Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TT-2k
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Onkos tässä pakko ite olla molarina rankkareissa/rankkukisassa? Vai saako jotenki molarin AI:n ohjastamaksi niinkuin noissa offline rankkarikisoissa? Kaverin kans pelataan noita verkon hupipelejä ja turhan usein häkki heiluu rankkareissa kun ei kumpikaan osaa molarina olla :rolleyes:

Ranked rankkikisoissa pitää olla veskarina ja muutenkin säännöt oikeat. Mutta hupipeleissä voi laittaa säännöt pois (voi luistella taaksepäin) valita ohjaako mv:tä vai ei ja myös laukausten määrää voi vaihtaa...
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Hienoja noi trophy bugit kyl pelissä. Platinaa on vissiin mahdoton saada kun "liigamestari" pystiä ei vissiin voi saada. Nyt kun voitin 30 pelaajan konsolifin liigan niin siitä mitään trophya tullut :cool: Ainoa peli jossa olisi kerranki kiinnostanu jokseenkin nää trophyt niin ea mennyt sitten nekin kuseen.
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Hei,

onko muilla samanlaisia ongelmia vai olenko vain itse kuutamolla:

(nämä siis pelatessa SM-liigaa)

1. Siirrettyä rangaistusta ei panna käytäntöön, jos ei tule pelikatkoa ennen meneillään olevan erän päättymistä.

2. Maalivahtia ei saa pelikatkolla takaisin maaliin siten, että se olisi siellä jo aloituksessa, vaan vaihto tapahtuu vasta aloituksen jälkeen.

3. SM-liigan runkosarjassa on otteluita reilusti yli 60 joukkuetta kohden (muistaakseni 65), vaikka oikea luku muistaakseni tällä kaudella 58.

Sitten vielä yksi kysymys tilanteesta, johon en ole vielä törmännyt:

Saako SM-liigassa tappelusta pelirangaistuksen vai ainoastaan viisiminuuttisen?
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Asiasta on varmasti ollut puhetta ennemminkin, mutta mikä ihme siinä on, kun PS3:n oma kuulokemikrofoni ei toimi aina pukuhuoneessa??? Pelissäkin takkuaa vähän väliä..onko muillakin sama ongelma?? :confused::mad:

Meillä on ainakin kaverin kanssa ollu ongelmia kans tuon mikin kanssa. Välillä toimii ihan moitteetta mutta välillä ei saa puheesta mitään selvää ku pätkii niin paljon :mad: Ois ihan kiva kuulla onko muilla samaa ongelmaa?
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Meillä on ainakin kaverin kanssa ollu ongelmia kans tuon mikin kanssa. Välillä toimii ihan moitteetta mutta välillä ei saa puheesta mitään selvää ku pätkii niin paljon :mad: Ois ihan kiva kuulla onko muilla samaa ongelmaa?

Onpa hyvinkin :mad:
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

miten tässä tehdään maaleja. vedot lähtee veskaria päiten ja lämäri yskii...
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

miten tässä tehdään maaleja. vedot lähtee veskaria päiten ja lämäri yskii...

No kai sulla on vedot manuaalilla? Kyllä ne sillon ainakin itellä lähtee ihan hyvin eikä läheskään aina mokee päin...
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Muuten peli rullaa ihan ok mutta edelleen käy kyrsimään toi tekoäly. Omat tulee aina jäljessä hyökkäyksessä, ajat maalille, lähimmät omat seisoo vielä siniviivalla. Omat ei hae vapaata paikkaa vaan jumittavat kolmen pakin keskellä. 1-1, 2-1, 3-1/2 tilanteita ei tule koska vastustajalla on aina jopa se neljä pelaajaa puolustamassa kun omat tulee taas puol kenttää jäljessä jos viet kiekon ylös.
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Muuten peli rullaa ihan ok mutta edelleen käy kyrsimään toi tekoäly. Omat tulee aina jäljessä hyökkäyksessä, ajat maalille, lähimmät omat seisoo vielä siniviivalla. Omat ei hae vapaata paikkaa vaan jumittavat kolmen pakin keskellä. 1-1, 2-1, 3-1/2 tilanteita ei tule koska vastustajalla on aina jopa se neljä pelaajaa puolustamassa kun omat tulee taas puol kenttää jäljessä jos viet kiekon ylös.

