Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 EASHL-keskustelu

Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Aloinpas näitä nyt sitten pelaamaan loppujen lopuksi. Eipä ole kovemmin aikasemmin innostanu, mut nyt kun tuli kännipäissä tommonen kaveriporukka laitettua pystyyn, ni aloin kokeilee. Muutenhan pelaaminen vois olla kivempaakin, jos edes jokunen syöttö menis pelaajista ohi, kaikki ei ottais mua kävellen kiinni (ja menevät vielä perkele ohikin!) ja pystyis ees jotakuta taklaamaan. Noh, toihan on kaikki vaan pelaamisesta kiinni, jotta saa noita pisteitä...

Ihan näin kyssärinä, mikähän mahtaa vaikuttaa siihen, että pelaaja ensinnäkin ohjaa kiekkoja ja toiseks "reagoi" irtokiekkoihin? (hyök. tietoisuus?) Tätä ongelmaa kun ei online-peleissä tule, koska pelaajat on sitä 80+ tasoa ja ymmärtää, että "kiekko on maassa ja nyt sitä tulisi silpaista"... :(
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Ihan näin kyssärinä, mikähän mahtaa vaikuttaa siihen, että pelaaja ensinnäkin ohjaa kiekkoja ja toiseks "reagoi" irtokiekkoihin? (hyök. tietoisuus?) Tätä ongelmaa kun ei online-peleissä tule, koska pelaajat on sitä 80+ tasoa ja ymmärtää, että "kiekko on maassa ja nyt sitä tulisi silpaista"... :(

Ohjauksiin hyök tietoisuus ja koordinaatio (hand eye), irtokiekot kiekonhallinta (puck control) ja hyök tietoisuus hyökkäysalueella, puolustustietoisuus omassa päässä.

Etenkin alkupäässä "uraa" mielestäni ei kannata paljoa pisteitä tuhlata vetoihin, laittaa niitä yläpään hyökkäys statteja ensin kuntoon, vaikuttaa mukavasti peruspelaamiseen, ja hyvästä paikasta menee kiekko maaliin vaikkei olisi pistettäkään vedoissa.

Itse pelaan legendakortilla ja silti vedoissa on maksimit joku 75.

Samoin nopeuteen on turha laittaa pisteitä, tasapaino, kestävyys ja voimakkuus tärkeämpiä skillejä.
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Mistähän nämä ominaisuuksien selitykset löytyy?

Ohjauksiin hyök tietoisuus ja koordinaatio (hand eye), irtokiekot kiekonhallinta (puck control) ja hyök tietoisuus hyökkäysalueella, puolustustietoisuus omassa päässä.

Etenkin alkupäässä "uraa" mielestäni ei kannata paljoa pisteitä tuhlata vetoihin, laittaa niitä yläpään hyökkäys statteja ensin kuntoon, vaikuttaa mukavasti peruspelaamiseen, ja hyvästä paikasta menee kiekko maaliin vaikkei olisi pistettäkään vedoissa.

Itse pelaan legendakortilla ja silti vedoissa on maksimit joku 75.

Samoin nopeuteen on turha laittaa pisteitä, tasapaino, kestävyys ja voimakkuus tärkeämpiä skillejä.
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Hetkinen, miksei nopeuteen kannata panostaa? Itseltäni mennyt vähän ohi nämä asiat. Jos nopeuden sitten jättää vaikka 80, niin pitääkö sitten kiihtyvyyteen ja ketteryyteen panostaa senkin edestä? Ja miksi kestävyyteen pojoja eikä kuntoon? Voiko kunnon jättää nollille jos kestävyys on korkealla?
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Minusta jokaisen kannattaa tehdä omaan pelityyliinsä sopiva ukko. Jos haluat jätkästäsi nopean, panosta kiihtyvyyteen, ketteryyteen jne... :)
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Nopeus-attribuutti on ns. dead attribute kaikilla muilla buildeilla paitsi two-way forwardilla. Kysy EA:lta miksi :). Ja joo, ketteryys, kestävyys ja voimakkuus lienee tärkeimmät.
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Itsekin olen tässä viime päivät pelannut 65/65 kiihtyvyys/nopeus ukolla ja ihan yhtä hyvin menee kun ennenkin, jossei paremminkin
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Täällä porukka puhuu kestävyyden tärkeydestä? mitä vit? tarkoitatte kai kuntoa vai olenko jäänyt jostain paitsi... jos ukosta haluaa nopean on nopeus oltava 93-96 erottuu kyllä 65-88 nop ukoista edukseen kunhan kuntoa riittää
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Täällä porukka puhuu kestävyyden tärkeydestä? mitä vit? tarkoitatte kai kuntoa vai olenko jäänyt jostain paitsi... jos ukosta haluaa nopean on nopeus oltava 93-96 erottuu kyllä 65-88 nop ukoista edukseen kunhan kuntoa riittää

