Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 10 [X360]

Vastaus: NHL 10 [X360]

09 be a prossa juuri tuo vastustajan alituinen töniminen otti aivan älyttömästi pannuun. Heti kun itse koski vastustajaan niin jäähyhän siitä tulee.

Pitääpä huomenna käydä hakemassa oma kappale pelistä ;).
 
Vastaus: NHL 10 [X360]

Tämän illan peleistä jäi niiiin paska maku suuhun, ettei mitään tolkkua. CPU käyttäytyi Be a GM:ssä niin saatanan epäreilusti. Heti kun menen johtoon, niin seuraavasta taklauksesta: jäähy. Samantien joku siniviivan ilman maskia oleva rannari sisään, peli tasan. Harhautan pakin: poikittaista naamaan: ei jäähyä. Sit CPU heittelee ihan sairaita ohjauksia (sisäänhän ne menee tietenkin) ja syöttöjä ei voinut katkoa käytännössä mitenkään. Mitä helvettiä!? Alkoi tulemaan jo hiljalleen surullisen kuuluisa 2005 mieleen. Toivottavasti tällainen p*ska ei ole yleistä tai voi olla, että joutuu lyömään pelin myyntiin samantien (no ehkei sentään ;) ). Eli nämä ristiriitaiset fiilikset siis valitettavasti vähän jatkuvat. :( Pakko varmaan nostaa tota omaa syötönkatkoa varmaan parilla pykälällä, tosta äskeisestä muutaman pelin sessiosta oli nimittäin realismi syöttö katkojen osalta niin kadoksissa, että huh huh. Ja yksi mikä haittaa niin maan perkeleesti: CPU EI SAA IKINÄ interference-jäähyjä.

Be a Pro:ta sit väliin, että pääsee vähän rauhottumaan... :)

Ite lievitän tota CPU:ta vastaan tuottavaa tuskaa pelaamalla livessä. Itseäki ärsyttää toi CPU:n armoton ylivoimaisuus. Syötötkin menevät joks kerta niin nappiin, kun vain voisivat mennä ja ärsyttää, kun CPU myöskin tietää sun tulevat liikkeet ja taklaa sut heti kumoon kun esim teet valelaukauksen ja itteäkin vähän nauratti, kun pyörin liadassa niin CPU teki täysin samat liikket :D
 
Vastaus: NHL 10 [X360]

Ite lievitän tota CPU:ta vastaan tuottavaa tuskaa pelaamalla livessä. Itseäki ärsyttää toi CPU:n armoton ylivoimaisuus. Syötötkin menevät joks kerta niin nappiin, kun vain voisivat mennä ja ärsyttää, kun CPU myöskin tietää sun tulevat liikkeet ja taklaa sut heti kumoon kun esim teet valelaukauksen ja itteäkin vähän nauratti, kun pyörin liadassa niin CPU teki täysin samat liikket :D

Joo kait toi vaan on niin, että noita slidereita pitää tietyillä osa-alueilla vaan kylmästi rukata omaksi edukseen. Mulle on ehkä vähän liikaa pinttynyt päähän se, että pitäisi pelata defaulteilla pelejä, tai edes lähellä sitä. :) No kun tossa pelasin vielä illemmalla pari matsia, niin näytti taas vähän paremmalta, kun säädin slidereita. Pitää huomenna koittaa vielä säädellä, jos saisi sellasen hyvältä tuntuvan balanssin tohon, ettei CPU pääsisi tekemään usein sellaista mihin ei itse pysty, koska se jos joku ottaa pannuun, kun pelaat hyvän pelin ja vääntö on tasaväkistä ja peli ratkeaa sitten johonkin tyhmään.

Pakko positiivisena asiana mainita, että itsekin olen saanut pari niin maukasta säkämaalia, kun CPU:n katkaisuyritys ei ole aivan onnistunut ja kiekko pomppaakin arvaamattomasti. Tollaset on hauskoja hetkiä, joita ei tapahtunut oikeastaan ollenkaan 09:ssä, tai jos tapahtui, niin niissä oli jotenkin keinotekoinen vire.
 
