Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 EASHL-keskustelu

Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Sehän ei haittaa mitään, jos koko vastustajan porukka quittaa kesken pelin, kunhan peliä on pelattu yli 2min. Luovutusvoitosta saatte enemmän pisteitä kuin loppuun asti pelatusta voitosta. Jos taas porukka lähtee ekan 2min aikana teidän tehtyä maalin, voi sen jengin ihan surutta laittaa mustallelistalle.

Tässä kohtaa taitaa olla kyseessä joukkueesta nimeltä definetly maybe? Tulee viestiä kun tehdä maali ennen 2min et sry mut lagaa:D jännä miten se lagi huomataan sillon jos tekee maalin ennen kun on mennyt 2min mutta jos ei tee maalia niin ei ollut ollenkaan lagia:) Se on tämä Ruotslaisten logiikkaa.
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

jännä miten se lagi huomataan sillon jos tekee maalin ennen kun on mennyt 2min mutta jos ei tee maalia niin ei ollut ollenkaan lagia

Epäilemättä tuossa tilanteessa kuullostaa keksityltä lagilta mutta harmittavan usein tämäkin versio jostain sen lagin saa aikaan! Ainakin jenkkejä ja muita maailman joukkoeita vs pelatessa. Tosin tänäänkin oli lagia ihan suomalaista FCB:tä vastaan mutta ei tullut mieleenkään pois lähteä sen takia.. Loppuunhan pelit pelataan oli syy se tai tämä!
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Missä sitä voi kysyä jengiä mukaan uuteen joukkueeseen EASHL:een? Täälläkö sen voi tehdä?

Eli haettaisiin NewGeneration -nimiseen joukkueeseen suomalaista peliseuraa. Minun ID:ni on Jerbu ja joukkueen perustajan Miragero. Hae ihmeessä, jos haluat hyvää suomalaista peliseuraa. Tarvetta on lähes joka pelipaikalle, mutta pakit ja moket voisivat hakea ensitilassa.

/Jerbu :)
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Epäilemättä tuossa tilanteessa kuullostaa keksityltä lagilta mutta harmittavan usein tämäkin versio jostain sen lagin saa aikaan! Ainakin jenkkejä ja muita maailman joukkoeita vs pelatessa. Tosin tänäänkin oli lagia ihan suomalaista FCB:tä vastaan mutta ei tullut mieleenkään pois lähteä sen takia.. Loppuunhan pelit pelataan oli syy se tai tämä!

tähän onkin ihan pakko mainita että meillä toimii suomitiimejä vastaa pelit hyvin ilman lagia, mutta juurikin FCB:tä vastaan on aina hirvee lagi, kumma juttu?? juttelin kyllä yhden FCB:n pelaajan kanssa asiasta. Hyvä tietää että jollain muulkakin on ollut kyseistä jengii vastaan lagii. FCB tämä viesti ei ole sitten mikään syyttely tai itku viesti, kun joku kuitenkin väärin ymmärtää. Vaan teidän kannattaisi kyllä niitä nettiyhteyksiä tutkia.

Ei tarvi ihmetellä että miksi ei enää teitä vastaan lähdetä, ei mitään henkilökohtaista tai muutakaan pahaa vaan ei viitsitä lähteä kun aina niin hirvee lagi. Sen verran monesti jo pelattu vastakkain eikä helpotusta ole näkynyt
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

