuuden vuoksi. Ei oikein pelejä saatu, kun porukka ei niin paljon pelaillut siellä. Ja käsittääkseni tämä tiimi on suht aktiivinen? :)

Sulla kävi tuuri, juuri vapautui paikka joten tervetuloa.
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Kiinnostasko porukkaa selvitellä joukkueemme paras vs. pelaaja. Ajettelen että jos lois liigan joukkueen jäsenille... NHL joukkueilla mentäis, kaksinkertainen sarja ja pudotus pelit paras kolmesta, minä voin arpoa joukkueet. Ei ois kiire mutta jos tän vuoden aikana sais pelattua tän pois niin olis hyvä, olis sillo hyvä ku pukkarissa kaks oottelee kolmatta ni ne vois vääntää pelin siinä välissä.. jne. Tiistaihin klo 15 asti aikaa ilmottautua yksityisviestillä niin laitan liigan sit tiistaina tai keskiviikkona pystyyn.
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Mä ainakin osallistun, vaikka en oikein hyvä olekaan tuossa 1vs1 pelissä. Saapahan ainakin muut helppoja pisteitä. ;)

Edit. Vois muuten vaihtaa ketjun etusivulla mun numeroks #72, kun oon siihen jo tottunut.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Kiinnostasko porukkaa selvitellä joukkueemme paras vs. pelaaja. Ajettelen että jos lois liigan joukkueen jäsenille... NHL joukkueilla mentäis, kaksinkertainen sarja ja pudotus pelit paras kolmesta, minä voin arpoa joukkueet. Ei ois kiire mutta jos tän vuoden aikana sais pelattua tän pois niin olis hyvä, olis sillo hyvä ku pukkarissa kaks oottelee kolmatta ni ne vois vääntää pelin siinä välissä.. jne. Tiistaihin klo 15 asti aikaa ilmottautua yksityisviestillä niin laitan liigan sit tiistaina tai keskiviikkona pystyyn.

kuulostaa hyvältä.:rolleyes:
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Yksi muutos, koska meitä on niin paljon niin ehkä se riittää että kohdataan kerran kaikki. Siinäkiin riittää tekemistä, tähän mennessä jo 7 mukana.
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Pakkohan se oli itekki sit joinata taistoon. Pääsee välillä nöyryyttämään joukkuetovereitakin. ;)

Asiasta toiseen, kello viiden jälkeen pukuhuoneeseen käy tie. Drop the puck.
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Oli tänään tosi hyvät pelit ku saatiin kunnolla tiimi toimiin... Pakit pysys omilla paikoillaan hyökkääjät teki tehoja ja mokke piti nollat, eli näin pitää jatkaa! :D
Onko huomenna aamulla joskus seittemän aikaa joku kenties tulos pelaa?? Täytyyhän se päivä alottaa parilla sormilämmittelyllä :D
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Jep, kuhan saatin pakeeti kasaan niin oli kyllä hyvät pelit ja parissa viimisessä päästiin oikein kunnolla mättää maaleja... Mut tältä illallalta pelit oli tässä kun talouden toinen digiboxi hajos joten joutu päästää emännän kattomaan ohjelmansa "mun" töllöstä. Huomenna gigantiin ;) :D

niin ja koittakaahan loputkin halukkaat muistaa ilmottautua liigaan ketkä ette vielä ole sitä tehnyt, huomenna töitten jälkeen rupeen sitä laittamaan sit pystyyn.
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Luulisin et oon ilmottautunu jo mukaan mut pistän nyt sit tännekki eli mut mukaan vaan
 
Ylös Bottom