Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 10 [X360]

Vastaus: NHL 10 [X360]

Voiskohan joku allekirjoittanutta paremmin englannin kieltä omaava henkilö kertoa mitä pitää tehdä saadakseen "Dump it" achievementin. Eli mitäs "Dump the puck from outside the offensive blue line 10 times in one match" tarkalleen ottaen käskee tekemään?

Eli heität kiekon vastustajan päätyyn ennen hyökkäys siniviivaa10 kertaa yhen peli aikana.

Edit: Nii ja siin pitää sit vissii käyttää sitä vippiä. Eli RB+RS ylös
 
Vastaus: NHL 10 [X360]

3 peliä putkeen Livessä hävitty 3-2, 2-1, 1-0 ja joka kerta olisi ollut mahdollisuus vaikka voittaa mutta vastustajan maalivahti tuntuu kuin liitäisi lentomaton päällä vaikka on puoltyhjämaali edessä niin joka kerta sieltä tulee patja eteen tai sitten ku koittaa nostaa nii kilpi/räpylä tiellä. ***** vähemmästäki menee jo hermot
 
Vastaus: NHL 10 [X360]

Eli heität kiekon vastustajan päätyyn ennen hyökkäys siniviivaa10 kertaa yhen peli aikana.

Edit: Nii ja siin pitää sit vissii käyttää sitä vippiä. Eli RB+RS ylös

Ei ole pakkoa käyttää sitä vippiä. Lämärillä/ranteella voi dumpata myös kunhan lyöt sen ennen hyökkäys siniviivaa.
 
Vastaus: NHL 10 [X360]

Jälleen alkoi peli hyvin omaltakannalta, kiekko pyöri ja laukauksia tuli heti alussa. Sitten vastustaja ottaa jäähyn ja kas kummaa tekee samantien 2av maalia putkeen ja "ylivoiman" loputtua vielä kolmannenkin ja siihen katkesi selkäranka ja ehdottelinkin jo yhteistä lopetusta, johon ei yllättäen vastapuoli suostunut. No mutta hyvä niin kuin varkain toisessa erässä sain kavennettua 3-1 ja lopputulos 5-4 ja voitto kotiin, niin siinä alko jo olee hyvä fiilis:)
 
Vastaus: NHL 10 [X360]

joo... siellä on ihan sikaa välillä vastassa... ja tulee jos minkälaista v-tuilu viestiä perään... mikä toi "you got owned" hässäkkä sitten on ku joskus tulee perästä...
 
Vastaus: NHL 10 [X360]

Eipä tuohon ole mitään muuta lääkettä kun vaihtaa kuvakulma esim. klassiseksi. mutta mun mielestä tämä "jää" kuvakulma on silti parempi, vaikka ylös hyökätessä pakeille syöttely on kyllä välilä "toivotaan, toivotaan" meininkiä.
 
Vastaus: NHL 10 [X360]

Eipä tuohon ole mitään muuta lääkettä kun vaihtaa kuvakulma esim. klassiseksi. mutta mun mielestä tämä "jää" kuvakulma on silti parempi, vaikka ylös hyökätessä pakeille syöttely on kyllä välilä "toivotaan, toivotaan" meininkiä.
Yläpuoli kamerassa ainakin omasta mielestä näkee parhaiten koko kentän.
Asetuksista sitten vaihtaa kuvakulman Mielummin Ylös/Alas niin saa aina pelata samaan suuntaan.

Vai millasilla asetuksilla muut pelaa?
 
Vastaus: NHL 10 [X360]

Joo mä oon pelannu keskipiste kuvakulmalla ja 09 se oli mulle paras kuvakulma mut 10 se on kyl ollu vähän huono et varmaan menee kuvakulma vaihtoon ! Yläpuoli on ehkä vähän kaukana pelistä mut pitää kokeilla !
 
Vastaus: NHL 10 [X360]

Kyllä vaan EA on käsittämätön laitos. Voitin viiden pelaajan liigan, mutta achievementtia ei tietenkään tule. Loistavaa EA, loistavaa!
 
Vastaus: NHL 10 [X360]

Täytyy kyllä todeta että Livessä tulee vastaan jos jonkinlaista pelaajaa ja sen enempää yleistämättä niin suurin osa keskeyttäjistä löytyy kyllä tuolta jenkkilästä. Eivät vaan kestä häviämistä..

Mutta jotain hyvääkin: Oli sitten niin huikea kamppailu tuossa hetki sitten että oksat pois..tässä selostusta jos joku jaksaa vaan toivottavasti lukea. :)

Joukkueet: itsellä San Jose, vastustajana norjalainen, jolla Ny Rangers.

1.erä: molemmat jäähyilee ja peli pyöri minun päässä, muutaman pomppukiekon jälkeen vastustaja rankaisee erän alkuun ja tilanne 1-0 rangersille. Luon muutaman tiukan paikan ja hallitsen peliä laukauksien puolesta mutta norjalainen riistää kiekon puolustusalueella ja lämää kohti maalia. Yritän purkaa, mutta kiekko kimpoaa puolustajan lavasta suoraan norjalaiselle ja lämää maalin edestä tilanteen 2-0 erän lopulla.

2.erä: jäähyjen määrä tasoittunut, mutta norjalaiselle jäähy kampituksesta. Pelataan toisen erän puoliväliä ja pääsen pyörittämään ylivoimalla 5vs4. Laukaus siniviivalta maskin takaa ja kavennus 2-1! Maalin jälkeen muutaan taktiikkaa entistä hyökkäävämmäksi ja ja aloitan painostuksen. Peli pyörii enimmäkseen norjalaisen päädyssä, mutta painostuksesta johtuen norjalainen laittaa alivoimalla purkukiekon päätyyni, johon kiirehtii paikalle yksi puolustajani. Ehdin ensimmäisenä kiekkoon, mutta norjalainen riistä kiekon pois ja harhauttaa maalivahdin etukulmalla ja heittää kiekon tyhjiin takakulmaan. tilanne harmittavasti 3-1 Rangersille. Erä päättyy ja jatkan painostusta.

3.erä: Yritän hakea kavennusta väkisin heti erän alkuun ja pääsenkin 2-1 ylivoimahyökkäykseen, jonka seurauksena norjalainen kampittaa kiekollisen pelaajani maalin edustalla. Tilanteesta seuraa rankkari! Rankkarissa rightin pelaaja luistelee kohti rangersin maalia ja seuraan maalivahdin liikkeitä, pidän kiekkoa loppuun asti rystyllä ja ujutan kiekon sisään pienestä kulmasta! tilanne 3-2! Tästä sain uskomattomasti lisää virtaa ja jatkan täydellä painostuksella. Painostus tuottaa tulosta ja norjalainen joutuu rikkomaan. Jäähy kampituksesta. Ylivoima ei kuitenkaan tuota tulosta. Kello käy ja erä lähenee loppuaan. Mietin juuri maalivahdin pois ottamista mutta samalla pääsenkin harhauttelun jälkeen taas 2-1 ylivoimahyökkäykseen. Vastustaja ei uskalla kampittaa ja pitkin oikeaa laitaa hyökkään kunnes b-pisteen kohdalla syötän kiekon toisella laidalla luistelevalle pelaajalleni, joka tasoittaa pelin 3-3 noin 40 sekuntia ennen pelin loppua ja vielä rystyllä patjan yli! tunnelma aivan katossa! Vastustajan peli sekoaa ja luon vielä muutaman paikan, mutta norjalainen kestää!

Jatkoaika: Painostukseni jatkuu ja vastustajan peli on mennyt selvästi sekaisin viime hetken tasoituksesta. Jatkoajan ainoat maalipaikat syntyy minun toimesta mutta maalia en saanut aikaiseksi. Jatkoaika päättyy ja edessä siintää rankkarikisa!

Rankkarikisa: olen vierasjoukkue ja aloitan rankkarit. kokeilen samalla taktiikalla kuin 2. erässä ja yritän harhauttaa maalivahdin rystyllä oikealta puolelta. harhautus onnistuu, mutta kiekko lipuu maaliviivaa pitkin tolpan vierestä ohi! Jännitys kohoaa. Norjalaisen vuoro. Hän veivaa puolelta toiselle mutta olen valmiiksi pakittanut maaliviivalle odottamaan lopullista veivausta. Veivaus päättyy maalivahdin patjoihin ja tilanne edelleen 0-0. Minun vuoro. Kokeilen edelleen samaa taktiikkaa ja nyt hyvällä tuloksella. Pienestä kulmasta oikealta ranket minulle 1-0! Norjalaisen vuoro: Edelleen sama veivaus puolelta toiselle ja yrittää harhauttaa, mutta saan viime hetkellä maalivahdin eteen ja kiekko jää pyörimään maaliviivalle :D. Minun vuoro. Nyt on mahdollisuus ratkaista peli, lähden kuljettamaan kiekkoa ja huomaan kun maalivahti perääntyy maaliviivalle odottamaan ratkaisua. Teen pari harhautusta puolelta toiselle mutta päätän nostaa kiekon suoraan ylös. Norjalainen heilauttaa räpylää, mutta saan nostettua kiekon sen yli reppuun ja tilanne minulle 2-0! Norjalaisella jäljellä ainoastaan yksi vetäjä, joten voitan huiman kamppailun rankkareilla!

