Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 10 -liiga

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Donkameni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 10 -liiga

nyt olisi vielä pari matsia viestiä/haastetta että koska sopii vaan:
Lollerman, wesku, laitosmies, verenkantaja, Lateksii.
ps. Rinne on tosiaan se suomen lupaus parempi imuri kuin Dyson:eek:
 
Vastaus: NHL 10 -liiga

muutama peli olis enää, en ole näitä jannuja nähny onlinessa vähään aikaan, tai sitten olen ollu väärään aikaan. mutta pistäkää vaikka privaa tai jotenkin jotain tietoo millon ootte online niin hoidetaan väännöt pois. eli herrat: tantta, rankasija, lateksii
 
Vastaus: NHL 10 -liiga

Mun pleikka hajos viikko sitten, en tällä hetkellä tiiä millon saan uuden, mutta kuitenki huvittais pelaa loppuun asti niin donkameni älä potki mua ennen ku on ihan pakko.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga

Mun pleikka hajos viikko sitten, en tällä hetkellä tiiä millon saan uuden, mutta kuitenki huvittais pelaa loppuun asti niin donkameni älä potki mua ennen ku on ihan pakko.

Jos et osaa sanoa mihinkä mennessä uuden saat niin joudun potkimaan kun sulla on vähiten pelattuna, mutta mustalle listalle et kuitenkaan joudu että sentää jotain positiivista. Jos huoltoon lähetit niin siinä menee turhan kauan odotellessa "yhtä".

Osanottoni. :(
 
Vastaus: NHL 10 -liiga

Habib-kebab ja Lateksii potkittu ulos liigasta. Lateksi ei joudu mustalle listalle, koska pleikkari hajosi.

Ensi viikon aikana runkosarja pelataan loppuu. Jos pelejä uupuu vielä sunnuntaina klo 23 aikaa niin potkin porukkaa epäaktiivisimmasta päästä, jotta voidaan aloittaa pleijarit sitten viikon päästä maanantaina.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga

Milloinkas tämä Lollerman on ollut viimeksi online?
Häntä vastaan pitäis vielä pelata, mutta ei oo koskaan kirjautuneena.
Eli jos luet tän niin lähetä privana milloin uskot olevasi online.
Kiitos.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga

Milloinkas tämä Lollerman on ollut viimeksi online?
Häntä vastaan pitäis vielä pelata, mutta ei oo koskaan kirjautuneena.
Eli jos luet tän niin lähetä privana milloin uskot olevasi online.
Kiitos.

Ilmoitusta myös tännekkinpäin. Onko muuten kellään hajua miten sijoitus ratkeaa jos joukkueet ovat tasapisteissä? Maaliero, voittojen määrä, keskinäinen matsi??
 
Vastaus: NHL 10 -liiga

Ei voi enään päästä jatkoon liikaa eroo pisteis.
viestiä vaan: wesku, laitosmies ja lollerman jos haluatte pelata pelinne ps:v-lopuna en ole pelaamassa."häissä! kännissä kuin ankka:rolleyes:"
2viikkoo liki ootellu 6pelaamattomasta 2saanu pelattua :/
sim weskua pommittanu useampaan kertaan viestillä peli kutsuilla..kaveri ei osaa edes vastata että onko pelaamassa vai mitä..
mielestäni vois vaikka pistää sinne hämärä heppujen listalle..
 
Vastaus: NHL 10 -liiga

Ken tunnistaa itsensä että on pelejä meikämannen kans pelaamatta, tänään otetaan haasteita vastaan klo 23 eteenpäin :)
 
Vastaus: NHL 10 -liiga

nyt kaivataan tanttaa, taitaa herralla olla yks peli pelaamatta ilman mahdollisuuksia pleijareihin.. toivottavasti tulee vielä pelaamaan sen mikä mulla on pelaamatta. oon lähettäny varmaan 10 viestiä psn mutta ei vastausta... zzzz...
 
Vastaus: NHL 10 -liiga

Täällä pelit pelaamatta Tanttaa, Laitosmiesmiestä ja Mikkisixxiä vastaan. Milloinkas pelaillaan pois?

PS: Koskas noita pleijareita aloitellaan?Olen ensiviikolla osan ehkä koko viikonkin lomalla.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga

Milloinkas tämä Lollerman on ollut viimeksi online?
Häntä vastaan pitäis vielä pelata, mutta ei oo koskaan kirjautuneena.
Eli jos luet tän niin lähetä privana milloin uskot olevasi online.
Kiitos.

Joo, mulla sama, viimenen peli kummittelis ja herra Lollermania odotellaan!!

Ps. kohtalaisen tiukkaa vääntöä tällä hetkellä sijat 7-11 ainakin, ihan muutaman pisteen sisällä useampi joukkue, asiallista!
 
Vastaus: NHL 10 -liiga

kohta ne tosipelit alkaa, eihä nää alkusarjat vielä sano mitään. monta tosi tiukkaa vääntöä ollu vaikka onkin ollu alhaisemman sijoituksen kavereita vastassa.. muutama onnipomppukin on saattanu kääntää pelejä :)
 
Vastaus: NHL 10 -liiga

Tanttaa ja Laitosmiestä kaipaltaisiin... Tanttaa ei ole näkynyt aikoihin ja Laitosmies 4pv sitte... Tulkaapas pelailemaan pelit pois!
 
Vastaus: NHL 10 -liiga

Ehdotan Lollermanin heittämistä banaani saarille, sillä henkilö ei ole ollut online +7 päivään.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom