Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TT-2k
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

1 divari olis sitten viimein avattu liigaan. Päätettiin perustaa tälläinen, koska muuten olisi ihan lottoa ketkä 30 nopeinta aina pääsee liigaa pelaamaan. Viimeksi liiga täyttyi 8 minuutissa. Tästä lähtien mestaruusliigaa pääsee pelaamaan ainoastaan 1 divarin kautta.

http://www.konsolifin.net/bbs/plays...ura/75625-nhl-10-liiga-2-ja-1-divisioona.html
Mukana ollaan. Valitettavasti en IRC:tä käytä, mutta tulen linjoille roikuskelemaan peliseuraa etsimään iltaisin.
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Olen surffaillu tuolla EA Sportsin sivuilla ja muutamia upeita maaleja on näkynyt. Kattokaas vaikka TÄMÄ! Huh, huh, mikä maali! Tietääkö joku miten saa vedon noin paljon ohi? :D

Postatkaahan muutkin videoita. Näitä on todella mukava katella :)
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

No huh huh mikä maali. Kyllä itellekin tollaset kelpais, joku jatkoaika meneillään ja tekee tommosen maalin nii siin voi loksahtaa suu auki aika usealla :D
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Olen surffaillu tuolla EA Sportsin sivuilla ja muutamia upeita maaleja on näkynyt. Kattokaas vaikka TÄMÄ! Huh, huh, mikä maali! Tietääkö joku miten saa vedon noin paljon ohi? :D

Postatkaahan muutkin videoita. Näitä on todella mukava katella :)


Joo,kyllähä oli iha hyvät fiilikset ton jälkeen. :D
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Tietääkö joku miten saa vedon noin paljon ohi? :D

Tehnyt itse myös pari kertaa moisen maalin eli kiekko pakille, nostat mailan ja alat muka lämäämään, mutta heitätkin lättypassin takakulmalla olevalle vapaalle miehelle niin se ei yritä one-timeria vaan ohjaa kiekon. Sitten vaan kädet ylös ja nyt huudetaan.
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Miksihän EA World ei nyt toimi EASHL osalta? Eli joukkueiden sivuja ei pysty katsomaan. Pari päivää ollu jo.
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Mistä napeista pelaaja heittäytyy kiekon eteen tai jos vastustaja on pääsemässä yksinläpi niin heittäytyy perään? Classic näppäimistö kyseessä :o
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Mistä napeista pelaaja heittäytyy kiekon eteen tai jos vastustaja on pääsemässä yksinläpi niin heittäytyy perään? Classic näppäimistö kyseessä :o

R1 ja L1 pohjaan, makaa niin kauan kun päästät irti.
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Sellainen kysymys kun pelaan Be a GM-"moodia". Helppojen tehtävien kohdalla lukee "Tee pelaajavaihto vaihtomarkkinoiden kautta".

Painan aina siitä ja otan jonkun vastustajan tarjolle laittaman pelaajan ja vaihdan sen johkin minun pelaajaani, mutta silti siitä ei tule niitä pisteitä. Onko joko tehnyt vaihdon tuolla lailla ja saanut niitä pisteitä siitä ? Olisi vain kiva saada se pois siitä etusivulta.

Pitääkö se minunkin pelaaja olla laitettuna sinne "tarjolle".
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Oisko jollain EASHL kerholla halua ihmismaalivahille ? :D ite en oo vielä mikään kauheen kova mutta tekemällä oppii =)
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Postatkaahan muutkin videoita. Näitä on todella mukava katella :)

No laitetaan pari omaa videota kanssa kehiin. Harmi kun ei oo muistanu parhaimpia tilanteita tallentaa, mutta ekassa videossa peli kulkee kun punakoneella aikoinaan :D

video1
video2
video3

Ei muuten näytä tuo vikavideo juuri miltään, kun tilanne menee niin nopeesti tuolla netin puolella. Kaikki videot siis be a pro moodista kun ei oo viellä tullu juuri muuta pelattua.

EDIT: kolmas linkki korjattu
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

No laitetaan pari omaa videota kanssa kehiin. Harmi kun ei oo muistanu parhaimpia tilanteita tallentaa, mutta ekassa videossa peli kulkee kun punakoneella aikoinaan :D

video1
video2
video3

Ei muuten näytä tuo vikavideo juuri miltään, kun tilanne menee niin nopeesti tuolla netin puolella. Kaikki videot siis be a pro moodista kun ei oo viellä tullu juuri muuta pelattua.
Video 2 ja Video 3 on samoja.
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Operation Sports foorumilta löytyi yhdet uuder sliderit, mitkä pistin kokeiluun:
*THE PERFECT SUPERSTAR SLIDERS* Plays like Real NHL ! - Operation Sports Forums

Olin hukannut lapun jossa nuo aiemmat sliderit oli (Lordofthethings tms) ja kun pistin nuo uusimmat versiot niin ei ne sopineet itselle ollenkaan, meinasi haukotus tulla, ja pelaaminen oli semmoista perse edellä puuhun - pään seinään hakkaamisen puolivälistä...Nuo linkin sliderit sen sijaan näyttäis tosiaan ihan hyviltä, mutta loukkaantumisista napsaisin samantien yhdet pykälät pois kun ekassa matsissa meni yhteensä 3 äijää lasarettiin.

Muuten vaikuttaa ihan hyviltä mitä pari matsia ehdin pelata! Vinkiksi vain. Tossa "paperilla" noi näyttää aika oudoilta (mm. hit power aikas suurehko) mutta toimii yllättävän hyvin itse pelissä.
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Operation Sports foorumilta löytyi yhdet uuder sliderit, mitkä pistin kokeiluun:
*THE PERFECT SUPERSTAR SLIDERS* Plays like Real NHL ! - Operation Sports Forums

Olin hukannut lapun jossa nuo aiemmat sliderit oli (Lordofthethings tms) ja kun pistin nuo uusimmat versiot niin ei ne sopineet itselle ollenkaan, meinasi haukotus tulla, ja pelaaminen oli semmoista perse edellä puuhun - pään seinään hakkaamisen puolivälistä...Nuo linkin sliderit sen sijaan näyttäis tosiaan ihan hyviltä, mutta loukkaantumisista napsaisin samantien yhdet pykälät pois kun ekassa matsissa meni yhteensä 3 äijää lasarettiin.

Muuten vaikuttaa ihan hyviltä mitä pari matsia ehdin pelata! Vinkiksi vain. Tossa "paperilla" noi näyttää aika oudoilta (mm. hit power aikas suurehko) mutta toimii yllättävän hyvin itse pelissä.

On muuten aikamoisen loistavat! Olen nyt pelannut reilun erän näillä ja kyllä omissa silmissä muuttu peli aika paljon. Tuntuu jotenkin niin paljon järkevämmältä koko paketti noilla, tosin itsekin pienennän loukkaantumisia kun ekan vaihdon jälkeen yksi mies jo kopissa hoitelemassa jalkaansa.
 
Ylös Bottom