psychozazu
New Member
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä
Ranked rankkikisoissa pitää olla veskarina ja muutenkin säännöt oikeat. Mutta hupipeleissä voi laittaa säännöt pois (voi luistella taaksepäin) valita ohjaako mv:tä vai ei ja myös laukausten määrää voi vaihtaa...

Onkos tässä pakko ite olla molarina rankkareissa/rankkukisassa? Vai saako jotenki molarin AI:n ohjastamaksi niinkuin noissa offline rankkarikisoissa? Kaverin kans pelataan noita verkon hupipelejä ja turhan usein häkki heiluu rankkareissa kun ei kumpikaan osaa molarina olla
Ranked rankkikisoissa pitää olla veskarina ja muutenkin säännöt oikeat. Mutta hupipeleissä voi laittaa säännöt pois (voi luistella taaksepäin) valita ohjaako mv:tä vai ei ja myös laukausten määrää voi vaihtaa...

Ainoa peli jossa olisi kerranki kiinnostanu jokseenkin nää trophyt niin ea mennyt sitten nekin kuseen.
 Ainoa peli jossa olisi kerranki kiinnostanu jokseenkin nää trophyt niin ea mennyt sitten nekin kuseen.

. Olin siis Columbus ja matsi ratkesi tuohon.
. Olin siis Columbus ja matsi ratkesi tuohon. Juu olen koska olin GM. Noh uus nippu kasattiin jo. Nyt vaan meni järki ku ilmeisesti ihmiset ei osaa tehdä ku kahdenlaisia maaleja... sellaisia "laidasta siniviivan yli, leikkaus keskelle ja kipru-vetari takaylänurkkaan" ja sit vanhanaikaisia. Hävis aika nopeasti taas maku tuosta pelaamisesta kun n. 15:stä meille tehdystä maalista kahta vaille kaikki oli edellä kuvatun kaltaisia. Luulisi että se alkaisi maalintekijääkin jo hieman kyllästyttämään kun aina veivaa saman kikan....
 Juu olen koska olin GM. Noh uus nippu kasattiin jo. Nyt vaan meni järki ku ilmeisesti ihmiset ei osaa tehdä ku kahdenlaisia maaleja... sellaisia "laidasta siniviivan yli, leikkaus keskelle ja kipru-vetari takaylänurkkaan" ja sit vanhanaikaisia. Hävis aika nopeasti taas maku tuosta pelaamisesta kun n. 15:stä meille tehdystä maalista kahta vaille kaikki oli edellä kuvatun kaltaisia. Luulisi että se alkaisi maalintekijääkin jo hieman kyllästyttämään kun aina veivaa saman kikan....