Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Pistetääs tänne kysymystä. Itselläni ongelma saada hutin nettipeliä toimimaan, muut muodot toimii ongelmitta. Melkein aina tulee ilmotus että joukkueen tiedonsiirossa ilmeni ongelma. ja sen jälkeen ilmotus "the session was created using an older roster". Eihän noihin hutin rostereihin voi vaikuttaa vaan kaikkien on käytettävä niitä uusimpia ea:n tekemiä rostereita.:confused:

Mulle kans aina välillä käy noin, mutta kun tarpeeks kauan hakee peliä, niin kyllä pitäisi onnistua peliin pääseminen.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Pelasin tossa äsken nettipeliä kakkosjengillä, ( ei yhtään ykköskokoonpanon miestä) molari jotai 73 tason luokkaa, ni on se pirun naurettavaa kun kaverilla matsin aikana hyvällä tuurilla edes 10 vetoa ja 6 näistä uppoaa sisään.. Ottelu sit loppujen lopuks päätty 6-1 tappioon. Harmittaa vaan et liian helposti menee noit liruvetoja sisään, vaikkei mitään huippumolaria oliskaan maalilla.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Paljos köyhdyit tästä hankinnasta..?:D Tänää oli muuten moukan tuuria ku standardista paukahti P.Kane..:D

196BIN... Paljon yhdestä pelaajasta mikä ei tässä pelissä ole yhtään parempi kuin joku muu samanlaiseks buustattu, mutta mutta kerta mahollisuus ni pakkoha tuo oli hankkia. Joku nykäs sen eile pakasta ja just tuurilla satuin selaa oisko yhtään kaupan niin tämä oli kerennyt olla ylhäällä kaikki 25 sekunttia.. Veikkaan et minuutin myöhemmin ku oisin menny ni ei ois ollu enää. Että kävipä kerrankin tuuri, varsinkiin ku vikko sit yhdestä tarjosin yli 300k mut ei suostunut vaihtoon. Ja ea forumilla sanovat et 450k tuosta saa ainakiin ja helposti, joten iha jees diili. Mä tosin pelaan tämän itte.. Vihdoin 99 Staal-Crosby-Malkin ketju pääs kehiin :p
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

luin just kymmenkunta sivua läpi näitä keskusteluja, ja ei voi muuta sanoa, ku et on toi northerni iha uskomaton veijari :D hahahaa
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

luin just kymmenkunta sivua läpi näitä keskusteluja, ja ei voi muuta sanoa, ku et on toi northerni iha uskomaton veijari :D hahahaa

Joo sillä pojalla riittää noita selityksiä :D:D . aattelin et pistän mun jengin millä pelailen, kun minusta tuntuu et on aika korkeet noi arvot tolle porukalle, eli lähinnä ihmettelen noita hyökkäys arvoja HYÖ 90 PUO 88

Van Der gulik 75/ Cogliano 80/ Svatos 82
Liles 86 / Myers 90
Kostitsyn 84 / Malhotra 80/ Ryan 91
Jacman 86 / Kulikov 80
Perreault 74 / nugent-hopkins 80 / S.Gionta 75
Edler 87 / Weber 90
Santavuori 72 / Niemi 76 / Savinainen 68

Harding 80 / Kennedy 58
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

On kyl koominen kaveri tuo notherni mitä luin nuita viestejä. Kuuluukohan tuo mailan nostaminen samaan sarjaan maalivahdilla pelaamisen kans.. :D
Tuo maalivahdilla pelaaminen on kyl sellanen asia mitä pitäis reenata. Sillä on hyvä käydä poimiin vastustajan läpiajot pois jos on käryä minkälaista veiviä on tulossa. Hyvä pelaaja tekee kuitenkin todella isolla prosentilla AI veskalle läpiajosta maalin niin sama yrittää jotain. Itsekkin toivoisin et vastustaja ottais useammin maalivahdin haltuun niin sais ihmisveskaa kisutella.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Kaveri valitti että pucksit loppu eikä pelaajia löydy tarpeeksi jolla olis sopparia jäljellä. Onko ees mahdollista? :D
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

On kyl koominen kaveri tuo notherni mitä luin nuita viestejä. Kuuluukohan tuo mailan nostaminen samaan sarjaan maalivahdilla pelaamisen kans.. :D
Tuo maalivahdilla pelaaminen on kyl sellanen asia mitä pitäis reenata. Sillä on hyvä käydä poimiin vastustajan läpiajot pois jos on käryä minkälaista veiviä on tulossa. Hyvä pelaaja tekee kuitenkin todella isolla prosentilla AI veskalle läpiajosta maalin niin sama yrittää jotain. Itsekkin toivoisin et vastustaja ottais useammin maalivahdin haltuun niin sais ihmisveskaa kisutella.

Ei siinä mailannostossa mitään väärää ole :D Kysyin vaan mistä se tulee :D Ja ei siinä ihmis mv:nä mitään väärää ole, kunhan vaan ei tule että laittaa viime sekunnilla itsensä veskaksi sillä reagointia on vaikea siinä vaiheessa tehdä :l Ja kumminkin jos mv:llä pelata haluaa niin ojp:ssä on varmasti hauskaa, sinne vain :D

Joo, mietin tuossa että pitäisiköhän sitä pistää joukkueesta 91kok. hilleri pihalle :l Maalille joku jolla treenipaikkoja 3-5, ja palkkaa n. 800, saisi sentään vähän ketjuja kuosiin :l
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Ei siinä mailannostossa mitään väärää ole :D Kysyin vaan mistä se tulee :D Ja ei siinä ihmis mv:nä mitään väärää ole, kunhan vaan ei tule että laittaa viime sekunnilla itsensä veskaksi sillä reagointia on vaikea siinä vaiheessa tehdä :l Ja kumminkin jos mv:llä pelata haluaa niin ojp:ssä on varmasti hauskaa, sinne vain

Joo, mietin tuossa että pitäisiköhän sitä pistää joukkueesta 91kok. hilleri pihalle :l Maalille joku jolla treenipaikkoja 3-5, ja palkkaa n. 800, saisi sentään vähän ketjuja kuosiin :l

Ja nythän sieltä tuli ostettua Ässien 2. maalivahti 200 kiekon hintaan, 5 treenislottia täyteen ja jäälle, 5 seuraavaa peliä:

4-0
3-1
9-1
2-3
3-0

Ja itse siis olen vasemmalla puolella :D, torjunta prosentti n. 98 ja pmk 1 :D Suosittelen heivaamaan ne Wardit, Kipperit, Hillerit ja muut "superveskat" maalilta, kyllä nämäkin torjua osaavat.

Tämän vaihdon ansiosta sain vaihdettua 3. ketjuun Stajanin sekä Hejdukin, Vaihdoin myös 96kok. duchenen ja otin 90kok. brownin tilalle, ja tehot paranee, Kovalchukillakin 13 pelin pisteputki :D Stamkosilla varmaan 30.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

On kyl koominen kaveri tuo notherni mitä luin nuita viestejä. Kuuluukohan tuo mailan nostaminen samaan sarjaan maalivahdilla pelaamisen kans.. :D

Nyt täytyy hieman kompata northernia. Kyllä tuo mailan nosto on ehdottomasti top 3 -sakissa pelin ärsyttävyyksistä. Eihän siinä sinällään mitään väärää ole mutta jos/kun sitä itse ei ole opetellut "väärinkäyttämään" niin syöhän se miestä. Eilen illalla pelasin puolenkymmentä peliä ja vain yksi vastustajistä hyödynsi tätä jatkuvasti. Loput neljä matsia olikin hyviä tasaisia vääntöjä.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Joo sillä pojalla riittää noita selityksiä :D:D . aattelin et pistän mun jengin millä pelailen, kun minusta tuntuu et on aika korkeet noi arvot tolle porukalle, eli lähinnä ihmettelen noita hyökkäys arvoja HYÖ 90 PUO 88

Van Der gulik 75/ Cogliano 80/ Svatos 82
Liles 86 / Myers 90
Kostitsyn 84 / Malhotra 80/ Ryan 91
Jacman 86 / Kulikov 80
Perreault 74 / nugent-hopkins 80 / S.Gionta 75
Edler 87 / Weber 90
Santavuori 72 / Niemi 76 / Savinainen 68

