Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Mitä kuvakulmaa käytätte EASHL:ssä (tai Be a Prossa)?
Oletuksena taitaa olla se High, joka ei kyllä oikeen mulla toimi, kamera pyörii ja tulee paha olo.
Koitin laittaa sen perus Ice-kulman, mutta sillon kamera seuras vaan mun pelaajaa, eikä kiekkoa.
Mitä kuvakulmaa käytätte EASHL:ssä (tai Be a Prossa)?
Oletuksena taitaa olla se High, joka ei kyllä oikeen mulla toimi, kamera pyörii ja tulee paha olo.
Koitin laittaa sen perus Ice-kulman, mutta sillon kamera seuras vaan mun pelaajaa, eikä kiekkoa.
Yläpuoli. Ja sitä seuraako kamera kiekkoa vai pelaajaa saa vaihdettua painamalla packiä.
Kertokaas pojat onko mitään itua ostaa NHL. 10 kun voi ostaa NHL 09 15 € ja 10 joutuu pulittamaan vielä 50-60€. demojen perusteella NHL 10 oli jotenkin "hitaampi". Olen lueskellut ketjua ja useimmat ovat puhuneet "slidereista" eli mitäs ne on, ja onko niitä NHL 09. 09 tulee kyllä välillä ihan ihme maaleja
.
Ok, loistavaa, kiitokset. Mikähän toi yläpuoli on enklanniks?
Kuinka tuo pyörähdyskikka tehdään? Ja onko muuten muuta uutta mailankäsittelykikkaa mukana 09:iin verrattuna tässä uudessa?
Kuinka tuo pyörähdyskikka tehdään? Ja onko muuten muuta uutta mailankäsittelykikkaa mukana 09:iin verrattuna tässä uudessa?
Okei, kiitän.Pyörähdyskikka tehdään painamalla LT pohjaan sitten esmikerkiksi oikea tatti vasemmalle ja kierrät sen alakautta toiselle puolelle, tai toisinpäin tekee 2 erilaista pyörähdyskikkaa, riippuu kätisyydestä. Mun tietääkseni ei oo muuta uutta mailankäsittelykikkaa ku toi jalannostamisvalelaukaus.
Tämän illan peleistä jäi niiiin paska maku suuhun, ettei mitään tolkkua. CPU käyttäytyi Be a GM:ssä niin saatanan epäreilusti. Heti kun menen johtoon, niin seuraavasta taklauksesta: jäähy. Samantien joku siniviivan ilman maskia oleva rannari sisään, peli tasan. Harhautan pakin: poikittaista naamaan: ei jäähyä. Sit CPU heittelee ihan sairaita ohjauksia (sisäänhän ne menee tietenkin) ja syöttöjä ei voinut katkoa käytännössä mitenkään. Mitä helvettiä!? Alkoi tulemaan jo hiljalleen surullisen kuuluisa 2005 mieleen. Toivottavasti tällainen p*ska ei ole yleistä tai voi olla, että joutuu lyömään pelin myyntiin samantien (no ehkei sentään). Eli nämä ristiriitaiset fiilikset siis valitettavasti vähän jatkuvat.
Pakko varmaan nostaa tota omaa syötönkatkoa varmaan parilla pykälällä, tosta äskeisestä muutaman pelin sessiosta oli nimittäin realismi syöttö katkojen osalta niin kadoksissa, että huh huh. Ja yksi mikä haittaa niin maan perkeleesti: CPU EI SAA IKINÄ interference-jäähyjä.
Be a Pro:ta sit väliin, että pääsee vähän rauhottumaan...![]()
Ite lievitän tota CPU:ta vastaan tuottavaa tuskaa pelaamalla livessä. Itseäki ärsyttää toi CPU:n armoton ylivoimaisuus. Syötötkin menevät joks kerta niin nappiin, kun vain voisivat mennä ja ärsyttää, kun CPU myöskin tietää sun tulevat liikkeet ja taklaa sut heti kumoon kun esim teet valelaukauksen ja itteäkin vähän nauratti, kun pyörin liadassa niin CPU teki täysin samat liikket![]()
Hou hou. Metsästin "tarjouksen" tästä 45 €. Onko pelissä mahdollista pelata livessä 2:taan samalla puolella, kun NHL 07 ei ole mahdollista ilmeisesti. Kyllä on alkanut änäri kuummottamaan ja (09 saisi kyllä 20 € mutta mielummin maksan sen 25 euroo lisää paremmasta pelistä)