Kiitos jos jaksoitte lukea. Oli ehkä paras peli ikinä. :)
 
Vastaus: NHL 10 [X360]

Kuinka paljon loppupeleissä tässä nhl 10 on eroa esim 07 versioon? En ole suuri kiekon ystävä ollut, mutta nyt olen innostunut pelailemaan tuota joskus 5€ ostamaani nhl 07 ja aloin pohdiskelemaan, että onko suuria eroja tullut peliin sitten 07 jälkeen. Päivitetyt joukkuetiedot itselleni aika turhat kun en nhl menoa seuraa muutenkaan.
 
Vastaus: NHL 10 [X360]

Kuinka paljon loppupeleissä tässä nhl 10 on eroa esim 07 versioon?
Yksityiskohtaisia eroja en lähde luettelemaan, mutta kolmen vuoden hyppäys on mielestäni riittävä päivitysväli urheilupeleissä. Ei voi sanoa, että eroa olisi kuin yöllä ja päivällä, mutta sen verran paljon, että NHL10:n ostamista voi näissä olosuhteissa suositella. Peli on sekä teknisesti että pelimekaniikaltaan selkeästi kehittyneempi, ja Be a Pron kaltaiset ominaisuudet ovat vain "nollaseiskaa" pelanneelle miellyttäviä uusia tuttavuuksia.
 
Vastaus: NHL 10 [X360]

Kuinka paljon loppupeleissä tässä nhl 10 on eroa esim 07 versioon?

Visuaalisesti peli on junnannut melkolailla paikallaan jonkun aikaa, mutta esim. 07-versioon uutena tullut SkillStick on todella puinen verrattuna vaikka 09 tai 10-peleihin. Myös eri pelimuotoihin on tullut paljon uutta sisältöä. Be A GM uusimmassa julkaisussa on erinomainen verrattuna tuohon vanhaan Dynasty-modeen. Mutta uskoisin, että Nhl07:sta saa varmasti hyviä pelinautintoja säätämällä tekoälyä jonkin verran (säädöt tosin ovat huomattavasti suppeammat kuin uudemmissa).

P.s. Myös pelaajien fysiikkamallinnus on 07-versiossa aika radikaalia, Etenkin maalivahtien. Suosittelen maksamaan muutaman kympin uusimmasta pelistä!
 
Vastaus: NHL 10 [X360]

Jos ei halua maksaa paljoa niin nhl09 löytyy täältäkin tuolta kauppapaikalta reilulla kympiltä useammaltakin myyjältä, ja ei mitään suurta mullistustavaa ole erona uusimpaan,
 
Vastaus: NHL 10 [X360]

Aloittelevana lätkänpelaajana alkaa jurppimaan kun Livessä tulee koko ajan turpaan vastustajilta erityisesti huonon puolustuspelaamisen vuoksi.... maalinteon vaikeuden vielä jotenkin ymmärtää mutta miten toi puolustaminen on niin pirun vaikeeta?!?

Tuntuu että vastustajat pyörähtelevät pakeista ohi naureskellen. Kellään hyviä puolustusvinkkejä aloittelijalle?
 
Vastaus: NHL 10 [X360]

Kyllä se puolustuskin siitä lähtee toimimaan kun pelaat vaan lisää. Muistan kun itsellänikin oli NHL 08:ssa aluksi puolustuksen kans hankaluuksia ku se oli oikeastaan eka peli ku tuoki puolustuspeli oli laitettu mukaan.
 
Vastaus: NHL 10 [X360]

Aloittelevana lätkänpelaajana alkaa jurppimaan kun Livessä tulee koko ajan turpaan vastustajilta erityisesti huonon puolustuspelaamisen vuoksi.... maalinteon vaikeuden vielä jotenkin ymmärtää mutta miten toi puolustaminen on niin pirun vaikeeta?!?

Tuntuu että vastustajat pyörähtelevät pakeista ohi naureskellen. Kellään hyviä puolustusvinkkejä aloittelijalle?
Tosiaan kyllä se siitä lähtee pelaamalla. Täytyy muistaa että aika moni niistä Live-vastustajista on varmasti pelannut paljon enemmän kuin sinä. Kannattaa hiukan aluksi tarkistella hyökkäystaktiikoita. Eli ei mitään "kaikki kiekon perään"-juttuja. Eikä kannata heti lähteä kiekollisen vastustajan perään luistelemaan joka tilanteessa vaan kannattaa yrittää olla kiekollisen vastustajan ja oman maalin välissä. Laukauksia blokkaamalla ja syöttölinjoja estämällä kyllä se alkaa sujumaan.

Itse saan maaleja ihan sillä tyylillä että lauon paljon. Moni pelailee ylivoimat siten että laukovat ehkä kerran pari sen aikana ja hakevat one-timer syöttöä maalin eteen. Itse yleensä laitan kiekkoa viivaan ja lauon paikan tullen. Keskimäärin sellaiset 3-5 maalia saan Livessä maaleja.
 
Ylös Bottom