Harding 80 / Kennedy 58

Uuh, Van der Gulik, Ryan Nugent Hopkins ja Stephen Gionta! Kuin lukisi omaa rosteria :D Ei kyllä olisi arvannut että jollakin olisi tismalleen samat jätkät, nuo muutes ovat pelin parhaimpia pelaajia :)

Ja on tosiaan koomista että mailannostossa olisi mitään väärää, jos sitä ei osaa käyttää, niin kannattaa harjotella. Vähän sama kuin sanoisi, että lämääminen olisi huijausta, koska ei itse osaa lämätä.... Järki käteen kiitos.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Uuh, Van der Gulik, Ryan Nugent Hopkins ja Stephen Gionta! Kuin lukisi omaa rosteria :D Ei kyllä olisi arvannut että jollakin olisi tismalleen samat jätkät, nuo muutes ovat pelin parhaimpia pelaajia :)

Ja on tosiaan koomista että mailannostossa olisi mitään väärää, jos sitä ei osaa käyttää, niin kannattaa harjotella. Vähän sama kuin sanoisi, että lämääminen olisi huijausta, koska ei itse osaa lämätä.... Järki käteen kiitos.

Kuten jo sanonut olen, ei siinä mitään väärää ole, joskus vain ärsyttävää kun sitä ollaan kokoajan raiskaamassa niin että Stamkosilla katkeaa maila kun yksinläpi pääsee ":D" Muttajoo, itsellä ainakin onnistuu hyvin jo käyttäminen, pari kertaa sain kiekon helposti, sitten sain vastustajalle läpiajon vaikka 2 pakkia oli hyökkääjän alapuolella? (wtf???) Ja jos totta puhutaan, kyllä siihen pitäisi kovempi jäähy prosentti saada, nyt se on ehkä 0,05%, ja sillä saa kiekon heti pois >.> ..
 
Joukkue suosikkipelaajista

Nojoo eilen päätin pistää sitten fyrkat haisemaan. Pelistä ainakin viikon tauko ja pelitahti on hiipumassa, niin ajattelin että sama se on nyt kait viimestään ostaa niitä omia suosikkipelaajia eikä enää pantata ja pantata puckseja. Kortteja oli mennyt taas sivullinen kaupaksi ja 110000 pucksia oli tilillä, mitähän sinne nyt sitten shoppailujen jälkeen jäi, ehkä 50000 kiekkoa.

Noillahan nyt varmaan pelaan jo mun HUT-uran loput pelitkin. Viimeksi kun pelasin nousin takasin johonkin top-80, mutta tässä ei näyttäisi "voittoprosentti" niin paljoa vaikuttavan kuin normi 1vs1:ssä, vaan kaverit yksinkertaisesti tulevat takaa ohi, kun napsivat voittoja, vaikka niitä ei millään kovin kovalla prosentilla tulisikaan, vaan mukana olisi myös aika paljon häviöitä. Ja nyt siis olin joku 115.

Vihdoin ja viimein siis oma ehdoton suosikki Datsyuk on tiimissä, kauan maltoin sitäkin olla ostamatta. Pari käyttämätöntä oli hintaan ~20000. Leinoja oli yksi ja siitä pulitin 5000 pucksia :D Zetan nyt sai onneksi reilusti alle 10000.

Nyt sitten parit ekaa kenttää näin:
Leino - Datsyuk - Zetterberg
Gaborik - Filppula - Kane


tai sitten
Zeta - Dats - Kane (niin saisi jätkät oikeille pelipaikoille, mutta kun Leino pitäisi kikkailla ykköseen)

Kokoelmassa parhaina odottaisi Thorton, Gogliano, Gagne ja jotain muita sankareita joita en nyt muista.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Kaveri valitti että pucksit loppu eikä pelaajia löydy tarpeeksi jolla olis sopparia jäljellä. Onko ees mahdollista? :D

Kyllä se varmaa ihan mahdollista on jos on pelannut vaan niin tyhmästi että käyttänyt liikaa puckseja johonkin parannus-korttejen hankintaan, tai pelaajiin. Olis kannattanu mielummin suosia korttipakoista ostoja.. Kaveris tapauksessa ei auta muu kuin poistaa turhasta päästä olevia pelaajia ( jos niitä löytyy tarpeeksi ), että saa sen 600pucksia kasaan ja niillä ostaa sitten sen normipackin.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Ja on tosiaan koomista että mailannostossa olisi mitään väärää, jos sitä ei osaa käyttää, niin kannattaa harjotella. Vähän sama kuin sanoisi, että lämääminen olisi huijausta, koska ei itse osaa lämätä.... Järki käteen kiitos.

