Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 10 Roster-päivitykset

Vastaus: NHL 10 Roster-päivitykset

Ei millään pahalla mutta aika paljon säätämistä vielä noissa arvoissa. En tiennytkään että ilves on ässien ja vissiin kaikkien takana kokonaisuudessa vaikka genoway onkin kokoonpanossa. Ei näin! Muistaakseni ässät oli se joka meinasi pudota divariin eikä tänäkään vuonna ole loistanut.

Mutta kuitenkin en voi tarpeeksi kiittää näistä ja kaljan tarjoisin kanssa vaivanpalkkaa jos olisit lähistöllä! :eek:

Näissä on kuitenkin todella hyvä pohja ja hienosäädöllä näistä saadaan oikeiden sliderien kanssa oikein realistinen paketti. EA ois vaan saanut tehdä vähän pienemmän kokoisen kentän jääpallokentän sijaan.

Jatkossa näihin projektiin pitää osallistua useemman henkilön tekemään arvoja sillä väkisinkin vaikka koittaisi olla tasapuolinen arvojen kanssa niin näkemykset eroo paljon todellisuudesta.

ps. niin ja tämä viesti ei ole tarkoitettu mitenkää vittuiluna vaan pelkästää minun näkemykseni asiasta.

En muista yhtään vuotta, jolloin EA:n simulointi olisi toiminut jotenkin realistisesti. Viimeksi (olikohan -08?) kun SM-liiga kausi oli mukana hallitsi SaiPa jokaista peliä, vaikka oli kokonaisuudeltaan heikoin. Nyt NHL-kauttani johtaa Nashville.

Ja jos luetaan pois sattuma, niin näistä saisi realistiset vain, jos olisi seurannut joka joukkueen kesätreenejä ja tarkastellut jokaista pelaajaa erikseen, että laukooko se Vatanen nyt 100 km/h vai 103 km/h.
 
Vastaus: NHL 10 Roster-päivitykset

Ei millään pahalla mutta aika paljon säätämistä vielä noissa arvoissa. En tiennytkään että ilves on ässien ja vissiin kaikkien takana kokonaisuudessa vaikka genoway onkin kokoonpanossa. Ei näin! Muistaakseni ässät oli se joka meinasi pudota divariin eikä tänäkään vuonna ole loistanut.

Mutta kuitenkin en voi tarpeeksi kiittää näistä ja kaljan tarjoisin kanssa vaivanpalkkaa jos olisit lähistöllä! :eek:

Näissä on kuitenkin todella hyvä pohja ja hienosäädöllä näistä saadaan oikeiden sliderien kanssa oikein realistinen paketti. EA ois vaan saanut tehdä vähän pienemmän kokoisen kentän jääpallokentän sijaan.

Jatkossa näihin projektiin pitää osallistua useemman henkilön tekemään arvoja sillä väkisinkin vaikka koittaisi olla tasapuolinen arvojen kanssa niin näkemykset eroo paljon todellisuudesta.

ps. niin ja tämä viesti ei ole tarkoitettu mitenkää vittuiluna vaan pelkästää minun näkemykseni asiasta.

Joo ei vittuilua :) No jos katsoo joukkueen kokonais arvoja niin olisi tullut enemmän marinaa arvoista koska niistä on oikeasti vaikea saada aidot koska jokainen pelaaja on erikseen arvojen kanssa! Ja tuntuu että vaikka kuinka hyvät arvot olisi pistänyt niin joukkue arvoissa on heittoa se 1-2 joten onko se siitä sitten kiinni? Genowayn arvot nousee kunhan pelaa ensin tällä kaudella sm-liigaa ;) Ja siinä tuo pistetaulukko systeemi on tyhmä että jos teet yhdestä pelaajasta vaikka 90 arvoisen niin joukkueen arvo nousee 3:lla! Siinä se säätö vaikeus onkin! Mutta kokeileppa pelata Ilves-Ässät matsi ja ota itsellesi Ilves niin luultavasti hallitset peliä ja paljon :) Ässillä on kova ykkönen mutta siihen se taitaa jäädäkkin! Ja arvoissa myös se huomioitavaa että vaikka jonkun ei pistemiehen arvot ovatkin paremmat kun pistemiehen niin noita arvoja ei ole lisätty vaikka vetotarkkuuteen vaan vaikka puolustus pelaamiseen joka on nostanut arvoja! Ja nuo arvot muuttuu kauden aikana ja tuskin tuo sarjatilanne ihan finaaliin asti säilyy!
 
