Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Mullekkin tehtiin pari maalia sieltä etunurkasta aikalailla maalintakaa ja äijjä haki sitä kokoajan joten kai tuokin jonkinmoinen glitch näköjään on :confused:
Niin se tuntuu olevan että ihmisten käsitys vaihtelee,mikä on glitch osittain siksi ettei itse temppua osaa,vastustajani ihmetteli kun en 4-0 tappiolla viitsinyt karvata,kaikki maalit oli tehty maalinkulma kyttäyksellä,joka on mieelestäni glitchien äiti no hänen mielestä se ei ole,kyllä minusta voi puhua aina gilitch maalista jos sama kikka toimii vähintään 80% ja käytännössä mahdoton estää.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Niin se tuntuu olevan että ihmisten käsitys vaihtelee,mikä on glitch osittain siksi ettei itse temppua osaa,vastustajani ihmetteli kun en 4-0 tappiolla viitsinyt karvata,kaikki maalit oli tehty maalinkulma kyttäyksellä,joka on mieelestäni glitchien äiti no hänen mielestä se ei ole,kyllä minusta voi puhua aina gilitch maalista jos sama kikka toimii vähintään 80% ja käytännössä mahdoton estää.

Tarkoitatko tässä meidän peliä? Tein sinulle kolme one timer maalia ja yhden läpiajosta. Sitten laitoit viestiä että one timeri on glitchi maali, mikä perustelu siihen on??. Yhden maalin taisin etukulmasta pistää sisään, jota en itse pidä glitchinä. Itse en pidä mitään maalia varsinaisena glitchinä mutta tuo ranneveto uppoaa turhan usein etuyläkylmaan, varsinkin kun kaikilla on noita yli 90 overal ukkoja.

Olen kyllä huomannut että suurin osa omista vastustajista yrittää päästä väkisin maalin taakse ja sitten yrittää molemmilta puolilta koko ajan maalin kulmalta pistää sisään. Onko tuo sitten joku glitchi vai? Kyllä sen estää pystyy ja todella huonolla prosentilla se on onnistunut vastustajilla. Joskus uppoaa ja joskus ei. Suurin syy noihin maaleihin on tää EA momentum paska. Silloin Tällöin tulee sellaisia pelejä että oikein naurattaa. Itsellä oli IS- phantomii vastaa kyllä sellanen momentumi että sääliks kävi tyyppiä, taitaa olla jossain top 50 paikkeilla. Käytännössä joka ikinen mun hyökkäys päättyi maaliin ja ne ei todellakaan ollut maalipaikoista tehtyjä:) Ari Sulanderin takan mun maalissa oli pleksi:) Todella rasittavaa että peliin on tehty sellainen apu joka päättää lopputuloksen silloin tällöin(Ei onneksi aina).
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Pienen tauon jälkeen palasin pelin pariin noita pleijareita koittamaan. Onko tähän tullut joku päivitys vai mikä siinä on että porukka puolustaa ihan eri tavalla kuin esim. noin kuukausi sitten. Ennen kova sana oli exploitata mailannostolla, mutta nyt porukka iskee poke-checkillä millimetrin tarkkoja tuikkasuja suoraan lapaan ja kiekko vielä tarttuu magneetin lailla lapaan... Kyllä meni peli-ilo taas kun tuon huomasin. Osaako joku kertoa onko tämä poke-puolustus joku yleisesti tiedossa oleva exploittausjuttu kun en juuri ulkolaisia foorumeita lue.

Esimerkki: wtf2 | EA SPORTS Esimerkki2: http://www.easports.com/media/play/video/63803887
Tosin vähän huono sellainen kun HUTissa ei tahdo saada hidastuksia talteen muutakuin ottelun viime sekunneilta. Tuossakin pelissä trendi oli se että kaikki syöttöni pysähtyi vastustajaan vaikkei edes osunut mailaan/luistimeen. Lisäksi vastustaja sai kiekon pois todella helposti JOKA KERTA vaikka suojasin/pidin kiekkoa vartalon takana. En kiellä että kaveri ei ollut parempi, mutta tuntui myös tietävän pelistä jotain mitä minä en...
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Mua ainaki henkilökohtasesti ottaa suuresti päähän se kun n. 80% online pelaajista tekee maaleja ainoastaan pyörimällä kulmassa yhdellä pelaajalla, ja sitten yrittää maalin kulmalta molemmin puolin pistää sisään. Siinä menee fiilis täysin. Oon sitä oppinu puolustamaan hyvin mutta välillä ne kuitenki menee ku maalivahti on niin pihalla aina kulmanousuissa.

Harvoin tulee realistisesti peliä pelaava vastustaja vastaan. Ehkä yks viidestäkymmenestä.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Kyseessä on kuitenkin vaan peli ni miks ei voi pelata niin että on hauskaa.. Ikinä en oo nähny että mua vastaan kukaan tekis jotain hienoja harhautuksia tai syöttökuvioita, en ikinä.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

kyllä minusta voi puhua aina gilitch maalista jos sama kikka toimii vähintään 80% ja käytännössä mahdoton estää.
Mun mielestä tässä pelissä ei nimenomaan ton takia oo mitään glitchi maalia. Eli ei oo tullu koko NHL11:sta aikana vastaan jotain tiettyä samaa maalia, jota vastustaja olisi järjestelmällisesti tehnyt mua vastaan. Ja nekin vähät ovat puollustettavissa pois.

Kyseessä on kuitenkin vaan peli ni miks ei voi pelata niin että on hauskaa.. Ikinä en oo nähny että mua vastaan kukaan tekis jotain hienoja harhautuksia tai syöttökuvioita, en ikinä.
En nyt oikein ymmärrä tätä viestiä. Meinaatko siis että sua vastaan ei oo koskaan tehty "hienoja harhautuksia tai syöttökuvioita". Tuntuu että sanot ettei ole hauskaa, kun on tullut järjestään tappioita, ja silloin pelaaminen on keskimäärin tylsempää. En sitten tiedä mikä on kenenkäkin mielestä vaikka hieno harhautus. Voisimme koittaa ottaa peliä, niin sitten saisi tietää mikä maali menee mihinkäkin kategoriaan, kun näin sitä on aika vaikea tietää.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Kannattaa varoa tämmöstä junttia kun lehtonen11. Äskön noita playoffeja pelailin niin huomasinpa siinä sitten että jätkällä oli paikkalukitus päällä.:mad: Miten näissä playoffeissa muuten menee että jos hyppää ennen 2 minuuttia pois niin kuseeko playoffit siihen:confused:
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Hajotti kyllä eilen kun pleijarin finaalit ja peliä johdin 4-2 ja 1,6 sekunnin kohdalla iski ragequitit minulle. Joku suomalainen se oli, pistin kyllä vihasta palautetta. On se ku ei pärjää 90-88-75 joukkueella 88-85-70 tiimiä vastaa.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Hajotti kyllä eilen kun pleijarin finaalit ja peliä johdin 4-2 ja 1,6 sekunnin kohdalla iski ragequitit minulle. Joku suomalainen se oli, pistin kyllä vihasta palautetta. On se ku ei pärjää 90-88-75 joukkueella 88-85-70 tiimiä vastaa.

EA vois lisätä tälläsen ominaisuuden jossain vaiheessa:

Vastustajan keskeytysprosentti ja pelatut pelit olis kiva nähdä ennen kun aloittaa pelin ja se vois vähentää jonkun verran näitä keskeytyksiä.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Mun mielestä tässä pelissä ei nimenomaan ton takia oo mitään glitchi maalia. Eli ei oo tullu koko NHL11:sta aikana vastaan jotain tiettyä samaa maalia, jota vastustaja olisi järjestelmällisesti tehnyt mua vastaan. Ja nekin vähät ovat puollustettavissa pois.


En nyt oikein ymmärrä tätä viestiä. Meinaatko siis että sua vastaan ei oo koskaan tehty "hienoja harhautuksia tai syöttökuvioita". Tuntuu että sanot ettei ole hauskaa, kun on tullut järjestään tappioita, ja silloin pelaaminen on keskimäärin tylsempää. En sitten tiedä mikä on kenenkäkin mielestä vaikka hieno harhautus. Voisimme koittaa ottaa peliä, niin sitten saisi tietää mikä maali menee mihinkäkin kategoriaan, kun näin sitä on aika vaikea tietää.

Noilla viesteillä tarkotin sitä vaan, että ei se voitto ole aina niin tärkeää näissä peleissä. Joskus voi myös yrittää jotain älyttömän tyhmää harhautusta vaikka sen seurauksena soi omassa päässä.

Ei tappio niin paljoa haittaa mua, kunhan vastustaja ei tee pelkkiä rumia maaleja. Esim. jos johtaa vaikka 4 maalilla peliä ni miks ei voi alkaa jo vähän nautiskelemaan ja yrittämään jotain hienoa? en nyt sano kellekkään henkilökohtaisesti vaan yleisesti ihmisten pelitavasta puhun.

Toinen esimerkki on se kun otan 2 maalin tappioasemassa maalivahdin pois ni vastustaja hakkaa sitä vetoa heti sinisen jälkeen ihan paniikissa.. Eikö viimeistään siinä vois kunnioittaa jo vähän tappiolla olevaa?
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Toinen esimerkki on se kun otan 2 maalin tappioasemassa maalivahdin pois ni vastustaja hakkaa sitä vetoa heti sinisen jälkeen ihan paniikissa.. Eikö viimeistään siinä vois kunnioittaa jo vähän tappiolla olevaa?

Eikös tuossa vaiheessa pyritä sinetöimään peli, eikä antaa neppailemalla kaverille mahdollisuutta saada kavennus, ja ehkä tasoituskin perään.

Tuon toki ymmärrän, että selvässä johdossa alkaa hakeen hienoja kuvioita, tai "epätoivoisia" kynäilyjä.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Tulihan se eka pleijari voitto nyt itelleki. En uskaltanut tehdä finaalissa saksalaiselle vastustajalle 2-0 asemassa enempää maaleja vaan puolustin kolmannen erän. Onneksi ei tehnyt quitteja ja ensimmäiset 15 000 kikee paukahti tilille. Ekasta standardista sitten Gaborik, joten ei tää päivä nyt ihan huonosti alkanu.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Ennen kova sana oli exploitata mailannostolla, mutta nyt porukka iskee poke-checkillä millimetrin tarkkoja tuikkasuja suoraan lapaan ja kiekko vielä tarttuu magneetin lailla lapaan... Kyllä meni peli-ilo taas kun tuon huomasin. Osaako joku kertoa onko tämä poke-puolustus joku yleisesti tiedossa oleva exploittausjuttu kun en juuri ulkolaisia foorumeita lue.

Esimerkki: wtf2 | EA SPORTS Esimerkki2: wtf1 | EA SPORTS
En kiellä että kaveri ei ollut parempi, mutta tuntui myös tietävän pelistä jotain mitä minä en...

Kerro miten sinulta saisi ottaa kiekon pois? Minusta nuo "exploittausvideot" näyttivät ihan perus kiekonriistoilta. Ja jos nostaa mailaa niin sekin on exploit? Taklaamallako vain saa sinulta riistää? Ei jumalauta kun kaikesta pitää valittaa. Loppujenlopuksi tämä menee siihen ettei kukaan syöttele ja kaikki pyörii vain yhdellä jannulla kentän läpi koska ei saa pokettaa, nostaa mailaa eikä taklata... Huhhuh
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Toinen esimerkki on se kun otan 2 maalin tappioasemassa maalivahdin pois ni vastustaja hakkaa sitä vetoa heti sinisen jälkeen ihan paniikissa.. Eikö viimeistään siinä vois kunnioittaa jo vähän tappiolla olevaa?
Tässä pelissä (ainakin eashl:ssä) on niin uskomaton "momemtum"-koneisto ottelun lopussa, että jos saat kavennettua, niin ei ole kovin harvinaista että saat myös tasoitettua. Tällaista mahdollisuutta ei haluta vastustajalle antaa. Ja ei, tappiolla olevaa ei näissä piireissä kunnioiteta vaikka kuinka asiasta täällä valittaisi. Niin se vaan menee.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Kerro miten sinulta saisi ottaa kiekon pois? Minusta nuo "exploittausvideot" näyttivät ihan perus kiekonriistoilta. Ja jos nostaa mailaa niin sekin on exploit? Taklaamallako vain saa sinulta riistää? Ei jumalauta kun kaikesta pitää valittaa. Loppujenlopuksi tämä menee siihen ettei kukaan syöttele ja kaikki pyörii vain yhdellä jannulla kentän läpi koska ei saa pokettaa, nostaa mailaa eikä taklata... Huhhuh

Arvasin että tästä tilityksestä joku vetää herneen nenään. Kuten mainitsinkin nuo esimerkkivideot eivät ole kovin havainnollisia, paitsi nyt ehkä se lyhyempi pätkä jossa pakki neppaa kiekon suoraan omaan lapaan.

Tietysti saa mailannostolla ja pokella puolustaa, ihmettelen vain että miten porukka noita menetelmiä käyttää että saa ne toimimaan ylivoimaisen tehokkaasti. Kukaan ei voi kieltää etteikö mailannostolla saanut ylivoimaisen helposti kiekkoa pois (mikäli tiesi kikan miten sitä käyttää) ennen jotakin päivitystä jonka jälkeen silla saikin enää huitomisjäähyjä. Mutta onko muka perus pokecheck muillakin sellainen että tuuppaat kiekon vastustajan lavasta suoraan omaasi. Ehkä en vain osaa pelata mutta läheskään jokainen poke ei todellakaan itselläni osu kiekkoon, varsinkaan suojauksen läpi ja jos osuu kiekko lähtee minusta poispäin, ei suoraan omaan lapaan.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Eilen voitin kolme pudotuspeliä peräkkäin, mutta aina vastustaja katkaisi yhteyden viimeistään kolmannen erän lopussa. Sitten neljännessä pelissä otin turpaan ja lähdin kesken pelin pois. Ei 7-2 tappioasemasta enään nousta.

Kyllä se ketuttaa kun vastustajat lähtevät menemään kesken pelin, joten itekkin jatkoin samaa perinnettä. Ei ole kovin reilua, kun vastustajalla on paremmat pelaajat kuin itellä. :D ei ole ihme jos häviää.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Arvasin että tästä tilityksestä joku vetää herneen nenään. Kuten mainitsinkin nuo esimerkkivideot eivät ole kovin havainnollisia, paitsi nyt ehkä se lyhyempi pätkä jossa pakki neppaa kiekon suoraan omaan lapaan.

Tietysti saa mailannostolla ja pokella puolustaa, ihmettelen vain että miten porukka noita menetelmiä käyttää että saa ne toimimaan ylivoimaisen tehokkaasti. Kukaan ei voi kieltää etteikö mailannostolla saanut ylivoimaisen helposti kiekkoa pois (mikäli tiesi kikan miten sitä käyttää) ennen jotakin päivitystä jonka jälkeen silla saikin enää huitomisjäähyjä. Mutta onko muka perus pokecheck muillakin sellainen että tuuppaat kiekon vastustajan lavasta suoraan omaasi. Ehkä en vain osaa pelata mutta läheskään jokainen poke ei todellakaan itselläni osu kiekkoon, varsinkaan suojauksen läpi ja jos osuu kiekko lähtee minusta poispäin, ei suoraan omaan lapaan.

Itsellä onnistuu vain sihtaamalla ja oikeaan aikaan painamalla. Eipä tuo vaikeaa ole. Harjoitus tekee mestarin :) Enkä hernettä nenään vetänyt, ihmetyttää vain kun kitistään turhasta.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Ei 7-2 tappioasemasta enään nousta.

Ei ole kovin reilua, kun vastustajalla on paremmat pelaajat kuin itellä. :D ei ole ihme jos häviää.

Voidaan nousta, itse jostain kumman syystä joudun aina vieraana ollessani tällaiseen tilanteeseen, jossa vastustaja lätkii joka paikasta maalin. Siniviivan yli tultaessa rystyllä ylämummoon :D Tosiaan, 8-1 tilanteestakin noustu voittoon useita kertoja. Laukausten lähestyessä 40:ntä alkaa tuntumaan että EA ei halua että voitan :D Paras kiri taitaa olla viimeisen 30sek aikana tehdyt neljä maalia joilla noustiin voittoon. Ei se aina häviötä tarkoita jos on häviöllä! :)
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Ja verrattuna aikaisempiin änäreihin, niin tämä minusta jotenkin korostaa tiettyä attribuutteja. Ei suoranaisesti ole HUT-huomio, mut kiekko ei pysy lavassa jos on vähän puck controllia tai hand/eyeta. Helposti tulee se fiilis, et vastustajat super-pokettajia, kun omalta ukolta irtoaa kiekko heti. Kai se menee niin näissä HUT-peleissä. En vain tiedä mistä näkis kuinka hyvä kiekonkäsittelijä joku on.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Voidaan nousta, itse jostain kumman syystä joudun aina vieraana ollessani tällaiseen tilanteeseen, jossa vastustaja lätkii joka paikasta maalin. Siniviivan yli tultaessa rystyllä ylämummoon :D

Tässä pelissä (ainakin eashl:ssä) on niin uskomaton "momemtum"-koneisto ottelun lopussa, että jos saat kavennettua, niin ei ole kovin harvinaista että saat myös tasoitettua. Tällaista mahdollisuutta ei haluta vastustajalle antaa. Ja ei, tappiolla olevaa ei näissä piireissä kunnioiteta vaikka kuinka asiasta täällä valittaisi. Niin se vaan menee.

Olen ihan samaa mieltä noista vieraspeleistä, et aina on hankaluuksia ja tuntuu ettei veskari nappaa mitään kiinni.. Samoin olen samaa mieltä tosta momentum hommasta mikä on välillä ihan ylitörkee..

Vai mitä sanotte meikäläisen tän päiväsestä tilastotappiosta.. Oli 93ottelun voittoputki niin häviän tänään vieraissa 9-8 jatkiksella.. YHEKSÄN MAALIA! Ja kaveri ei ollu ees erikoinen.. Koko ajan johdin parilla, vielä 3erän lopussa.. No vikalla minsalla kavennus ja 15s ennen loppua kaveri tökkään mun pakilta kiekon ja putkista sisään..

Tänään pelaamassani 4pelissä on kaikilla vastustajilla hyökkäys 97-98.. Kai se on tulos siittä, kun pakkoja jaetaan joka pvä.. huoh..


Ja niille armoo pyytäville.. show no love, love will get you killed..
 
Ylös Bottom