Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TT-2k
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Nyt alkaa mennä hermot tähän peliin. En löytänyt netistä mitään keskustelua, että jollain olisi kadonnut ansaitut varusteet ja boostit. Mulle on käynyt jo kahdesti niin. BAP:lle on jäänyt ne varusteet päälle mitkä ovat menneet takaisin lukkoon mutta boostitkin katosivat. Pelasin siis BAP kautta ja olin pelannut päälle 40 ottelua niin simuloin sitten loppukauden. Tätä ennen kuitenkin tallensin pelin ja laitoin automaattitallennuksen pois päältä siltä varalta, jos pelaaja putoaisi AHL:ään niin voisiin ladata. Sitten sain simuloitua onnistuneesti ennen playoffeja ja tallensin pelin. Sitten kiekkokauppaan ja kaikki oli taas hävinnyt. Onko mitään neuvoja miksi näin olisi käynyt?


Itsellänikin kävi samalla tavalla. meni sen takia mielenkiinto peliin joksikin aikaa. ei oikeen innosta alkaa tahkota jo kerran saatuja varusteita uudestaan auki :(
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Ekan kerran viiteen vuoteen oon innostunut NHL-pelistä tämän myötä ja pikkuhiljaa alkaa uudet kontrollitkin oppimaan. Pari juttua kuitenkin häiritsee kovasti. Ensimmäinen on se, että valtaosa maaleista tulee one-timerilla maalin kulmalta. Pirun ärsyttävää. Enemmän kuitenkin häiritsee tolppalaukausten määrä. Itse vedän viiden minuutin erillä valehtelematta keskimäärin lähes 10 tolppakutia per peli. Koliseeko tolpat muillakin edes lähes samaa tahtia? Vinkkejä kokeneemmilta pelaajilta siihen miten tolppakudit muutetaan maaleiksi?

Se auttaa ettei väännä tattia ihan ääri-asentoon.
Ja be a pro modessa ei käytä käyrintä lapaa:D
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

En löytänyt netistä mitään keskustelua, että jollain olisi kadonnut ansaitut varusteet ja boostit. Mulle on käynyt jo kahdesti niin. BAP:lle on jäänyt ne varusteet päälle mitkä ovat menneet takaisin lukkoon mutta boostitkin katosivat.

Multa katosi kaikki avaamani varusteet ja pisteet, sekä ne niin rumat Legendan varusteet... siihen jäi mun pelaamiseni :mad: muutaman kymmenen peliä legendavarusteilla pääsin pelaamaan, mutta kun sitten yhtenä iltana menin jäälle, kaikki oli kadonnut ja kun menin sinne varustekauppaan, niin ne oli lukossa... Tänks jälleen kerran EA :(
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Nyt vasta tajusin, kuinka paska tässä pelissä olenkaan. Ranked-matseissa tullu turpaan jotain 6-0 ja 7-0 pitkin päivää. Ei mitään jakoja suorittaa "tee 100 online-maalia" trophya :)
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Pääasia että on kivaa. Liian moni pelaa nykyään etenkin nettipelejä otsa kurtussa vain suoritusta silmällä pitäen.. .
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Ja hakataan sitä lättyä takatolpalle koko ajan ja jos siellä ei olekkaan ketään niin ei osata tehdä mitään.
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Mitä helkkaria..?

Oon jo monta kertaa yrittäny saada tota trophyä mis pitää dumpata kiekko 10kertaa hyökkäyssinisen takaa. Monta kertaa reilust yli kymmenen kertaa tehny näin, mut ei oo trophyy tullu :confused:

Lisäks Veskarilegenda trophyssä, (voita 5 peliä maalivahdilla) nii pitääkö pelit pelata kokonaan vai voiko vaan simuloida nii et pelaa loput 5minuuttia vaan. :confused:
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Mitähän tää nyt bugaa, ei pysty pelaamaan liigoissa matseja kun vastustajan kutsumisen jälkeen tulee joku errori, ja kehotus yrittää uudelleen myöhemmin. :confused:

Ihan normaalit online ranked matsit kyllä toimii...
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Mitähän tää nyt bugaa, ei pysty pelaamaan liigoissa matseja kun vastustajan kutsumisen jälkeen tulee joku errori, ja kehotus yrittää uudelleen myöhemmin. :confused:

Ihan normaalit online ranked matsit kyllä toimii...

