Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 EASHL-keskustelu

Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Hahahaa... Näinköhän se nyt meni???

Kyllä se valitettavasti meni näin. Ihan itse aiheuttamaanne sähellystä, joten voitte keskenänne miettiä, että ketkä lähti, ketkä ei, ja ketkä vinkui viestikaupalla PSN:ssä. Naurettavaa pelleilyä.
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

tais olla sun puheita et käytettäs bugikuitteja. jos vaikka kertosit ensin et miten neki tehään. pausen painaminen on sun idiootin mielestä varmaan kiellettyä. meidän vika jos ei tuu peliä rekisteriin? nii varmaan...

Niin kannattaa lukea viestit ennen ku mitään kirjottelee tänne idiootti :) Tässä taisi kuiteskin olla kyse pelistä pois lähtemisestä tällä kertaa ;) Niin no ei sille mitään voi jos ei osaa pelata ja sit pitää hypätä pelistä pois jos toinen tekee maalin liian aikasin.
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Niin kannattaa lukea viestit ennen ku mitään kirjottelee tänne idiootti :) Tässä taisi kuiteskin olla kyse pelistä pois lähtemisestä tällä kertaa ;) Niin no ei sille mitään voi jos ei osaa pelata ja sit pitää hypätä pelistä pois jos toinen tekee maalin liian aikasin.

Olen kyl lukenu sinun laittamat viestit joissa väität että me käytettäis bugilopetusta. Kyse oli siitä. Onko HHH lähtenyt pois sinun joukkuettasi vastaan ettette ole saaneet siitä pisteitä?
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Kyllä se valitettavasti meni näin. Ihan itse aiheuttamaanne sähellystä, joten voitte keskenänne miettiä, että ketkä lähti, ketkä ei, ja ketkä vinkui viestikaupalla PSN:ssä. Naurettavaa pelleilyä.

Itse en ole lähtenyt murohokia vastaan kertaakaan pois ennen 18.00 muuten kuin 0-0 tilanteessa. Ja sekin koska syystä tai toisesta yhteys on ollut huono. Mutta siinähän ei ole mitään pahaa jos te lähdette??? :cool:
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Itse en ole lähtenyt murohokia vastaan kertaakaan pois ennen 18.00 muuten kuin 0-0 tilanteessa. Ja sekin koska syystä tai toisesta yhteys on ollut huono. Mutta siinähän ei ole mitään pahaa jos te lähdette??? :cool:


blaa blaa blaa... ihan turhaan siinä puolustelet.. totuus on se että te ootte helvetin paskoja häviäjiä ja ette usko voittoon jos vastustaja saa ekalla 2 minuutilla maalin. Meitä vastaan kaikki 5 pelaajaa hyppäs ja se kertoo paljon. eikä tainnu olla ensimmäinen kerta... muistaakseni rockia vastaan teittee ihan samallailla. aika säälittävää toimintaa:mad:
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Ja yhtään tuntematta tapausta / osapuolia tarkemmin, niin eivät täällä aikuisten miesten jutellessa nuo tuollaiset "huhut" ihan vaan lämpisekseen synny. Et useimmilla on kyllä parempaakin tekemistä kun perättömien juttujen levitys. --> eli jos tiimi on quittaavan maineessa niin ei se nyt yleensä ihan tuulesta temmattua ole, ja jos siellä on joku pikku nyänssi väärin "reiska ei pelannut edes silloin", niin ei ketään oikeasti kiinnosta. Quittaava tiimi on quittaava tiimi. Piste.
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Olen kyl lukenu sinun laittamat viestit joissa väität että me käytettäis bugilopetusta. Kyse oli siitä. Onko HHH lähtenyt pois sinun joukkuettasi vastaan ettette ole saaneet siitä pisteitä?

Minä teitä ainaki mollasin tuolla aikaisemmin ja mollaan edelleen. Lähditte pois kesken pelin jossain 0-4 tilanteessa ekassa/tokassa erässä ja pausesitte ennen sitä useaan kertaan. Peliä ei rekisteröitynyt ollenkaan.

