Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Zen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

JUMAZUIKKELI !! kävihän se lotto välillä mullakin.. helvetisti taas pakkoja osteltu ja nyt sieltä kolahti Malkin ! :D Itse en herraa välttämättä tarvitse, mutta kiinnostaisko ketään teistä? Neuvotella saa mutta en lähe alle 50k myymään.

Hä onko Malkini noin kallis?
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Jotain on kyllä pahasti vialla mun HUTissa. Vielä viikko sitten homma toimi normaalisti, mutta nyt bugia bugin perään. Viimeisimpänä pistin päivällä Primeaun 200:lla myyntiin että saan rahaa soppariin. Äskön menin kattoon ja joku oli ostanut sen sillä. Sitten menin katsomaan kokoonpanoa ja ykkösketjun oikeasta laidasta puuttui Backes. Ei löytynyt penkiltä tai collectionista. Penkiltä löytyikin sama Primeau jonka myin. Trade pilestäkin kun ekan kerran katsoin niin se oli nimenomaan Primeau eikä Backes jonka myin eli en todellakaan ollut sekoittanut niitä. Loppui kyllä mun pelit tähän on niin uskomatonta.

E: Lueskelin EAn foorumia ja siellä on muillakin ollut paljon ongelmia viimepäivinä.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Tuli osteltua alejumboja aika paljon. Mutta mieluummin ostan yksittäisii pelaajia kun halvalla saa ja myyn ne myöhemmin suurella voitolla. Nyt on joku 11 hyökkäysketjuu ja 7 pakkiparii pelkistä rareista. Niistä n. 15 on niitä viel harvinaisempia mitä ne nyt onkaan ne kuvakortit. Ja lähes kaikki UT
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Kiinnostaisko ketään UT Taylor Hall? Tuli alejumbosta. Sain myös UT Mikkel Boedkerin haalittua 600 kiekolla.
mua kyll kiinnostas, kiekkoja ei ole tällähetkellä kovin mutta pelaajia senki eestä kysele oisko mitää kiinnostavaa nii katon löytyykö
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

mua kyll kiinnostas, kiekkoja ei ole tällähetkellä kovin mutta pelaajia senki eestä kysele oisko mitää kiinnostavaa nii katon löytyykö

Pistätkö privaviestiä mimmosta on tarjota. Mieluusti otan vaikka huippusuomalaisia ja erilaisia junnuja. Myöskin Jeff Skinneri kiinnostaa.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

tuli muutama noita ale jumboja ostettuu ja sielt tuli john tavares, komisarek, hornqvist, jotai randomeja, 25-35 kestosia sopimuksii ja tulihan sielt sit myöm mv:n +5all kortti... tällä kertaa oli onni puolella...
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Jormis loistava valinta jeff skinner. Ihan huippu. Itseäkin kyseinen pelaaja kiinnostaa kun edelliseltä loppuu ura. Pistäkää tarjouksia tulemaan jos joltain löytyy!
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Jees. Tuli ostetettua täl kertaa vaan 2 jumboo, kun viimeksikin tuli ihan turhat sieltä :D Rahat oli muutenkin vähissä, niin piti etsiä jotai erittäin halpaa:

Pavelec (300kiekkoo)
Boedker (500)
Hamill (300)
Enström (600)
Kulikov (~350)

Jumboista tuli tällä kertaa: Raymond, Streit, Russel, Afinogenov ja oliko viel 35 soppari

Myyntilistaa:

Pavelec, Oduya, Liles, Streit, Briere, Ehroff, Upshall, Kulikov,; koskemattomat, pelaamattomat, paitsi Oduya n. 60 uraa jäljellä, Brierellä 40 ja Upshallilla 70. Tais Lilesillakin pari peliä pelattuna.

Hakulistassa joku hyvä Philly laituri (ei Riemdsyk) ja sitten hyviä harjoitus-/sopimuskortteja

Muuten onkin sitten joukkue kasassa ja tehosteiden jälkeen turnauksia voittaan :)
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Jormis loistava valinta jeff skinner. Ihan huippu. Itseäkin kyseinen pelaaja kiinnostaa kun edelliseltä loppuu ura. Pistäkää tarjouksia tulemaan jos joltain löytyy!

Mulla on muistaakseni UT Skinneri kokoelmissa, mitäs tarjoat vaihdossa? Pitää olla jotain mielenkiinnon herättävää eikä mitään peruskuraa. Miettinyt itse ko pelaajaan boostaamista mutta Eberle maistuu itelle paremmin. Joten ehdotas jotain joko täällä, yv:llä tai psn:ssä.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Mulla on muistaakseni UT Skinneri kokoelmissa, mitäs tarjoat vaihdossa? Pitää olla jotain mielenkiinnon herättävää eikä mitään peruskuraa. Miettinyt itse ko pelaajaan boostaamista mutta Eberle maistuu itelle paremmin. Joten ehdotas jotain joko täällä, yv:llä tai psn:ssä.

Jees kattelen läpi noi mun pelaajat kunhan ehdin ja laitan vaihtotarjousta sitten.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Saa nähä tuleeko tässä kuussa ihan NIIN paljoo pelattua, kun en voi tässä kuussa pleijareita voittaan.. On meinaan 28pvä lähtö 2vko reissuun, jollon saa hyvän änäritauon mut toisaalta jo kolmannen kerran jää pleijarit väliin loma- tai työreissun johdosta..

Mut hei, täältä palstalta on noussut esiin mukavia ukkoja mut myös vihamiehiä niin koskas joku täältä järjestää sellasen mukavan änäri saunaillan et pääsee paskaa jauhaan ja ottaan miehistä mittaa =)

Mielummin sellanen, jossa ois väkee iältään paristakympistä ylöspäin.. Ei viittis ihan junnuilta ottaa pataan ;)

Mut tää ny oli vaan tälläsenä heittona vaan =)
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Mut hei, täältä palstalta on noussut esiin mukavia ukkoja mut myös vihamiehiä niin koskas joku täältä järjestää sellasen mukavan änäri saunaillan et pääsee paskaa jauhaan ja ottaan miehistä mittaa =)

Mielummin sellanen, jossa ois väkee iältään paristakympistä ylöspäin.. Ei viittis ihan junnuilta ottaa pataan ;)

Mut tää ny oli vaan tälläsenä heittona vaan =)


Otetaanko lähes nelikymppiset? ;)

-b3lo-
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

2 pakkaa vaan ostin niitä ale jumboja ja toisesta tuli 80 soppari, ei muuta mainittavaa sitten niistä... Ja käyttämättömän Marleaun ostin 3500 : )
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Sain aamulla tossa 80pelin sopparin. Jos ei oo menny huutokaupassa haluisko joku ostaa??

Kyllä ottaa päähän ku kaikkien korttien arvo on laskenu ku lehmän häntä. Ois hyvä jos ea nostais jumbo- ja consupakkojen hintoja kuukauden ajaks 2500 kiekolla, ni johan taas huutokaupassa taisteltais pelaajista viime sekunneilla.. Se oli hyvä tunne ku myi kortin ja sen hinta nousi monia monia kertoja viimisillä sekunneilla.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Viime yönä tuli tarjouspakoista hankittua vähän pelaajia :).. Parhaimpina niminä Malkin, Semin, Bouchard, Stewart, Skinner, Krejci, + paljon paljon muita. Datsukkia ei valitettavasti tullu :(.

Viittisittekö valaista alottelijaa ja kertoa et millon noita tarjouspakkoja on saatavilla? :confused:
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Viittisittekö valaista alottelijaa ja kertoa et millon noita tarjouspakkoja on saatavilla? :confused:

No suurimmaksi osaksi ne avataan suomenaikaan illalla tai yöllä. Ja niitä on ollu välillä monta päivää putkeen, mutta kyllä n. 2-3 päivän välein vähintään tulee joku tarjous- tai mainospakka.
 
Ylös Bottom