Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 EASHL-keskustelu

Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Aamen, noin sen pitäiski mennä, ettei yritetä eikä opetella, siinähän vain menee peli-ilo :)

Juuri näin.

Itse ainakin lyön samaan karsinaan sekä glitchaajat että ne jotka glitchaa vaan glitchaajia vastaan :)

Aina tulee mieleen että aika merkityksetöntä on muu elämä jos täytyy kaikkensa tehdä voiton eteen videopelissä. Etenkin kun mitään iloa/hyötyä siitä ranking listojen kärjessä roikkumisesta.

Hauskaa realistista hokkia vaan, voitti tai hävisi.
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Minulle on aivan yhdentekevää miten vastustaja tekee maalinsa. Me ei pelata yleensä kuin ihmisveskarin (meikäläisen) ollessa riveissä, joskus harvemmin pojat pelailee sitten ilmankin. Tuolla tavalla poissuljetaan bugimaalit täysin, ja ainoat bugit löytyy meikäläisen korvien välistä, kun koitan ohjata veskariukkelia. Epärehellisyys ja epärehelliset konstit taas ovat eri asia kuin glitchimaalit, koska niihin ei voida itse vaikuttaa mitenkään. Bugiranteen voi puolustaa pois järkevällä pelillä, tai pistää ihmisveskari maaliin, jolloin ne ei vaan yksinkertaisesti mene sisään. Pauseglitchit sun muut pistää naurattamaan, ja todellakin nuo kärkikastin porukat niitä harrastavat, koska eivät halua recordiin huonoa merkintää - sanoivat itse mitä sanoivat. Kympissä nähty ja kuultu, yhdessätoista ei jaksa enää edes kokeilla.
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

onko se sitte huijaamista jos huijaa huijareita vastaan, vai eikö porukan tiputtaminen oo huijaamista? miks sitä pitäs rankasta jota vastaan ensin huijataan. tätä pulveri kai tarkotti.

Meillä FIB:ssä ei ole mitään kiinnostusta alkamaan kinaamaan tästä asiasta kanssanne. Te saatte olla huijaamisesta ihan mitä mieltä vain ikinä haluattekin, se ei meitä kiinnosta emmekä me halua siitä mitään kuullakaan. Me emme tule pelaamaan WAL:ia vastaan koska me emme halua olla missään tekemisissä WAL-joukkueen kanssa. Tämä ei ole sanea kohtaan mikään syytös, en tiedä miten hän pelaa yksilönä.

En tajua miten tästä asiasta on puhuttu näin paljon täällä, FIB ei tule pelaamaan WAL:ia eikä muitakaan bugittajia vastaan, piste. Te ette voi syyttää kuin itseänne siitä ettei teille löydy peliseuraa. Turha siitä on nyt alkaa itkemään täällä.

En ole huomannut TUS:n glitchanneen eikä ole ilmeisesti kukaan muukaan meidän joukkuelainen, joten meillä ei ole mitään syytä olla pelaamatta heitä vastaan. Eiköhän tämä keskutelu ollut tässä?

Niin ja nuo pulverapan täysin tuulesta temmatut mustamaalaamiset saavat varmasti kaikki suomalaiset joukkueet vaihtamaan mielipiteensä WAL:sta... Voi huhhuh...
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Ja se on mielestäni juuri kaikkein huvittavin juttu/asenne, että silloin kun ollaan häviämässä niin ruvetaan epärehelliseksi = tapoja on monia.

