Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 EASHL-keskustelu

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kenzy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Pelaatko meillä jollain toisella tunnuksella? :D


Turha tulla heittelemään tuollaisia syytöksiä, jos et ole valmis vastaamaan tai esittämään jotain kättä pidempää.

Turha antaa tollasia takuita, kun sulla ei ole kuitenkaan mitään minkä takana seisoa.

Kumpikin häviää tämän väännön. Tämä ei johda mihinkään.
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Tiedän aivan 100 varmasti, että teidän porukassa ainakin yhdellä on käytössä.

Turha antaa tollasia takuita, kun sulla ei ole kuitenkaan mitään minkä takana seisoa.

Kumpikin häviää tämän väännön. Tämä ei johda mihinkään.

Ja sullako sitten on jotain faktaa, jonka takana seisoa kuten tuossa ensimmäisessä lainauksessa annat ymmärtää? Taidat olla sinä itse ainut joka tässä on heikoilla jäillä tuulesta temmattujen väitteidensä kanssa. Tuollaisia tekaistuja syyttelyjä ei varmaankaan kukaan täällä foorumilla jää kaipaamaan.

Ainoa asia, jossa olet oikeassa on se, että tämä ei tosiaan johda mihinkään. Olisiko sitä voinut miettiä jo ennen kuin avasit sanaisen arkkusi koko asiasta?
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Ja sullako sitten on jotain faktaa, jonka takana seisoa kuten tuossa ensimmäisessä lainauksessa annat ymmärtää? Taidat olla sinä itse ainut joka tässä on heikoilla jäillä tuulesta temmattujen väitteidensä kanssa. Tuollaisia tekaistuja syyttelyjä ei varmaankaan kukaan täällä foorumilla jää kaipaamaan.

Ainoa asia, jossa olet oikeassa on se, että tämä ei tosiaan johda mihinkään. Olisiko sitä voinut miettiä jo ennen kuin avasit sanaisen arkkusi koko asiasta?

Itse lopetan myös tämän tähän. Haluan vain muistuttaa, että itse olen koko tätä hommaa vastaan ja toivon koko paskan poistuvan mahdollisimman pian.
Se on totta, että jos en mitään nimeä suostu sanomaan, niin puheillani ei ole mitään merkitystä, mutta ihan samalla tavalla tuolla sun väittämälläsi ei ole mitään muuta arvoa, kun sanoja peräkkäin.

Se vielä unohtui, että muilla FIB:läisillä ei ole mitään tekemistä omien sanomisieni tai tekemisteni kanssa. Minä en ole kysellyt siellä, että onko jollain tämä käytössä. Kahdessa päivässä pelaajien nopeusarvot räjähti tässä pelissä ihan käsistä. Itsellä olisi ollut toinen vaihtoehto olla pelaamatta koko peliä, kunnes EA korjaa tilanteen ja luulen aika monella olevan saman tilanteen. Itselläni ei ole legendakorttia ja glitchin jälkeen sain silti nopeuden 97 ja tästä huolimatta eräs HCK:n kaveri paineli heittämällä ohi luistelukilpailussa. Se ei ole mahdollista edes legendakortilla ilman glitchin käyttöä.

Eihän siinä ole mitään järkeä, että ei pelin alussa lähdetä samalta viivalta. Sitten tein sen pahan virheen, että olin rehellinen. Kukaan muu ei ole tainnut tunnustaa käyttävänsä tätä, vaikka pelissä näkee suhteellisen selvästi muuutoksen ihan laajallakin rintamalla. Enkä puhu nyt HCK:sta vaan ihan EASHL:stä ja Communitystä yleisestikin. No rankaisen itseäni tästä rehellisyydestä sillä, että palaan seuraavan kerran EASHL:n pariin vasta, kun se on EA:n puolesta poistettu, jos mulla edes on sillon enää seuraa tai jos glitchiä ei korjata, niin sama silloinhan pelailen vain vs. pelejä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

On muuten kokolailla naurettava tämä uusi tunersetti, kun siinon parannettu AI-veskareita ja AI-pakkeja aivan törkeästi. Ei kannata kyllä kuudella lähteä jauhamaan paljon alle 5 ihmispelaajan tiimejä vastaan, aivan uskomatonta scheissea.
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Luuletko ihan oikeasti, että vastaan tähän?
Kyllä luulen, kun kerran tälläisiä väittämiä esitetään. Miksi et vastaisi, jos sulla kerran on tälläistä tietoa.

