Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Jos joku haluaa ostaa, niin tässä myyntilistaa:

Marc Savard
Jochen Hecht
Tim Connolly
Rotislav Klesla
Samuel Påhlsson
Mike Commodore
Nicklas Lidström
Brenden Morrow
Daniel Alfredsson
Chris Phillips
Jay McClement
J. Van Riemsdyk
Antti Miettinen
Ethan Moreau
Patrick O'Sullivan
Matt Niskanen
Trevor Daley
Scott Gomez
Travis Moen
Patrick Hörnqvist
JP Dumont
Mark Streit
Blake Comeau
Evgeni Artyukhin
Niklas Hagman
Steve Staios
Rene Borque
Daymond Langkow
Rob Niedermayer
Stephen Weiss
Mike Smith
Ryane Clowe
Ryan Smyth

Kaikki muut UT paitsi Hechtillä pelattu 2 peliä
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Oli kyllä äsken jännä peli... 1. erän jälkeen oon häviöllä 4-0, 2. erän alussa teen 4 maali ja vastustaja 2. Viimesessä erässä se tekee vielä kerran ja peli on 7-4, 30 sek jäljellä ja tein vielä 2 maalia, mutta ei sitten riittänyt. Eniten ehkä ottaa päähän kun tein oman maalin : /
Latendresse 3+0 ja Marleau 3+2... Oli Marleaun eka peli ja vaikutti oikein hyvältä :)
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

En pelaile sitten suomalaisia vastaan hetkeen. Pitää jollain konstilla saada nuo yhteydet pelittämään. Olin hostina tai en niin 90% peleistä lagaa. Mutta näin tällä kertaa, niin on tiedossa että miksi en lähde pelaan ja ei tuu RAGE viestejä:) oli sitten huono tai hyvä jengi....

Koittakaa edes yksi asia muistaa pelatessa että siellä ei vaimo tai joku muu surffaile ja lataa torrentteja saman aikaan...Saataisi edes jonkinlaisia pelejä aikaan:)
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

2 pakkaa vaan ostin niitä ale jumboja ja toisesta tuli 80 soppari, ei muuta mainittavaa sitten niistä... Ja käyttämättömän Marleaun ostin 3500 : )

Taisin siis saada Marleaun halvalla, ku 2000 maksoin. :)
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

HUOMIO! Oisko jollain kiinnostusta ostaa J.Malkin, 99 kokonaisuudella, ura 100 sop. 91 ja alkuperäis palkalla?? Eli siis Niin täydellisesti kehittetty pelaaja ku mahollista :).

Lähetään siitä et tarjoukset alkaa 90 000 kiekosta.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

HUOMIO! Oisko jollain kiinnostusta ostaa J.Malkin, 99 kokonaisuudella, ura 100 sop. 91 ja alkuperäis palkalla?? Eli siis Niin täydellisesti kehittetty pelaaja ku mahollista :).

Lähetään siitä et tarjoukset alkaa 90 000 kiekosta.

Siis tuli vaa mielee, että miks joku ostais tollasen kortiin 90k:lla? Sen takia, että se on tähtipelaaja?

Eikös tohon hintaa voi tehdä jo parikin kpl 99 ovr pelaajaa?
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Siis tuli vaa mielee, että miks joku ostais tollasen kortiin 90k:lla? Sen takia, että se on tähtipelaaja?

Eikös tohon hintaa voi tehdä jo parikin kpl 99 ovr pelaajaa?

Minkätakia Ovechkin maksaa koskemattomana 600k+ kiekkoja? Tai Crosby, ilman mitään soppareita / muita. Sen takia että on tyyppejä joilla on miljoonia puckseja, ja mikäs ihanampaa kuin kasata lempi kentät, ja kyllähän se hienommalta näyttää jos 1. kenttä on vaikkapa

Ovechkin (99) - Crosby (99) - Malkin (99)

Rahaa menee niin helvetisti mutta kyllä itse ainakin katsoisin että onpas hieno joukkue.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Minkätakia Ovechkin maksaa koskemattomana 600k+ kiekkoja? Tai Crosby, ilman mitään soppareita / muita. Sen takia että on tyyppejä joilla on miljoonia puckseja, ja mikäs ihanampaa kuin kasata lempi kentät, ja kyllähän se hienommalta näyttää jos 1. kenttä on vaikkapa

Ovechkin (99) - Crosby (99) - Malkin (99)

Rahaa menee niin helvetisti mutta kyllä itse ainakin katsoisin että onpas hieno joukkue.

