Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 10 [X360]

Vastaus: NHL 10 [X360]

Nonniii nyt sain toimimaa. Ei menny levylle ku 22 biisii, mut saampaha ne nyt boxille. Eikä muute ollu muita ku CD-R levyjä :):)

EIkös noissa paketeissa ole useasti taukomusat pätkitty lyhyiksi? eihän missään kohtaa peliä biisi ehdi kuitenkaan soida kuin max alle 1 minuutin.

Viime vuonna lataisin NHL:ään musa packkeja ja kaikki biisit oli pituudeltaan
noin 30 sekunttia, jolloin niitä mahtui AUDIO-cd:lle jonkun reilu 100!
 
Vastaus: NHL 10 [X360]

Perkele edelleen sama juttu kuin viime vuonnakin, eli ei voi uploadata videoita, jos ei ole Goldia. :( Ei voi ymmärtää miksi näin on, kun esim. Skatessa, joka on myös EA:n peli, voit uploadata niin paljon videoita kuin haluat Live-tilistä huolimatta. Olisi itsellä muutama aika hauska maali Be a GM:stä.
Tuolla voisi kanssa lukea millä vaikeusasteella jengi on tehnyt noita offline-matsien häkkejä. Aika monet siistit näyttää nimittäin ihan siltä, että vaikeusasteet on vedetty aika alas, kun molari liikkuu tosi hitaasti ja pakit eivät keskeytä syöttöjä, vaikka menee ihan nenän edestä ja scoretkin aika pilvissä. ;) No mutta ei siinä, siisti häkki on aina siisti, mutta olisi silti kiva nähdä millasia porukka onnistunut tekemään esim. Superstarilla. Itsestä ainakin tuntuu siltä, että 10:ssä All-Star = Superstar 09:ssä. Tuntuuko muista samalta? Hyvä sinäänsä, että haastetta riittänee itselle varmaan koko vuodeksi taas. :)
 
Vastaus: NHL 10 [X360]

Ilmeisesti musaa ei ole poltettu AUDIO muodossa levylle. Jos audio muodossa polttaa, niin yhdelle levylle mahtuu normaalimittaisia kappaleita vain pari kymmentä, kun mp3 muotoisia mahtuu toista sataa.
On se vaikeaksi tehty Xlootalla tämä. En ymmärrä miksi? Toisella konsolillahan onnistuu muistitikulla kappaleiden siirtäminen. On se helppoa. :)
 
Vastaus: NHL 10 [X360]

Mitä kuvakulmaa käytätte EASHL:ssä (tai Be a Prossa)?

Oletuksena taitaa olla se High, joka ei kyllä oikeen mulla toimi, kamera pyörii ja tulee paha olo.
Koitin laittaa sen perus Ice-kulman, mutta sillon kamera seuras vaan mun pelaajaa, eikä kiekkoa.
 
Vastaus: NHL 10 [X360]

Mitä kuvakulmaa käytätte EASHL:ssä (tai Be a Prossa)?

Oletuksena taitaa olla se High, joka ei kyllä oikeen mulla toimi, kamera pyörii ja tulee paha olo.
Koitin laittaa sen perus Ice-kulman, mutta sillon kamera seuras vaan mun pelaajaa, eikä kiekkoa.

Yläpuoli. Ja sitä seuraako kamera kiekkoa vai pelaajaa saa vaihdettua painamalla packiä.
 
Vastaus: NHL 10 [X360]

Mitä kuvakulmaa käytätte EASHL:ssä (tai Be a Prossa)?

Oletuksena taitaa olla se High, joka ei kyllä oikeen mulla toimi, kamera pyörii ja tulee paha olo.
Koitin laittaa sen perus Ice-kulman, mutta sillon kamera seuras vaan mun pelaajaa, eikä kiekkoa.

Itse olen tänä vuonna yrittänyt opetella pelaamaan tuolla High-kameralla, ihan vaihtelunkin vuoksi. Mutta tuohon Ice-kameraan, saisiko back-napilla vaihdettua sitä kohdistusta oman pelaajan ja kiekon välillä? Itse ainakin 09:ssä käytin sitä jatkuvasti.

Edit: myöhässä jo näin aamusta :)
 
Vastaus: NHL 10 [X360]

Kertokaas pojat onko mitään itua ostaa NHL. 10 kun voi ostaa NHL 09 15 € ja 10 joutuu pulittamaan vielä 50-60€. demojen perusteella NHL 10 oli jotenkin "hitaampi". Olen lueskellut ketjua ja useimmat ovat puhuneet "slidereista" eli mitäs ne on :confused:, ja onko niitä NHL 09. 09 tulee kyllä välillä ihan ihme maaleja :).
 
Vastaus: NHL 10 [X360]

Noniin, on tullu tota NHL 10 tullu pelattua jo viikon verran ja täytyy todeta, että peli on hyvä. Se vain ärsyttää, että taitaa olla tossa superstarilla kun pelaa niin 09 kuin 10:kin sellainen, että jos olet yhdellä maalilla johdossa niin ne tekee sellaisen "Haista *****!" -maalin, eli ihan kuin kone päättäisi et nyt tekee maalin eikä pelaaja mahda sille mitään, hyvä esimerkki tossa kolmannen erän vikalla minuutilla tulee sellanen räkäkiekko maalivahdin eteen, no se torjuu sen, sitten se jää seisomaan sen kiekon eteen sillä tavalla, että ei tiedä mitä tekee, sitten yritän tulla pakin kanssa ottamaan sitä kiekkoa siitä sen edestä ja yllätys se ei sitä saa ja sitte sieltä tulee niitten hyökkääjä ja iskee sen kylmän viileesti häkkiin ja peli 1-1 ja jatkoajalle. Jatkoajalla olikin sitten niin, että tuntui kuin muut pelaajat olisivat vain seisonut paikallaan ja ite siellä kovalla tahdilla yritin vaihtaa pelaajia sitä mukaan mitä kerkesin ja ohajata niitä maalin eteen, no niitten maali tuli sitte sillee et yks pakki on jäätyneenä (jos näin voi sanoa, tämän takia luulen, että peli tekee milloin huvittaa maalit) keskellä mun aluetta, laitahyökkääjä jumittaa siniviivalla, sentteri on myöhässä kulmassa ja yksin yritän siinä latoa kiekkoa pois puolustajalla kolmelta niitten pelaajalta epätoivosesti pois, arvaatte varmaan että eihän siinä hyvin käynyt.

