Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 10 [X360]

Vastaus: NHL 10 [X360]

Tosiaan hienoinen pettymys tämä peli. 09 uusissa kuorissa ja uusilla pelaajapäivityksillä. Ei nyt aivan, mutta paljon tämä siltä vaikuttaa.
 
Vastaus: NHL 10 [X360]

Tosiaan hienoinen pettymys tämä peli. 09 uusissa kuorissa ja uusilla pelaajapäivityksillä. Ei nyt aivan, mutta paljon tämä siltä vaikuttaa.


Miten sitten minä, joka inhosi 09 yli kaiken heti parin pelin jälkeen (liian helppo, varmat maalit jne.) innostuu tästä pelistä päivä päivältä enemmän. Kannattaa säätää slaiderit oman mieltymyksen mukaan, esimerkiksi itse säädin eilen n. 5 tuntia pelkkiä slaidereita, testasin ja testasin. Nyt vasta alkaa peli olla juuri sitä mitä haluan ja huhhuh kun onkin loistava!
 
Vastaus: NHL 10 [X360]

Onko tässä sonnassa mahdollisuutta pelata EASHL-tyylisesti random-onlinepelejä? Ei tunnu löytyvän mistään, ja tuo olisi ainoa asia minkätakia en myisi peliä pois ensimmäiselle halukkaalle.

Joukkuepelin löysin, mutta se ei ole BaP kuvakulmasta, eikä omalla äijällä.. Älkää nyt perkele sanoko että ei pysty pelaamaan kuin johonkin EASHL-liigajoukkueen kanssa..

Pystyyhän. Nhl10 päävalikko ->Xbox live -> community -> online team play community.
 
Vastaus: NHL 10 [X360]

sama täällä, itekin ostin pelin sen takia ku jengo manas et liian vaikee tehä maaleja, nyt livessä pelanneena täytyy kyl sanoa et virheistä pitää rangaista, tosin jos vastustaja osaa puolustaa hyvin on maaliton lähellä, 10 pelistä yks päättyny 0-0 ja sekin oli eka peli sen jälkeen noin 3 maalia per peli tehty. 2 kertaa ea heittäny mut pihalle mistä ainuat tappiot on kolahtanu tilastoihin arghh:mad::mad:
 
Vastaus: NHL 10 [X360]

Haluaisiko joku ystävällinen henkilö laittaa tänne omat hyväksi havaitut mahdollisimman SIM-slaiderit? Olisi hienoa päästä nauttimaan tästä pelistä, mutta omat hermot ei kestä slaiderivirittelyä..
 
Vastaus: NHL 10 [X360]

Innokkaana näitä änäreitä tullu aina mätettyä ja innostus oli kova tähänkin vuoteen mutta kun demon latasin niin sehän tuntuu lähestulkoon samalle kuin 09. Että onko tämä sitten ostamisen arvoinen tuotos?
 
Vastaus: NHL 10 [X360]

Innokkaana näitä änäreitä tullu aina mätettyä ja innostus oli kova tähänkin vuoteen mutta kun demon latasin niin sehän tuntuu lähestulkoon samalle kuin 09. Että onko tämä sitten ostamisen arvoinen tuotos?
Minulle ainakin on ollut täysin ostamisen arvoinen. Itsellä on myös tuo 09, aluksi tuntui samalta mätöltä kuin edellinen versio, mutta parin matsin jälkeen alkoi todella koukuttamaan. Peli pyörii boksissa varmaan ympäri vuoden.:)
 
Vastaus: NHL 10 [X360]

Nyt on tullut pelailtua muutama päivä 10:iä ja vähän ristiriitaiset fiilikset jylläävät. Ajattelin listata muutamat hyvät ja huonot puolet, joita on tullut vastaan.

Hyvät ensin:

- Kiekkofysiikat ovat mielestäni huomattavasti paremmat, enemmän arvaamattomat.

- CPU:n puolustus-tekoäly aika huimasti kovempi kuin viime vuonna.

- Ei glitch-maaleja, tai ainakaan ei ole vielä moisia tullut vastaan.

- Enemmän säätövaraa, eli enemmän slidereita

- Prospect matsi ennen Be A Pro:ta.

- Be a GM on syvällisempi kuin entinen Dynasty, joskin ei varmaan miellytä kaikkia. Tai no saahan totakin säädettyä, että paljon pitää hallita asioita.

- Be a Pro:ssa coach feedback parempaa ja tuntuisi, että on enemmän asioita, jotka vaikuttavat arvosanoihin.

- SM-liiga-kauden pelaamismahdollisuus.

- Moket parempia, ehkä jopa liiankin hyviä esim. Superstarilla pelattaessa (09:ssä pelasin Superstarilla, mutta nyt oli pudotettava All-Stariin ja tuntuu, että saa vääntää siltikin ihan tosissaan :) ). Välillä tosin tuntuu, kuten 09:ssäkin, että oma mokke tekee välillä aivan idioottimaisia ratkaisuja.

- Laitapeli on hyvä uudistus, mutta ei aina toteutuksensa takia... siitä lisää "miinuksissa"

- Mahdollisuus ottaa riski ja peluuttaa loukkaantuneita.

- ja kaikkea pientä, kuten mahis kiskasta ilmasta sisään, polviltaan, paremmat achievementit, mahdollisuus tulla kutsutuksi nimeltä (jos listalla on oma sukunimi tai joku sinnepäin ;) jne. Ilmeisesti maalin edessä turhia poikittaisen mailan jäähyjä ei tuntuisi tulevan, vaikkei pitäisikään Vision controlia pohjassa, eli pelaaja osaa vaihtaa taklauksen vetoon. Tai ainakaan en ole saanut vielä moista jäähyä, kun taas 09:ssä noita sain varmaan joka toisessa matsissa.


Ei mitään niin hyvää, etteikö vähän huonoakin:

- Jälkipeli ihan liian paljon matseja venyttävä elementti. Miksei toi ole niikuin 09:ssä ja sitten JOS alkaa riehumaan heti, niin sit sitä vihellyksen jälkeistä aikaa voi pidentää. Ainoa hyvä tossa on, että silloin tällöin itse jäähyn saaneena olen saanut vielä CPU:n hermostumaan ja ottamaan jäähyn myös.

- Laitapeli on välillä todella ärsyttävän tehokas tapa pysäyttää pelaaja. CPU on tässä aikalailla liian hyvä, eikä se ottaisi päähän niin paljoa, jos tossa ei olisi tollaista maagista magneettia. Pahimmassa tapauksessa luistelet 1,5m päästä laidasta ja sut painetaan todella epärealistisesti laitaan. Ja siitä ei tunnu oikeen pääsevän millään pois! Sama kun ite painat jonkun laitaan ja se ehtiikin syöttämään: painamisanimaatiota ei saa keskeytettyä. CPU ei juuri ikinä tee näitä virhe-painamisia. Veikkaanpa, että jos tätä ei korjata, tulee laitapeli olemaan tämänvuoden "glitch", joka voi pahimmillaan pilata monet online-kamppailut. Ei nimittäin mitään järkeä enää taklata reunassa, kun pienelläkin hyökkääjällä pysäyttä laitaan ison puolustajan. Huono juttu, että tämä on melkein ainoa, johon ei ole slideria!

- Syöttely: tuleepas niitä harhasyöttöjä nyt melkonen määrä. Itse olen kokoajan joutunu hilaamaan enemmän CPU Assistantia syöttelyyn lisää, koska toi huti heitettyjen salmiakkien määrä alkoi olemaan aika turhauttavaa, varsinkin ihan selkeistä paikoista. CPU pistelee teipistä teippiin, enkä ole nähnyt vielä yhtään oikeata huti passia CPU:lta. Mutta pistää koittaa säätää slidereita tämän kanssa, jos asia parantuisi. Ja tietty pienellä totuttelemisella kanssa.

- Vaikka nyt on mahdollisuus kiskasta lätty maalia kohti polviltaan, kun kampataan läpiajossa, niin silti eivät ole vieläkään tehneet mahdollisuutta ampua horjuessa. Erityisesti CPU käyttää tätä häpeilemättä hyväkseen, kun olet ajamassa maalille tai saamassa luukulle syöttöä. Ei ovi kuin ihmetellä, että miksi ei tätä ole. Oikeesti lätkässä sä voit vetästä, vaikka joku tönäsee. Veto lähtee varmaan 4/5 kerrasta päin metsiä, mutta kuitenkin sen voi tehdä. Meikäläistä toi ainakin välillä ärsyttää tosi paljon.

- CPU tosi armoton reboundeissa, mutta itse niistä rokottaminen on paljon vaikeampaa. Johtunee osittain CPU:n järjettömän nopeasta mailan nosto reagoinnista. No pitää koittaa pudottaa CPU:n Stick lift effectivenessiä, jos vaikka vähän puntit tasaantuisi. Ihmistä vastaan tämä ei varmaankaan ole ongelma.


Eli vähän ristiriitaiset tosiaan fiilikset. Ehkä odotin vähän enemmän hiottua pakettia, vaikka lopulta on tämä 09:siä parempi. Vähän vaan harmittaa, että noi pari tosi hyvältä kuulostanutta uudistusta ei oikeen ole nappiinsa onnistuneita. Toivon tosiaan, että tähän tulisi vielä jotakin päivitystä, koska näistä samoista jutuista aika moni avautunut, mitä olen lukenut erilaisia forumeita. Jos noi mutama vielä korjailtaisiin, niin eipä voisi enää paljoa toivoa.
 