Niinkuin sanottua, sinällään siinä ei ole mitään väärää. MUTTA jatkuvasti "väärinkäytettynä" se tuhoaa aika tehokkaasti minun pelinautinnon, toki se joka tuon osaa ajattelee varmaankin päinvastoin. Mielestäni tuo on täysin verrannollinen rystyveiville, jolla näyttää saavan aina maalin. Ja ei, en käytä sitäkään...

Se on kyllä käynyt toki jo täysin selväksi, että pärjätäkseen pelissä tuo nosto on vaan opeteltava. Ei kahta puhetta. Ja toki se on minun huonoutta, että en sitä vielä osaa. Niinkuin northernikin sanoi, jos tuosta tulisi jäähy useammin niin en valittaisi. Nyt se on mielestäni aivan liian tehokas keino karvata kiekko pois hyökkävältä joukkueelta.

En nyt nosto-glitchiä ja lämäriä lähtisi kuitenkaan laittamaan samalle viivalle ;)
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Uuh, Van der Gulik, Ryan Nugent Hopkins ja Stephen Gionta! Kuin lukisi omaa rosteria :D Ei kyllä olisi arvannut että jollakin olisi tismalleen samat jätkät, nuo muutes ovat pelin parhaimpia pelaajia :)

Ja on tosiaan koomista että mailannostossa olisi mitään väärää, jos sitä ei osaa käyttää, niin kannattaa harjotella. Vähän sama kuin sanoisi, että lämääminen olisi huijausta, koska ei itse osaa lämätä.... Järki käteen kiitos.

Ilari kun kerran tykkäät noista pelaajista niin suosittelen koittamaan myös perreault:ia. On meinaa tosi hyvä käsistään ja istuta se samaan ketjuun nugetin kanssa niin on aika tuhoisa parivaljakko :)
ps. löytyy muuten tuo affykin mut on tällä hetkel viltissä kun rupee olee tuo ura ehtoon puolella :D :D
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Tuli tuossa Norherni vastaan tänään. Hyvää vääntöä oli, välillä meinas mun pakit joutua ongelmiin Northernin Stamkosten yms kanssa, mutta ihan hyvin sujui silti. 5-1 voitto tuosta tuli ja ihan huvikseni laskin mailannostojen määrät, Northerni 4 ja mulla 3, eli Northernikin alkanut käyttämään sitä :) En muutes pelannut omalla pleikkarilla, joten ei ollut omakaan joukkue kyseessä, vasta aloteltiin HUT ja saatiin kuitenkin hyökkäysarvot 83:een kuitenkin (melko nopeasti saa, tunnin mätöllä hyökkäys 72-->83) :)

Toivottavasti Northerni otti ne alun viestittelyt huumorilla, kuten pitäisi :)

E: OBI.WAN.KENOBI - Täytyykin varmaan sitten kokeilla =)

E2: Jiihoo, mikä h3lvetin "Nosto glitch". Mailannostoa käytetään oikeassa kiekossa vaikka kuinka paljon. Paljon enemmän ärsyttää jatkuva poke check tässä pelissä, koska se on paljon tehokkaampaa (ei ajaudu tilanteesta pois), eikä jäähyjä tule niin paljoa. Mutta sekin kuuluu peliin.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Ja nythän sieltä tuli ostettua Ässien 2. maalivahti 200 kiekon hintaan, 5 treenislottia täyteen ja jäälle, 5 seuraavaa peliä:

4-0
3-1
9-1
2-3
3-0

Ja itse siis olen vasemmalla puolella :D, torjunta prosentti n. 98 ja pmk 1 :D Suosittelen heivaamaan ne Wardit, Kipperit, Hillerit ja muut "superveskat" maalilta, kyllä nämäkin torjua osaavat.

Ota northerni mua vastaan peli niin näytän kuinka hyvin sun veskari torjuu... :)
 
Ylös Bottom