Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09 - Pitkä ja toimiva liiga (max 30 pelaajaa) TÄYNNÄ

Vastaus: NHL 09 - Pitkä ja toimiva liiga (max 30 pelaajaa)

Liityin nyt sittenkin mukaan kun en mä ole muuta pelannut kuin änäriä online viime aikoina. Niin miksi en pelaisi sitä konsolifiniläisten kanssa? Joukkueeni on NYI, Eli New York Islanders.

Parhaiten pystyn pelailemaan ysin jälkeen illalla, mutta jos mua näkyy lobbyssa, niin kutsua vaan. :)

Miehen puhetta! Kuulin just peckesiltä ircissä että ei onnistunu alottaa peliä? Oisko joku nat ongelma? Monesti langattomissa on portit väärät ja nat niin ei voi yhdistää jos toisella myös. Vika korjaantuu ku laittaa modeemin sillattuun tilaan tai verkkopiuhalla plege kii ja modeemista 3-4 porttiin niin monesti auttaa.

Liigan toiset pelaajakaupat sovittu.

Bobby Ryan (anaheim) ja Hall Gill (penguins) vaihtoivat paikkaa.

NÄKÖJÄÄN SITTEN VOIKIN VAIHTAA PELAAJIA MYÖS JOTKA ERIPAIKOILLA?? Maalivahtia ja kenttäpelaajaa ei varmaankaa voi keskenään vaihtaa? Sitäkö siinä alkuvalikossa tarkotettiin, kun pelaajakaupat olisi auki vain samaa pelipaikkaa pelaavien kesken. Ihme EA:n suomennosta taas.
 
Vastaus: NHL 09 - Pitkä ja toimiva liiga (max 30 pelaajaa)

Miehen puhetta! Kuulin just peckesiltä ircissä että ei onnistunu alottaa peliä? Oisko joku nat ongelma? Monesti langattomissa on portit väärät ja nat niin ei voi yhdistää jos toisella myös. Vika korjaantuu ku laittaa modeemin sillattuun tilaan tai verkkopiuhalla plege kii ja modeemista 3-4 porttiin niin monesti auttaa.

Ei ole ollut aiemmin mitään ongelmia peliin pääsemisessä. :confused: NAT on NAT2 eli ei pitäs olla siitäkään kiinni. Voisin tietty laittaa ton modeemin siltaavaksi tässä ja koitella tossa iltapäivällä pelata noita matseja jos vain vastustajia löytyy.

Alanpa heti räpeltämään tuota siltaavaksi. :)
 
Vastaus: NHL 09 - Pitkä ja toimiva liiga (max 30 pelaajaa)

Ei ole ollut aiemmin mitään ongelmia peliin pääsemisessä. :confused: NAT on NAT2 eli ei pitäs olla siitäkään kiinni. Voisin tietty laittaa ton modeemin siltaavaksi tässä ja koitella tossa iltapäivällä pelata noita matseja jos vain vastustajia löytyy.

Alanpa heti räpeltämään tuota siltaavaksi. :)

Joo harvemmin tuota tapahtuu. Ainakin VapaVapa:lla, Peckesillä, minulla ja sulla ollut ongelmia. Ite laitoin toisiaan lähiverkolla nettii nii alko rulaan.
 
Vastaus: NHL 09 - Pitkä ja toimiva liiga (max 30 pelaajaa)

Joo harvemmin tuota tapahtuu. Ainakin VapaVapa:lla, Peckesillä, minulla ja sulla ollut ongelmia. Ite laitoin toisiaan lähiverkolla nettii nii alko rulaan.

En nyt saanut siltaavaksi vielä. Mutta nyt ois UPnP päällä. Jospa se auttas asiaa. Kuulema joillakin auttaa.

No mutta, koitan nyt vielä saada ton trillianin avaamaan liigan kanavan ikkunan, niin vois jonkun kanssa kokeilla sitten Että pääsenkö matsiin, vai oliko tämä todella lyhyt liiga mun osalta. :p
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 09 - Pitkä ja toimiva liiga (max 30 pelaajaa)

Mukana ollaan. Florida Panthers on tiiminä.

Pistäkää vaan viestiä kun oon pleikkarilla onlinessa, matsi järjestyy kyllä.
 
Vastaus: NHL 09 - Pitkä ja toimiva liiga (max 30 pelaajaa)

Vielä mahtuu 1 mukaan liigaan. Uudelle tulokkaalle tiedoksi että Colorado on varattu.
 
Vastaus: NHL 09 - Pitkä ja toimiva liiga (max 30 pelaajaa)

mukaan!!
Ottasin tuon hurricanesin carolinasta...

PSN: laitosmies
 
Vastaus: NHL 09 - Pitkä ja toimiva liiga (max 30 pelaajaa)

Mukana ollaan, carolinalla mennää

- VulcanianCobra
 
Vastaus: NHL 09 - Pitkä ja toimiva liiga (max 30 pelaajaa)

Joo harvemmin tuota tapahtuu. Ainakin VapaVapa:lla, Peckesillä, minulla ja sulla ollut ongelmia. Ite laitoin toisiaan lähiverkolla nettii nii alko rulaan.

Koittaisin itsekkin piuhalla kiinni laittamista, mutta jos esim. ovikello soi tai valot pistää päälle tai pois, niin yhteys katkeaa.:D
 
Vastaus: NHL 09 - Pitkä ja toimiva liiga (max 30 pelaajaa)

Nyt ottais florida panthers matsia! Inviteä tulemaan vaan! :)
 
Vastaus: NHL 09 - Pitkä ja toimiva liiga (max 30 pelaajaa)

Meni vähän ohi? :p

Siis en tiedä, miksi nettiyhteys pleikan ja modeemin välillä katkeaa sekunniksi (jos käyttän piuhaa), kun ovikello soi tai valot laittaa päälle tai pois. Joten en voi käyttää piuhaa nettiyhteyden muodostamiseksi pleikkaan, koska luultavasti yhteys katkeaisi pelien kesken, jolloin menestykseni liigassa ei olisi kovinkaan hyvä:D. Get it?
 
Vastaus: NHL 09 - Pitkä ja toimiva liiga (max 30 pelaajaa)

Siis en tiedä, miksi nettiyhteys pleikan ja modeemin välillä katkeaa sekunniksi (jos käyttän piuhaa), kun ovikello soi tai valot laittaa päälle tai pois. Joten en voi käyttää piuhaa nettiyhteyden muodostamiseksi pleikkaan, koska luultavasti yhteys katkeaisi pelien kesken, jolloin menestykseni liigassa ei olisi kovinkaan hyvä:D. Get it?

En vain ymmärrä mitenkä ovikello tai valot vaikuttaa internetin toimintaan :D
 
Vastaus: NHL 09 - Pitkä ja toimiva liiga (max 30 pelaajaa) TÄYNNÄ

Pääseekö vielä mukaan.
Psn:facefisu
 
Ylös Bottom