Vastaus: NHL 10 [X360]

do dih, nyt rupes parin päivän kovan onlinen 1vs1 session jälkeen jurppiin aika pahasti! kyllä ea vois parantaa tuota omaa maalinedustapeliä sen verran helposti siitä takatolpalta saa pistää sisään ku jopa kolme miestäkin päivystää maalin edessä, niin ja kyllä kaikki sitä yrittää tuolla livessä, eri asia on jos suorassa hyökkäyksessä pakit vaan ei ehdi alas tai ryntää ittensä pihalle niin pistää takatolpalta sisään, mutta ku se on menny siihen ettäjengi eka pyörii sillä yhellä äijälle hetken ja sitten tulee maalille ja syöttöö semmosen metrin syötön kolmen äijän mailojen ja luistimien ohi äijälle takatolpalle ketä kukaan niistä kolmesta ei ole voinut mennä tökkimään ja MAALI onpa vtun hienoa sitten tommosta puolustaa koko peli, pääasiassa tommosia vastustajia on yli puolet, itse en tuota harrasta, huom muistakaa että suorat hyökkäykset on vähä eri juttu. niin ja jotenkin tunttuu ku pelaa vierasjoukkueella et kaikki riparit yms. kaksinkamppailut menee kotijoukkueelle juuri sen takia ku se on kotijoukke, eli sliderit väännetty kotijoukkueelle, pelitapahtumista viis.
 
Vastaus: NHL 10 [X360]

Hou hou. Metsästin "tarjouksen" tästä 45 €. Onko pelissä mahdollista pelata livessä 2:taan samalla puolella, kun NHL 07 ei ole mahdollista ilmeisesti. Kyllä on alkanut änäri kuummottamaan ja (09 saisi kyllä 20 € mutta mielummin maksan sen 25 euroo lisää paremmasta pelistä :))
 
Vastaus: NHL 10 [X360]

Hou hou. Metsästin "tarjouksen" tästä 45 €. Onko pelissä mahdollista pelata livessä 2:taan samalla puolella, kun NHL 07 ei ole mahdollista ilmeisesti. Kyllä on alkanut änäri kuummottamaan ja (09 saisi kyllä 20 € mutta mielummin maksan sen 25 euroo lisää paremmasta pelistä :))

En kyllä oo varma jos tarkotat, että voiko pelata kaverin kanssa joka pelaa eri boxilta, niin siihen en kyllä usko, mutta jos pelaat samalla konsolilla ja toinen questilla, niin onnistuu kyllä.
 
Vastaus: NHL 10 [X360]

En oo vielä hirveästi ehtinyt pelailla. Mutta yksi juttu on aika silmiinpistävää tossa Be a GM-moodissa, eli noi pelaajakaupat ei oo vieläkään lupauksista huolimatta kauhean realistiset. Alotin St Louisin peräsimessä ja laitoin trade blockiin Polakin ja jonkun osastoa ynnä muut pakin. Niin jo treidin ekalla kieroksella oli Chigaco tarjoamassa parivaljakosta Patrik Kanea, ei kauhean realistiselta tunnu. Muutenkin siirtomarkkinat on aika älyvapaat kausi on vanhentunut marraskuuhun ja seuraa on jo saanut vaihtaa mm Ales Hemsky ja Alexander Ovechkin. Kummallista myös että kompuutterin trading blockit on väärällään joukkueittensa runkopelaajia jo alkukaudesta, Tuon ymmärtäisi kauden loppupuolella hieman ennen trade deadlinea joukkueilta joiden mahkut pleijareihin olis menny. Tuohon ei taida olla mitään slaideria millä koneen treidailu intoa sais hillittyä. Sääli koska mielestäni toi Be a GM on onnistunut kuhan noi siirtojen pahimmat älyttömyydet sais pois.
 
NHL 10 [X360] Liiga

Ajattelin, että nyt olisi hyvä aika perustaa NHL 10 liiga. Liigassa olisi 15 joukkuetta. Liigaa pelattaan NHL joukkueilla. Liigassa on 14 ottelua ja sitten pudotuspelit. Palkintona tulee olemaan 4200 xbox live pistettä. ...

Tietoja:
Pelaajamäärä : 15
Joukkueet : Nhl
Erät : 5 min
Ottelut : 1 Ottelu jokaista joukkuetta vastaan
Pudotuspelit : Paras kolmesta
Pelaajavaihdot: Ei

Joukkuevarauksia otetaan vastaan tästä hetkestä alkaen mieluiten henkilökohtaisena viestinä minulle (gamertag ja joukkue), päivitän tietoa sitten tänne heti kun mahdollista, että kuka on varannut ja minkä joukkueen.