Me ollaan niin "huonoja" et ollaan vaan muutama ottelu nyt NHL11:ssa päästy dominoimaan, mutta jokaikinen kerta on vastustaja katkassut kun ollaan oltu esim. 5-0 johdossa. Pitäis olla sen verta "munaa", et on valmis häviämään jos on huonompi. Niin me tehdään ja toivoisin muidenkin kokeilevan. On muute hieno kokemus. :p

Eilenkin hävittiin Murolle varmaan tuhat nolla, mut kukaan meistä ei lähtenyt mihinkään. :cool: Hyviä pelejä!
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Kyllä teidän oikea laita lähti jossakin 3-0 tilanteessa, koitti kahdesti hakea tappelua, ei saanut ja lähti ekalla erätauolla pois ;)
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Kyllä teidän oikea laita lähti jossakin 3-0 tilanteessa, koitti kahdesti hakea tappelua, ei saanut ja lähti ekalla erätauolla pois ;)

Mä en ole huomannut. Sori vaan, että puhun sitten palturia. Ei ole tarkoitus ja jos olet oikeassa, niin sitten pitää jakaa vähän "paskaa" kaverille, kun meidän peleistä ei lähdetä pois.

Tuo tappeluhakuisuus viittaisi, että kyseessä oli meidän ikioma "kretski" ja olen urallani nähnyt kaverin lähtevän kaksi kertaa ja molemmilla kerroilla eros tiimistä myös --> eli "käpy" paloi oikeasti. Ja mulla on ollut kokeilun vuoksi ne symbolit off, jotka näyttää kuka on ihmispelaaja ja kuka botti. Eli en oo tiennyt, et kaveri olisi "lähtenyt" - ei ainakaan tsätissä sanonut asiasta. Meillä on koko ajan tsätti auki siinä pelin aikana. Toimii paremmin kuin kympissä.

Mutta siis. Toivottavasti tämä havainto ei romuta sitä mitä yritin sanoa. Itse kyllä vähän epäilen tuota lähtemistä, pitää kysyä. Ihmiset ovat erilaisia. Pitää pistää ne symbolit päälle niin voin sitten väittää vastaan ettei lähtenyt. Nyt en osaa sanoa. :)

E: Ja kun lisää pohdin niin jos tällainen lähteminen tapahtui, niin se ei kuitenkaan teidän statseja mitenkään pilannut, kun muut pelasi ottelun loppuun. Ei lähdetty siis porukalla pois.
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Ei juu, ei meitä haittaa, vaikka vastustajat quittaa. Quittaavat, jos siltä tuntuu, onhan se ymmärrettävää, että lievähkössä tappioasemassa saattaa ruveta harmittamaan. Toisaalta, Olvia vastaan johdettiin 3-0 eilen toisessa matsissa, ja pojat nousi muistaakseni 6-4 voittoon, vaikka keeko oli kuitenkin kännissä (korjatkaa, jos olen väärässä).
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Mikäs tää kolmioleipä bugi nyt olikaan mistä täällä on puhuttu?
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Ei juu, ei meitä haittaa, vaikka vastustajat quittaa. Quittaavat, jos siltä tuntuu, onhan se ymmärrettävää, että lievähkössä tappioasemassa saattaa ruveta harmittamaan.
Sori asian jauhaminen, mutta minua haittaa ja häiritsee suunnattomasti kun tappiota ei osata niellä. No, ihmiset ovat erilaisia.
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Onhan se totta, mutta kun jauhat näitä EASHL-hippaloita muutaman tuhatta peliä niinkuin me muut, niin alkaa se ymmärryksen hiven löytymään quittaajiakin kohtaan - en siis puhu mistään pauseglitchirunkkareista, vaan ihan vaan turhautuneisuuttaan quittaavat. Mahtuupahan useampi peli päivään, jos vastustajat quittaavat jokaisessa matsissa tokassa erässä.. :)
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Sori asian jauhaminen, mutta minua haittaa ja häiritsee suunnattomasti kun tappiota ei osata niellä. No, ihmiset ovat erilaisia.