Ihan sama sinänsä mulle, pisti vain silmään tuo väittämä. Case closed. Hope so tulee pian päivitys tuohon, vaikka enpä siitä oo suuremmin haittaa huomannut viime aikojen peleissä. Hetki sitten sain vasta tietää koko asiasta. Siis tästä "boostiglitchistä"

On muuten kokolailla naurettava tämä uusi tunersetti, kun siinon parannettu AI-veskareita ja AI-pakkeja aivan törkeästi. Ei kannata kyllä kuudella lähteä jauhamaan paljon alle 5 ihmispelaajan tiimejä vastaan, aivan uskomatonta scheissea.
Hyvä EA! Jeejee... No words.

Temmi on editoinut viestiä, joten vastaan vielä tuohon uusimpaan tuotokseen tuossa viestissä:
Itselläni ei ole legendakorttia ja glitchin jälkeen sain silti nopeuden 97 ja tästä huolimatta eräs HCK:n kaveri paineli heittämällä ohi
Tuo on siis sun ainut väite, jonka perusteella sä tiedän jonkun meistä käyttävän 100% varmuudella tuota glitchiä.
Tuohan on ilmeisesti joku yksittäinen tilanne, joten ei ole hajuakaan, miten paljon pelaajien väsymys/kiihtyvyys vaikuttavat pelaajiin. Väsymyksen vaikutus varmaan selviäisi jos tietäisi erän ajankohdan ja kiihtyvyys sitten vaikuttaa tuon luistelukilpailun pituuden suhteen. Näin ollen ei pelkkä pelaajan nopeus määrittele sitä, että kumpi on tilanteessa oikeasti nopeampi. Lisäksi emme tiedä, käyttävätkö molemmat hustlea vai eivät. Näin ollen tuossa väitteessä on monta monituista eri tekijää tuon nopeuden lisäksi, mikä vaikuttaa tilanteeseen.

Tuo väite on siis kaikenkaikkiaan hyvin hatara ja ihmettelen, mistä moinen 100% varmuus. Itseäni ei voisi kyllä vähempää kiinnostaa koko boostiglitch, kun ei siitä nyt mitään olennaista hyötyäkään taida olla (toki tuomittavaa silti). +/- 2 arvopistettä jossain taidossa ei itseäni kauheasti hetkauta.

ps. voi tuon erään kaverin tunnuksenkin ihan sanoa, jos ei täälä uskalla niin sitten ihan yksityisviestillä. Voidaan sitten joukkueen sisälläkin tiedustella hieman asiaa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

oli pakko kokeilla tuota buusti juttua ja kyllähän ukosta melkonen pikakiituri tuli.99 nopeus/kiihtyvyys rannevedot 99. ei se ole ihmekkään kun kaverit on painellu ohi joka kerta ja pistää kiekon ylämummoon. olen kauan ihmetellytkin että miten on niin pirun vikkeliä pelaajia monessa kerhossa kun ei millään kiekkoon ehdi. tänää yksi nimeltä mainitsematon suomi jengi esimerkiksi.taitaa olla aika yleisessä käytössä tämä buusti glitchi
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Käyttäkää niitä nimiä nyt ihan rohkeesti ni ei jää kaivelemaan. Itellä ollu nyt kokeilussa ja en kyllä huomaa käytännön eroa ollenkaa samalla tavalla niitä vetoja menee kun ennenki jos on mennäkseen. Pelaan siis maalivahtina.
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Itse en kyllä hyväksy tuota.
Toivottavasti tulisi pian joku päivitys jolla tuo saataisiin pois.
Suosin rehtiä peliä ja sitä myös odotan omalta kuin vastustajan joukkueelta.
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Hyviä kommentteja puolin ja toisin. Eiköhän kohta saada asia "pakettiin". Itse sanon, että jos huomio perustuu tuohon luistelunopeuteen niin välillä peli tekee jotain ihmejuttuja ja "hustle" ei toimikaan tms. Eli sä et kiihdy ollenkaan vaikka kuinka painelet. Ja kaiken järjen mukaan ukon pitäis jaksaa (edellisestä hustlesta aikaa).

