Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 EASHL-keskustelu

Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Pikku tauko tekee ihan hyvää, mut pitkä tauko alkaa jo tekemään aika pahaa.. :cool:

No enpä nyt tiedä, ei aina voi mennä niinku haluis. Tottakai välil tulee vähä heikompia aikoja jne. :)

Ja miks ei vieläkään oo PSN kunnossa, prkl!
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

jestas mitä lagi-peliä tää päivä ollu. ei kiva


johtuuko toi lagi siitä psn hakkeroinnista?

Itse kans pelasin eilen monta peliä. En oo kyl koskaan pelannu niin huonosti,mutta lagia oli hirmusesti. Yritti ajella jotain ukkookin ni se vaan nojas sitä ukkoo eikä taklannu.

Sitten nykyään melkosta triplausta ja lagin takia ei pysty ajamaan ukkoja pystyyn. Toivottavasti tulee asetussarja. On 3kk tauon jälkeen peli mennyt kyllä huonompaan suuntaan. "triplaus" pidetään vaan kiekkoo 20minuuttia itellää ja veivataa ni sikana.

Jotain hyvää sentää eilisessä peleissä. En oo koskaan nauranut niin paljon ku viimeyönä pelatessa. Hurttia huumoria :) Vaikka otettiin takkiin vissii 10pelissä,eikä voitettu ku 1 peli. Tein vissii 4pistettä koko yönä (HAHA)

-Mico Kaupinelzky
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Edit: Joo sori tais tulla väärään paikkaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Herran jestas! Finnish LPR pääsi eliitti-sarjaan. (eli mä ja yksi toinen :p) Voitettiin 8 peliiputkeen ja päästiin Amatööri-liigasta.


EDIT: Jos joku on halukas liittymään joukkueeseen niin pistäkäähän viestiä PSN ID: Vallu112
Otamme joukkueeseen pelaajia jolla on joukkupeli kohdallaan, ja maalinteko onnistuu. Mikkiä ei pakko tarvi olla.
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Hc Sellukiekko etsii asiansa osaavia pakkeja ja molaria..Eliitissä pelattu ja mestarijoukkueitakin voitettu!! Mikki ei pakollinen ja ikää yli sen k18-rajan mielellään. Psn nikki oakleyjr.. huumorilla mutta vähän tosissaan pelaillaan.
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Jees olipa hieno kausi HC Pedoilta. Ensin oltiin amatöörissä joku statseissa perässä joku 20 tappioo sitten noustiin sieltä iha eliittii ja viel kauden kruunas 1 divisiionan po voittto.!!
 
Jees olipa hieno kausi HC Pedoilta. Ensin oltiin amatöörissä joku statseissa perässä joku 20 tappioo sitten noustiin sieltä iha eliittii ja viel kauden kruunas 1 divisiionan po voittto.!!

Jätkät meni sit ja voitti playoffit just ku en päässy pelaa koko päivänä, ei mitää helvetin hieno homma! :D
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Jees olipa hieno kausi HC Pedoilta. Ensin oltiin amatöörissä joku statseissa perässä joku 20 tappioo sitten noustiin sieltä iha eliittii ja viel kauden kruunas 1 divisiionan po voittto.!!

Kokemuksesta voin sanoa että melkein kannattaa jättää pelaamatta/hävitä pleijarit. Todella monet jättävät pelaamatta kun näkevät viiriä nostetattavan kattoon. Valitettavaa mutta niin se vain on :(
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Herran jestas! Finnish LPR pääsi eliitti-sarjaan. (eli mä ja yksi toinen :p) Voitettiin 8 peliiputkeen ja päästiin Amatööri-liigasta.


EDIT: Jos joku on halukas liittymään joukkueeseen niin pistäkäähän viestiä PSN ID: Vallu112
Otamme joukkueeseen pelaajia jolla on joukkupeli kohdallaan, ja maalinteko onnistuu. Mikkiä ei pakko tarvi olla.
Kiitos siitä pelistä, josta lähditte 5min jälkeen kun johdimme 3-0 :D
Pelatkaas pelit loppuun asti ja pitäkää paikkanne siellä eliitissä kunnialla. ;):rolleyes:
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Voihan pylly! Meinasin mennä pelaamaan tänään kaverin kanssa, mutta EASHL joukkueeseen ei päässyt pelaamaan? Tuli vain että "On tapahtunut virhe", noh minä sitten menin tekeemään uuden joukkueen.
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Voihan pylly! Meinasin mennä pelaamaan tänään kaverin kanssa, mutta EASHL joukkueeseen ei päässyt pelaamaan? Tuli vain että "On tapahtunut virhe", noh minä sitten menin tekeemään uuden joukkueen.

Ongelmaan olisi auttanut, kun olisitte kirjautuneet ulos ja takaisin sisään. :D
 
Ylös Bottom