Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 EASHL-keskustelu

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kenzy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Eilen oli kyl kiva peli TUK:ia vastaan, kun parilla maalilla johdettiin niin alkoi tulemaan viestiä yhdeltä nitten kaverilta..

Ja kyseessähän oli kaikkien tuntema sankari, joka paremmin tunnetaan nikillä Modo_Hockey, joka itsehän on rehellisen pelaamisen perikuva. Ainakin oletan, että oli sama kaveri kyseessä. Viestien taso ainakin oli samaa luokkaa. Kaveri lähti kesken pelin pois ja saman tien putkahti kaikille viesti "U suck fag". Vaikuttaa nykyään FjalIraven nikillä.

Aina yhtä mukavaa käydä kyseisen kaverin kanssa pientä kuulumisten vaihtoa :D
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Ja kyseessähän oli kaikkien tuntema sankari, joka paremmin tunnetaan nikillä Modo_Hockey, joka itsehän on rehellisen pelaamisen perikuva. Ainakin oletan, että oli sama kaveri kyseessä. Viestien taso ainakin oli samaa luokkaa. Kaveri lähti kesken pelin pois ja saman tien putkahti kaikille viesti "U suck fag". Vaikuttaa nykyään FjalIraven nikillä.

Aina yhtä mukavaa käydä kyseisen kaverin kanssa pientä kuulumisten vaihtoa :D

Voitettiin tossa yks päivä ne kaks kertaa saman illan aikana. Ekalla kerralla tulee "learn to play fag". Tokalla "lucky win", kun vähän söhäsin ampiasipesää laittamalla "gg :)"

Onhan nää ihan viihdyttäviä tapauksia. Vastaava tältä puolen rajaa oli Sisussa ja Pastillissa vaikuttanut Sienimies. Minne lie kadonnut?
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Jeps, sama kaveri, modo_hockey = BrodeurStopsU = Fjallraven. Aivan älytön urpo, mutta tunnetaan kyllä kautta linjan noista hienoista viesteistään. mm. itse kun voitettiin 6 pelaajalla pelatessa niiden ollessa muistaakseni 4 ukolla liikenteessä, tuli psn-spämmiä "learn to play with 6 players you fags" jne. Ei tosin NHL11:ssä, vaan kultaiseen NHL10:n aikaan.
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Ei kai kyseinen "EHL-pomo" ole "sattumalta" ruotsalainen, WAL:ssa tai MOP:ssa vaikuttava pelaaja?

Ei oo pulveri.. Vaan tuo Dominichelly ( vai miten se nyt olikaan) on ollut pää piruna RCHL ja nyttemmin consolehockeyn takana. Ei tullut kysyttyä syytä tolle startille mut aika varma oon että se johtuu noista EA-Russian myöntämistä palkinnoista noille venäläispelaajille...
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Jeps, sama kaveri, modo_hockey = BrodeurStopsU = Fjallraven.

Joo, arvasin heti kuka kyseessä kun tuossa viikonloppuna kohdattiin TUK ja napattiin 2 jatkoajalla voitto. Kyllä rupes jo kympistä tuttuja viestejä tulemaan. Ja jo nimi selässä kerto sen et taitaa olla boostit kohillaan.
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Veikkaisin,että on otteluja vähemmän tarjolla,kun ennen kympissä pysty samalla joukkueella pelaamaan montaa ottelua yhtäaikaa.


Edit: Ootte varmaan keskustellutkin asiasta,että miten mikäkin vaikuttaa,eli kyseessä (sijouttuminen,joukkupeli,tilastot) mä oon vissii nii huono,etten mä saa sitä legendaa auki kirveelläkään,mikä ja miten saa ton joukkuepelin A:han ,ku se on yleisesti aina B taikka C+

kuitenki mullaki on alla nyt 179peliä ja 305pistettä,mut ei auta.. Kertokaa viisaammat mitkä asiat toho joukkuepeliin vaikuttaa ku muut on A taikka A- ,pienestä kiinni se on nyt vaan..


Joukkuepelin saat heti A- vahintaan kun ei menetä kertaakaan kiekkoo pelissä ja saa muutaman kiekonriiston aikaan. taklaaminen vaikuttaa paljon joukkuepelin arvosanaan. eli jos onnistut taklaamaan vastustajan kiekollisen pelaajan ilman jäähyä siitä tulee plussaa. yhteisössä ton joukkuepelin saa helposti A kunhan pitää siitä huolen että ei menetä kiekkoo vaan esim syöttää sen heti pois taikka alivoimalla heittää päätyyn.
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Sori luulin että ne piti laittaa tänne :) Viestini voi poistaa tästä ketjusta niin teen tuonne uuden. Kiitos Kenzylle.
Esitämpä tässä samalla kysymyksen. Pystyykö noita matseja pelaamaan samalla koneella kaksi henkilöä?

Ei pysty EASHL:ää/OTP:tä, 1vs1-matseissa voi olla samalla konsolilla 6 pelaajaa.
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Anteeksi typeryyteni, mutta kehittyykö pelaajat miten? Harjoituksissa? Sparreissa? Matseissa? Entä be a pro muoto vaikuttaako sekin pelaajaan?
Kiitos vastauksesta.
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Pelaajakortteja saat auki pelaamalla ainoastaan EASHL- sekä Online Team Play-matseja.
Jep eli se pointti on se, että tietyllä pelimäärällä aukeaa aina uusi kortti, jos pelaajasi yleisarvosana on tarpeeksi korkea. Yleisarvosana määräytyy otteluiden aikana ja jälkeen esitetyn valmentajan palautteen mukaan. Näet oman pelaajasi statuksen (ottelumäärä ja arvosana) sieltä valikosta attribuuttien asettamisen alapuolelta (seuranta Suomeksi?!?).
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Uusi tunerset 19.10.2010

Tuning Update unofficial notes for ~2am PT, Oct 19 release.

All modes:
-Human puck carriers can be hit immediately when they acquire the puck now (there was a short period where they couldn't be hit previously). *
-Goalie more careful about dropping the puck from his glove to his stick when there is pressure. *
-Slap shot effectiveness with partial windup reduced.
-Hitting from behind and boarding called more strictly.
-Fewer elbowing penalties.
-Decrease CPU post-whistle penalties.

Offline only (V1.05):
-Goalies less aggressive going after loose pucks (same change that online modes got last tuning update).
-Goalies less aggressive passing the puck out

OTP/EASHL Only:
-Goalies now will not throw the puck out when in glove standing unless pass is called for.
-Increase the effect of shot accuracy attributes.
-Changed CPU base attributes to make them a bit better defensively and a bit weaker on offense.



*: applies retroactively to all offline tuning sets (V1.00 - V1.05), these are considered bug fixes, not tuning.
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Meillä oli jostain syystä järkyttävä lagi Facewashia vastaan, ihan ku kanukkeja vastaan olis pelannu... Tiedä mistä johtui :(
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Meillä oli jostain syystä järkyttävä lagi Facewashia vastaan, ihan ku kanukkeja vastaan olis pelannu... Tiedä mistä johtui :(

Taitaa toi lagi olla aika yleinen ongelma. meilläkin joillakin pelaajilla on lagia aina välillä vaikka samassa pelissä muilla olevilla ei oo. muistaakseni te hostasitte sen pelin. luulempa että noi lagit saa laittaa ea:n piikkiin ku tuntuu että aika monella peli pätkii tai lagaa... :(
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Taitaa toi lagi olla aika yleinen ongelma. meilläkin joillakin pelaajilla on lagia aina välillä vaikka samassa pelissä muilla olevilla ei oo. muistaakseni te hostasitte sen pelin. luulempa että noi lagit saa laittaa ea:n piikkiin ku tuntuu että aika monella peli pätkii tai lagaa... :(

Jep, viime aikoina on kyllä tökkinyt ja pahasti. Eikä vain muutamalla, vaan suurimmalla osalla. Harmittaahan se kun tietää että tilanne ei olisi sama jos viivettä ei olisi niin paljon. Mutta samapa tuo, ei aina täysin ilman selviä :)

Tänään kävi sellanen hassunhauska juttu ennen uuden tuner set:in julkaisua. Kiekko tipahti jäähän HUT:ia kun pelasin onlinessa, kas kummaa: EA:n servu nurin. Ilmeisesti tuner set:n takia, ja tästä minulle tappio. Tämän jälkeen kun serverille taas onnistui kirjautumaan yritän uudestaan, järkyttävää pätkimistä. Laitan viestiä vastustajalle ja samaa on tehnyt sielläkin muutaman pelin ajan. Ehkä kuitenkin EA:lla suurin parantamisen alue on päästä eroon online-pelien jatkuvasta takkuamisesta, ei tämä ole herkkua kenellekään.
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Mä tossa pari päivää olen ihmetellyt, että miten saatanassa mä olen muuttunut semi-paskasta pelaajasta ihan paskaksi. No tänään se sitten selvisi, kun tuosta glitchistä kuulin. Ihmettelinkin kyllä vastustajien pelaajien nopeutta. Onhan se jollain 86 nopealla kaverilla vähän vaikeata 95-99 nopeita kavereita vastaan pelata. Myöhässä olet koko aika. Lisäksi siellä jotkut pihatontun kokoiset kaverit vetelivät karmeita niittejä. Loppuu kerta kaikkiaan aika kesken ja vaikka kuinka nopeasti yrität kiekosta luopua, niin yli lanataan lähes joka kerta. Keskivertopelaajasta tulee aika hyvä noilla asetuksilla, kun saat sekuntitolkulla enemmän aikaa ja tilaa. On se hienoa, että näitä tulee. No kaikkein eniten vituttaa niitä, jotka noista atribuuttiglitcheistä huolimatta häviävät. Tai niitä jotka eivät kauhean kummoisia pelaajia ole edes ylivertaisella pelaajalla. Toivottavasti loppuu mahdollisimman nopeasti tämä pelleily.

Pelasin tänään pitkästä aikaa tuntemattomien kavereiden kanssa communityssä. Yleensä katson aluksi joitain tuttuja kavereita, joiden kanssa pelaan ja jos niitä ei löydy niin sitten mielellään suomalaisia, koska suomalainen ei niin usein suomalaiselle kehtaa perseillä. Tänään oli kyllä iso poikkeus. Itse pelasin keskellä ja mielestäni 2 suomalaista laituria nimien perusteella oli. Voi herra isä sentään miten paljon ihmisillä voi olla kusta päässä. Ainoa asia, jonka tekivät oli mennä vastustajan siniselle kyttäämään ja hakata sitä syötön pyyntöä kilpaa. Yhdestäkään vastustajasta nämä sankarit eivät kertaakaan ohi menneet, missään tilanteessa ei voinut syöttää ja paitsioon mentiin jopa kahden miehen voimin, jos mulla sattui kerran erässä kiekko olemaan. Oli siellä yksi pakkikin, joka oli aivan tunari mutta se ei osannut pelata ja sille ei mitään voi. En kyllä tiedä voiko sillekään mitään, jos vaan on idiootti. Olen ymmärtänyt ettei sekään "ominaisuus" parane. Miksi ihmeessä pitää tulla communityyn pelaamaan tuolla pelityylillä? Kertoisiko joku spede, joka tätä tekee, tämän asian minulle? Siellä on niitä vs- ja hut- pelejä, joissa voi kikkailla niin paljon, kun haluaa. Hävittiin se peli 6-1 muistaakseni. Vastustaja ei ollut kauhean kummoinen ja pienellä syöttelyllä ihan helppo nakki. Tuliko montakin läpiajoa sillä R2:n hakkaamisella? Ei tainnut tulla. Turhaahan tämä avautuminen on ja tyhmäähän se communityssä pelaaminen tavallaan on. Samat jätkät "Imppe" lähtee EASHL:ssä ekan erän jälkeen menemään, kun huomaa ettei pärjää. Pari kertaa start glitchiä pitää tosin ensin yrittää.

Menen nukkumaan, enkä ole edes jurrissa, vaikka siltä ehkä vaikuttaakin.
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Publalle kannattaa mennä pelaamaan ihan eri asenteella. Sielä porukka on joko tosissaan tai sitten höntsäilee minkä ehtii. Itse yleensä menen publalle vaan pelailemaan, joskus voi olla tarkotuksena mennä hakemaan pelkkiä taklauksia tms, jotta saisi tuon skaterin viimesen slotin auki. Joskus oon sielä ihan tosissaan liikenteessä. On se kivaa, jos sielä on osaavaa sakkia mukana, niin tulee itsekin pelattua fiksusti, jos taas porukka koostuu niistä janipetteri9:istä, joilla kiekkoäly on luokkaa 0 tai alle ja joiden on pakko ottaa se pakin paikka ensimmäisenä ja nousta pakkina ylimmäksi hyökkääjäksi, niin kyllä sitä tulee itse sitten tehtyä vain yksilöratkaisuja. En periaatteestakaan publalla syötä kellekään oman tiimin ukolle, joka hölmöilee jatkuvasti :) Semmosta se on, tuo OTP-elämä.
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

kuulin nyt vasta ensimmäistä kertaa tuosta buustibugista ja päätin kokeilla että onko siitä nyt sit hirveesti hyötyä .ja nyt on sanottava että ei siitä mun mielestä oo paljoakaan hyötyy koska muut osa alueet kärsii aika paljon jos laitat esim +15 nopeuteen ja+15 kiihtyvyyteen. Esim. kokonaisuus ei parane kuin maximissaan 1 pisteen. .se bugi on nyt osa tätä peliä ja ei oikeesti voi tietää ketkä sitä kayttää ja ketkä ei. EA ei pysty tota bugia poistamaan ja on ihan selvää että ainakin 80% jotka tästä bugista tietää niin käyttää sitä jos kokee että siitä on hyötyä. osa sanoo että ei sitä itse käytä vaikka käyttävät kuiteskin. Tässä on linkki jos joku ei tiedä miten tuo buustibugi toimii= YouTube - Nhl 11 boost pack attribute glitch. Read description please. . Oon tälläsii bugeja vastaan, mutta koska on selvää että tätä bugia ea ei saa poistettua niin on reilua että kaikki tietävät miten se toimii ja että ollaan sit samalla viivalla ruottalaisten apinoiden kanssa:mad: . Nii ja joku täällä puhu että ei osallistuis ehl turneeseen ton bugin takia. mielestäni se on ihan naurettavaa koska ei tosta nyt niin paljo oo hyötyy (mun mielipide) ja voittehan te itekkin sitä kayttää niin huomaatte että ei se peli siitä yhtään parane... ite tiedän monia pelaajia suomen parhaimmista tiimeistä jotka kayttää tota bugia kun vähän kyselin tästä bugista...
 
Ylös Bottom