Totta. Toinen asia mikä ärsyttää suunnattomasti on 1vs1 -tilanteet esim laidassa, tai no missä vaan. CPU-pakista on kauhean työn takana jos onnistut pääsemään sen ohi hyvin, että pääset hyvälle maalintekosektorille vielä sen jälkeen. Jos koitat painaa spurttinappia, CPU nappaa kiekon rauhassa siitä 90% kerroista (huom, 1vs1 tilanteissa, muuten spurtti toimii ihan hyvin) ja jos koitat 1vs1 harhautusta (L1+oikee tatti), kiekko kyllä menee CPU:sta ohi, mutta sitten tulee poikittaista lärvii ja oma ukko kumossa ja sinä aikana CPU hakee kiekon.
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Muuten peli rullaa ihan ok mutta edelleen käy kyrsimään toi tekoäly. Omat tulee aina jäljessä hyökkäyksessä, ajat maalille, lähimmät omat seisoo vielä siniviivalla. Omat ei hae vapaata paikkaa vaan jumittavat kolmen pakin keskellä. 1-1, 2-1, 3-1/2 tilanteita ei tule koska vastustajalla on aina jopa se neljä pelaajaa puolustamassa kun omat tulee taas puol kenttää jäljessä jos viet kiekon ylös.
Samaa mieltä. Vaikka kuinka olen asetuksia yrittänyt säädellä. Itse tykkään nousta pakilla ja antaa laitaan tai keskellä terävän syötän hyökkääjälle, joka on jo vauhdissa. Hyökkääjät pelaavat todella alhaalla tässä pelissä. Lähden pakilla nousemaan, niin ilman mitään kiihdytyksiä olen yleensä ohittanut omat hyökkääjät ennen punaviivaa ja samaan aikaan nämä matelevat kohti hyökkäysaluetta vastustajan pakkien seassa.

Olen yhden pelatun Be a GM-kauden jälkeen tainnut saada kaksi läpiajoa koko kaudella ! Vastustajan pelaajat pelaavat varsin alhaalla ja ovat nopeasti omassa päässä.
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Samaa mieltä. Vaikka kuinka olen asetuksia yrittänyt säädellä. Itse tykkään nousta pakilla ja antaa laitaan tai keskellä terävän syötän hyökkääjälle, joka on jo vauhdissa. Hyökkääjät pelaavat todella alhaalla tässä pelissä. Lähden pakilla nousemaan, niin ilman mitään kiihdytyksiä olen yleensä ohittanut omat hyökkääjät ennen punaviivaa ja samaan aikaan nämä matelevat kohti hyökkäysaluetta vastustajan pakkien seassa.

Olen yhden pelatun Be a GM-kauden jälkeen tainnut saada kaksi läpiajoa koko kaudella ! Vastustajan pelaajat pelaavat varsin alhaalla ja ovat nopeasti omassa päässä.

Jos hitaus hyökeil hyökkäykseenlähdössä ärsyttää, niin luo pelikuvio miten ne liikkuu. Sama hyökkäys pääs niin kyllä ne sit hakee paikkaa, kun teet vain oikeanlaisen kuvion. Ja läpiajoja tulee mulle ihan mielinmäärin n. 2per peli tullut, kun olen pelannut yli 20 peliä Be a GM. Yleensä tulee, kun harhautan pakin sinisella niin siitä pääse purjehtimaan läpi. Kandee nostaa rannelaukaksen tehoa niin uppo suorat vedot todella hyvin sisään.
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Olen yhden pelatun Be a GM-kauden jälkeen tainnut saada kaksi läpiajoa koko kaudella ! Vastustajan pelaajat pelaavat varsin alhaalla ja ovat nopeasti omassa päässä.

Laita koneen agressiivisuus täysille, niin tulevat paljon kovemmin iholle ja hyvillä syötöillä saattaa aueta tilaa.


Aika komeesti ratkasin RL-kisan :D. Olin siis Columbus ja matsi ratkesi tuohon.
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Onko kenelläkään muulla kadonnut kerho jonnekin? Tuli tossa pidettyä varmaan kuukauden paussi peleistä ja kuinkas ollakaan niin siinä välissä meidän joukkue oli hävinny johonkin... onkohan tämä yleistäkin?
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Onko kenelläkään muulla kadonnut kerho jonnekin? Tuli tossa pidettyä varmaan kuukauden paussi peleistä ja kuinkas ollakaan niin siinä välissä meidän joukkue oli hävinny johonkin... onkohan tämä yleistäkin?