Ja kuten sanoin aikaisemmin niin ongelmaan on ratkaisu kun ei pelaa teitä vastaan ollenkaan. Ihme pelleilyä.
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Minä teitä ainaki mollasin tuolla aikaisemmin ja mollaan edelleen. Lähditte pois kesken pelin jossain 0-4 tilanteessa ekassa/tokassa erässä ja pausesitte ennen sitä useaan kertaan. Peliä ei rekisteröitynyt ollenkaan.

Ja kuten sanoin aikaisemmin niin ongelmaan on ratkaisu kun ei pelaa teitä vastaan ollenkaan. Ihme pelleilyä.

Sitä en kiellä enkä ole kieltänyt etteikö oltais lähetty kesken pelin pois. Ja koska pelistä ei oikein pääse pois painamatta pausea niin varmaankin sitä on sit painettu. Jos siitä pelistä ei tullu teille voittoa ei ole tahallista vaan EA:n vika. Peleistä kun ei aina tule merkintöjä vaikkei kukaan pausea painaisikaan. Että silleen.
 
On kyllä ihme tiimejä nämä, jotka kikkailevat pausejen ja kesken pois lähtemisten kanssa. Ottaa päähän tuollainen. Ketään tässä nyt erikseen syyttelemättä.

Ite en oo vielä EASHL-uralla lähtenyt kertaakaan kesken pelin pois. Hauskaa tossa on se, ettei oo tarvinnu lähteä minkään pakottavankaan tarpeen takia, eli "hätätilanne" tai muu vastaava.
On kyllä tämänkin version aikana sellainen yhden käden sormilla laskettava määrä pelejä, joissa on ollut joko v*tuskäyrä erittäin korkealla tai pahaa lagia, jolloin on tehnyt mieli todenteolla lähteä, mutta ei ole antanut luonto periksi eikä kuulu joukkueen politiikkaankaan tuollainen. Pari rimanalitus peliä näitä jotain ruotsalaisia yperpro:ita vastaan, kun taululla on ollut jotain 7-0 puolessa välissä peliä, niin kieltämättä ei oo pahemmin enää loppupeli napannut ja on lähteminen ollut erittäin lähellä.
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

blaa blaa blaa... ihan turhaan siinä puolustelet.. totuus on se että te ootte helvetin paskoja häviäjiä ja ette usko voittoon jos vastustaja saa ekalla 2 minuutilla maalin. Meitä vastaan kaikki 5 pelaajaa hyppäs ja se kertoo paljon. eikä tainnu olla ensimmäinen kerta... muistaakseni rockia vastaan teittee ihan samallailla. aika säälittävää toimintaa:mad:

Joo sitä minäkin muistelen ku pelasin kympissä rockissa niin just toi hhh lähti ku tehtiin maali liian aikasin :mad: Että kannattas pysyy siel pelissä tai sit ei pelaa ollenkaan.
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Olisi ihan mukava tietää, että minkä ihmeen takia tietyt jengit poistuu aina FIB:iä vastaan aulasta, vaikka olisi saumat saada 5 vs 4 tai 5 vs 5 pelejä. Onko mulla nyt menny joku juttu ohi? EA kusee näitä pelejä muutenkin ihan tapeeksi, niin jos nyt edes isoimmat suomalaisporukat voisi pelata toisiaan vastaan.
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Jos nyt meitä tarkoitatte, niin ollaan pelattu teitä vastaan vissiin joka kerta, paitsi tänään toista peliä ei otettu, kun toinen pakki lähti pois. Ei viitsi AI-pakilla pelata kovia jengejä vastaan, kun se on riittävän hankalaa täydelläkin kentällisellä. Eipä meitäkään vastaan pelaa nykyään varmaan kun joku 30-40% porukoista, joka on aika hauskaa, kun miettii minkätasoinen porukka ollaan :)
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Ei viitsi AI-pakilla pelata kovia jengejä vastaan, kun se on riittävän hankalaa täydelläkin kentällisellä. Eipä meitäkään vastaan pelaa nykyään varmaan kun joku 30-40% porukoista, joka on aika hauskaa, kun miettii minkätasoinen porukka ollaan :)

Pelattiinhan mekin just AI-pakilla teidän täyttä viisikkoa vastaan.
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Pelattiinhan mekin just AI-pakilla teidän täyttä viisikkoa vastaan.

