Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 EASHL-keskustelu

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kenzy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Niin... Ois meilläkin käyttöä maalivahdille, joten olet Kenzy tervetullut tähän suuntaan. Voit halutettas myös napata pakin tai kaksi mukanas.
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Taas se alkaa. Joka vuotinen itkeminen siitä mimmosii maaleja vihu tekee:confused:.

Jälleen kerran toivomme, että EA lisää NHL 12 Pleksin maaliin ni säästyttäis tältä jokavuotiselta itkemiseltä!

Niin ja voitasko vaihtaa toi sana Bugi näissä maali keskuteluissa, vaikka niin Bugi=Vihu tekee vääränläisia maaleja juuri meitä vastaan!
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Taas se alkaa. Joka vuotinen itkeminen siitä mimmosii maaleja vihu tekee:confused:.

Jälleen kerran toivomme, että EA lisää NHL 12 Pleksin maaliin ni säästyttäis tältä jokavuotiselta itkemiseltä!

Niin ja voitasko vaihtaa toi sana Bugi näissä maali keskuteluissa, vaikka niin Bugi=Vihu tekee vääränläisia maaleja juuri meitä vastaan!

Toinen vaihtoehto ois sit kaikille Lobotomia, tunne-elämä katoais xD
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Jep, kyllähän se pattiin ottaa, jos jotkut hyödyntää ihan puhtaasti vain tuota heikkoutta ai-veskassa, en nyt sano, ettäkö mikään suomalainen jengi vartavasten tuota hakisi, mutta on näitäkin jengejä tullut vastaan. Eipä tuo juuri itseä pääse harmittamaan, kun veskaria pelaan aina, kun vain hyökkääjäkalusto on kunnossa.
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Ongelmahan on että nää kokonaisuudella 56 varustetut AI moket ei juuri muille vedoille sitten antaudukkaan ku noille yläpesä rannareille. Saat takoa onetimeriä vaikka kuin paljon ja ne on edessä aivan käsittämättömällä prosentilla. Oma mielipide on että surutta voi käyttää AI moken heikkouksia hyväksi, etenkin kun ne on vielä puolustettavissa pois. Tai voisi tuon takatolppa häkin ihmismokelle myös nimetä bugimaaliksi? Menee varmaan paremmalla prosentilla sisään ku tuo etukulma rannari.
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Ihmismokelle bugimaali? Siis elämä, eiköhän jokainen laukaus ole sen ihmis mveen kiinniotettavissa....Vai heittääkö ihmis mveekin polvilleen eikä heilauta räpyläänsä
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Ihmismokelle bugimaali? Siis elämä, eiköhän jokainen laukaus ole sen ihmis mveen kiinniotettavissa....Vai heittääkö ihmis mveekin polvilleen eikä heilauta räpyläänsä
Siis lähinnä läppä toi ihmismoken bugimaali, tarkotin lähinnä että yhtä turhan päivästä kitinää kun AI moken "bugimaalit". Ja ei todellakaan kaikki vedot ole ihmismv:n kiinniotettavissa jo pelkästään sen takia että automatiikka hoitaa aika paljon ja vaihtelevalla menestyksellä.
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Jepu, ei ole kyllä yksikään peli tainnut kaatua noihin etuyläpesävetoihin, vaikka ne kyllä meneekin todella helposti sisään, publalla ne enemmän pistää vihaksi, kun siellä jokainen maali tehdään niin... eilen illalla oli taas vähän vaikeuksia löytää vastustajia, onkohan mukamas pelaajia niin paljon vähemmän 11:ssä kuin kympissä oli, vai kuseeko tuo ea:n hakurutiini vaan niin kovasti... en tiedä, mutta todella kauan saa välillä hakea, että tulee edes joku remmi vastaan.
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Veikkaisin,että on otteluja vähemmän tarjolla,kun ennen kympissä pysty samalla joukkueella pelaamaan montaa ottelua yhtäaikaa.


