Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 10 Roster-päivitykset

Vastaus: NHL 10 Roster-päivitykset

Niin, jos kopioin tuon sys-data.rar:n tuonne tikulle, niin sitten siellä on noi molemmat sys-data tiedostot.. Ei sen homman niin pitäisi mennä, vaan se pitäisi pystyä ylikirjoittamaan se vanha.

Missään ei ole mitään RAR-tiedostoa. Oletko kokeillut ladata tuota uudestaa ja siirtää sinne tikulle?
 
Vastaus: NHL 10 Roster-päivitykset

:O. Latasin ton pelikatkobiisipaketin mutkun siirsin sen tikulle nimellä SM-Liiga ni nyt sitä ei löydy tuolta ps3selta :eek:??
 
Vastaus: NHL 10 Roster-päivitykset

Missään ei ole mitään RAR-tiedostoa. Oletko kokeillut ladata tuota uudestaa ja siirtää sinne tikulle?

Olen, aina tulee rarrina, mistähän moinen mahtaa johtua? Näet kuvasta itsekin että rarrina se on jostain syystä.
 
Vastaus: NHL 10 Roster-päivitykset

En oo vieläkään saanut toimimaan noita kokoonpanoja! :mad:
Siis olen tehnyt niinku on neuvottu, eli ensin pistin pelin päälle, muistitikun kiinni pleikkaan ja tallensin kokoonpanot. Sitten siirsin sen kokoonpanotiedoston muistitikulle, ja muistitikku koneeseen kiinni, ja sitten siirsin tuon rosteripaketin sen "oikean" kokoonpanon tilalle. Sitte laitoin muistitikun takaisin pleikkaan, ja kopioin sen muistitikulta pleikan kovalevylle. Sitten taas peli päälle ja menin sinne lataa kokoonpano hommaan, mutta en mä saa niitä uusia sm-liiga rostereita! :confused:
Lisäksi BaP pelaajan tiedot nollautui ja jouduin joka kerta tehdä ne alun harjoitukset ym. paskan uudestaan... Sitten meni hermot ja menin takas koneelle ja vaihdoin takaisin sen alkuperäisen kokoonpanotiedoston. Nyt on oma BaP ukko taas takaisin ja kaikki toimii kuten ennenkin, mutta eipä saanu niitä rostereita... :mad:
 
Vastaus: NHL 10 Roster-päivitykset

En oo vieläkään saanut toimimaan noita kokoonpanoja! :mad:
Siis olen tehnyt niinku on neuvottu, eli ensin pistin pelin päälle, muistitikun kiinni pleikkaan ja tallensin kokoonpanot. Sitten siirsin sen kokoonpanotiedoston muistitikulle, ja muistitikku koneeseen kiinni, ja sitten siirsin tuon rosteripaketin sen "oikean" kokoonpanon tilalle. Sitte laitoin muistitikun takaisin pleikkaan, ja kopioin sen muistitikulta pleikan kovalevylle. Sitten taas peli päälle ja menin sinne lataa kokoonpano hommaan, mutta en mä saa niitä uusia sm-liiga rostereita! :confused:
Lisäksi BaP pelaajan tiedot nollautui ja jouduin joka kerta tehdä ne alun harjoitukset ym. paskan uudestaan... Sitten meni hermot ja menin takas koneelle ja vaihdoin takaisin sen alkuperäisen kokoonpanotiedoston. Nyt on oma BaP ukko taas takaisin ja kaikki toimii kuten ennenkin, mutta eipä saanu niitä rostereita... :mad:

Siis jos olet noin tehnyt niin eihän tossa voi mennä mikään vikaan! Ja nuo kokoonpanot latautuvat itsekseen kun pistät pelin päälle. Ja muistithan että korvaat vain tuon SYS-DATA tiedoston etkä kaikkia tiedostoja?
 
Vastaus: NHL 10 Roster-päivitykset

Siis jos olet noin tehnyt niin eihän tossa voi mennä mikään vikaan! Ja nuo kokoonpanot latautuvat itsekseen kun pistät pelin päälle. Ja muistithan että korvaat vain tuon SYS-DATA tiedoston etkä kaikkia tiedostoja?

Joo en mä mitään muuta korvannut kuin sen SYS-DATA tiedoston. :(
Ihme juttu, miksei halua toimia nuo kokoonpanot. Olisko syy voinu olla siinä, että menin aina lataamaan ne kokoonpanot sieltä erikseen, jos ne kerta pitäisi tulla jo suoraan? (Siis en mennyt heti katsomaan kun menin peliin, että onko ne uudet rosterit, vaan menin aina ensin lataamaan kokoonpanot.)
 
Vastaus: NHL 10 Roster-päivitykset

Joo en mä mitään muuta korvannut kuin sen SYS-DATA tiedoston. :(
Ihme juttu, miksei halua toimia nuo kokoonpanot. Olisko syy voinu olla siinä, että menin aina lataamaan ne kokoonpanot sieltä erikseen, jos ne kerta pitäisi tulla jo suoraan? (Siis en mennyt heti katsomaan kun menin peliin, että onko ne uudet rosterit, vaan menin aina ensin lataamaan kokoonpanot.)

EN tiedä mutta itse en ole koskaan ladannut sieltä vaan ne latautuu aina itsekseen jos sulla ei ole sielä sitten monta eri kokoonpanoa kun mulla vaan tuo yks ja ainut!
 
Vastaus: NHL 10 Roster-päivitykset

EN tiedä mutta itse en ole koskaan ladannut sieltä vaan ne latautuu aina itsekseen jos sulla ei ole sielä sitten monta eri kokoonpanoa kun mulla vaan tuo yks ja ainut!

