Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 10 [X360]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hyrsi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 10 [X360]

En oo vielä hirveästi ehtinyt pelailla. Mutta yksi juttu on aika silmiinpistävää tossa Be a GM-moodissa, eli noi pelaajakaupat ei oo vieläkään lupauksista huolimatta kauhean realistiset. Alotin St Louisin peräsimessä ja laitoin trade blockiin Polakin ja jonkun osastoa ynnä muut pakin. Niin jo treidin ekalla kieroksella oli Chigaco tarjoamassa parivaljakosta Patrik Kanea, ei kauhean realistiselta tunnu. Muutenkin siirtomarkkinat on aika älyvapaat kausi on vanhentunut marraskuuhun ja seuraa on jo saanut vaihtaa mm Ales Hemsky ja Alexander Ovechkin. Kummallista myös että kompuutterin trading blockit on väärällään joukkueittensa runkopelaajia jo alkukaudesta, Tuon ymmärtäisi kauden loppupuolella hieman ennen trade deadlinea joukkueilta joiden mahkut pleijareihin olis menny. Tuohon ei taida olla mitään slaideria millä koneen treidailu intoa sais hillittyä. Sääli koska mielestäni toi Be a GM on onnistunut kuhan noi siirtojen pahimmat älyttömyydet sais pois.

NHL 10 [X360] Liiga

Ajattelin, että nyt olisi hyvä aika perustaa NHL 10 liiga. Liigassa olisi 15 joukkuetta. Liigaa pelattaan NHL joukkueilla. Liigassa on 14 ottelua ja sitten pudotuspelit. Palkintona tulee olemaan 4200 xbox live pistettä. ...

Tietoja:
Pelaajamäärä : 15
Joukkueet : Nhl
Erät : 5 min
Ottelut : 1 Ottelu jokaista joukkuetta vastaan
Pudotuspelit : Paras kolmesta
Pelaajavaihdot: Ei

Joukkuevarauksia otetaan vastaan tästä hetkestä alkaen mieluiten henkilökohtaisena viestinä minulle (gamertag ja joukkue), päivitän tietoa sitten tänne heti kun mahdollista, että kuka on varannut ja minkä joukkueen.

Liigan nimi : Fchl10
Lyhenne : FCH

Liigan salasana ilmoitetaan henkilökohtaisena viestinä osallistujille.

Liigassa täytyy pelailla aktiivisesti väh. 2 peliä / viikko. Ei aktiiviset pelaajat poistetaan liigasta.

HUOMIO HUOMIO HUOMIO HUOMIO HUOMIO!!!!

LIIGAN ETENEMISTÄ SEURATAAN JA KOMMENTOIDAAN yms. Blogissani -----> http://www.konsolifin.net/bbs/blogs/miiku82/
SINNE PÄIVITTYY TÄMÄ SAMA LISTA. JO TURNAUKSEEN LIITTYNEET SAAVAT KOMMENTOIDA JA KESKUSTELLA SIELLÄ PUOLEN.

LIIGA ALKAA, KUN PELAAJAMÄÄRÄ (15) TÄYTTYY.

Varatut joukkueet: 9 / 15

Joukkue / Konsolifin tunnus / Gamertag
Anaheim Ducks / Arcibald / Arix80
Atlanta Thrashers
Boston Bruins
Buffalo Sabres
Calgary Flames / viljamy / viljamy
Carolina Hurricanes
Chicago Blackhawks / temetos15 / temetos
Colorado Avalanche
Columbus Blue Jackets
Dallas Stars
Detroit Red Wings / Miiku82 / Miiku82
Edmonton Oilers
Florida Panthers
Los Angeles Kings
Minnesota Wild / puskajuppi / puskajuppi
Montreal Canadiens
Nashville Predators
New Jersey Devils
New York Islanders
New York Rangers
Ottawa Senators / ceppu / ceppu
Philadelphia Flyers / Isaari / Isaarou
Phoenix Coyotes
Pittsburgh Penguins / Hyrsi / Hyrsiko
San Jose Sharks / Mansikkapoika / Aake17
St. Louis Blues
Tampa Bay Lightning
Toronto Maple Leafs
Vancouver Canucks
Washington Capitals