Liigan nimi : Fchl10
Lyhenne : FCH

Liigan salasana ilmoitetaan henkilökohtaisena viestinä osallistujille.

Liigassa täytyy pelailla aktiivisesti väh. 2 peliä / viikko. Ei aktiiviset pelaajat poistetaan liigasta.


HUOMIO HUOMIO HUOMIO HUOMIO HUOMIO!!!!

LIIGAN ETENEMISTÄ SEURATAAN JA KOMMENTOIDAAN yms. Blogissani -----> http://www.konsolifin.net/bbs/blogs/miiku82/
SINNE PÄIVITTYY TÄMÄ SAMA LISTA. JO TURNAUKSEEN LIITTYNEET SAAVAT KOMMENTOIDA JA KESKUSTELLA SIELLÄ PUOLEN.

LIIGA ALKAA, KUN PELAAJAMÄÄRÄ (15) TÄYTTYY.


Varatut joukkueet: 9 / 15

Joukkue / Konsolifin tunnus / Gamertag
Anaheim Ducks / Arcibald / Arix80
Atlanta Thrashers
Boston Bruins
Buffalo Sabres
Calgary Flames / viljamy / viljamy
Carolina Hurricanes
Chicago Blackhawks / temetos15 / temetos
Colorado Avalanche
Columbus Blue Jackets
Dallas Stars
Detroit Red Wings / Miiku82 / Miiku82
Edmonton Oilers
Florida Panthers
Los Angeles Kings
Minnesota Wild / puskajuppi / puskajuppi
Montreal Canadiens
Nashville Predators
New Jersey Devils
New York Islanders
New York Rangers
Ottawa Senators / ceppu / ceppu
Philadelphia Flyers / Isaari / Isaarou
Phoenix Coyotes
Pittsburgh Penguins / Hyrsi / Hyrsiko
San Jose Sharks / Mansikkapoika / Aake17
St. Louis Blues
Tampa Bay Lightning
Toronto Maple Leafs
Vancouver Canucks
Washington Capitals
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 10 [X360]

Itellä vähän häiritsee Be a Pro modessa tuo cpu valmentaja. Minut draftattiin 5.sijalla atlantaan, sielä pelasin 4 peliä, joista kaikissa oli keskiarvo A ja olin vielä 4 pelin jälkeen joukkueen paras pistemies, mutta silti minut lähettiin farmiin. Nyt oon farmissa pelannu 11 peliä ja oon ahl paras pistemies ja pelien keskiarvo on A, mutta silti tuota minun pelaajaa pidetään vaan 3. ketjussa. Sama häiritsi jo 09:ssä. Tuskin oikeesti valmentaja lähettäis joukkueen parasta pelaajaa farmiin tai pitäis sitä vaan 3. ketjussa. Ja toinen on myös pelaajan hidas kehittyminen, tai ainakin omasta mielestä se vois olla hivenen nopeempaa. Tosin nyt auttaa vähän ku noilla varusteilla saa noita boosteja taitoihin,
 
Vastaus: NHL 10 [X360]

Itellä vähän häiritsee Be a Pro modessa tuo cpu valmentaja. Minut draftattiin 5.sijalla atlantaan, sielä pelasin 4 peliä, joista kaikissa oli keskiarvo A ja olin vielä 4 pelin jälkeen joukkueen paras pistemies, mutta silti minut lähettiin farmiin. Nyt oon farmissa pelannu 11 peliä ja oon ahl paras pistemies ja pelien keskiarvo on A, mutta silti tuota minun pelaajaa pidetään vaan 3. ketjussa. Sama häiritsi jo 09:ssä. Tuskin oikeesti valmentaja lähettäis joukkueen parasta pelaajaa farmiin tai pitäis sitä vaan 3. ketjussa. Ja toinen on myös pelaajan hidas kehittyminen, tai ainakin omasta mielestä se vois olla hivenen nopeempaa. Tosin nyt auttaa vähän ku noilla varusteilla saa noita boosteja taitoihin,