Ei mulla oo muutako se yks kokoonpano siellä.. Pitää vielä yrittää säädellä noita.. Mutta ei kai se normaalisti mee niin, että se oma BaP homma nollautuu? Online puolessa siis statsit säilyy, mutta yksinpelissä nollautuu kaikki ja ne avattavat varusteet/boostit lukkiutuu kans. Onneksi ne sai kuitenkin takaisin, kun pistin sen alkuperäisen uudelleen.. :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 10 Roster-päivitykset

Olen, aina tulee rarrina, mistähän moinen mahtaa johtua? Näet kuvasta itsekin että rarrina se on jostain syystä.

Oletkohan joskus aiemmin valinnut samanlaiset tiedostot avautumaan .rar purkuohjelmalla? Kannattaa kokeilla sitä Torpedo 360:n vanhempaa kokoonpanotiedostoa, jospa se toimisi.
 
Vastaus: NHL 10 Roster-päivitykset

Oletkohan joskus aiemmin valinnut samanlaiset tiedostot avautumaan .rar purkuohjelmalla? Kannattaa kokeilla sitä Torpedo 360:n vanhempaa kokoonpanotiedostoa, jospa se toimisi.

Kyllähän se vanha toimii hyvin, siinä kun tuli ne kaikki tiedostot rarriin pakattuna ja sieltä kun ne purki, niin filut tuli niin kuin pitääkin. Oiskohan Torpedo ihan mahdotonta saada samanlainen setti noista uudemmistakin rossuista?
 
Vastaus: NHL 10 Roster-päivitykset

kun yritän kopioida tuota sys.dat niin ilmoitta viottunyt tiedosto. olen yrittänyt ladata sen uudestaa. mutta sama ongelma :mad:
 
Vastaus: NHL 10 Roster-päivitykset

Pistän huomenna rar.pakettina tuon jos sitten toimii :) Sisältää Lehikoisen siirron Lukosta!
 
Vastaus: NHL 10 Roster-päivitykset

Hienoa! työtä jälleen kyllä nosti pelin uusiin atmosfääreihin kun pääsi pelsuja rökittää 7-2 ja taustalla soi IIÄFKOON maali biisi..:D

Mitä uusia pelaajia oli tullut kun en Torpedo 360 löytänyt itse siirsin Norosen Jypiin. ?

Lisäksi hain oikean Colby Cenowayn Dallasin farmi ( Texasista) jengistä ja muokkasin sen ks. arvoihin.

Muuten rossut ja veskarit on juuri sopivat.
Ja täytyy sanoa et maamaamaamaa..:D:D:D
 
Vastaus: NHL 10 Roster-päivitykset

Sori mutta onko joku samaa mieltä että tässä ei ole kyllä yhtään sen enempää "kaikua" kuin alkuperäisessäkään paketissa. Tuskin tarvii siis korvata vanhoja biisejä.

Kyllä ainakin mulla on Sampan paketti ja on enemmän kaikua! Johtuukohan sinun äänentoisto laitteistasi?
 
Vastaus: NHL 10 Roster-päivitykset

Hienoa! työtä jälleen kyllä nosti pelin uusiin atmosfääreihin kun pääsi pelsuja rökittää 7-2 ja taustalla soi IIÄFKOON maali biisi..:D

Mitä uusia pelaajia oli tullut kun en Torpedo 360 löytänyt itse siirsin Norosen Jypiin. ?

Lisäksi hain oikean Colby Cenowayn Dallasin farmi ( Texasista) jengistä ja muokkasin sen ks. arvoihin.

Muuten rossut ja veskarit on juuri sopivat.
Ja täytyy sanoa et maamaamaamaa..:D:D

Norosen jätin siirtämättä koska on vaan viikon lainalla ja sitten katsotaan! Jos saa sopimuksen niin ilmestyy Jypiin! Hait oikean Colbyn mutta väärällä sukunimellä ;)
 
Vastaus: NHL 10 Roster-päivitykset

Norosen jätin siirtämättä koska on vaan viikon lainalla ja sitten katsotaan! Jos saa sopimuksen niin ilmestyy Jypiin! Hait oikean Colbyn mutta väärällä sukunimellä ;)


Genowayn :D ok soriiii !!! Niin mitä uudituksia sisälsi tuo uusi päivitys?

:D
 
Vastaus: NHL 10 Roster-päivitykset

Kiitoksia vain vaivannäöstä kokoonpanojen ja musiikkien tekijöille.

Hieman jos palautetta antaa, niin joitakin arvoja ihmettelin. En montaa pelaaja tosin katsonut, mutta esimerkiksi joidenkin puolustajien aloitusarvo oli ~75, joka on varsin kova pakille. Myös muita oli, mutta nämähän on pikkujuttuja, muuten hyvää työtä.

Musiikeista sen verran, että JYPin maalibiisi ei ole ajantasalla, joka nyt ei ole ihmekään, kun vaihtavat sitä useammin kuin moni mies alushousujaan. Tällä hetkellä maalibiisinä on vanha kunnon "JYP Hockey Team", joka alkaa kertosäkeestä. Viime kaudella oli Hurriganesin versio biisistä "Do you wanna dance". Tuo "Punainen, musta ja valkoinen / Palava sydän" oli muutama vuosi sitten. Myös tämän biisin leikkausta ihmettelin, joka on leikattu alkamaan kertosäkeestä. Muistaakseni alkoi aikanaan alkuriffistä.
 
Vastaus: NHL 10 Roster-päivitykset

Yks mikä pitää muokata ehdottomasti on Janne Ojasen visiiri. Eihän sillä sellasta ole eikä tule. Liigan ainoa joka ilman visiiriä saa pelata
 
Ylös Bottom