Endurance, mikä se sitten suomeksi onkaan. Mulla on nyt tosiaan acc/spd 65/65, agility 98 ja endurance 96. Jättää vastustajat kyllä ihan hyvin jälkeen.
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

ConsoleHockey

se on taas uus EHL tulossa kohta ja ilmottautua voi nyt. ei mulla muuta, lepo vaan.

Miten nuo lohkot on oikein arvottu vai ovatko ollenkaan? Ilmoittautuminen päättyi 5min sitten ja lohkot ovat olleet sivuilla jo jonkun aikaa. Lohkoja tarkastelemalla suurin osa suomalaisista ja venäläisistä ovat keskenään ja kovimmat ruotsalaiset keskenään. Kun viimeksi lohkoarvonnat lähetettiin livenä, niin kyllä tästä pienet epäilyt heräävät.
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Tuntuis et nopeus on täs pelis pelkkä bugi, itellä nopeus 80, kiihtyvyys 80, kestävyys 80, kunto 93, voimakkuus 95, tasapaino 96, ketteryys 86. Enkä oo kyllä kenestäkään jälkeen jääny, 183/83,5 mitat ja vikkelä ku mikä. luistimen terät 9" ja toimii. Niin ja siis voimahyökkääjä. Nykyään muutenki niin moni pelaa "vahvalla" ja kovaa taklaavalla äijällä et kulmaväännöissä ei oo mitään saumaa ellei itellä oo "vahvaa" äijää..pelinrakentajat/tarkkalaukojat lentelee ku leppäkeihäät..tietty rispektit niille jotka pelailee kyseisillä tyypeillä ja ohittaa taidolla nää "runnojat" :)
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Oon ollut kauan sitä mieltä,että voimahyökkääjä on ihan liian "hyvä" tässä pelissä.

Voimahyökkääjä voi olla todella pieni kokoinen ja sillä voi ajella isoja pelaajia.

Itse pelaan pelinrakentajalla,pelityylinä puolustavahyökkääjä. Välillä kyllä pystyy viemään ku pässiä narussa porukkaa,mut ei kyl tartte ku pikkusen hipasun ni ukko lentää.

Voimahyökkääjiä näkee ,että ne tekee myös paljon maaleja hirmu lämäreillä. Entiedä mutta jokin asia on minusta vinossa tässä koko pelissä.
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Joo itse olen myös saannut itkupotkuraivareita, kun ei ukko liiku vaiks nopeus on 97! Tai niin kuin nyt on kiiht 90, kett 92, kunto 90, nopeus 85 ja voima 85. Ei voi käsittää..EA kusee vaihteeks nää pelit. :) En ole vielä saannut selville miten nuo mailojen eri käyryydet auttaa? Onko niistä oikeasti apua ylös päin laukomisessa..tai siis "helpompi" laukoa ylös se. :rolleyes:

Nyt on EASHL Forum - NHL11 Player Creator

Ja nyt ajattelin kokeilla tätä EASHL Forum - NHL11 Player Creator
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Joo itse olen myös saannut itkupotkuraivareita, kun ei ukko liiku vaiks nopeus on 97! Tai niin kuin nyt on kiiht 90, kett 92, kunto 90, nopeus 85 ja voima 85. Ei voi käsittää..EA kusee vaihteeks nää pelit. :) En ole vielä saannut selville miten nuo mailojen eri käyryydet auttaa? Onko niistä oikeasti apua ylös päin laukomisessa..tai siis "helpompi" laukoa ylös se. :rolleyes:

Nyt on EASHL Forum - NHL11 Player Creator

Ja nyt ajattelin kokeilla tätä EASHL Forum - NHL11 Player Creator

Pisteet pois nopeudesta ja kiihtyvyydestä vain, hustle tehokkaampi rytminvaihtaja kuin speed. Ja saa tietty nuo strenan ja balancen tappiin, auttaa kummasti jyräliigassa mitä EASHL on tällä hetkellä, tällä tunerilla.
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Alexis Texas Team (ATT), hakee 2 puolustajaa. Jos pikkasen pelisilmää ja osaat muutakin kuin tapella ni tervetuloa!
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Pisteet pois nopeudesta ja kiihtyvyydestä vain, hustle tehokkaampi rytminvaihtaja kuin speed. Ja saa tietty nuo strenan ja balancen tappiin, auttaa kummasti jyräliigassa mitä EASHL on tällä hetkellä, tällä tunerilla.


Joo näinpä pittääpi sitten tehdä. :D Onko ihmisillä mitään kivoja two-way forward(työmyyrä):lle statseja? Huomasin kun laitoin off- je def awarnessit 99, niin tuntui siltä, että pelaajasta tuli "älykkäämpi" irtokiekkoihin? Vai kuvittelenko asiaa...? :)
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Joo näinpä pittääpi sitten tehdä. :D Onko ihmisillä mitään kivoja two-way forward(työmyyrä):lle statseja? Huomasin kun laitoin off- je def awarnessit 99, niin tuntui siltä, että pelaajasta tuli "älykkäämpi" irtokiekkoihin? Vai kuvittelenko asiaa...? :)

Et taida kuvitella, meikä pelaa keskellä hyvin puolustusvoittoista peliä, ja 99 def awalla napsii lähes kaikki poikkisyötöt omaan lapaan, ja pokella katkaisukin toimii todella hyvin.

Ja sama hyökkäyspäässä, eipä tule laitettua vetoarvoihin pistettäkään, yläosan statit tappiin ja jos jää jämiä niin vetojen voimakkuuksiin ne.

Ja maaleja tulee ihan samalla tavalla kuin 90 stateillakin.

Joulun maissahan tämä uusin nerokas tuneri tuli, otettiin pois viimeisetkin attribute efektit slaidereista, jotta noobit joululahjaksi pelin saaneet pärjäisivät online matseissa.

Käsittämätöntä skeidaa EA:n puolelta, mutta näillä mennään todnäk loppuvuosi.

Voi niitä julkaisun jälkeisiä aikoja kun kiekko ei pysynyt liimattuna lavassa, ja jopa AI-molken ohi pystyi vetämään suoria vetoja maaliin jos oli statit kohdallaan. Ja nopeudella oli jotain merkitystä :)
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Pisteet pois nopeudesta ja kiihtyvyydestä vain, hustle tehokkaampi rytminvaihtaja kuin speed. Ja saa tietty nuo strenan ja balancen tappiin, auttaa kummasti jyräliigassa mitä EASHL on tällä hetkellä, tällä tunerilla.

Mun on nyt pakko sanoo tohon että toi ei toimi. ite pelaan kh ja nopeus 87 ja kiihtyvyys 90. laskin nopeuden 85 ja kun pääsin läpiajoon niin pakki sai otettua kiinni mut joka pelissä vaikka kiihtyvyys 90 ja kunto 99. pakkina 80 nopeudeks varmasti riittää jos osaa pelata pakin paikkaa eikä joudu aina kilpailemaan luistelunopeudessa mut en voi kyllä kellekkään suositella tota 80 nopeutta. ihan huuhaata (minun mielipide) Nii ja jyräliiga. itellä taklaukset 85 ja oon loput pisteet sijottanu niihin muihin (mielestäni tärkeimpiin asioihin). helpottuu se kiekon riistäminen huomattavasti eikä tuu jäähyjä....
 
Ylös Bottom