Vastaus: NHL 10 [X360]

Millä pelityylillä pelaatte? Ittellä on tossa nykyinen.

Nykyinen, eli Current itselläkin. Taitaa tarkottaa sitä, että olet itse muuttanut jotaan slideria, koska mulla oli aluksi Normal, mutta sitten muutin juttuja, niin tuli Current.
 
Vastaus: NHL 10 [X360]

Ärsyttävää oli ainakin 08:ssa ja 09:ssa et CPU sai selvästi kovemmalla prosentilla maaleja kuin ihmispelaaja.
 
Vastaus: NHL 10 [X360]

Mulla olis sellanen "ongelma" että perustin kahden kaverini kanssa EASHL-jengin ja kysymys kuuluu että voiko sillä jengillä osallistua johonkin liigaan, en tunnu löytävän sieltä kerhotiloista sellaista kohtaa. Vai onko toi EASHL tosiaan tuhansien joukkueiden liiga missä ei erikseen mitään pienempiä sarjoja ole?!
 
Vastaus: NHL 10 [X360]

- Syöttely: tuleepas niitä harhasyöttöjä nyt melkonen määrä. Itse olen kokoajan joutunu hilaamaan enemmän CPU Assistantia syöttelyyn lisää, koska toi huti heitettyjen salmiakkien määrä alkoi olemaan aika turhauttavaa, varsinkin ihan selkeistä paikoista. CPU pistelee teipistä teippiin, enkä ole nähnyt vielä yhtään oikeata huti passia CPU:lta. Mutta pistää koittaa säätää slidereita tämän kanssa, jos asia parantuisi. Ja tietty pienellä totuttelemisella kanssa.

veit kyllä sukat suusta...
syötöissä tulee fiboja aika lailla, liekö johtuu oman tatin väärästä asennosta. pitääkö se todellakin olla online-peleissä niin piiiirun tarkasti se tatti siihen oikeaan suuntaan mihin syötön pitäisi lähteä. näitä fiboja tulee ja vastustaja rankaisee aika tunteella niistä...
 
Vastaus: NHL 10 [X360]

Jaa, josko postipate tänään toisi minullekkin pelin. On ollut änäritaukoa nyt jokunen kuukausi niin varmasti maisuu taas. Toivottavasti.. olisi kurjaa huomata että peli meneekin vaihtoon melkein heti.. muutamat kommentit täällä on aavistuksen huolestuttavia..
 
Vastaus: NHL 10 [X360]

veit kyllä sukat suusta...
syötöissä tulee fiboja aika lailla, liekö johtuu oman tatin väärästä asennosta. pitääkö se todellakin olla online-peleissä niin piiiirun tarkasti se tatti siihen oikeaan suuntaan mihin syötön pitäisi lähteä. näitä fiboja tulee ja vastustaja rankaisee aika tunteella niistä...

Syöttelyssä on tärkeää muistaa, että sekä tatin että pelaajan kentällä on oltava oikeassa asennossa. Eli vaikka tatti olisikin suunnattu oikein, mutta pelaaja ei ole kentällä luonollisessa syöttöasennossa, niin silloin syöttö yleensä epäonnistuu. Vasemman liipasimen eli vision controllin käyttäminen tärkeimmissä paikossa saattaa myös hieman helpottaa tuota syöttelyä. Tuossa on kyllä aika kova totutteleminen, mutta kyllä nuo harhasyötöt ovat harjoittelun kautta alkaneet itsellänikin tuolla onlinen puolella vähenemään huomattavissa määrin:).
 
Vastaus: NHL 10 [X360]

Taitaa olla viimenen kerta kun tilaan anttilasta mitään ainakaan ennakkoon kun ei vieläkään näy änäriä missään ja muilta kavereilta kun on kysellyt että onko tullut niin niille on jopa tullut ennen julkaisua kun on tilannut muualta...
 
Vastaus: NHL 10 [X360]

Tulihan se peli sieltä. Ihan mainiolta vaikuttaa, eiköhän tätä taas jaksa jonkin verran ainakin. Keljuttaa kun iso osa achievementeista on onlinesta, minua kun ei tuo juuri kiinnosta.
 
Vastaus: NHL 10 [X360]

onko tässä pelissä tulossa yhtään liigoja?? ois kiva päästä ottelemaan näiden suomalaisten kanssa eikä niiden amerikkalaisten pipopäiden kanssa :D
 
Ylös Bottom