Joo vähän saman huomasin, mutta omalla kohdallani farmiin lähetys oli kait ihan paikallaan. Mutta farmissa on tullu tahkottua pojoja aika hyvällä tahdilla, mutta olen silti 3. ketjussa. 09:ssä kovilla näytöillä nousi farmissa tosi nopeasti ykköseen, nyt ei ilmeisesti. Tota pudotusta farmii, vaikka pelaa täydellisiä matseja, on huudeltu aika paljon internetin syövereissä, eli et ole yksin ton ihmetyksen kanssa. Jengin kommentteja kun lukee ja omia kokemuksia kun punnitsee, niin alkaa vain päivä päivältä tuntumaan enemmän ja enemmän, että nyt taisi putkahtaa aika keskeneräinen tekele ulos EA laboratorioista. :( Toivottavasti patchia tulis aika pian korjaamaan varsinkin offlinen epäkohtia (itsellä ainakin fiilis, että CPU on todella epäreilu).
 
Vastaus: NHL 10 [X360]

Hohhoh nytköhän tää peli sitten hajos. Kesken matsin vaa tuli "Disc is unreadable" ja ei enää sen jälkee oo lähteny käyntii. GG *****.
 
Vastaus: NHL 10 [X360]

Harmi kun ovat jättäneet Khl-liigan pois. olis saanu tota vapaiden pelaajien listaa tyhjennettyä aika paljo enemmän ku ois immoset ja hudlerit saanu joukkueisiinsa :( mut ihan kiva lisäys tuo sveitsin liiga. numpan kokonaisuus on kyl aika huono :O
 
Vastaus: NHL 10 [X360]

Harmi kun ovat jättäneet Khl-liigan pois. olis saanu tota vapaiden pelaajien listaa tyhjennettyä aika paljo enemmän ku ois immoset ja hudlerit saanu joukkueisiinsa :( mut ihan kiva lisäys tuo sveitsin liiga. numpan kokonaisuus on kyl aika huono :O

Kyllä Hudler ainakin mulla oli vapaiden pelaajien listalla. Mikä se Numpan kokonaisuus sit oli?
 
Vastaus: NHL 10 [X360]

Kyllä Hudler ainakin mulla oli vapaiden pelaajien listalla. Mikä se Numpan kokonaisuus sit oli?

Taidettiin tarkoittaa sitä, että mikäli KHL olisi mukana, esim. Hudlerin voisi siirtää pois vapaiden pelaajien listasta oikeaan joukkueeseensa. Tällöin ei esim. Be a Gm:ää pelatessa Hudleria signattaisi koneen toimesta johonkin NHL-joukkueeseen.
 
Vastaus: NHL 10 [X360]

Taidettiin tarkoittaa sitä, että mikäli KHL olisi mukana, esim. Hudlerin voisi siirtää pois vapaiden pelaajien listasta oikeaan joukkueeseensa. Tällöin ei esim. Be a Gm:ää pelatessa Hudleria signattaisi koneen toimesta johonkin NHL-joukkueeseen.


Joo juuri tätä tarkoitin, pahoittelut epäselvästä tekstistäni :D
 
Vastaus: NHL 10 [X360] Liiga

Ajattelin, että nyt olisi hyvä aika perustaa NHL 10 liiga. Liigassa olisi 15 joukkuetta. Liigaa pelattaan NHL joukkueilla. Liigassa on 13 ottelua ja sitten pudotuspelit. Palkintona tulee olemaan 4200 xbox live pistettä. ...

Kannattaisko tästä laittaa maininta (tai siirtää) tuonne Xbox Live -peliseura ja -turnaukset -puolelle?
 
Vastaus: NHL 10 [X360]

Kuulkaapas. En halua tapella tässä pelissä ja tappeluslider on vedettykin minimiin..
mutta mitenkäs nyt kun kaveria voi Y-napilla aina napata naamasta kiinni, joka tilanteessa. Siitä ei tule jäähyä koskaan, ainoastaan kiekottoman pelurin naamasta tarrattuna. Onko tosiaan noin iso bugi lipsahtanut peliin? Mukava aina kaveria ottaa takaapäin naamasta kiinni läpiajossa :/
Onkos koukkiminen unohdettu täysin, en löydä mistään napeista?
 
Ylös Bottom