joo meillä oli samoja ongelmia että peleissä oli lagia mutta hostia vaihtamalla lagiminen loppu. suosittelen muitakin tiimejä kokeilemaan eri hostia jos lagiminen vaik loppuis jos ei omalta tiimiltä niin sitten vastustajan tiimiltä.. nopein nettiyhteys ei takaa tässä pelissä etteikö olisi lagia sen oon todennu
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Ilmanmuuta pelejä hostaavan kaverin (kapteeni kotijoukkueella) tulisi olla perillä nettiyhteyden toiminnasta, porttiohjauksista, reitittävistä ja siltaavista tiloista jne. Ei kannata hostata peliä, jos et ymmärrä mitään nettiyhteyden toimintaperiaatteista, etkä ole asian eteen tehnyt mitään, eikä varsinkaan kannata hostata, jos uppikaistaa on alle 1Mbit/s. EHL:ssä meidän pelit hostaan minä melkolailla satavarmasti, ja EASHL:ssäkin pyritään pitämään hostaavana kaverina semmonen, joka on hyväksi todettu.
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Joo voisin vinkkinä vielä muilleki tohon Kenzy viestii laittaa että näin lauantaina erityisesti kannattaa aukasta se tähtiportti siitä hostaajan mokkulasta niin lagi vähenee huomattavasti.
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Kenzyhän vois tehdä tosta sellasen rautalanka ohjeistuksen, että vähän tyhmemmätkin kaverit (esim. minä) ymmärtää. :D
Meillä on hostina yleensä kuka ny sattuu ehtimään, paitsi itse en mokkulan kera viitti edes yrittää olla hostina..
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Ei kannata pelaa kännissä, huonontaa suoritustasoa huimasti :<

Ei tuota peliä voi selvinpäin pelata :D Paskempia oltiin, mutta ihmetyksen aihe oli vain tuo parin pelaajan vauhti, ei meijän känni meijän BaP jätkiin voi siirtyä, että rupeevat hidastelemaan :D
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Ei tuota peliä voi selvinpäin pelata :D Paskempia oltiin, mutta ihmetyksen aihe oli vain tuo parin pelaajan vauhti, ei meijän känni meijän BaP jätkiin voi siirtyä, että rupeevat hidastelemaan :D

Melkein jo olit reilu, mutta silti palasit omalle tasolles selittelemään...
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

tähän onkin ihan pakko mainita että meillä toimii suomitiimejä vastaa pelit hyvin ilman lagia, mutta juurikin FCB:tä vastaan on aina hirvee lagi, kumma juttu?? juttelin kyllä yhden FCB:n pelaajan kanssa asiasta. Hyvä tietää että jollain muulkakin on ollut kyseistä jengii vastaan lagii. FCB tämä viesti ei ole sitten mikään syyttely tai itku viesti, kun joku kuitenkin väärin ymmärtää. Vaan teidän kannattaisi kyllä niitä nettiyhteyksiä tutkia.

Ei tarvi ihmetellä että miksi ei enää teitä vastaan lähdetä, ei mitään henkilökohtaista tai muutakaan pahaa vaan ei viitsitä lähteä kun aina niin hirvee lagi. Sen verran monesti jo pelattu vastakkain eikä helpotusta ole näkynyt

-"-
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Kenzyhän vois tehdä tosta sellasen rautalanka ohjeistuksen, että vähän tyhmemmätkin kaverit (esim. minä) ymmärtää. :D
Meillä on hostina yleensä kuka ny sattuu ehtimään, paitsi itse en mokkulan kera viitti edes yrittää olla hostina..

Nojoo, tällä foorumilla on kyllä kattavat ohjeet jo muutenkin, joista pitäisi jo tyhmemmänkin jotakin saada aikaiseksi. Mokkula nyt on erittäin kyseenalainen nettipelaamiseen muutenkin, pingien ollessa yli 100ms kotimaahan, kun alle 40ms on ehdoton vaatimus, jotta nettipelaaminen toimii edes välttävästi suomalaisiakin vastaan..

Tässä Verkko-FAQ

Perusnyrkkisääntönä voitaneen pitää, että nettiyhteyden pitää olla ylöspäin vähintään 1Mbit/s, mitä nopeampi, sen parempi. Itse olen pistänyt reitittimen logittamaan ylöspäin menevää liikennettä 6vs6-peliä hostatessa, ja huiput ovat olleet pelin aikana n. 70-80kt/s, johon ei välttämättä huonolaatuinen 1Mbit/s linjakaan kykene.