Meitäkin vastaan menit tässä yks päivä pakiksi ja kun ottelu alko niin etpä enää ollutkaan pelissä.En tiiä tipuitko mut kuiteskin.:confused:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Jotenkin huvittavaa lukea tää viesti,kun itse lähdit äsken matsista pois... :D

b3 lähti kyllä ihan ulkopuolisen syyn takia, joten turha alkaa herkistelemään tosta. Itse nautin kyllä tuosta pelistä, vaikka vähän nihkeää olikin ajoittain meidän vääntö. :)
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Jotenkin huvittavaa lukea tää viesti,kun itse lähdit äsken matsista pois... :D

Meitäkin vastaan menit tässä yks päivä pakiksi ja kun ottelu alko niin etpä enää ollutkaan pelissä.En tiiä tipuitko mut kuiteskin.:confused:

Summa summarum: Olen huono eashl-ihminen, jolla on kolme lasta, joita pitää hoitaa enkä voi omistautua sataprosenttisesti lajille. Joka kerta kun olen lähtenyt on minulla, joku syy joka ei välttämättä perheettömillle "aukea". Tuota Reaperin juttua en muista, varmaan yhteys katkennut. Tapanani ei ole poistua otteluista. Dnf-prosenttini on 10% eli olen kolme kertaa lähtenyt ottelusta, joita on kertynyt huikeat 35.

Ja GAA:ani on päälle kolmen tällä hetkellä niin ei ne statsit oikeasti merkkaa mulle mitään. Mulla ei oo mitään syytä keskeyttää - mitä minä siitä saisin?

Ja näissä jokaisessa putoamisessa ovat muut jampat kyllä pelanneet eli olen edelleenkin sitä mieltä, vaikka se huvittaa olisikin, että vaatii munaa hävitä ja pelata tappiolliset matsit loppuun.
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Joka kerta kun olen lähtenyt on minulla, joku syy joka ei välttämättä perheettömillle "aukea".

Ja näissä jokaisessa putoamisessa ovat muut jampat kyllä pelanneet eli olen edelleenkin sitä mieltä, vaikka se huvittaa olisikin, että vaatii munaa hävitä ja pelata tappiolliset matsit loppuun.

Itse asiassa tiedän kyl hyvinkin että jos on lapsia, varsinkin pieniä niin silloin pelaaminen rajoittuu aika paljon niitten mukaan, ja monesti voi olla että on pakko lopettaa pelaaminen nitten takia. Itsekkin olen aikoinaan monesti joutunut lopettamaan pelaamisen kesken, kun on pitänyt vahtia sisaruksia, eli ymmärrän hyvin sua.

Pakko kyl nostaa hattua teille, kun oon kolme kertaa teitä vastaan tainnut pelata ja aina olette pelannut loppuun asti vaikka ei välttämättä ole mennyt niin hyvin.
Muut tiimit pitäisi ottaa mallia teistä ja pelata matsit loppuun, varsinkin ns. huipputiimit, koska usein jos niil ei peli kulje niin ne lähtee pois ja kuten kaikki tietää on kiva pelata AI:ta vastaan sit..:D
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

b3organ, älä välitä, ei nää lapsettomat ymmärrä... ei oo koskaa ymmärtäny, eikä tuu ymmärtämään... :)

Paitsi Mado :D
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

b3organ, älä välitä, ei nää lapsettomat ymmärrä... ei oo koskaa ymmärtäny, eikä tuu ymmärtämään... :)

Paitsi Mado :D

Eläpä timppa huutele kun et tiiä mitään :D Perheellinen itsekkin olen ja olen joutunut monesti lopettamaan pelit keskenkaiken. Ja ei se minua haittaa jos joku quittaa. Eipä tuo omiin statseihin vaikuta :)
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Eläpä timppa huutele kun et tiiä mitään :D Perheellinen itsekkin olen ja olen joutunut monesti lopettamaan pelit keskenkaiken. Ja ei se minua haittaa jos joku quittaa. Eipä tuo omiin statseihin vaikuta :)

No joo, en mä tarkoittanut meitä joilla on lapsia, vaa näitä jotka kiukkuaa siitä, kun joku lopettaa kesken...
 
Ylös Bottom