Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TT-2k
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Mä en oo viel oppinu vetää noit rankareita. Broidin kans meni 60 kierrosta ennenku voittaja löyty:D
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Moi,onko kellään ollut sellaista ongelmaa tämän pelin kanssa, että kun pelaa be a gm:ää niin jossain vaiheessa et voi enää pelata nhl-joukkueesi pelejä vaan kalenteri näyttää vain ahl-joukkueen pelit. Sitten kun yrität tehdä mitä vain kokoonpanomuutoksia ja vaihtoja nhl-joukueellasi niin peli jää jumiin. Luin tuossa englanninkielisiltä sivuilta, että tämä on todella yleinen ongelma joka on todella monella pelaajalla esiintynyt ja EA ei suostu tekemään mitään. Ottaa vaan päähän kun juuri tuota Be a GM:ää tulee eniten pelattua ja eihän sitä nyt sitten tietenkään jaksa enää kun itsellä jo viisi kertaa aloitettuna koko paska uudestaan ja aina vain jossain vaiheessa tulee tuo bugi. Kellään samoja ongelmia,en löytänyt mitään asiaan liittyvää suomenkielisiltä sivuilta? :confused:
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Moi,onko kellään ollut sellaista ongelmaa tämän pelin kanssa, että kun pelaa be a gm:ää niin jossain vaiheessa et voi enää pelata nhl-joukkueesi pelejä vaan kalenteri näyttää vain ahl-joukkueen pelit. Sitten kun yrität tehdä mitä vain kokoonpanomuutoksia ja vaihtoja nhl-joukueellasi niin peli jää jumiin. Luin tuossa englanninkielisiltä sivuilta, että tämä on todella yleinen ongelma joka on todella monella pelaajalla esiintynyt ja EA ei suostu tekemään mitään. Ottaa vaan päähän kun juuri tuota Be a GM:ää tulee eniten pelattua ja eihän sitä nyt sitten tietenkään jaksa enää kun itsellä jo viisi kertaa aloitettuna koko paska uudestaan ja aina vain jossain vaiheessa tulee tuo bugi. Kellään samoja ongelmia,en löytänyt mitään asiaan liittyvää suomenkielisiltä sivuilta? :confused:

Itse oon pelannu aika paljo Gm-modii ja kerran käynyt näin niinkun mainitsit. Ja ainut syy tähä minkä oon keksinyt on se että tallensin pelin sillon kun olin ahl joukkueen sivuilla eli ahl pelit näkyivät. Sitten kun seuraavan kerran jatkoin siitä niin kävi juuri niin kuin sulla, sen jälkeen niin ei oo käyny. Tiiä sitte johtuuko siitä..
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Oliko tää ihan vaan lämäri minkä Kovaltshuk ohjas? Todella "epätarkka" (siis ainakin siinä mielessä, että ois menny 3 metriä maalin ohi :)) sellainen vaan...

Itsellä on meinaan kerran käynyt Venäjällä niin, että pakki on lämänny suoraan Ovetchkinin lapaan, joka on seissyt aika lailla samoilla tonteilla, kun sun Kovaltshuk tossa - tosin vaan toisella puolella. Mut anyways, meikäläisen Ove oli sen verran kettu, et otti sen lämärin haltuun(!) ja laitto rannarilla tyhjiin... :)
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Moi,onko kellään ollut sellaista ongelmaa tämän pelin kanssa, että kun pelaa be a gm:ää niin jossain vaiheessa et voi enää pelata nhl-joukkueesi pelejä vaan kalenteri näyttää vain ahl-joukkueen pelit. Sitten kun yrität tehdä mitä vain kokoonpanomuutoksia ja vaihtoja nhl-joukueellasi niin peli jää jumiin. Luin tuossa englanninkielisiltä sivuilta, että tämä on todella yleinen ongelma joka on todella monella pelaajalla esiintynyt ja EA ei suostu tekemään mitään. Ottaa vaan päähän kun juuri tuota Be a GM:ää tulee eniten pelattua ja eihän sitä nyt sitten tietenkään jaksa enää kun itsellä jo viisi kertaa aloitettuna koko paska uudestaan ja aina vain jossain vaiheessa tulee tuo bugi. Kellään samoja ongelmia,en löytänyt mitään asiaan liittyvää suomenkielisiltä sivuilta? :confused:


Näin kävi mullekkin kerran. Tallensin viimeisenä vaihtopäivänä ja sen jälkeen tuli ko. ongelma. En kyllä aloittanut uutta Be a GM:ää vaan simuloin kauden loppuun (oli jo kolmas kausi meneillään siinä vaiheessa) jonka jälkeen ongelma oli poissa...
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Oisko kellään mielenkiintoa "keltanokat" joukkueeseen eli tiimiin joka koostuis lähinnä vähän pelanneista sälleistä. Ei paineita menestyksestä, hauskanpito ja kokemuksen kartuttaminen tärkeämpää. Olisin tehny tuonne peliseura alueelle mutta viestimääräni ei sinne riitä :(

IRCnetissä on kanava #keltanokat
Sinne kaikki jotka on kiinnostuneita!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Oliko tää ihan vaan lämäri minkä Kovaltshuk ohjas? Todella "epätarkka" (siis ainakin siinä mielessä, että ois menny 3 metriä maalin ohi :)) sellainen vaan...

