Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 EASHL-keskustelu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kenzy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Kuten sanoin niin siitä yhdestä kerrasta olen varma, mutta noin yleisesti en voi tietää, että missä jengeissä sitä käytetään.

Nyt kun olen itse perustellut oman kantani, niin olisi myös ihan mukava kuulla miten Hele perustelee sen, että voi mennä koko HCK:sta takuuseen. Se voi sitä vielä vähemmän perustella, kun minä omaani. Sitä kommenttia ei kukaan ole kritisoinut.

Voisi ihan suoraan kysyä, että kumpi on todennäköisempää: A) HCK:ssa ei KUKAAN ikinä milloinkaan ole käyttänyt tätä glitchiä vai B) HCK:ssa joku käyttänyt sitä. Kun kuitenkin puhutaan miten yleistä se on.

Mulla ei ole mitään syytä syyttää HCK.ta tai ketään sen pelaajaa keksimällä joitain asioita. HCK nyt tuli vain sen takia, kun sieltä tuli tämä "julistua" ja hetkeä aikaisemmin olin ihmetellyt, että mikäs pikakiitäjä se siinä viipottaa.

Ai niin. unohdin kyllä täysin millle palstalle kirjoittelen. Tämähän nyt on ihan sama, kun jauhaisin kommunistien illanvietossa demokratian hienouksista.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Siteeraan äkkiä ennen kuin kukaan ehtii moderoimaan. :D

Veit sanat suustani. En voi käsittää miten asianomaisilla riittää paukkuja tällaiseen. Nyt vielä puuttuisi se, että joku HCK:n edustaja tulisi "ulos kaapista" ja myöntäisi kokeilleensa glitchiä. :D

Siteeraan äkkiä ennen kuin kukaan ehtii moderoimaan. :D

Veit sanat suustani. En voi käsittää miten asianomaisilla riittää paukkuja tällaiseen. Nyt vielä puuttuisi se, että joku HCK:n edustaja tulisi "ulos kaapista" ja myöntäisi kokeilleensa glitchiä. :D

Lupaan käsi sydämellä käydä jossain vaiheessa yhteisön puolella kokeilemassa tuota glitchiä niin saadaan tämäkin asia pois päiväjärjestyksestä :D

Lupaan käsi sydämellä käydä jossain vaiheessa yhteisön puolella kokeilemassa tuota glitchiä niin saadaan tämäkin asia pois päiväjärjestyksestä :D
Ilmoita tänne kans. Pitää tulla kattoo (samalle puolelle), jos oon online samalla. Voi sit syytellä täällä. :D

Varmaankin ainot syy miks EA tohon puuttuu on se että ne menettää siinä hilloa:D Ei tarvi avata ku ne vitoset sieltä ni homma on selvä voit käyttää saman buustin monta kertaa eikä tarvi niitä kolmosia sinne lisäillä. Mokella sain lisukkeita sillei et räpylät ja kilvet 96 -> 99. Edelleen menee kiekkoja sisään joten ehkä toi sit tasapainottaa ku kavereilla se 99 vetojen tarkkuudessa.

Noh, ilmottauduttiinpa kuitenkin. Sen verta hyviltä karkeloilta näyttää kun 34 joukkuetta mukana ja vielä tänään ehtii jos kerkee. Ja kuulemma varma tieto että patchi tulee enskuun alussa mut sen näkee sitten.

Varmaa on myös se, että joko patchi ei vaikuta boostiglitchiin, tai sitten ruotsalaiset löytää jonkun toisen tavan glitchata. Yhden jengin sällin kanssa psn-chatattiin, ja kaveri harmitteli, kun eivät saa pelejä ollenkaan, vaikka hän niin kovasti tykkäisi pelata tätä peliä. Siihen totesin, että vaihdapa poika jengiä, niin rupeaa pelejä löytymään, vastaus kiteytti kaiken olennaisen: "Ei, kun mä haluan olla paras". Katsotaan nyt minkälaiset lohkojaot saavat aikaiseksi, itse toivon, ettei vastaan tule näitä-joiden-nimeä-ei-saa-mainita heti alkukarkeloissa, koska tosiaan sarja muuten vaikuttaa mielenkiintoiselta.

Jos joku haluaisi ottaa tänään matsia niin YV:tä tulemaan (klo 21.00).
Tulee olemaan meidän eka matsi joten ei mitään boost glich razerlogitech äxön teamia vastaan kiitos :)
Ihan rehtiä ja hauskaa peliseuraa siis kaipaillaan.

Varmaa on myös se, että joko patchi ei vaikuta boostiglitchiin, tai sitten ruotsalaiset löytää jonkun toisen tavan glitchata.

Nimen omaan patchi korjaa tuon boostglitchin, on toki varmasti muutakin sisältöä. Ja tämä on olevinaan ihan EA:n sisältä tämä tieto minkä tuo Dominichelly on saanut kuulla. Noh enskuun alku on lähellä niin sittenpä sen näkee pitääkö paikkansa mutta näin se mulle ainakin väitti saadakseen meidät mukaan. Joskin aivan lopullinen päätös osallistumisesta ei nyt ollut tuosta kiinni vaan siitä saadaanko varmasti pelattua kaikki pelit työ yms kiireiden takia. Noh, senkin näyttää sitten aika, mutta kerta meitä niin kovasti sinne sieltä suunnalta haluttiin niin yritetään nyt. Jos ei muuten ni vedetään vaikka 6 hyökkääjällä ne pelit :D

Näinkin komiasti voi mokkea jekuttaa ;)

Tuosta ja Tuosta

Salese tuo jäiden partaveitsi!

Jaa niin pitihän tässä threadissa aina itkeä niin kyllä on surkea koko peli! :mad:

Meidän blacklist se kun vain jatkaa kasvamistaan. Hawaii Hockey tiputti 3-1 tappioasemassa hyökkääjät ja buustglitchattu AI hakkasi 4 häkkiä. GG swedupellet.

Jaa niin pitihän tässä threadissa aina itkeä niin kyllä on surkea koko peli! :mad:

Tästähän tulee sellainen "Bon Voyage"-fiilis :D

Meidän blacklist se kun vain jatkaa kasvamistaan. Hawaii Hockey tiputti 3-1 tappioasemassa hyökkääjät ja buustglitchattu AI hakkasi 4 häkkiä. GG swedupellet.

EA näytti taas tässä matsissa parastaan. Ennen julkkaria lupasivat, että poistuvan pelaajan tilalle tulee joku overall 57:n AI-ukkeli. Tämähän ei tietenkään pidä paikkaansa ja nyt niillä on vielä über-boost-ihq-glitchit päällä. Kiva pelata pakkina, kun ei samanlaista pelleilyä harrasta. Pattu mitä viskaa, tulisi se Black Ops jo.

Täytyy sitten NHL12:n hypeketjussa muistaa, että n. 50% luvatuista parannuksista ei pääse lopulliseen versioon saakka...

Perus.. Meitäkin vastaan tänään joku piirimestaruuden voittanut team HHH otti 4-0 tilanteessa hyökkinsä laidoista AI:ksi, mutta eipä se kauheasti auttanut kun 6-0 loppui se pyristely :D

Tästähän tulee sellainen "Bon Voyage"-fiilis :D

EA - It's in the game ;)

Samainen tiimi otti ja lähti pelistä, kun erehdyttiin tekemään avausmaali ennen 2 minuutin peliä.

Jääkö noi boostglichit voimaan AI pelaajalle, jos tyypit nostaa kytkintä? Arvothan ainakin ilman boostglichiä tipahtaa pois lähdön jälkeen bottien normaalille tasolle. Mystinen tuotoksen on ea kyllä pukannut pihalle.. :D

Jääkö noi boostglichit voimaan AI pelaajalle, jos tyypit nostaa kytkintä? Arvothan ainakin ilman boostglichiä tipahtaa pois lähdön jälkeen bottien normaalille tasolle. Mystinen tuotoksen on ea kyllä pukannut pihalle.. :D

En tiedä jääkö boostit, mutta kun vastustaja siirtyy vaan riparinkiekon peluuseen ja ai:t on nollareflekseillä niitä sutimassa sisään niin ikäväähän se on.

Samainen tiimi otti ja lähti pelistä, kun erehdyttiin tekemään avausmaali ennen 2 minuutin peliä.

Tämän takia meillä on tapana pitää kiekkoa ensimmäinen 2min hallussa eikä edes ajatella maalintekoa vaikka avopaikkoja usein olisikin, paitsi jos kyseessä on rehdiksi tiedetty joukkue

Tuo oli vain EA:n lupaus ennen julkaisua, että arvot tipahtaisi bottien tasolle. Todellisuudessa jäljelle jäävä ukko kantaa samoja varusteita, samaa nimeä ja samoja buusteja kuin se ihmispelurikin. Tuokin laituri oli älytön kiituri boostiglitchinsä kanssa ja veti jatkuvasti jotakin hulluja dekejä, joita botit ei kyllä ikinä normaalisti tee jne. Ja pisti tosiaan nollarefleksimaalit sitten hienosti sisään.

Tuo oli vain EA:n lupaus ennen julkaisua, että arvot tipahtaisi bottien tasolle. Todellisuudessa jäljelle jäävä ukko kantaa samoja varusteita, samaa nimeä ja samoja buusteja kuin se ihmispelurikin. Tuokin laituri oli älytön kiituri boostiglitchinsä kanssa ja veti jatkuvasti jotakin hulluja dekejä, joita botit ei kyllä ikinä normaalisti tee jne. Ja pisti tosiaan nollarefleksimaalit sitten hienosti sisään.

Minusta ne on kyllä vaihtunut luokattomiksi boteiksi jos pelaaja itse lähtee kesken. Jos jostain syystä kaatuu: pelaajan luoma ukko jää ja kaikki boostit yms säilyy ennallaan. Näin minun silmiini osunut.

mutta jos vastustaja pudottaa 3 hyökkiä niin ohan se selvää että loppu peli tulee oleen hyökkibottien takia vaikee

Ylös Bottom