Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TT-2k
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

terppo o varmaan rankki num.1 maailmassa!! ei millään pahalla mut oot vissiin vähä pihalla, no jos osaat puolustaa ne pois oot ihan varmasti rank1!! joku maalintekokeino tähänkin o pitäny laittaa mitä sitten huiput käyttää hyväks!! ja tietyssä tilanteessa se o mahdoton puolustaa pois vaikka yhell'ä äijällä hätyyttelet sitä kiekonomaavaa pelaajaa ja kaks kone äijää päivystää maalin edessä, niin silti se sörvi tulee sieltä mailojen ja jalkojen välistä perille välillä jopa hyökkääjän selän taakse mut nou hätä senkin se vetää sit selän takaa yhellä kädel maalin niin ja jos onnistus katkaseen ni sit se kimpoo jotenki se kiekko yleensä sille hyökkääjän lapan ja maali, eli lopputulos o maali!!

no sovitaan vaikka sitten niin että sitä ei voi estää mitenkään ja se on mahdotonta okei ? ja miten se mun rankkiin vaikuttaa jos osaanki laittaa sen äijän siihen väliin ja laittaa mailan poikittain eteen tai laittaa siihe pötköttämään (eikä niitä kaikkia pysty millään estämään mutta niinhän se on oikestikkin), sinä se tässä olet pihalla :D eiköhän tämä aihe jo passaa

Repesin tuolle että Kanadassa kiertää "blacklist" ot-tyypeistä... Aika typerää, sillä kuten monesti on jo aikaisemmin todettu, periaattessa jokaisen one-timerin pystyy puolustaa pois.. Ja onhan tuo one-timer oikeassa lätkässäkin yksi varmimpia keinoja pistää kiekko reppuun! Vaihtakaa peliä, jos se noin kauheesti haittaa.. Jos mulle tehtäisiin 10 maalia one-timerilla, eikä vastustaja muuta yritäkään, kai mä olisin ite aika idiootti, kun en puolusta sitä pois? Ja kuten terppo jo edellisessä viestissä totesi, tässä saa aika surutta taklata sen maalille tulevan pelaajan jo hyvissä ajoin jäänpintaan. :)

PS: Jos jollain on tietoa, kuka kerää nimiä siihen blacklistiin, niin lisäilkääpä mut sinne! :D

Ja aika monesti on todettu, ettei kyse ole siitä voiko sen puolustaa pois, vaan siitä, että yritetään pelkästään sitä.

Black list on loistava keino poimia pois pelit, joihin ei varmasti halua aikaansa tuhlata.

Juu kyllä tämä on huomattavasti parempi kuin viimevuotinen, ei siitä ole kahta sanaa. Tänä vuonna maalivahdit antavat reboundeja, joista itse tekoälyä vastaan teen aika monta maalia, samoin hyvillä laukojilla siniviivalta pyssyttää hyvin maaleja, jos on maskia molarin edessä. Tottakai 2 vs 1 hyökkäyksissä itsekin tulee haettua one-timeria tai jos se oma hyökkääjä on kätisyyteen sopivana siinä kulmalla, mutta mitään rusettiluistelua en ala kulmassa tekemään ja kyttäämään sitä one-timeria. Tarkoitus on pelata niin, että peli näyttää jääkiekolta.

Noiden one-timer yms varmoja maaleja yrittävien takia en jaksa edes nettipeliä juuri pelata, vaan jätän ne nettipelit sitten FPS-puolelle, missä voin sitten nöyryyttää noita oikein olan takaa :D

asiaa! tässä toimii hyvin laukaus ja riparista sisään ja syöttäminen vaikeutunut.. mikä on ainoastaan positiivista.. vähän kyllä harmittaa kun tässäkin on tuo "ovechkinin bugirannari" vaikka sitä ei pitänyt olla, ei siinä mitään jos sitä välillä käyttää mutta jotkut noista kerhoista ei muuta yritäkkään :/ mutta muuten loistava paketti

en tiä terppo0, sä et oo vissiin oikein hokannu tota ideaa keskustelussa, no jos sä osaat puolustaa ne kaikki pois niin ilman muuta sun pitää olla rank1 jos vielä maalejakin kohtuullisesti osaat tehdä? niin ja se vaikuttaa sen rankkiin sen takia, sillä lähes kaikki tuolla top100 pelaajista tekee vain näitä pyörimis takis maaleja!! mut sullehan ne ei uppoo!? ite pelasin boxin puolella maailman top3 vastaan ja hävisin 4-3, kaverin eka maali siniviivalämy ilman maskia tolppa tolppa sisään yv:llä, sit siirryin 3-1 johtoon ja ajattelin siirtyä puolustus kannalle joka oli virhe, no pari kertaa pääsi liukamaan sieltä laidasta suojaus päällä ite pakilla siinä vieres rämpytin pokea ja maalin edessä toinen pakki "piti" hyökkääjää, no se liuku siihen tolpan juurelle ja syötti molen edestä metrin passin kaverille jota "pidettiin" ja maali!! ja jos oisin lähteny torppaan sitä toista pois kaveri ois tehny maalin sillä kellä oli kiekko, sen verran näppäriä nää kaverit kato on!! heittäytyminen oisi tuonut luultavasti rankun!! ja ku paska molari oon!! niin ja tasan kaks kertaa pääsi tohon pisteeseen ja aino soi!! muut onnistuin puolustaan hyvissä ajoin pois! ratksumaali tuli niinkuin komealla bugirannarilla crosbylla jossa pakkina heitin pokea jatkuvalla syötöllä mut sehän ei luonnollisesti crosbyn lapaan osu ja ku sopivat tatin vetkutukset oli mukana niin molarihan on silloin voimaton!! ymmärrän kyllä pointtisi että onetimeri maaleja tehdään, mutta tämä onetimer ei tod. ole mahdollinen missään oikeassa pelissä!!