Edit: Ootte varmaan keskustellutkin asiasta,että miten mikäkin vaikuttaa,eli kyseessä (sijouttuminen,joukkupeli,tilastot) mä oon vissii nii huono,etten mä saa sitä legendaa auki kirveelläkään,mikä ja miten saa ton joukkuepelin A:han ,ku se on yleisesti aina B taikka C+

kuitenki mullaki on alla nyt 179peliä ja 305pistettä,mut ei auta.. Kertokaa viisaammat mitkä asiat toho joukkuepeliin vaikuttaa ku muut on A taikka A- ,pienestä kiinni se on nyt vaan..
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Huomenna alkais sit EHL ilmottautuminen ja kausi starttaa 1 päivä Marraskuuta. Mutta nyt on vain yks ongelma, miten suhtautua tuohon boostglitchiin?? EHL ei voi kuulemma myöhästyttää starttia patchia odotellessa ni onko kellään mitään hajua ( esim. borgan ) milloin tuo korjaus olisi tulossa? "EHL pomo" sano että koska sitä ei voi valvoa niin sallitaan se sitten kaikilla mut minä jätän ainakin henk. koht ukkoni virittämättä epeärehellisin keinoin mutta en kyllä suostu pelaamaan muita vastaan ketkä sitä käyttää joten jää kyllä ilman patchia multa tämä eka kausi väliin.
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Edit: Ootte varmaan keskustellutkin asiasta,että miten mikäkin vaikuttaa,eli kyseessä (sijouttuminen,joukkupeli,tilastot) mä oon vissii nii huono,etten mä saa sitä legendaa auki kirveelläkään,mikä ja miten saa ton joukkuepelin A:han ,ku se on yleisesti aina B taikka C+

kuitenki mullaki on alla nyt 179peliä ja 305pistettä,mut ei auta.. Kertokaa viisaammat mitkä asiat toho joukkuepeliin vaikuttaa ku muut on A taikka A- ,pienestä kiinni se on nyt vaan..

Legendaan riittää kun position on A-, Team play B+ ja Stats A. Taklaamalla paljon team play on usein A, ja vähintään B+ joka ottelussa.
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Huomenna alkais sit EHL ilmottautuminen ja kausi starttaa 1 päivä Marraskuuta. Mutta nyt on vain yks ongelma, miten suhtautua tuohon boostglitchiin?? EHL ei voi kuulemma myöhästyttää starttia patchia odotellessa ni onko kellään mitään hajua ( esim. borgan ) milloin tuo korjaus olisi tulossa? "EHL pomo" sano että koska sitä ei voi valvoa niin sallitaan se sitten kaikilla mut minä jätän ainakin henk. koht ukkoni virittämättä epeärehellisin keinoin mutta en kyllä suostu pelaamaan muita vastaan ketkä sitä käyttää joten jää kyllä ilman patchia multa tämä eka kausi väliin.

Voitas porukalla jättää eka kaus väliin, niin pakko viivästyttää kautta patchiin asti ;)
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Juu, helppo sulkea tuo boostglitchi pois kun suljetaan ruotsalaiset pois turnauksesta :) Ihan sama, eihän se boostglitchi ole edes mitenkään fiksu, jos johonkin attribuuttiin tuhlaat +15, niin kyllä muut attribuutit kärsii. Motherpuckers voitettiin tänään 4-3, meidän ollessa johdossa niiltä lähti ihmisveskari ja yks kenttäpelaaja pois, jäljelle taisi jäädä juuri ne boostiglitchaajat :)

Edit: Ootte varmaan keskustellutkin asiasta,että miten mikäkin vaikuttaa,eli kyseessä (sijouttuminen,joukkupeli,tilastot) mä oon vissii nii huono,etten mä saa sitä legendaa auki kirveelläkään,mikä ja miten saa ton joukkuepelin A:han ,ku se on yleisesti aina B taikka C+

Team play on hankala saada ns. normaalisti pelaamalla, varsinkin huonommassa jengissä. Käytännössä helpoin tapa saada hyvä team play on pistää strenghtiin, taklauksiin ja aggressiivisuuteen pojoja ja keskittyä centterinä taklailemaan kiekollisia vastustajia kumoon + purkaa kiekkoa alivoimalla pois omalta alueelta. Samalla pitää huolen, että voitat alotuksia, et mene paitsioon ja jakelet syöttöjä omien lapoihin, etkä vastustajien lapoihin.
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Ihan sama, eihän se boostglitchi ole edes mitenkään fiksu, jos johonkin attribuuttiin tuhlaat +15, niin kyllä muut attribuutit kärsii.

Noh, enpä oo testannu enkä testaa mut sen miten mulle tuo esiteltiin et jos olis tuo legenda (ei oo vielä kerinny nii paljo ees pelaa) ottaa voimahyökkääjän niin pisteiden ja boostien kanssa kikkailemalla siille saa kyllä kaikki tärkeimmät arvot nostettua tuonne 95-99 ni kyllä se kentällä näkyy kun yrittää pyristellä vastaan. Ite rähmällään koko ajan, omista taklauksista ei oo mitään hyötyä ja vihun laukomis % on aivan eri tasolla mitä itellä vaikka kuin samoista paikoista vetelis.