Se ei tarkota sitä, että meidän täytyisi toimia samoin. Ei jäänyt myöskään järin häävi maku siitä matsista, kun 2-0 tappioasemassa lähditte hakemaan sitä saatanan etunurkkabugia, yhden onnistuitte ja varmaan kymmenen yrititte. Ei ihan äkkiä porukalla motivaatio kasva teidän kohtaamiseen tuollasella pelitavalla, mutta jokainen omalla tavallansa tietenkin. Onneksi se ei ratkaissut peliä ja peli päättyi meidän voittoon, mutta jos taas pelitilanne olisi kääntynyt teidän eduksi moisella perseilyllä, olisi pelit kyllä fibiä vastaan olleet sitten siinä. Ite koitetaan pitää rehdistä pelityylistä kiinni.
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Se ei tarkota sitä, että meidän täytyisi toimia samoin. Ei jäänyt myöskään järin häävi maku siitä matsista, kun 2-0 tappioasemassa lähditte hakemaan sitä saatanan etunurkkabugia, yhden onnistuitte ja varmaan kymmenen yrititte. Ei ihan äkkiä porukalla motivaatio kasva teidän kohtaamiseen tuollasella pelitavalla, mutta jokainen omalla tavallansa tietenkin. Onneksi se ei ratkaissut peliä ja peli päättyi meidän voittoon, mutta jos taas pelitilanne olisi kääntynyt teidän eduksi moisella perseilyllä, olisi pelit kyllä fibiä vastaan olleet sitten siinä. Ite koitetaan pitää rehdistä pelityylistä kiinni.

Mikä ''saatanan etunurkkabugi'' mahtaa olla kyseessä? Minulla ei nimittäin ole harmainta aavistustakaan mistä bugista mahdat tällä kertaa jupista.
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Jos se meikän etukulma veto nyt oli sitten joku bugimaali niin anteeksi siittä. Olen pelannut muroa vastaan 3-4x aikasemmin ja ihan samaa rannetta sieltä on tullut. Että rehtiä tai ei :D mutta ei kyllä kiinnosta pätkän vertaa.

Edit: Aina se on menny jo NHL09 ajoista että jos murolla on yksikin pelaaja vähemmän kun meillä niin luikkii hevon.....un! :)
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

.Ei jäänyt myöskään järin häävi maku siitä matsista, kun 2-0 tappioasemassa lähditte hakemaan sitä saatanan etunurkkabugia, yhden onnistuitte ja varmaan kymmenen yrititte..

Eli onnistumis prosentti oli 10. Ei kuullosta sen pahemmalta bugilta kuin ranne veto ylänurkkaan...
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

No, ei se ole onnistumisprosentista kiinni, jos ko. vedolle ei anneta niin paljoa tilaa, mitä nyt siinä yhdessä tilanteessa oli. Bugihan se on, menkää publalle kurkkimaan joidenkin ns. kovien kaverien kanssa peliä, mm. wal:n jäsenet on loistavia esimerkkejä. Jokainen maali semmonen terävä veto etuyläpesään b:n kaarelta, ja menee sitten jokanen veto sisälle. Eilen pelailin publalla paria ko. seuran jäsentä vastaan ja jossakin 8-0-tappioasemassa lähdin menemään, jokainen maali taisi olla ko. vedolla suoritettu... mutta ei se mitään, pelihän tämä vain on.

Ja juu Ganije, ei mua haittaa semmoset vedot pätkääkään, kun itse olen maalissa, kuten olen vissiin jokasessa matsissa teitä vastaan aiemmin ollut, mutta ai-veskaria vastaan moiset uppoaa kuin vettä vaan. Ei siinä mitään, ite pelaan mielummin maalissa juuri noiden välttämiseksi. Nyt on ollut vaan vähän hyökkääjistä vajetta, että tervetuloa vain Vietsun kanssa muroon ;)

EDIT: http://www.youtube.com/watch?v=jECuZOiyBR8&feature=related tuosta voitte ottaa mallia, menee sitten jokainen veto sisään, kun on vedossa riittävästi pojoja. Kannattaa opetella, ja kylvää meitä vastaan, niin pärjää.
 
Ylös Bottom