No se siitä valittamisesta, joku pyysi ns. hienoja maaleja joita on tehty superstarilla niin tässä on ainakin yksi ja yksi torjunta (kone torjui).

Maali:
Havlat | EA SPORTS
Torjunta:
Backstrom | EA SPORTS
 
Vastaus: NHL 10 [X360]

Kertokaas pojat onko mitään itua ostaa NHL. 10 kun voi ostaa NHL 09 15 € ja 10 joutuu pulittamaan vielä 50-60€. demojen perusteella NHL 10 oli jotenkin "hitaampi". Olen lueskellut ketjua ja useimmat ovat puhuneet "slidereista" eli mitäs ne on :confused:, ja onko niitä NHL 09. 09 tulee kyllä välillä ihan ihme maaleja :).

Mä sanoisin, että kannattaa ostaa, jos yhtään pitää jääkiekosta. NHL 10 on hidastempoisempi ja sitä myöden realistisempi.

Nuo sliderit ovat siis peliasetuksia. Nitä on melkein jokaisessa pelissä. NHL 10:ssä voit peliasetuksilla vaikuttaa esim. juuri tuohon pelinopeuteen, väsymiseen, syöttelyyn, taklaamiseen, laukomiseen ja maalivahteihin. Siellä asetuksissa ne sanotaan, mitä missäkin on. NHL 10:ssä on myös uutta se, että nyt voi laittaa CPU ja omien pelaajien asetuksia eri tasoille (esim. koneen pelaajat taklaa hiljaa ja omat lujaa).
 
Vastaus: NHL 10 [X360]

Kuinka tuo pyörähdyskikka tehdään? Ja onko muuten muuta uutta mailankäsittelykikkaa mukana 09:iin verrattuna tässä uudessa?

Pyörähdyskikka tehdään painamalla LT pohjaan sitten esmikerkiksi oikea tatti vasemmalle ja kierrät sen alakautta toiselle puolelle, tai toisinpäin tekee 2 erilaista pyörähdyskikkaa, riippuu kätisyydestä. Mun tietääkseni ei oo muuta uutta mailankäsittelykikkaa ku toi jalannostamisvalelaukaus.
 
Vastaus: NHL 10 [X360]

Pyörähdyskikka tehdään painamalla LT pohjaan sitten esmikerkiksi oikea tatti vasemmalle ja kierrät sen alakautta toiselle puolelle, tai toisinpäin tekee 2 erilaista pyörähdyskikkaa, riippuu kätisyydestä. Mun tietääkseni ei oo muuta uutta mailankäsittelykikkaa ku toi jalannostamisvalelaukaus.
Okei, kiitän.
 
Vastaus: NHL 10 [X360]

Maalivahdit tässä on yleisesti paljon paljon parempia kuin NHL09:ssä mutta kyllä niilläkin huonoja iltoja tulee :D Ei menny ihan putkeen Toskalalta ja Gerberiltä :D ( Spoiler tageissa kuva )

]
IMGP1316.jpg
 
Vastaus: NHL 10 [X360]

Tämän illan peleistä jäi niiiin paska maku suuhun, ettei mitään tolkkua. CPU käyttäytyi Be a GM:ssä niin saatanan epäreilusti. Heti kun menen johtoon, niin seuraavasta taklauksesta: jäähy. Samantien joku siniviivan ilman maskia oleva rannari sisään, peli tasan. Harhautan pakin: poikittaista naamaan: ei jäähyä. Sit CPU heittelee ihan sairaita ohjauksia (sisäänhän ne menee tietenkin) ja syöttöjä ei voinut katkoa käytännössä mitenkään. Mitä helvettiä!? Alkoi tulemaan jo hiljalleen surullisen kuuluisa 2005 mieleen. Toivottavasti tällainen p*ska ei ole yleistä tai voi olla, että joutuu lyömään pelin myyntiin samantien (no ehkei sentään ;) ). Eli nämä ristiriitaiset fiilikset siis valitettavasti vähän jatkuvat. :( Pakko varmaan nostaa tota omaa syötönkatkoa varmaan parilla pykälällä, tosta äskeisestä muutaman pelin sessiosta oli nimittäin realismi syöttö katkojen osalta niin kadoksissa, että huh huh. Ja yksi mikä haittaa niin maan perkeleesti: CPU EI SAA IKINÄ interference-jäähyjä.

Be a Pro:ta sit väliin, että pääsee vähän rauhottumaan... :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 10 [X360]

Jep itekkin oon huomannu saman vaikka oot be a prossa kiekottomona maalin eessä maskissa ja pakilla kiekko viivassa cpu vetelee poikkaria selkään ja kaadun maahan ei jäähyä toistuu monta kertaa sitten teet saman cpulle no jäähyhän siitä tulee estämisestä että bileet
 
Ylös Bottom