Joo,itsellä heittänyt samaa muutaman päivän jo. Sama kun koittaa rankkareihin kaveria kutsua ni heittää error. Sais alkaa jo toimiin. :s
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

On korjauksen alla jo.. EA:n foorumilla oli kohtalaisen pitkä ketju koskien tätä :D
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

No hyvä homma...Toi uus Tuner set (1.03) varmaan tulee sitten kohta, vai tuliko sekin jo?
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä


Onko tuon Tuner Setin sisällöstä tullut mitään tietoa?

Taklaaminen voisi olla ihan kiva lisä loppujen lopuksi jääkiekkopelissä, joten toivottavasti tuovat sen takaisin. Muutaman pelin olen tätäkin pelannut, enkä esim. yhtään kunnon avojäänpommia ole vielä EASHL:ssä nähnyt. Pahimmillaan puolustajakin voi tuoda kiekon hyökkäysaluelle kuin flipperipallo kimpoillen vastustajasta toiseen. Eikä auta, vaikka taklaaminen olisi kuinka päälle 90... Näitä haluaisin puolustajana nähdä tässäkin pelissä:
Samoin reboundkontrolliin patjojen osalta voisi tehdä pientä hienosäätöä. Se on ihan ookoo, että lämärit kimpolevat patjoista maalin eteen. Mutta kun bottiveskarit antavat reboundeja puolen kentän rannareistakin, niin metsään ollaan menty.
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Onko tuon Tuner Setin sisällöstä tullut mitään tietoa?

Taklaaminen voisi olla ihan kiva lisä loppujen lopuksi jääkiekkopelissä, joten toivottavasti tuovat sen takaisin. Muutaman pelin olen tätäkin pelannut, enkä esim. yhtään kunnon avojäänpommia ole vielä EASHL:ssä nähnyt. Pahimmillaan puolustajakin voi tuoda kiekon hyökkäysaluelle kuin flipperipallo kimpoillen vastustajasta toiseen. Eikä auta, vaikka taklaaminen olisi kuinka päälle 90... Näitä haluaisin puolustajana nähdä tässäkin pelissä

Samoin reboundkontrolliin patjojen osalta voisi tehdä pientä hienosäätöä. Se on ihan ookoo, että lämärit kimpolevat patjoista maalin eteen. Mutta kun bottiveskarit antavat reboundeja puolen kentän rannareistakin, niin metsään ollaan menty.

Taklaamiseen auttaa kun laittaa aggressiivisuuten pisteitä, tosin noin yleisesti ottaen taklausten teho on kyllä aivan metsässä kuten sanoit.

Totta noiden reboundien kanssa, eikä se yhtään oikeastaan helpota vaikka olisi ihmisveskarikin. Botti pystyy sentään jotkut lirut sulkemaan suoraan mutta ihmiselle ei tätä luksus ominaisuutta suotu.
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Onko tuon Tuner Setin sisällöstä tullut mitään tietoa?

Taklaaminen voisi olla ihan kiva lisä loppujen lopuksi jääkiekkopelissä, joten toivottavasti tuovat sen takaisin. Muutaman pelin olen tätäkin pelannut, enkä esim. yhtään kunnon avojäänpommia ole vielä EASHL:ssä nähnyt. Pahimmillaan puolustajakin voi tuoda kiekon hyökkäysaluelle kuin flipperipallo kimpoillen vastustajasta toiseen. Eikä auta, vaikka taklaaminen olisi kuinka päälle 90...
Niinpä, jos joku asia tässä ottaa päähän 09 verratuna niin taklaukset. Viime vuoden versiossa oli juuri helmeä taklailla porukkaa esim. jos joku mikki hiiri kynäilee niin mikäs sen parempaa olisi kuin antaa kunnon niitti. Ja mites työmyyrillä sitten? Ei oikein tee mitään tässä pelissä, kun ei edes taklauksista ole aina hyötyä. Eli EA pliis taklauksiin tehoa ja sitä kautta peliin enemmän mielenkiintoa, kiitos!
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Normi online peleissä menee kyllä äijää nurin ihan jatkuvasti, joten en kyllä oo tuon taklauksien lisäämisen kannalla.

Eniten ottaa päähän tässä se ettei rankkareihin saa tuota normi kameraa. Tais EA lupailla jotain semmoista päivityksen tms yhteydessä, mitähän sillekin tapahtui.
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Taisi eilen olla servereissä jotain pahasti vialla kun päästiin eka viidellä peliin ja tokassa kuudella. Siinäki meidän ihmiskassari (Rasputin_) putosi ekan OT:n alkaessa. :rolleyes:
 
Ylös Bottom