Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09 -joukkuetta vailla

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja susijengi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

susijengi

Member
Tiimiä vailla Nhl09

Erilaisia ketjuja NHL09-joukkeisiin pyrkimisen suhteen oli toistakymmentä, joten katsottiin parhaaksi yhdistää ne nyt tämän yhden nimikkeen alle.

Terveisin, KonsoliFIN-ylläpito

----------------------------------------


Juu eli ettisin tiimiä Nhl09 että pääsis kerhopelejä pelaileen...
Pelailen mieluirten hyökkääjänä.

Minusta:
Mikki löytyy ja huumorin tajua myös..
Ikää 13v
paha omista pelaajan taidoist sanoo mut paskasta on hyvä lähtee...

Mut jos on muitaki ilman tiimii ni voitas laittaa vaik oma tiimiki pystyy uhan nyt pääsis vaa pelailee

Edit: nii ja PSN susijengi
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Tiimiä vailla Nhl09

mullakin olisi kiinnostusta tulla pelailee jos sais tiimin nhl09! :) ei ole mikkiä joten jos jollekkin kelpais pelaaja joukkueeseen mukaan :) mieluiten sentteri mutta kaikki paikat ihan ok :)
 
Vastaus: Tiimiä vailla Nhl09

Oottekos tehneet jo jonkun tiimin? Jos siellä on heikko taso ja mikki ei ole pakollinen (toki se löytyy) niin tuun ehdottomasti mukaan. ;)

E: Privattu
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Nhl 09 kerho hakemus

Morjesta pöytään... Tahtoisin liittyä johonkin kerhoon. Olen pelannut NHL semmoset 13 vuotta... ja olen pärjännyt jokaisessa NHL:ssä mitä on tähän asti tullut... Pelaisin mieluusti oik. laitahyökkääjänä tai oik. puolustajana mutta, muutkin paikat käy paitsi maalivahtina en ole!

PSN: hegy12

pelinumero #26
 
Vastaus: Nhl 09 kerho hakemus

Morjesta pöytään... Tahtoisin liittyä johonkin kerhoon. Olen pelannut NHL semmoset 13 vuotta... ja olen pärjännyt jokaisessa NHL:ssä mitä on tähän asti tullut... Pelaisin mieluusti oik. laitahyökkääjänä tai oik. puolustajana mutta, muutkin paikat käy paitsi maalivahtina en ole!

PSN: hegy12

pelinumero #26

Sulle on sitten vastattu privaatti viestillä...
 
Vastaus: Nhl 09 kerho hakemus

Morjesta pöytään... Tahtoisin liittyä johonkin kerhoon. Olen pelannut NHL semmoset 13 vuotta... ja olen pärjännyt jokaisessa NHL:ssä mitä on tähän asti tullut... Pelaisin mieluusti oik. laitahyökkääjänä tai oik. puolustajana mutta, muutkin paikat käy paitsi maalivahtina en ole!

PSN: hegy12

pelinumero #26

Suosittelen sulle tota HCK2:sta, se on aivan loistava joukkue ja toimii ku Konsolifin, eli ei oo ku yks parempi Suomalainen joukkue, se on tää meiän joukkue :rolleyes:
 
Vastaus: Tiimiä vailla Nhl09

Täälläki olis yks innokas pelailemaa kerhopelejä, mikkiä ei oo muutaku pc:llä, taitoa löytyy hivenen. Mitä nyt vanhoja änäreitä tietokoneella lätkyttäny ja nhl09 kavereitten kanssa viikonloppusin känniturnauksia ja iltaisin online-pelejä. :D
 
Vastaus: Tiimiä vailla Nhl09

Niin täälläkin...tällä hetkel be a bro:ssa(online) 30m+60s about 100 pelii...joten jos pääsee mukaan?rupee v*tuttaa pelata noitten jenkkien kans kun eivät koskaan syötä takas!
pelipaikkana olen vetänyt rw tai lw myös pakkina välil:) psn: perhelindroos
 
Vastaus: Tiimiä vailla Nhl09

Morjestans

Mitkä meiningit, pääsekö testailee, meikä o sairaan lahjaton. Jos pakiksi tulisi luutimaan, onlinepelejä muutamia kymmeniä. Paljonko teitä on, pelaatteko tänä vloppuna?
Mikkiä ei vielä ole, ootellaan sonyn virallista BT-hässäkkää.
 
Vastaus: Tiimiä vailla Nhl09

Moro!

Minäkin voisin liittyä tiimiin, jos sitä enään on olemassakaan :p. Taidoilla nyt en pääse kehumaan, mutta jotain räpellystä ja taklauksia nyt ainakin ois luvassa :D Ja headsettikin löytyy, niin voi jutella kaikkea henkevää pelien tuoksinnassa.

PSN-ID on MysterMistery.
 
NHL09+laituri/centteri

Elikkäs mikäli jollain olisi tarvetta hyvälle maalintekijälle rekryy tulemaan. Oon aika kokenut änäri jauhaja joten, tuskin tulette pettymään.

Id:LeBaster
 
Vastaus: Tiimiä vailla Nhl09

Mä olisin vailla tiimiä. Jos kelpaa tälläne kokenu 23w änäri jauhaja. Pistäkää rekryy, pelaan mieluiten hyökkääjänä.

Id:LeBaster
 
pelimiehiä (NHL 09)

ps3 nhl 09 joukkue Hc Eagles hakee aktiivisia, kokeneita pelimiehiä joukkueeseen. headsetti ois hyvä jos löytyy. viestiä voi lähettää joko nastynash77 tai wiseguy2
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom