Mun ei pitänyt tätä asiaa enää kommentoida, mutta en malta. Itse en aluksi tästä hommasta tiennyt mitään ja pelailin juuri niihin aikoihin, kun tämä rupesi yleistymään. Kyllähän siinä heti jotain outoa oli, eli kyllä minä ainakin eron huomasin ihan heti, vaikka en tiennyt koko glitchistä. Esimerkkinä sanottakoon sellainen tilanne, jossa 2 metrinen ja 100 kg pakki on nopeampi, kuin sun pieni hyökkääjä. Eihän se ole mahdollista tässä pelissä. Aluski sitä oli vain joillakin porukoilla ja sitten se alkoi yleistyä, että se oli... sanotaanko lähes joka jengillä.
En rupea edelleenkään yhtään nimeä sanomaan, mutta sen voin sanoa että tämä tapahtui communityssä, eli FIB:ä vastaan pelatuista otteluista en sano yhtään mitään. Kyse ei ole mistään yhdestä tilanteesta, vaan koko pelin ihmettelin, että siinä on luonnottoman nopea kaveri tähän peliin. Ei sellaista kaveria saa rakennettua edes legendakortilla. Eikä pidäkään saada. Sitähän minä en voi tietää, että oliko kyse kokeiluluontoisesta community jutusta, koska kyllähän jengi varmasti tuon ainakin testata haluaa. Täysin varma olen, että ainakin siinä kyseisessä pelissä oli käytössä. Ja on kyllä niin yleisessä käytössä, että jokaisesta isommasta porukasta varmasti löytyy ainakin joku. Tästä nyt vaan on tehty sellainen tabu, josta ei puhuta ja kun minä puhun, niin julkinen teloitushan siitä seurasi.