Nopeuden lisäksi modeemin tulisi olla mielellään siltaavassa tilassa, ja pleikkarin EHDOTTOMASTI kiinni piuhalla modeemissa. Pleikkarin WLAN aiheuttaa lagia NHL:ää pelatessa sekä hostatessa 100% varmuudella, se on testattu ja kuopattu. Jos siltaavaan tilaan ei ole mahdollisuutta esim. usean sisäverkon laitteen takia, olisi PS3:n ip-osoite olla edes DMZ-alueeseen määritettynä, jolloin PS3:sen osalta reititin ohittaa kaikki palomuuri- ja porttiohjaussäännöt, ja PS3 on ns. "suoraan internetissä".

Jos taas DMZ-valintaa ei reitittimestä löydy, löytyy sieltä melko varmasti ainakin uPnP-asetus, joka helpottaa asiaa. uPnP aukoo itsestään tarvittavat portit pleikkarille, jolloin yhteyden pitäisi toimia ihan hyvin. NAT-type pitäisi olla näillä säädöillä pleikkarin puolella Type2 tai Type1. Jos Type on 3, ei kannata lähteä peliä hostaamaan, se ei tule toimimaan oikein.

Itse painelen menemään tämmösellä yhteydellä:


Ja komentokehotteessa komento "ping ping.funet.fi" antaa tulokseksi
6967334.jpg


Jos tuo pingi nousee yli 20ms, ei kannata myöskään peliä lähteä hostailemaan ihan ehdontahdon, jos joku parempi vaihtoehto on saatavilla..

DMZ-asetus reitittimen säädöissä:
6967280.jpg


Pleikkarin IP vastaa DMZ-kentän asetusta:
6967305.jpg


Ja Pleikkarin connection test:kin näyttää NAT Typen oikein:
6967306.jpg


Toivottavasti näillä eväillä saadaan taas muutamat lagimatsit poistettua kokemuksista..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Pari kysymystä. Kaivelin tätä ketjua mut eipä osunut silmään.
Pystyykö peliin liittyä kesken kaiken mitenkään? Toiseksi miten tuota omaa pelaajaa pystyy kehittään? Ja miten sitä pitäis kehittää? Itellä esim takana vasta 8 ottelua, 3+3 tehot ja mun ukko on kehittyny 70:stä 72:teen, eli eipä juurikaan.
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Ei pysty liittymään kesken kaiken. Online-ukko ei kehity itsestään, vaan sen attribuutteja säädetään oma pro - valikossa, edit attributes englanniksi, toisiksi alin valikko siinä oma pro-paikassa. Noita kokemuspisteitä kertyy online-joukkuepeleistä aina 400 pistettä / välilehti / pelaajakortti, pelaajakortteja tulee taas näin:

Aloittelija = 10 pelattua online-joukkuepeliä
Ammattilainen = 30 pelattua online-joukkuepeliä + kokonaisuus väh. c+
Veteraani = 60 pelattua online-joukkuepeliä + kokonaisuus väh. b-
Supertähti = 100 pelattua online-joukkuepeliä + kokonaisuus väh. b
Legenda = 150 pelattua online-joukkuepeliä + kokonaisuus väh. a-

Nuo kokonaisuudet ja pelatut pelit näet Oma Pro - suoritusten seuranta ja painamalla R1 tai L1, jolloin näet online-ukkosi tiedot. Oletuksena näytetään offline-be a pro-ukon tiedot.

