Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TT-2k
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Minkäköhän takia mulla ei aukea noi kolmen pisteen kypärät ollenkaan vaikka oon tehnyt 70pistettä kaudessa ? Eikä myöskään aukea se toinen missä pitää pelata 40 peliä 2pistettä per peli. Olen myös pelannut tuon 70pistettä NHL:n puolella enkä pudonnut AHL:n. Voitin myös Stanley Cupin mutta ei mitään auennut siitäkään. :O
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Varmistan nyt vielä kun en pienen etsimisen jälkeen löytänyt, että vaikuttaako eashl pelaajan (oma pro) taitoihin muut kun be a prossa avatut pelaajakortit sekä avatut varusteet?
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Operation Sports foorumilta löytyi yhdet uuder sliderit, mitkä pistin kokeiluun:
*THE PERFECT SUPERSTAR SLIDERS* Plays like Real NHL ! - Operation Sports Forums

Olin hukannut lapun jossa nuo aiemmat sliderit oli (Lordofthethings tms) ja kun pistin nuo uusimmat versiot niin ei ne sopineet itselle ollenkaan, meinasi haukotus tulla, ja pelaaminen oli semmoista perse edellä puuhun - pään seinään hakkaamisen puolivälistä...Nuo linkin sliderit sen sijaan näyttäis tosiaan ihan hyviltä, mutta loukkaantumisista napsaisin samantien yhdet pykälät pois kun ekassa matsissa meni yhteensä 3 äijää lasarettiin.

Muuten vaikuttaa ihan hyviltä mitä pari matsia ehdin pelata! Vinkiksi vain. Tossa "paperilla" noi näyttää aika oudoilta (mm. hit power aikas suurehko) mutta toimii yllättävän hyvin itse pelissä.

Mitä ovat sliderit?:rolleyes:
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

peliasetuksia, kuten esim. mikä pelinopeus, vaikeustaso, jäähyjenmäärä. Näillä asetuksilla saadaan peli mahdollisimman aidontuntuiseksi
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Ku muutkin ni minäkin. Pari videon tynkää mitä joskus saanut aikaan

Video 1 Crosby yksinläpi

Video 2 OTP:ssä yksinläpi. Eipä oo ennen cpu veskalle onnistunu.

Video 3 Kiekko jalkojenvälistä harhautus

Video 4 Kiekko jakojenvälistä harhautus 1vs1

Joo, on harjotus moodissa tehty.. Ehkä joskus vielä pelissäkin onnistuu...

Ja pistetään vielä tämmönen nollaysistä, ehkä yks hienoimmista maaleista mitä tullu tehtyä. Vaikkakin edelleen harjoittelussa.

Video 5 09 Spinorama breakaway
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Jonkinlaisia tultu tehtyä itsekkin.

Video Trafiikkia maalilla

Video Hieman liian nopeasti menee videossa kuva, mutta taitaa olla väärä laji ja väärä maali Kingsien pelaajalla.

Video Brown herättelee Seminiä :D

Video
Aiemmin tänään kerhopelissä tehty maali.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

No enpä noilla tee paljoo paskaakaan, kun on 12-minuuttisille erille suunnatut. Joten jos jollakulla olis heittää 5 minuutin erille tarkoitetut slidut niin kiitän.:)
Itse pelaan 7 min erillä, ja ihan hyvin toimii. Eipä noilla ole mitään merkitystä kuin laukaisumäärien yms. suhteen. Mutta ihan miten vaan.
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Itse pelaan 7 min erillä, ja ihan hyvin toimii. Eipä noilla ole mitään merkitystä kuin laukaisumäärien yms. suhteen. Mutta ihan miten vaan.

Kokeilin kuitenkin, ja varsin mainiothan nämä ovat pienellä säädöllä. Järkyttävän hidasta pelinopeutta säädin reippaasti ylöspäin, ja tein pari pientä hienosäätöä. Pari matsia kokeilin ja hyvin pelaa!:)

E: 7 minuutin erillä
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Itellä kyseiset säädöt aiheutti taas sen, että pakit ovat yhtä nopeita elleivät nopeampia kuin hyökkääjät. Esim. Ovetchkin pääsee juuri ja juuri Rob Blaken rinnalle...
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Hyvä nettipelitoteutus näissä kyllä aina on..

Päivän piristys jälleen: Johtaa 8-1, peliä jäljellä 30s, ruutuun ilmestyy viesti "yhteys EA servereihin kadotettu etc" ja merkitään 0-3 hävinneeksi. Piristää päivää kivasti. :mad:
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Hyvä nettipelitoteutus näissä kyllä aina on..

Päivän piristys jälleen: Johtaa 8-1, peliä jäljellä 30s, ruutuun ilmestyy viesti "yhteys EA servereihin kadotettu etc" ja merkitään 0-3 hävinneeksi. Piristää päivää kivasti. :mad:
Itsellä ei ole ikinä katkennut, aina vastustajilta. Katsoisin sinuna peiliin (tai nettiyhteyteesi/käyttämääsi reitittimeen). Logissa saattaa olla mielenkiintoisia merkintöjä juuri napsumisen ajalta. :)

Sehän on siis _sinulta_ katkennut, koska _sinut_ tuomitaan häviämään.
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Paha muusta sanoa kuin että netti ei pätkäissyt, eikä yhteys vaan ea serverit olivat ainoat jotka heittivät pihalle.

Kerran aikaisemmin vastustajalle on käynyt sama. Se on sitä näemmä välillä.. :o Itseasiassa oli sisään kirjautuminenkin vaikeaa, vaikka psnetworkkiin yhdisti, ea servot heittivät erroria ja joutui itse mennä kirjautumaan sinne sisään ennenkuin pääsi nettipeleihin..
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Paha muusta sanoa kuin että netti ei pätkäissyt, eikä yhteys vaan ea serverit olivat ainoat jotka heittivät pihalle.

Kerran aikaisemmin vastustajalle on käynyt sama. Se on sitä näemmä välillä.. :o Itseasiassa oli sisään kirjautuminenkin vaikeaa, vaikka psnetworkkiin yhdisti, ea servot heittivät erroria ja joutui itse mennä kirjautumaan sinne sisään ennenkuin pääsi nettipeleihin..

itellä ollut myös tänään vaikeuksia servojen suhteen. Kerran on heittänyt pelistä ja ohjaus tuntuu kuin siirapissa luistelisi, sen verran on lagia vaikka ihan soomalaisten kanssa tuli pelattua. Toivottavasti korjaavat pian...
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Kärppä fanien kerho ps3:l Nhl 10. EtaKarpat liittykää ihmeessä!
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

On kyllä paras jääkiekkopeli ikinä. Tosin omaa pelityyliäni pitäisi varmaan kehittää... alussa tyylinä oli laukoa paljon ja kaukaa, nykyään koitan vain mennä laidoilta sisään ja yleensä syöttää poikittain toiselle kulmalle. Mutta kyllähän tämä on eri peli kuin ne arcade-päästäpäätyyn-änärit.

Mutta mistäköhän kannattaisi etsiä liigaa johon liittyä? Kiinnostaisi paljon nuo nettiliigat...
onko niissä käytössä fantasydraftit, vai ihan realistisista alkuasetelmista lähdetään pelaamaan ja treidaamaan?

Ai niin, ja yksi pieni käytännön juttu olisi... kun pelaa samalla konsolilla kaksinpeliä, se pelaaja jonka maalivahti katselee "tänne päin" (normi kamerakulma) joutuu käyttämään tattia "väärin päin". Ei suju minulta ainakaan kovin luonnostaan.
 
Ylös Bottom