Ainoa asia mikä "pisti silmään" oli se Kenzyn EA:n haukkuminen. Asia on varmaan noin, eli maailmanlaajuisesti NHL on pieni peli, mutta siitä huolimatta EA Canadan väelle maksetaan palkkaa ympäri vuoden eli kyllä se väki tekee työtään ihan samalla pieteetillä kun Maddenin päivittäjät. Eli kyllä kaikki ongelmat, vaikka ne EA:n kannalta olisivat pieniä, saavat täyden huomion kehitystiimiltä. Ei se minnekään ole kadonnut. Siinä vaiheessa jos EA:lla tehtäisi jotain säästötoimia, niin NHL:n kaltaiset produktiot varmasti hävitettäisi, mutta nyt siis väkeä on töissä kuitenkin tämänkin tuotteen parissa. Ja ei mielestäni esim. Maddeniin ole tullut koskaan mitään aikaistettua pätsiä, vaikka siitä on joku "suuri" vika löytynyt.
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

ps. voi tuon erään kaverin tunnuksenkin ihan sanoa, jos ei täälä uskalla niin sitten ihan yksityisviestillä. Voidaan sitten joukkueen sisälläkin tiedustella hieman asiaa.

Mun ei pitänyt tätä asiaa enää kommentoida, mutta en malta. Itse en aluksi tästä hommasta tiennyt mitään ja pelailin juuri niihin aikoihin, kun tämä rupesi yleistymään. Kyllähän siinä heti jotain outoa oli, eli kyllä minä ainakin eron huomasin ihan heti, vaikka en tiennyt koko glitchistä. Esimerkkinä sanottakoon sellainen tilanne, jossa 2 metrinen ja 100 kg pakki on nopeampi, kuin sun pieni hyökkääjä. Eihän se ole mahdollista tässä pelissä. Aluski sitä oli vain joillakin porukoilla ja sitten se alkoi yleistyä, että se oli... sanotaanko lähes joka jengillä.

En rupea edelleenkään yhtään nimeä sanomaan, mutta sen voin sanoa että tämä tapahtui communityssä, eli FIB:ä vastaan pelatuista otteluista en sano yhtään mitään. Kyse ei ole mistään yhdestä tilanteesta, vaan koko pelin ihmettelin, että siinä on luonnottoman nopea kaveri tähän peliin. Ei sellaista kaveria saa rakennettua edes legendakortilla. Eikä pidäkään saada. Sitähän minä en voi tietää, että oliko kyse kokeiluluontoisesta community jutusta, koska kyllähän jengi varmasti tuon ainakin testata haluaa. Täysin varma olen, että ainakin siinä kyseisessä pelissä oli käytössä. Ja on kyllä niin yleisessä käytössä, että jokaisesta isommasta porukasta varmasti löytyy ainakin joku. Tästä nyt vaan on tehty sellainen tabu, josta ei puhuta ja kun minä puhun, niin julkinen teloitushan siitä seurasi.
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Mun ei pitänyt tätä asiaa enää kommentoida, mutta en malta. Itse en aluksi tästä hommasta tiennyt mitään ja pelailin juuri niihin aikoihin, kun tämä rupesi yleistymään. Kyllähän siinä heti jotain outoa oli, eli kyllä minä ainakin eron huomasin ihan heti, vaikka en tiennyt koko glitchistä. Esimerkkinä sanottakoon sellainen tilanne, jossa 2 metrinen ja 100 kg pakki on nopeampi, kuin sun pieni hyökkääjä. Eihän se ole mahdollista tässä pelissä. Aluski sitä oli vain joillakin porukoilla ja sitten se alkoi yleistyä, että se oli... sanotaanko lähes joka jengillä.

En rupea edelleenkään yhtään nimeä sanomaan, mutta sen voin sanoa että tämä tapahtui communityssä, eli FIB:ä vastaan pelatuista otteluista en sano yhtään mitään. Kyse ei ole mistään yhdestä tilanteesta, vaan koko pelin ihmettelin, että siinä on luonnottoman nopea kaveri tähän peliin. Ei sellaista kaveria saa rakennettua edes legendakortilla. Eikä pidäkään saada. Sitähän minä en voi tietää, että oliko kyse kokeiluluontoisesta community jutusta, koska kyllähän jengi varmasti tuon ainakin testata haluaa. Täysin varma olen, että ainakin siinä kyseisessä pelissä oli käytössä. Ja on kyllä niin yleisessä käytössä, että jokaisesta isommasta porukasta varmasti löytyy ainakin joku. Tästä nyt vaan on tehty sellainen tabu, josta ei puhuta ja kun minä puhun, niin julkinen teloitushan siitä seurasi.


itsellä vähän sama huomio mistä mainitsinkin jo aikaisemmin. kun jotenki vain huomasi niin selvästi kun kaverit oli niin älyttömän vikkeliä. ja kyllähän tuo auttaa huomattavasti. Botti pakeista esimerkiksi tuolla nopeudella on todella helppo mennä ohi. avaus laitaan niin ei se botti enää pysykkään siinä rinnalla. En syytä ketään, koska itse otin tämän myös käyttöön, kun alkoi ärsyttämään tyypit joiden perässä ei vaan kertakaikkiaan pysy. Nyt ollaan samalla viivalla.

ja temmi on aivan oikeassa että tätä käyttää kyllä ihan varmasti iso osa suomalaisista,sen huomaa niin helposti jos on käytössä. pakeille ja veskallehan tästä ei hirveesti hyötyä ole mutta hyökkääjille on. Se todettiin eilisissä kerhomatseissa kun tuli kokeiltua.
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Tästä nyt vaan on tehty sellainen tabu, josta ei puhuta ja kun minä puhun, niin julkinen teloitushan siitä seurasi.

