Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 10 [X360]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hyrsi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 10 [X360]

Mitä kuvakulmaa käytätte EASHL:ssä (tai Be a Prossa)?

Oletuksena taitaa olla se High, joka ei kyllä oikeen mulla toimi, kamera pyörii ja tulee paha olo.
Koitin laittaa sen perus Ice-kulman, mutta sillon kamera seuras vaan mun pelaajaa, eikä kiekkoa.

Oletuksena taitaa olla se High, joka ei kyllä oikeen mulla toimi, kamera pyörii ja tulee paha olo.
Koitin laittaa sen perus Ice-kulman, mutta sillon kamera seuras vaan mun pelaajaa, eikä kiekkoa.

Yläpuoli. Ja sitä seuraako kamera kiekkoa vai pelaajaa saa vaihdettua painamalla packiä.

Itse olen tänä vuonna yrittänyt opetella pelaamaan tuolla High-kameralla, ihan vaihtelunkin vuoksi. Mutta tuohon Ice-kameraan, saisiko back-napilla vaihdettua sitä kohdistusta oman pelaajan ja kiekon välillä? Itse ainakin 09:ssä käytin sitä jatkuvasti.

Edit: myöhässä jo näin aamusta :)

Kertokaas pojat onko mitään itua ostaa NHL. 10 kun voi ostaa NHL 09 15 € ja 10 joutuu pulittamaan vielä 50-60€. demojen perusteella NHL 10 oli jotenkin "hitaampi". Olen lueskellut ketjua ja useimmat ovat puhuneet "slidereista" eli mitäs ne on :confused:, ja onko niitä NHL 09. 09 tulee kyllä välillä ihan ihme maaleja :).

Noniin, on tullu tota NHL 10 tullu pelattua jo viikon verran ja täytyy todeta, että peli on hyvä. Se vain ärsyttää, että taitaa olla tossa superstarilla kun pelaa niin 09 kuin 10:kin sellainen, että jos olet yhdellä maalilla johdossa niin ne tekee sellaisen "Haista *****!" -maalin, eli ihan kuin kone päättäisi et nyt tekee maalin eikä pelaaja mahda sille mitään, hyvä esimerkki tossa kolmannen erän vikalla minuutilla tulee sellanen räkäkiekko maalivahdin eteen, no se torjuu sen, sitten se jää seisomaan sen kiekon eteen sillä tavalla, että ei tiedä mitä tekee, sitten yritän tulla pakin kanssa ottamaan sitä kiekkoa siitä sen edestä ja yllätys se ei sitä saa ja sitte sieltä tulee niitten hyökkääjä ja iskee sen kylmän viileesti häkkiin ja peli 1-1 ja jatkoajalle. Jatkoajalla olikin sitten niin, että tuntui kuin muut pelaajat olisivat vain seisonut paikallaan ja ite siellä kovalla tahdilla yritin vaihtaa pelaajia sitä mukaan mitä kerkesin ja ohajata niitä maalin eteen, no niitten maali tuli sitte sillee et yks pakki on jäätyneenä (jos näin voi sanoa, tämän takia luulen, että peli tekee milloin huvittaa maalit) keskellä mun aluetta, laitahyökkääjä jumittaa siniviivalla, sentteri on myöhässä kulmassa ja yksin yritän siinä latoa kiekkoa pois puolustajalla kolmelta niitten pelaajalta epätoivosesti pois, arvaatte varmaan että eihän siinä hyvin käynyt.

No se siitä valittamisesta, joku pyysi ns. hienoja maaleja joita on tehty superstarilla niin tässä on ainakin yksi ja yksi torjunta (kone torjui).

Maali:
Havlat | EA SPORTS
Torjunta:
Backstrom | EA SPORTS

Kertokaas pojat onko mitään itua ostaa NHL. 10 kun voi ostaa NHL 09 15 € ja 10 joutuu pulittamaan vielä 50-60€. demojen perusteella NHL 10 oli jotenkin "hitaampi". Olen lueskellut ketjua ja useimmat ovat puhuneet "slidereista" eli mitäs ne on :confused:, ja onko niitä NHL 09. 09 tulee kyllä välillä ihan ihme maaleja :).

Mä sanoisin, että kannattaa ostaa, jos yhtään pitää jääkiekosta. NHL 10 on hidastempoisempi ja sitä myöden realistisempi.

Nuo sliderit ovat siis peliasetuksia. Nitä on melkein jokaisessa pelissä. NHL 10:ssä voit peliasetuksilla vaikuttaa esim. juuri tuohon pelinopeuteen, väsymiseen, syöttelyyn, taklaamiseen, laukomiseen ja maalivahteihin. Siellä asetuksissa ne sanotaan, mitä missäkin on. NHL 10:ssä on myös uutta se, että nyt voi laittaa CPU ja omien pelaajien asetuksia eri tasoille (esim. koneen pelaajat taklaa hiljaa ja omat lujaa).