Viimeksi muokannut moderaattori:

Itellä vähän häiritsee Be a Pro modessa tuo cpu valmentaja. Minut draftattiin 5.sijalla atlantaan, sielä pelasin 4 peliä, joista kaikissa oli keskiarvo A ja olin vielä 4 pelin jälkeen joukkueen paras pistemies, mutta silti minut lähettiin farmiin. Nyt oon farmissa pelannu 11 peliä ja oon ahl paras pistemies ja pelien keskiarvo on A, mutta silti tuota minun pelaajaa pidetään vaan 3. ketjussa. Sama häiritsi jo 09:ssä. Tuskin oikeesti valmentaja lähettäis joukkueen parasta pelaajaa farmiin tai pitäis sitä vaan 3. ketjussa. Ja toinen on myös pelaajan hidas kehittyminen, tai ainakin omasta mielestä se vois olla hivenen nopeempaa. Tosin nyt auttaa vähän ku noilla varusteilla saa noita boosteja taitoihin,

Itellä vähän häiritsee Be a Pro modessa tuo cpu valmentaja. Minut draftattiin 5.sijalla atlantaan, sielä pelasin 4 peliä, joista kaikissa oli keskiarvo A ja olin vielä 4 pelin jälkeen joukkueen paras pistemies, mutta silti minut lähettiin farmiin. Nyt oon farmissa pelannu 11 peliä ja oon ahl paras pistemies ja pelien keskiarvo on A, mutta silti tuota minun pelaajaa pidetään vaan 3. ketjussa. Sama häiritsi jo 09:ssä. Tuskin oikeesti valmentaja lähettäis joukkueen parasta pelaajaa farmiin tai pitäis sitä vaan 3. ketjussa. Ja toinen on myös pelaajan hidas kehittyminen, tai ainakin omasta mielestä se vois olla hivenen nopeempaa. Tosin nyt auttaa vähän ku noilla varusteilla saa noita boosteja taitoihin,

Joo vähän saman huomasin, mutta omalla kohdallani farmiin lähetys oli kait ihan paikallaan. Mutta farmissa on tullu tahkottua pojoja aika hyvällä tahdilla, mutta olen silti 3. ketjussa. 09:ssä kovilla näytöillä nousi farmissa tosi nopeasti ykköseen, nyt ei ilmeisesti. Tota pudotusta farmii, vaikka pelaa täydellisiä matseja, on huudeltu aika paljon internetin syövereissä, eli et ole yksin ton ihmetyksen kanssa. Jengin kommentteja kun lukee ja omia kokemuksia kun punnitsee, niin alkaa vain päivä päivältä tuntumaan enemmän ja enemmän, että nyt taisi putkahtaa aika keskeneräinen tekele ulos EA laboratorioista. :( Toivottavasti patchia tulis aika pian korjaamaan varsinkin offlinen epäkohtia (itsellä ainakin fiilis, että CPU on todella epäreilu).

Hohhoh nytköhän tää peli sitten hajos. Kesken matsin vaa tuli "Disc is unreadable" ja ei enää sen jälkee oo lähteny käyntii. GG *****.

Harmi kun ovat jättäneet Khl-liigan pois. olis saanu tota vapaiden pelaajien listaa tyhjennettyä aika paljo enemmän ku ois immoset ja hudlerit saanu joukkueisiinsa :( mut ihan kiva lisäys tuo sveitsin liiga. numpan kokonaisuus on kyl aika huono :O

Harmi kun ovat jättäneet Khl-liigan pois. olis saanu tota vapaiden pelaajien listaa tyhjennettyä aika paljo enemmän ku ois immoset ja hudlerit saanu joukkueisiinsa :( mut ihan kiva lisäys tuo sveitsin liiga. numpan kokonaisuus on kyl aika huono :O

Kyllä Hudler ainakin mulla oli vapaiden pelaajien listalla. Mikä se Numpan kokonaisuus sit oli?

Kyllä Hudler ainakin mulla oli vapaiden pelaajien listalla. Mikä se Numpan kokonaisuus sit oli?

Taidettiin tarkoittaa sitä, että mikäli KHL olisi mukana, esim. Hudlerin voisi siirtää pois vapaiden pelaajien listasta oikeaan joukkueeseensa. Tällöin ei esim. Be a Gm:ää pelatessa Hudleria signattaisi koneen toimesta johonkin NHL-joukkueeseen.