No, tottapa tuo :)
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Youngbloo_d:ia vastaan pelasin ja tuli 5-2 turpaan. Täytyy olla tyytyväinen, koska noin 95% peliajasta pyörittiin mun päädyssä : ) Mulla oli varmaan alle 5 vetoa, mutta 2 maalia kuitenkin...
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Siis tuli vaa mielee, että miks joku ostais tollasen kortiin 90k:lla? Sen takia, että se on tähtipelaaja?

Eikös tohon hintaa voi tehdä jo parikin kpl 99 ovr pelaajaa?

Nii ajattelin vaan että jos joku haluais tommosen ostaa ku mulla se löytyy :). Malkin nyt maksaa vähintään 50k tuolla huutokauppassa koskemattomana ja sit siihen ku lyö +5all ja +9 lui ja 80 sopparikorttien arvot päälle ni jotain tota luokkaa se olis. Saahan niitä 99 miehiä helpomminkin mutta tossa varmaa ois suurimpana juttuna sen palkan pysyminen minimissä 91 ottelun ajan.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Tietääkös joku miten noi joukkueen arvot oikein lasketaan. Itsellä on kaksi pelaaja overall 91 ja loput hyökkääjät on siinä 82-84 ja silti hyökkäys on 92? miten toi ny voi olla mahdollista....
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Tietääkös joku miten noi joukkueen arvot oikein lasketaan. Itsellä on kaksi pelaaja overall 91 ja loput hyökkääjät on siinä 82-84 ja silti hyökkäys on 92? miten toi ny voi olla mahdollista....
Kaikkien pelaajien LUI, KÄD (ja ilmeisesti myös LAU) arvot vaikuttavat tuohon joukkueen hyökkäyksen kokonaisarvoon. Itekin aikoinaan ihmettelin asiaa, mutta sitten huomasin asian, ja ei ollut ihme, kun alakerrassakin oli Keithiä ja kumppaneita, jolla oli hyökkäysarvot aika korkeat.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Mulla on muistaakseni UT Skinneri kokoelmissa, mitäs tarjoat vaihdossa? Pitää olla jotain mielenkiinnon herättävää eikä mitään peruskuraa. Miettinyt itse ko pelaajaan boostaamista mutta Eberle maistuu itelle paremmin. Joten ehdotas jotain joko täällä, yv:llä tai psn:ssä.

Joo elikkäs vaihtolistalta mulla löytyy C.Huet, S.Hannan, J.lupul, C.Ward, T.Myers, J.Mcclement, P.Leclaire, P.Bouchard, E.Belanger, A.Greene, C.White, S.Downie, J.Jokinen, I.White ja kermana kakun päälle J.Toews. Kaikki koskemattomia. Olisko noista vaihto kauppaa..

Toews ja myers ei tosin ilmaseksi vaihdu, pitää tulla skinnerin lisäksi muutakin:) Kaikki muutkin voi laittaa tarjouksia. Vaihto/kiekot.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Sain eilen Seminin mainospakasta ja jouduin poistamaan sen ku mulla oli se jo itellä ja olin unohtanu että mun vaihtopakka oli täynnä.. No sain siitä sitte n.240 kiekkoa. Hiukan ottaa päähän! oon kerran ennen joutunu poistaa Parisen samasta syystä.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Joo elikkäs vaihtolistalta mulla löytyy C.Huet, S.Hannan, J.lupul, C.Ward, T.Myers, J.Mcclement, P.Leclaire, P.Bouchard, E.Belanger, A.Greene, C.White, S.Downie, J.Jokinen, I.White ja kermana kakun päälle J.Toews. Kaikki koskemattomia. Olisko noista vaihto kauppaa..