Kuinka tuo pyörähdyskikka tehdään? Ja onko muuten muuta uutta mailankäsittelykikkaa mukana 09:iin verrattuna tässä uudessa?

Pyörähdyskikka tehdään painamalla LT pohjaan sitten esmikerkiksi oikea tatti vasemmalle ja kierrät sen alakautta toiselle puolelle, tai toisinpäin tekee 2 erilaista pyörähdyskikkaa, riippuu kätisyydestä. Mun tietääkseni ei oo muuta uutta mailankäsittelykikkaa ku toi jalannostamisvalelaukaus.

Pyörähdyskikka tehdään painamalla LT pohjaan sitten esmikerkiksi oikea tatti vasemmalle ja kierrät sen alakautta toiselle puolelle, tai toisinpäin tekee 2 erilaista pyörähdyskikkaa, riippuu kätisyydestä. Mun tietääkseni ei oo muuta uutta mailankäsittelykikkaa ku toi jalannostamisvalelaukaus.
Okei, kiitän.

Maalivahdit tässä on yleisesti paljon paljon parempia kuin NHL09:ssä mutta kyllä niilläkin huonoja iltoja tulee :D Ei menny ihan putkeen Toskalalta ja Gerberiltä :D ( Spoiler tageissa kuva )

]
IMGP1316.jpg

Tämän illan peleistä jäi niiiin paska maku suuhun, ettei mitään tolkkua. CPU käyttäytyi Be a GM:ssä niin saatanan epäreilusti. Heti kun menen johtoon, niin seuraavasta taklauksesta: jäähy. Samantien joku siniviivan ilman maskia oleva rannari sisään, peli tasan. Harhautan pakin: poikittaista naamaan: ei jäähyä. Sit CPU heittelee ihan sairaita ohjauksia (sisäänhän ne menee tietenkin) ja syöttöjä ei voinut katkoa käytännössä mitenkään. Mitä helvettiä!? Alkoi tulemaan jo hiljalleen surullisen kuuluisa 2005 mieleen. Toivottavasti tällainen p*ska ei ole yleistä tai voi olla, että joutuu lyömään pelin myyntiin samantien (no ehkei sentään ;) ). Eli nämä ristiriitaiset fiilikset siis valitettavasti vähän jatkuvat. :( Pakko varmaan nostaa tota omaa syötönkatkoa varmaan parilla pykälällä, tosta äskeisestä muutaman pelin sessiosta oli nimittäin realismi syöttö katkojen osalta niin kadoksissa, että huh huh. Ja yksi mikä haittaa niin maan perkeleesti: CPU EI SAA IKINÄ interference-jäähyjä.

Be a Pro:ta sit väliin, että pääsee vähän rauhottumaan... :)

Viimeksi muokannut moderaattori:

Jep itekkin oon huomannu saman vaikka oot be a prossa kiekottomona maalin eessä maskissa ja pakilla kiekko viivassa cpu vetelee poikkaria selkään ja kaadun maahan ei jäähyä toistuu monta kertaa sitten teet saman cpulle no jäähyhän siitä tulee estämisestä että bileet

09 be a prossa juuri tuo vastustajan alituinen töniminen otti aivan älyttömästi pannuun. Heti kun itse koski vastustajaan niin jäähyhän siitä tulee.

Pitääpä huomenna käydä hakemassa oma kappale pelistä ;).

Tämän illan peleistä jäi niiiin paska maku suuhun, ettei mitään tolkkua. CPU käyttäytyi Be a GM:ssä niin saatanan epäreilusti. Heti kun menen johtoon, niin seuraavasta taklauksesta: jäähy. Samantien joku siniviivan ilman maskia oleva rannari sisään, peli tasan. Harhautan pakin: poikittaista naamaan: ei jäähyä. Sit CPU heittelee ihan sairaita ohjauksia (sisäänhän ne menee tietenkin) ja syöttöjä ei voinut katkoa käytännössä mitenkään. Mitä helvettiä!? Alkoi tulemaan jo hiljalleen surullisen kuuluisa 2005 mieleen. Toivottavasti tällainen p*ska ei ole yleistä tai voi olla, että joutuu lyömään pelin myyntiin samantien (no ehkei sentään ;) ). Eli nämä ristiriitaiset fiilikset siis valitettavasti vähän jatkuvat. :( Pakko varmaan nostaa tota omaa syötönkatkoa varmaan parilla pykälällä, tosta äskeisestä muutaman pelin sessiosta oli nimittäin realismi syöttö katkojen osalta niin kadoksissa, että huh huh. Ja yksi mikä haittaa niin maan perkeleesti: CPU EI SAA IKINÄ interference-jäähyjä.

