Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09 [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sir Shankley
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Huoh, olenkohan ainoa jolla palaa hihat aivan täysin tähän tietokonevastustajan/tekoälyn "huijaamiseen"? Aiemmat kokemukset NHL-peleistä ovat PC-versioista, eikä niissä ole kyllä koskaan ollut näin räikeää silmään viilaamista havaittavissa.

Äsken tuli tylysti kuudella maalilla takkiin, laukaukset tasan. Itsellä ei uppoa mikään ja vastustajalla tuntuu menevän kaikki sisään. :)
Eikö olekin ärsyttävää, kun ei enää menekään jokainen one-timer sisään? Tässä pelissä pitää oikeasti opetella tekemään niitä maaleja ja rakennella peliä :D

Noh, puota AI learningia ja tsekkaa tuolta slideri-ketjusta mun asetukset. Tulee takuulla tasaisempia vääntöjä.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Eikö olekin ärsyttävää, kun ei enää menekään jokainen one-timer sisään? Tässä pelissä pitää oikeasti opetella tekemään niitä maaleja ja rakennella peliä :D

Noh, puota AI learningia ja tsekkaa tuolta slideri-ketjusta mun asetukset. Tulee takuulla tasaisempia vääntöjä.

Ei tarvis edes jokaisen mennä, mutta kun ekassa erässä onnistuu yhden tai kaks one-timeriä upottamaan, on niitä loppumatsissa turha edes koittaa.

Nooh, jatketaan harjoituksia, melkoinen osa ongelmasta taitaa sijaita sohvan ja sixaxiksen välissä! :D
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

On se hieno peli. Nyt on vaan vähän ongelmia tilastojen kanssa. Olen hakkaillut 20 matsia onlinessa ja Leaderboard näyttää pelkkää tyhjää. Miten saan siis tilastot sinne?
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Ei tarvis edes jokaisen mennä, mutta kun ekassa erässä onnistuu yhden tai kaks one-timeriä upottamaan, on niitä loppumatsissa turha edes koittaa.
Tuohon auttaa kun pudotat AI learningia. Jos se on huipussa, oppii kone pelitavan (one timer) ja on turha luulla, että kolmannessa erässä ne uppoaisivat.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Ois taas sellanen onkelma, että kun yritetää pelata noita liigapelejä ja ku yritetään liittyä toistemme peleihin niin käy sillee ettei voi painaa mitää eli ei pysty alottaa sitä pelii. Eli mitä pitäis tehä?
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

On se hieno peli. Nyt on vaan vähän ongelmia tilastojen kanssa. Olen hakkaillut 20 matsia onlinessa ja Leaderboard näyttää pelkkää tyhjää. Miten saan siis tilastot sinne?

Itse olen samaisen asian huomannu. Ja sit ku pelataan tuolla omalla kerholla otteluita niin ei sinne mitkään tilastot ylös jää. Kaikkien pelaajien statsit näyttää nollaa. EA:n päässä nyt joku bugittaa eikä tallenna tietoja ylös serverille. :(
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

On se hieno peli. Nyt on vaan vähän ongelmia tilastojen kanssa. Olen hakkaillut 20 matsia onlinessa ja Leaderboard näyttää pelkkää tyhjää. Miten saan siis tilastot sinne?

Mullakin oli sama ongelma mut se korjaantu ihan itsekseen.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

onko jatkuva ongelma?
Kannattaa koittaa, että kaikki poistuu pukkarista ja sitten takasi.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Siis mä meinaan netissä pelattavia liigapelejä, ku yritetää pelaa matsii niin ei pystytä painaa lobbystä eteenpäin et päästäis siihen peliin. Ja tää on aika jatkuva ongelma koska ollaan ainaki kahtena tai kolmena päivänä yritetty.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Itselläni sama vika kuin wertyman:illa, eilen onnistu pari peliä hienosti pelata, mut yöllä ja tänään ei yhtään onnistunut. pikaista apua tarvittaisiin :confused:
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

EA:n nettipelien yleisen surkeuden vuoksi suosittelen siltaamaan boxin, jotta saa NAT-1:n päälle.
Tuntuu ainakin auttavan(/neen) monilla. EA käyttää jotain niinoutoja portteja, että peli toimii osittain verkossa mutta aina jotain pientä häikkää.
Kannattaa myös käydä tarkistamassa easportsworldista, että account ja PSN-nick on linkattu oikein. Tämä autto ainaki mulle Maddenissa.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Kannattaa myös käydä tarkistamassa easportsworldista, että account ja PSN-nick on linkattu oikein. Tämä autto ainaki mulle Maddenissa.
En saa sitten kirveelläkään linkattua noita kahta... Herjaa kovasti, että PSN:n tunnusta ei löydy. Ja mitään mailiakaan ei koskaan ole mihinkään päin tullut, kun olen kirjautunut NHL 09:llä EA:n servuille PSN tunnarilla.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

siinä tod.näk se sun vika. Tee sekä ea:lle että ps3:si uudet tilit ja linkitä ne niin pääset helpoimmalla. Ja jos ei auta niin ainakin tietää että vika on muualla :)
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Jooh.. Semmoset 60 peliä onlinessa takana ja alkaa hahmottuun semmonen seikka, että on tullut aika viedä peli myymälään ja ostaa joku muu tilalle.

Tää stick lift on niin hieno toiminto, että classic controlleilla pelaavana on välillä pelejä, jolloin ei ole mitään mahdollisuuksia päästä maalintekopaikkoihin. Ea on tehnyt todella hienosti "palkitessaan" meitä vanhemman koulukunnan pelaajia näin.. Voin kertoo että tunne on todella hieno kun tuntee häviävänsä itseään selvästi huonommalle pelaajalle, joka nostelee mailaa ja saa yhden pullamaalin lopussa.

Toki katkeraa tilitystähän tämä vain, eikä asiasta tietoakaan..
 
Ylös Bottom