Oletko ihan varma että sinua ei potkittu kerhosta ulos? =D
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Oletko ihan varma että sinua ei potkittu kerhosta ulos? =D

:) Juu olen koska olin GM. Noh uus nippu kasattiin jo. Nyt vaan meni järki ku ilmeisesti ihmiset ei osaa tehdä ku kahdenlaisia maaleja... sellaisia "laidasta siniviivan yli, leikkaus keskelle ja kipru-vetari takaylänurkkaan" ja sit vanhanaikaisia. Hävis aika nopeasti taas maku tuosta pelaamisesta kun n. 15:stä meille tehdystä maalista kahta vaille kaikki oli edellä kuvatun kaltaisia. Luulisi että se alkaisi maalintekijääkin jo hieman kyllästyttämään kun aina veivaa saman kikan....

Muita huomioita:

- taklauksissa ei ole minkäänlaista tehoa, ainoastaan perstaklauksilla saa vastustajan mikkihiiret kumoon
- ilmeisesti kaikki tekevät EASHL-ukkonsa pieneksi, jotta se olisi helvetin nopea
- ei saatana.
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Tämä peli on vähä mennyt vammaiseksi noiden kahden maalityypin takia.

Eli vanhanaikaisen ja tuon sinivivan yli laidasta ja leikkaus keskelle.

Eilen pelattiin 4 peliä. 90% maaleista oli noita. Rupes jo vatuttaa ekan pelin jälkeen ku vastustaja teki kumpaakin yhden niin pistetään sitten samalla mitalla takas prkl!

PS. Jool pelattiinko teitä vastaan ? :D
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

sellaisia "laidasta siniviivan yli, leikkaus keskelle ja kipru-vetari takaylänurkkaan" ja sit vanhanaikaisia.

Kouluttakaa jostain pelaajastanne maalivahti niin ongelma on ratkaistu:) Tosin ihmisveskat tekevät inhimillisiä virheitä, mutta nämä ison prosentin vedot mitkä botille uppoaa eivät mene.
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Samaa mieltä. Vaikka kuinka olen asetuksia yrittänyt säädellä. Itse tykkään nousta pakilla ja antaa laitaan tai keskellä terävän syötän hyökkääjälle, joka on jo vauhdissa. Hyökkääjät pelaavat todella alhaalla tässä pelissä. Lähden pakilla nousemaan, niin ilman mitään kiihdytyksiä olen yleensä ohittanut omat hyökkääjät ennen punaviivaa ja samaan aikaan nämä matelevat kohti hyökkäysaluetta vastustajan pakkien seassa.

Olen yhden pelatun Be a GM-kauden jälkeen tainnut saada kaksi läpiajoa koko kaudella ! Vastustajan pelaajat pelaavat varsin alhaalla ja ovat nopeasti omassa päässä.


Jep ja tuo taas aiheuttaa mm. syötönkatkojen takia sen, että tässä ei oikeasti enää saa tehtyä ns. aitoja maaleja vaan pitäisi aina runkata tuo skill nappi pohjassa.
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Tämä peli on vähä mennyt vammaiseksi noiden kahden maalityypin takia.

Eli vanhanaikaisen ja tuon sinivivan yli laidasta ja leikkaus keskelle.

Eilen pelattiin 4 peliä. 90% maaleista oli noita. Rupes jo vatuttaa ekan pelin jälkeen ku vastustaja teki kumpaakin yhden niin pistetään sitten samalla mitalla takas prkl!

PS. Jool pelattiinko teitä vastaan ? :D

En usko että pelattiin, koska meidän jengi ei osaa leikata keskelle ja vetää sieltä eikä meidän joukkueen pullukkahyökkääjillä riitä jaloissa nopeus vanhanaikaseen ;)

Kouluttakaa jostain pelaajastanne maalivahti niin ongelma on ratkaistu:) Tosin ihmisveskat tekevät inhimillisiä virheitä, mutta nämä ison prosentin vedot mitkä botille uppoaa eivät mene.

Ei meillä valitettavasti kenelläkään ole kiinnostusta seistä tolppien välissä, korkeintaan vastustajan tolppien.

Eikä noi maalit muuten ottais päähän, mutta kun eilen vastassa olleet joukkueet eivät juuri muuta yrittäneetkään. Ehkä meidän jengin pitäis siirtyä pelaamaan niitä harrastelijamatseja, kun meillä hauskanpito kuitenkin menee voiton tavoittelun edelle.
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

saako pelien alussa vasempaan alareunaan tulevia "ohjelaatikoita" jotenkin kytkettyä pois päältä?
 
Ylös Bottom