Vastaus: NHL 10 Roster-päivitykset

Tänne voi myös heittää slidereita joilla itse pelaa näillä sm-liiga rostereilla! Mikä taso, erän pituus ja kaikki mahdollinen!
 
Vastaus: NHL 10 Roster-päivitykset

jos moket tuntuu ylivoimaisilta niin kantsii lisätä laukaisu voimaa ja tarkkuutta ja pienentää maalivahdin reaktio nopeutta. lisäksi kannattaa lisätä maalivahtí ja maski slideriä suuremmalle.

ite pelaan supertähti tasolla 7min erillä. olen laskenut botin syöttö taitoa roimasti ja lisännyt agressiivisuutta ja botin jäähyjen määrää. vetoja ei botit saa vieläkään realistisia määriä joten pitää ehkäpä nostaa tietokoneen vaikeusaste slideriä parilla. olen myös nostanut ominaisuuksien vaikutusta ylöspäin. :D
 
Vastaus: NHL 10 Roster-päivitykset

Itelläkin, olis intoo pelailla noitten rossujen kanssa SM-Liigaa ja muutenkin, mutta suurin syy on miksi en pelaa on kaukalonkoko:confused: Se on jotain ihan järjetöntä. Saako sitä helvetin Hartwall:ia poistettua tästä pelistä? Mulle kävis mielummin se EA Sport:s areena missä EASHL matsit pelataan. Siinä on jopa hyvänkokonen kaukalo. Niin elikkäs onko mitään hajua voiko saada pienempää kaukaloa? Itel ois yks ratkasu, jos toimis. Elikkäs tekee ns. Uudestaan joukkueet siinä samalla saa paidat, ehkä jopa paremmiksi. Toimis näin: Ekaksi teet vaikka HIFK:n normisti laitat paidat, pelaajat ja siten myös kotikauakaloksi tulisi EA Sport areena. Ja sitten korvaa luoduilla jengeillä ne vanhat. Elikkäs hain täs takaa sitä, että kaukalona ei olis se Hartwall jääpallokaukalo vaan pienempi EA Sport areena. Jos onnais niin olis aika kiva. Ainut asia mikä epäilyttää on, että saaks omille jengeille SM-Liiga logoja.

Ps. Voin selventää jos jäi epäselväks.
 
Vastaus: NHL 10 Roster-päivitykset

Itelläkin, olis intoo pelailla noitten rossujen kanssa SM-Liigaa ja muutenkin, mutta suurin syy on miksi en pelaa on kaukalonkoko:confused: Se on jotain ihan järjetöntä. Saako sitä helvetin Hartwall:ia poistettua tästä pelistä? Mulle kävis mielummin se EA Sport:s areena missä EASHL matsit pelataan. Siinä on jopa hyvänkokonen kaukalo. Niin elikkäs onko mitään hajua voiko saada pienempää kaukaloa? Itel ois yks ratkasu, jos toimis. Elikkäs tekee ns. Uudestaan joukkueet siinä samalla saa paidat, ehkä jopa paremmiksi. Toimis näin: Ekaksi teet vaikka HIFK:n normisti laitat paidat, pelaajat ja siten myös kotikauakaloksi tulisi EA Sport areena. Ja sitten korvaa luoduilla jengeillä ne vanhat. Elikkäs hain täs takaa sitä, että kaukalona ei olis se Hartwall jääpallokaukalo vaan pienempi EA Sport areena. Jos onnais niin olis aika kiva. Ainut asia mikä epäilyttää on, että saaks omille jengeille SM-Liiga logoja.