Ehkä sinä vain halusit vain heittää vähän vettä kiukaalle ja osoittamaa sormella yhtä pitkäperinteisimmistä joukkueista ja sen yksittäistä pelaajaa. Kuitenkaan sinulla ei näemmä ole mitään raskauttavaa näyttöä aiheesta, vain ja ainoastaan "noku se vaan tuntu siltä". Kasvata selkäranka ja latase nimeä tiskiin tai laita se yv:llä tulemaan. ***** miten raukkamaista osoitella sormella, mutta kun ei kuitenkaan pystytä osoittamaan toteen saati kertoa kenestä on kyse.

Ei olisi tarvinnut sinunkaan marttyyria esittää jos olisit valmistautunut kertomaan ketä syyttelet ja vähän edes yrittänyt perustella...

Eikä tämä mikään tabu todellakaan tunnu olevan. Täällä jengi into pinkiänä leuhottaa kuin käyttävät pelimoottoria siihen mihin sitä ei ole suunniteltu/tarkoitettu eli huijaavat surutta. Pelatkaa siellä offlinessä vaikka kaikki arvot tapissa, mutta verkossa voisi edes yrittää olla ihmisiksi ja ajatella omilla aivoilla. Aina ei kaikkeen paskaan tartte lähteä mukaan.

VMP.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Aina ei kaikkeen paskaan tartte lähteä mukaan.
Aamen. Ja ***** en tajua tätä selittelyä näistä havainnoista. Mitä sitten jos vastapuoli perseilee. Mielestäni tää menee samalle viivalle kaikkien pelimoottorien mahdollistamien "bugien" kanssa. Ei kuule yhtään tee teistä avoimesti tunnustavista kavereista mun silmissä parempia se fakta, että "muutkin käyttää". *****. Ja yritän ymmärtää teitä. Teillä on harvinaisen kova voittamisen halu ja maailmanne selvästikin kaatuu jos ette pääse tällä kaudella eliteliigan-pudotuspeleihin. Tai ainakin uskotte päissänne (ruumin osa, ei olotila), että niin kävisi. Kyllä ilmankin pärjää. :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Jos nämä kaksi boldattua kohtaa koskee samaa peliä niin näillä tuntomerkeillä tuntuu, että syyttävä sormi osoittaa meikäläiseen tosin ukolla pituutta "vain" 193 cm. Pelattiin Kurhelan kanssa eilen yhteisössä eri puolella mitä sinä, kun odoteltiin josko joku tulisi linjoille niin päästäisiin pelaamaan EASHL pelejä ja meikäläinen oli pakkina tuossa pelissä.

En puhunut susta. Puhuin tuossa pakkikohdassa ihan yleisesti siitä mihin tämä peli on mennyt. Se oli ihan omana kohtanaan siinä viestissä ihan tarkotuksella.

Kuten tuossa sanoin aikaisemmin niin en pelaa tätä EASHL:ää ollenkaan, kunnes tämä ongelma on EA:n puolelta ratkaistu. Itse en voi tietää minkä jengin pelaajat tätä käyttävät ja minkä eivät, mutta niin kauan kun tuo on periaatteessa edes mahdollista, niin pysyn poissa ja pelailen korkeintaan vs. pelejä. Ei ainakaan meikäläistä voida jatkossa syyttää tuon käyttämisestä. En halua itselleni mitäään etua pelaajasta muihin verrattuna, mutta en halua myöskään kenellekkään mitään eteen antaa. Nythän kaikki ei tässä pelissä lähde samalta viivalta. Se on ihan varmaa.

Mä tiedän helvetin hyvin, että voin ottaa HCK.lta kuokkaani ilman, että ne käyttää mitään glitchejä. Mistään sellaisesta selittelystä ei ole kysymys esimerkiksi meidän teille hävity pelin jälkeen. Mä puhuin nyt ihan siitä mitä omat silmät näkivät.
 
Ylös Bottom