Kokemuspisteiden lisäksi ukolle voi laittaa buusteja päälle Oma Pro -> kiekkokauppa-paikasta, jossa näet, mitä pitää pelata ja kuinka paljon, jotta ansaitset näitä slotteja, joihin voi buusteja laittaa päälle. Buustit tuovat ko. attribuuttiin lisäpisteitä.
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

tähän onkin ihan pakko mainita että meillä toimii suomitiimejä vastaa pelit hyvin ilman lagia, mutta juurikin FCB:tä vastaan on aina hirvee lagi, kumma juttu?? juttelin kyllä yhden FCB:n pelaajan kanssa asiasta. Hyvä tietää että jollain muulkakin on ollut kyseistä jengii vastaan lagii. FCB tämä viesti ei ole sitten mikään syyttely tai itku viesti, kun joku kuitenkin väärin ymmärtää. Vaan teidän kannattaisi kyllä niitä nettiyhteyksiä tutkia.

Ei tarvi ihmetellä että miksi ei enää teitä vastaan lähdetä, ei mitään henkilökohtaista tai muutakaan pahaa vaan ei viitsitä lähteä kun aina niin hirvee lagi. Sen verran monesti jo pelattu vastakkain eikä helpotusta ole näkynyt
Ja kuten sulle jo viestittelin asiasta niin HCK:ta vastaan on myös meillä lagia lähes aina. Näköjään tunne on molemmin puolinen, kun Jarheadin viestiä luin. Itsellä NAT1 ja portit, muurit jne. katottu kuntoon. Ongelma on vain siinä että minun ollessa host ei peli löydä vastustajia läheskään yhtä usein kun muilla tiimin jäsenillä. Täytyy kysellä millasilla setupeilla meidän pääasialliset hostajaat on liikkeellä. Itsellä 24/1 Soneran letkulla kiinni pleikassa, josta alla todistusaineistoa.

1011325078.png
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Ongelma on vain siinä että minun ollessa host ei peli löydä vastustajia läheskään yhtä usein kun muilla tiimin jäsenillä. Täytyy kysellä millasilla setupeilla meidän pääasialliset hostajaat on liikkeellä. Itsellä 24/1 Soneran letkulla kiinni pleikassa, josta alla todistusaineistoa.

1011325078.png

Itsellä ihan sama kokoonpano kun sulla, ja samoja asioita olen itsekkin huomannut.
Taitaa Sonerassa se vika olla. :D
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Ja kuten sulle jo viestittelin asiasta niin HCK:ta vastaan on myös meillä lagia lähes aina. Näköjään tunne on molemmin puolinen, kun Jarheadin viestiä luin. Itsellä NAT1 ja portit, muurit jne. katottu kuntoon. Ongelma on vain siinä että minun ollessa host ei peli löydä vastustajia läheskään yhtä usein kun muilla tiimin jäsenillä. Täytyy kysellä millasilla setupeilla meidän pääasialliset hostajaat on liikkeellä. Itsellä 24/1 Soneran letkulla kiinni pleikassa, josta alla todistusaineistoa.

1011325078.png

Juu lähes aina HCK:ta vastaan viivettä/lag. mutta ei sen takia jätetä pelaamatta. Itselläkin kyllä netti kunnossa latausnopeus 17mb/s. lähetysnopeus 2mb/s, ping 21. Tuntuu että EA:n urheilupelit on ainoita jotka lagaa, kaikki muut pelit toimii sulavasti
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

mulla 100/5 netti. Se vaan niin vissiin on että toi meganen uppi on aika lailla minimi millä pelejä pystyy kunnolla hostaamaan. itse hostaan meidän tiimin pelit aina, koska hyvä uppi. sitten kun on näitä 384 ja 512 uppi tyyppejä hostaamassa niin harvoin se peli toimii ilman lagia.

mutta joo kannataa joka jengin kyllä laittaa aina se paras sinne hostaamaan.
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

min ollik gosse .kaverit oli häviöllä.sit ne tiputtaa kolme pois ja jatkaa bottien avulla,ei silti pärjänneet niin sitte hyppäsivät veke kaikki. EHL:ää vissiin ovat menossa pelaamaan. Että Tällänen jengi sinne on tulossa suomesta
 
Ylös Bottom