Itsellä on meinaan kerran käynyt Venäjällä niin, että pakki on lämänny suoraan Ovetchkinin lapaan, joka on seissyt aika lailla samoilla tonteilla, kun sun Kovaltshuk tossa - tosin vaan toisella puolella. Mut anyways, meikäläisen Ove oli sen verran kettu, et otti sen lämärin haltuun(!) ja laitto rannarilla tyhjiin... :)

Ei vaan lämäripassi oli, eli L2 pohjaan-->viritys-->R1 pohjaan ja veto :)
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Onko muilla ollut huonoja kokemuksia pelin in-game voice chatistä? Aluksi homma toimii hyvin, mutta parin latausikkunan tai pelin jälkeen ääni puuroutuu suuntaan jos toiseen. En tiedä johtuuko tämä muiden halvoista mikeistä (itsellä Sonyn virallinen BT) vai onko EA:lla näppinsä pelissä...
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Kyllä Kovaltshuk osaa Nice goal | EA SPORTS :eek: :) JA joku viel kehtasi sanoa että ohjureiden laukominen on bugittamista, hah. Uppoovat harvemmin kuin normi lämäri.

Kröhöm! Kukas se sillon oli kun lähetti mulle sen viestin yhen ottelun jälkeen kun voitin jonkun, että ohjaukset pitäis poistaa pelistä? :rolleyes:
Nimittäin tein 2 ohjurimaalia Ilarii vastaan ja voitin 5-4. :D Ja molemmat ohjurimaalit teki, kukapas muukaan kuin Ovechkin!
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Veli osti tän, ja iha kivalta vaikuttaa. Olisko jossain kfin:n tiimissä tilaa? Oon kyl aika huono.
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Nyt alkaa mennä hermot tähän peliin. En löytänyt netistä mitään keskustelua, että jollain olisi kadonnut ansaitut varusteet ja boostit. Mulle on käynyt jo kahdesti niin. BAP:lle on jäänyt ne varusteet päälle mitkä ovat menneet takaisin lukkoon mutta boostitkin katosivat. Pelasin siis BAP kautta ja olin pelannut päälle 40 ottelua niin simuloin sitten loppukauden. Tätä ennen kuitenkin tallensin pelin ja laitoin automaattitallennuksen pois päältä siltä varalta, jos pelaaja putoaisi AHL:ään niin voisiin ladata. Sitten sain simuloitua onnistuneesti ennen playoffeja ja tallensin pelin. Sitten kiekkokauppaan ja kaikki oli taas hävinnyt. Onko mitään neuvoja miksi näin olisi käynyt?
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Kröhöm! Kukas se sillon oli kun lähetti mulle sen viestin yhen ottelun jälkeen kun voitin jonkun, että ohjaukset pitäis poistaa pelistä? :rolleyes:
Nimittäin tein 2 ohjurimaalia Ilarii vastaan ja voitin 5-4. :D Ja molemmat ohjurimaalit teki, kukapas muukaan kuin Ovechkin!

Vähän eri asia, kun ohjaa normilaukauksen, kuin vetää ton ohjattavan. Jos sellasilla oisit mua nöyryyttäny, niin oisin kumartanut voittajalle suosiolla :)

E: Ja se on L1 + select :) Kiitokset pqohille! Tuota nappia on käytetty ahkerasti.
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Ekan kerran viiteen vuoteen oon innostunut NHL-pelistä tämän myötä ja pikkuhiljaa alkaa uudet kontrollitkin oppimaan. Pari juttua kuitenkin häiritsee kovasti. Ensimmäinen on se, että valtaosa maaleista tulee one-timerilla maalin kulmalta. Pirun ärsyttävää. Enemmän kuitenkin häiritsee tolppalaukausten määrä. Itse vedän viiden minuutin erillä valehtelematta keskimäärin lähes 10 tolppakutia per peli. Koliseeko tolpat muillakin edes lähes samaa tahtia? Vinkkejä kokeneemmilta pelaajilta siihen miten tolppakudit muutetaan maaleiksi?
 
Ylös Bottom