Ps. Voin selventää jos jäi epäselväks.

Jos sama meininki on kuin viime vuonna niin tuskin saa edes omaa nimeä joukkueelle.
 
Vastaus: NHL 10 Roster-päivitykset

Miten mä saan ladattua tuon tiedoston!? :confused:
Avaan tuon pari viestiä ylempänä olevan linkin ja se aukeaa, mutta ei osu silmään, että olisi joku download kohta... Ainoastaan jotain "Download now with FileFactory Basic".. Pitääkö mun sitä painaa?
 
Vastaus: NHL 10 Roster-päivitykset

Riittääko jos asentaa vain tuon uusimman päivityksen vai pitääkö nuo kaikki asentaa?
 
Vastaus: NHL 10 Roster-päivitykset

Miten mä saan ladattua tuon tiedoston!? :confused:
Avaan tuon pari viestiä ylempänä olevan linkin ja se aukeaa, mutta ei osu silmään, että olisi joku download kohta... Ainoastaan jotain "Download now with FileFactory Basic".. Pitääkö mun sitä painaa?

Klikkaa FileFactory Basic, sivu latautuu uudestaan ja alempana sivulla latauspalkki tulee kun aika loppuu.
 
Vastaus: NHL 10 Roster-päivitykset

No nyt oon ladannu tuon rosteripäivityksen, pistin sen muistitikulle kansioon PS3--> SAVEDATA---> BLES ja sit sen tiedoston tuonne BLES kansioon.. Sitten pistin sen tikun pleikkariin, mutta nyt sitä tiedostoa ei löydy?! Mitä tein väärin? :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 10 Roster-päivitykset

No nyt oon ladannu tuon rosteripäivityksen, pistin sen muistitikulle kansioon PS3--> SAVEDATA---> BLES ja sit sen tiedoston tuonne BLES kansioon.. Sitten pistin sen tikun pleikkariin, mutta nyt sitä tiedostoa ei löydy?! Mitä tein väärin? :rolleyes:

Eli ensin teit tallenuksen pelin kanssa? Eli peli sisään, ja tallenna kokoonpanot ja sitten korvaat sen sinun sys-data filen tolla ladatulla!
 
Vastaus: NHL 10 Roster-päivitykset

en tiedä kuuluuko tähän ketjuun mut mistä ootte ladannu niit nhl:än maalilauluja?
 
Vastaus: NHL 10 Roster-päivitykset

Latasin rosteri päivityksen ja nyt tää jankkaa että en voi käyttää sitä koska ladattu tiedosto ei ole minun alunperin.
 
Vastaus: NHL 10 Roster-päivitykset

Latasin rosteri päivityksen ja nyt tää jankkaa että en voi käyttää sitä koska ladattu tiedosto ei ole minun alunperin.

Ohjeet on kerrottu tässä ketjussa jo noin 50 kertaa.

kopioi kokoonpanot muistitikulle ps3-valikosta, laita muistitikku tietokoneeseen, korvaa sys-data tiedosto lataamallasi uudella tiedostolla, laita muistitikku pleikkariin kiinni ja korvaa se vanha kokoonpanotiedosto, sitten peli käyntiin ja lataa uudet kokoonpanot.
 
Vastaus: NHL 10 Roster-päivitykset

Ohjeet on kerrottu tässä ketjussa jo noin 50 kertaa.

kopioi kokoonpanot muistitikulle ps3-valikosta, laita muistitikku tietokoneeseen, korvaa sys-data tiedosto lataamallasi uudella tiedostolla, laita muistitikku pleikkariin kiinni ja korvaa se vanha kokoonpanotiedosto, sitten peli käyntiin ja lataa uudet kokoonpanot.

Tietokoneen hallinta on aika surkea minulla. Kokeilen nyt miten toi sys-data korvataan :S

EDIT: Onnistu.
 
Ylös Bottom