Be a Pro:ta sit väliin, että pääsee vähän rauhottumaan... :)

Ite lievitän tota CPU:ta vastaan tuottavaa tuskaa pelaamalla livessä. Itseäki ärsyttää toi CPU:n armoton ylivoimaisuus. Syötötkin menevät joks kerta niin nappiin, kun vain voisivat mennä ja ärsyttää, kun CPU myöskin tietää sun tulevat liikkeet ja taklaa sut heti kumoon kun esim teet valelaukauksen ja itteäkin vähän nauratti, kun pyörin liadassa niin CPU teki täysin samat liikket :D

Ite lievitän tota CPU:ta vastaan tuottavaa tuskaa pelaamalla livessä. Itseäki ärsyttää toi CPU:n armoton ylivoimaisuus. Syötötkin menevät joks kerta niin nappiin, kun vain voisivat mennä ja ärsyttää, kun CPU myöskin tietää sun tulevat liikkeet ja taklaa sut heti kumoon kun esim teet valelaukauksen ja itteäkin vähän nauratti, kun pyörin liadassa niin CPU teki täysin samat liikket :D

Joo kait toi vaan on niin, että noita slidereita pitää tietyillä osa-alueilla vaan kylmästi rukata omaksi edukseen. Mulle on ehkä vähän liikaa pinttynyt päähän se, että pitäisi pelata defaulteilla pelejä, tai edes lähellä sitä. :) No kun tossa pelasin vielä illemmalla pari matsia, niin näytti taas vähän paremmalta, kun säädin slidereita. Pitää huomenna koittaa vielä säädellä, jos saisi sellasen hyvältä tuntuvan balanssin tohon, ettei CPU pääsisi tekemään usein sellaista mihin ei itse pysty, koska se jos joku ottaa pannuun, kun pelaat hyvän pelin ja vääntö on tasaväkistä ja peli ratkeaa sitten johonkin tyhmään.

Pakko positiivisena asiana mainita, että itsekin olen saanut pari niin maukasta säkämaalia, kun CPU:n katkaisuyritys ei ole aivan onnistunut ja kiekko pomppaakin arvaamattomasti. Tollaset on hauskoja hetkiä, joita ei tapahtunut oikeastaan ollenkaan 09:ssä, tai jos tapahtui, niin niissä oli jotenkin keinotekoinen vire.

do dih, nyt rupes parin päivän kovan onlinen 1vs1 session jälkeen jurppiin aika pahasti! kyllä ea vois parantaa tuota omaa maalinedustapeliä sen verran helposti siitä takatolpalta saa pistää sisään ku jopa kolme miestäkin päivystää maalin edessä, niin ja kyllä kaikki sitä yrittää tuolla livessä, eri asia on jos suorassa hyökkäyksessä pakit vaan ei ehdi alas tai ryntää ittensä pihalle niin pistää takatolpalta sisään, mutta ku se on menny siihen ettäjengi eka pyörii sillä yhellä äijälle hetken ja sitten tulee maalille ja syöttöö semmosen metrin syötön kolmen äijän mailojen ja luistimien ohi äijälle takatolpalle ketä kukaan niistä kolmesta ei ole voinut mennä tökkimään ja MAALI onpa vtun hienoa sitten tommosta puolustaa koko peli, pääasiassa tommosia vastustajia on yli puolet, itse en tuota harrasta, huom muistakaa että suorat hyökkäykset on vähä eri juttu. niin ja jotenkin tunttuu ku pelaa vierasjoukkueella et kaikki riparit yms. kaksinkamppailut menee kotijoukkueelle juuri sen takia ku se on kotijoukke, eli sliderit väännetty kotijoukkueelle, pelitapahtumista viis.

Hou hou. Metsästin "tarjouksen" tästä 45 €. Onko pelissä mahdollista pelata livessä 2:taan samalla puolella, kun NHL 07 ei ole mahdollista ilmeisesti. Kyllä on alkanut änäri kuummottamaan ja (09 saisi kyllä 20 € mutta mielummin maksan sen 25 euroo lisää paremmasta pelistä :))

Hou hou. Metsästin "tarjouksen" tästä 45 €. Onko pelissä mahdollista pelata livessä 2:taan samalla puolella, kun NHL 07 ei ole mahdollista ilmeisesti. Kyllä on alkanut änäri kuummottamaan ja (09 saisi kyllä 20 € mutta mielummin maksan sen 25 euroo lisää paremmasta pelistä :))

En kyllä oo varma jos tarkotat, että voiko pelata kaverin kanssa joka pelaa eri boxilta, niin siihen en kyllä usko, mutta jos pelaat samalla konsolilla ja toinen questilla, niin onnistuu kyllä.

Ylös Bottom