en tiä terppo0, sä et oo vissiin oikein hokannu tota ideaa keskustelussa, no jos sä osaat puolustaa ne kaikki pois niin ilman muuta sun pitää olla rank1 jos vielä maalejakin kohtuullisesti osaat tehdä? niin ja se vaikuttaa sen rankkiin sen takia, sillä lähes kaikki tuolla top100 pelaajista tekee vain näitä pyörimis takis maaleja!! mut sullehan ne ei uppoo!? ite pelasin boxin puolella maailman top3 vastaan ja hävisin 4-3, kaverin eka maali siniviivalämy ilman maskia tolppa tolppa sisään yv:llä, sit siirryin 3-1 johtoon ja ajattelin siirtyä puolustus kannalle joka oli virhe, no pari kertaa pääsi liukamaan sieltä laidasta suojaus päällä ite pakilla siinä vieres rämpytin pokea ja maalin edessä toinen pakki "piti" hyökkääjää, no se liuku siihen tolpan juurelle ja syötti molen edestä metrin passin kaverille jota "pidettiin" ja maali!! ja jos oisin lähteny torppaan sitä toista pois kaveri ois tehny maalin sillä kellä oli kiekko, sen verran näppäriä nää kaverit kato on!! heittäytyminen oisi tuonut luultavasti rankun!! ja ku paska molari oon!! niin ja tasan kaks kertaa pääsi tohon pisteeseen ja aino soi!! muut onnistuin puolustaan hyvissä ajoin pois! ratksumaali tuli niinkuin komealla bugirannarilla crosbylla jossa pakkina heitin pokea jatkuvalla syötöllä mut sehän ei luonnollisesti crosbyn lapaan osu ja ku sopivat tatin vetkutukset oli mukana niin molarihan on silloin voimaton!! ymmärrän kyllä pointtisi että onetimeri maaleja tehdään, mutta tämä onetimer ei tod. ole mahdollinen missään oikeassa pelissä!!

joo idean tajusin että joitakin vituttaa ne ketkä koittaa tehä niitä onetimermaaleja koko ajan.. ja siihen sit kerroin mitä tuolla ylempänä nyt lukeekin... eli mikä sulla helari nyt on ongelmana? ja onnea sulle jos oot pärjänny jotain top3 joukkuetta vastaan ite nimittäin ottaisin 10-0 pataan. jos haluat vielä kitistä jotain niin laita privalla vaikka kiitos

Ja aika monesti on todettu, ettei kyse ole siitä voiko sen puolustaa pois, vaan siitä, että yritetään pelkästään sitä.

Black list on loistava keino poimia pois pelit, joihin ei varmasti halua aikaansa tuhlata.

Joo no tuo multa vähän "unohtu" mainita tuossa omassa viestissä, että toki semmoset jotka vain ja ainoastaan yrittää sitä one-timeria, niin saa pistää blacklistille. Ja en mä sit yritä koko ajan one-timeria vaikka pistinki tuossa omassa viestissä, että lisätä mut sinne :D
Mä jotenki aattelin sen niin, että kaikki jotka joskus käyttää sitä, niin listalle vaan..

en tiä terppo0, sä et oo vissiin oikein hokannu tota ideaa keskustelussa, no jos sä osaat puolustaa ne kaikki pois niin ilman muuta sun pitää olla rank1 jos vielä maalejakin kohtuullisesti osaat tehdä?

Olisko ceppu mitään, jos laittaisit tohon tekstiisi pari pistettä ja isoa alkukirjainta, että sitä jaksaisi lukea.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Kaatuiluongelmaan en ole törmännyt 20h peliä pelanneena kuin kerran ja senkin aiheutin kun kokeilin selata SaiPan kokoonpanoja. Pelaan uramoodia ja Be A Prota. Minulla levyn kannessa on Kane, eikä M. Koivu. Trophyja kun tulee niin peli tietysti jäätyy hetkeksi, mutta odottelemalla olen näistä selvinnyt. Onkos muilla vielä ongelmia kaatuilun kanssa?