Sääntöhän siis olisi EHL:ssä et sitä saa kaikki käytää niin sinällään se on kaikille samanlaista mutta ku en vain periaatteesta tahdo tuota edes itse kokeilla. Eli kuten sanoin ni sit jää tämä kausi väliin. Ja samalla sitten vapautuu yks TGMA paikka suomalaiselle koska en minä sielläkään jaksa sit asioita sumplia jos en itse ole edes pelaamassa. Niillä on nyt vaan joku kiire saada eka kausi alkuun koska se pitää olla pelattuna ennen vuodenvaihdetta ja siksi patchia ei odoteta, ellei tietty muutkin aio vetäytyä. Mutta jokainen tehköön miten huvittaa. Kausi numero kaks alkaa tammi-helmikussa ni josko sitten pääsis itse mukaan.
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Juu, minun puolesta voidaan vetäytyä koko suomiporukalla EHL:stä tältä vuodelta. Antaa muiden sielä sitten glitchailla keskenään, ei ole mitään suurta hinkua niihin karkeloihin mukaan, mikäli säännöissä on vähänkin tulkinnanvaraa. Murohoki kuitenkin ilmoittautuu huomenna EHL:ään, katsotaan sit marraskuussa miten on innostusta.

http://www.youtube.com/watch?v=xFVpzummRUM&feature=related tuossa muuten ohjeet, miten boostglitchataan, ihan vaan, että osaisi sitten muutkin ko. homman, mitä nämä 3000 pistettä takoneet jenkit ja ruotsalaiset harrastaa. "If everyone's super, no one is super". Itse en käytä ko. boostglitchiä, ja toivon, ettei kukaan muukaan suomalainen tuota käytä, ihan vain sen takia, että ollaan suomalaisia. :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Eilen oli kyl kiva peli TUK:ia vastaan, kun parilla maalilla johdettiin niin alkoi tulemaan viestiä yhdeltä nitten kaverilta..
Väitti että käytetään boostiglitchia, ja että pitäisi opettaa pelaamaan. :D
Siinä vähän aikaa juteltiin, mutta ei sillä mennyt jakeluun mitä mä sanoin sille, joten lopuksi pistin sen estolistalle. Mutta sitä ihmettelen että mitä tommoiset pelaajat saa ulos siitä että ne haukkuu toisia PSN:ssa? Ja kyseessä oli sitten ruotsalainen.. :D
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

"EHL pomo" sano että koska sitä ei voi valvoa niin sallitaan se sitten kaikilla mut minä jätän ainakin henk. koht ukkoni virittämättä epeärehellisin keinoin mutta en kyllä suostu pelaamaan muita vastaan ketkä sitä käyttää joten jää kyllä ilman patchia multa tämä eka kausi väliin.

Ei kai kyseinen "EHL-pomo" ole "sattumalta" ruotsalainen, WAL:ssa tai MOP:ssa vaikuttava pelaaja?

psychozazu sanoi:
Ite rähmällään koko ajan, omista taklauksista ei oo mitään hyötyä ja vihun laukomis % on aivan eri tasolla mitä itellä vaikka kuin samoista paikoista vetelis.

Näinhän se menee varsinkin näitä kovempia ruotsalaisporukoita vastaan. Mukava pelata viisikkoa vastaan, missä kaikki ovat 175cm voimahyökkääjiä, joilla nopeus, tasapaino, kiekonhallinta, voimakkuus, rannelaukaus ja mitä vielä ovat 95-99. Vaikka niiden voittaminen on mahdollista hyvällä joukkuepelillä, ei peliin tee mieli lähteä. Yksi syy tälle on, että todella moni harrastaa tuota boosteilla leikkimistä (ja vielä tämän myöntävätkin). Sitten vielä kehtaavat itkeä perään PSN:ssä, IRCissä ja jopa täällä, että miksi meitä vastaan ei pelata...

Mutta sitä ihmettelen että mitä tommoiset pelaajat saa ulos siitä että ne haukkuu toisia PSN:ssa?

Itseluottamusta ja jutun juurta, millä voi lähestyä kauniimpaa sukupuolta paikallisessa diskoteekissä?
 
Ylös Bottom