Taidettiin tarkoittaa sitä, että mikäli KHL olisi mukana, esim. Hudlerin voisi siirtää pois vapaiden pelaajien listasta oikeaan joukkueeseensa. Tällöin ei esim. Be a Gm:ää pelatessa Hudleria signattaisi koneen toimesta johonkin NHL-joukkueeseen.

Joo juuri tätä tarkoitin, pahoittelut epäselvästä tekstistäni :D

Vastaus: NHL 10 [X360] Liiga

Ajattelin, että nyt olisi hyvä aika perustaa NHL 10 liiga. Liigassa olisi 15 joukkuetta. Liigaa pelattaan NHL joukkueilla. Liigassa on 13 ottelua ja sitten pudotuspelit. Palkintona tulee olemaan 4200 xbox live pistettä. ...

Kannattaisko tästä laittaa maininta (tai siirtää) tuonne Xbox Live -peliseura ja -turnaukset -puolelle?

Kuulkaapas. En halua tapella tässä pelissä ja tappeluslider on vedettykin minimiin..
mutta mitenkäs nyt kun kaveria voi Y-napilla aina napata naamasta kiinni, joka tilanteessa. Siitä ei tule jäähyä koskaan, ainoastaan kiekottoman pelurin naamasta tarrattuna. Onko tosiaan noin iso bugi lipsahtanut peliin? Mukava aina kaveria ottaa takaapäin naamasta kiinni läpiajossa :/
Onkos koukkiminen unohdettu täysin, en löydä mistään napeista?

Kuulkaapas. En halua tapella tässä pelissä ja tappeluslider on vedettykin minimiin..
mutta mitenkäs nyt kun kaveria voi Y-napilla aina napata naamasta kiinni, joka tilanteessa. Siitä ei tule jäähyä koskaan, ainoastaan kiekottoman pelurin naamasta tarrattuna. Onko tosiaan noin iso bugi lipsahtanut peliin? Mukava aina kaveria ottaa takaapäin naamasta kiinni läpiajossa :/
Onkos koukkiminen unohdettu täysin, en löydä mistään napeista?

Tosta bugista en tiedä, mutta koukkiminen taitaa hoitua mailannostonapilla?

ot:na kysyn, että pitää boxilla olla oma muistitikku jos siirtää biisejä nhl:ään? Random tikut eivät ole yhteensopivia boxin kanssa.. Sellaista huhua kuulin. Jos on totta niin tana mitä rahastusta!

Vastaus: NHL 10 [X360 Hype]

Patelle vastaus tuolta muutaman sivun takaa:

Xbox:lle ei voi kopioida musiikkia kuin audiolevyltä.

Eli voit kyllä toistaa ja kuunnella musiikkia randomtikuilta (ei vaadi siis mitään MS:n lisenssitikkua), mutta peliin kopiointi vaatii tuon levylle polttamisen.

Vaihtoonhan tämä meni.. sain liikkeestä 49€ hyvitystä pelistä kun ostin ratin.
Yksinkertaisesti minulle ei vaan ollut tarpeeksi uutta entiseen.. nimeomaan tuo beapro jota olisin eniten pelaillut tuntui vaan liian samalta.. no.. ehkä ensi vuonna sitten!
On kuitenkin pelattavuus jo rukattu niin että voipi olla että itse sisältöä nähdään enempi beaprossa mikä on luullakseni kuitenkin yksinpelaajien keskuudessa se suosituin pelimuoto.

Tosta bugista en tiedä, mutta koukkiminen taitaa hoitua mailannostonapilla?

Toi muuten ärsyttää aika lailla, kun välillä se nostaa mailaa ja välillä taas koukkaa, itteäni suorastaan v*****aa, kun joutuu ottamaan jäähyn, kun tarkoituksena olisi vain nostaa vastustajan mailaa ja riistää näin kiekko.

Voisiko joku testata tuota Y-nappia? Tappelu slideri nollille ja tarratkaa ukkoa naamasta kiinni. Antaako jäähyä vai mitä tapahtuu?

Ylös Bottom