Kaatuiluongelmaan en ole törmännyt 20h peliä pelanneena kuin kerran ja senkin aiheutin kun kokeilin selata SaiPan kokoonpanoja. Pelaan uramoodia ja Be A Prota. Minulla levyn kannessa on Kane, eikä M. Koivu. Trophyja kun tulee niin peli tietysti jäätyy hetkeksi, mutta odottelemalla olen näistä selvinnyt. Onkos muilla vielä ongelmia kaatuilun kanssa?

Kyllä on ainakin online pelin aulassa jämähtää koko ps3 :confused: ja pari kertaa itellä on jämähtäny ihan offline pelissä :mad: Sais EA vähän fiksailla tota peliä...

Joo no tuo multa vähän "unohtu" mainita tuossa omassa viestissä, että toki semmoset jotka vain ja ainoastaan yrittää sitä one-timeria, niin saa pistää blacklistille. Ja en mä sit yritä koko ajan one-timeria vaikka pistinki tuossa omassa viestissä, että lisätä mut sinne :D
Mä jotenki aattelin sen niin, että kaikki jotka joskus käyttää sitä, niin listalle vaan..

Joo, eli oman vitutukseni lähde on nimenomaan he, jotka yrittävät vain tuota one timeria. Pahoittelen jos viesteistäni on saanut toisen käsityksen.

Nyt en ole sitten edellisen infoamani pelin jälkeen törmännyt tällaisiin pelaajiin. Kovasti se vaan peli-iloa parantaa, kun muistuttaa enemmän autenttista hokia.

Mitääääh? Yritin saada noit sinisii hanskoi offlinessa. Siihen pitää saada 1.0 maalikeskiarvo / peli ja pelata vähintää 40 peliä. Kaveri sai sillee et simuloi aina kolmannen erän loppuu ja pelas loput 5min. Tein samalla tavalla ja ei näkyny. Maalit / peli oli joku 3.70 ja pelejä oli yli 40 pelattuna. Mistä vois johtua? Vaikuttaako jos muokkailen slidereitä oman mielen mukaseks? Onko muilla käyny näin? Kokemuksia? :confused::confused::confused: Kiitti jo etukäteen!

Mitääääh? Yritin saada noit sinisii hanskoi offlinessa. Siihen pitää saada 1.0 maalikeskiarvo / peli ja pelata vähintää 40 peliä. Kaveri sai sillee et simuloi aina kolmannen erän loppuu ja pelas loput 5min. Tein samalla tavalla ja ei näkyny. Maalit / peli oli joku 3.70 ja pelejä oli yli 40 pelattuna. Mistä vois johtua? Vaikuttaako jos muokkailen slidereitä oman mielen mukaseks? Onko muilla käyny näin? Kokemuksia? :confused::confused::confused: Kiitti jo etukäteen!
Jotkut varusteet vaativat, että simuloit kauden loppuun. Kokeileppa sitä, mutta pistä autosave pois päältä ja tee uusi tallennus, niin varusteet ei häviä.

no en tarkoita että aivan kokoajan siinä ollaan, itse en oo montaa peliä pelannut vielä mut niissäkin on viety minua pahasti mutta kaikilla omat tyylinsä.itse yritän pelata sellaista peliä että vetoja vetoja tilanteita syntyy ja tulee hyviä tilanteita ei niin kaavamaista peliä

Katoinkin et on tutunnäkönen nikki voitin sut tänään 5 - 0 pelasin bostonilla sulla oli vancouver.. :)

Miks pitää tehä uus tallennus?
No jos haluat jatkaa aikaisemmin tallentamastasi kohdasta ilman ettei hankittu varuste häviä. Eli vaikka heti kun alat simuloiman, teet toisen tallennuksen, jolla voit pelata sitten kun olet simuloinut kauden läpi. Muuten sinut saatetaan heittää farmiin yms. simuloinnin aikana ja joudut sitten aloittamaan playoffit farmissa.. Toivottavasti joku tajusi :D-

No jos haluat jatkaa aikaisemmin tallentamastasi kohdasta ilman ettei hankittu varuste häviä. Eli vaikka heti kun alat simuloiman, teet toisen tallennuksen, jolla voit pelata sitten kun olet simuloinut kauden läpi. Muuten sinut saatetaan heittää farmiin yms. simuloinnin aikana ja joudut sitten aloittamaan playoffit farmissa.. Toivottavasti joku tajusi :D-

Aa joo! Nyt mä tajusin! =D Jouduit sä simuloimaan loppuun ton varusteen takia? Ootko hankkinu ton?

Aa joo! Nyt mä tajusin! =D Jouduit sä simuloimaan loppuun ton varusteen takia? Ootko hankkinu ton?

MUT MUT! Musta ainakin tuntuu, että joillakin boostit avautuu tyylillä A, mut toisilla ei... Kuten pelaa kaikilla suomi joukkueilla, jotku simuloivat ottelut niin, että 5min jäljellä ja pelaavat sen. Ja VOLA boosti aukeaa.. Mut mä en taas ole saanut kuin osan auki... Ja kaikissa olen menetellyt samalla tavalla.. Joskus aukeaa joskus ei :D

Ylös Bottom