Toews ja myers ei tosin ilmaseksi vaihdu, pitää tulla skinnerin lisäksi muutakin:) Kaikki muutkin voi laittaa tarjouksia. Vaihto/kiekot.

Onhan tuossa kaikki muu aikamoista kuraa omaan makuun paitsi tuo Toews. Siinä sais kasattua sit Hossa - Toews - X ketjun jos vaikka se ottais jossain vaiheessa tuon ykkösketjun roolin Carolinan pojilta. Mulla oli tässä ketjussa aikaisemmin lista pelaajista mutta kun se elää koko ajan niin voin pistää päivitetyn listan tähän jossain vaiheessa kunhan ehdin sen tehdä, siellä tuppaa olemaan se 100 rare-pelaajaa niin hetki menee. Mutta Toews alustavasti varattu! :)
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Minkätakia Ovechkin maksaa koskemattomana 600k+ kiekkoja? Tai Crosby, ilman mitään soppareita / muita. Sen takia että on tyyppejä joilla on miljoonia puckseja, ja mikäs ihanampaa kuin kasata lempi kentät, ja kyllähän se hienommalta näyttää jos 1. kenttä on vaikkapa

Ovechkin (99) - Crosby (99) - Malkin (99)

Rahaa menee niin helvetisti mutta kyllä itse ainakin katsoisin että onpas hieno joukkue.

FAIL.. Laita Ovien tilalle J.Staal (99) ja ehottomasti kakkoskentäks.. muuten ei pääse peliin IKINÄ, ihan oikeesti ;)

Onhan nuo vähän turhan hinnakkaita verrattuna muihin, tähän toivois vähän jotain parannusta jotenkin ensversioon. En tosin tiiä miten.. Ehkä muitakin staroja vähän enmmän harvinaiseksi et niiden arvo nousis ja sit taas muutama Crosby ja Ovie enmmän jakoon et niitä vähän useammin olisi myynnissä. Vähän järetöntä et 2 ukkoo maksaa 500K, 1 100K ja kaikki muut saa alle 20K.. Tai näin oli siis ennen jokapäiväisiä promoja, Malkin ainakin kokenut inflaatiota aika reilusti.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Mukavasti luo tunnelmaa lisää ensimmäiseen onlinen pelin voittoon kun kaverille nostetaan pelin alussa joku mestaruusviiri (?) kattoon :D

E: lisäykseks viel, varsinki ku tota ennen on tullu takkiin 5peliä putkeen online peleis....
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Mukavasti luo tunnelmaa lisää ensimmäiseen onlinen pelin voittoon kun kaverille nostetaan pelin alussa joku mestaruusviiri (?) kattoon :D

E: lisäykseks viel, varsinki ku tota ennen on tullu takkiin 5peliä putkeen online peleis....

milläs nickillä mahdat pelailla? en tiedä mahdoitko jopa törmätä minuun? :D ja siis se lippu joka nostetaan kattoo on vähän niinkun "extra" palkinto, kun voittaa elite playoffit ( pelataan aina kuukauden ekana päivänä )..



Ps. nyt ollaan jo tiukoilla että top100 rajapyykki alkaa jo uhkaavasti lähestymään meikäläistä, nimittäin noussut hutin kokonaisuudessa jo 107 sijalle. Tän kuukauden top10:ssä ollaa häärätty mutta tuntuu vaa että koko ajan top5-kärki karkaa kauemmas ja kauemmas..
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

milläs nickillä mahdat pelailla? en tiedä mahdoitko jopa törmätä minuun? :D ja siis se lippu joka nostetaan kattoo on vähän niinkun "extra" palkinto, kun voittaa elite playoffit ( pelataan aina kuukauden ekana päivänä )..



Ps. nyt ollaan jo tiukoilla että top100 rajapyykki alkaa jo uhkaavasti lähestymään meikäläistä, nimittäin noussut hutin kokonaisuudessa jo 107 sijalle. Tän kuukauden top10:ssä ollaa häärätty mutta tuntuu vaa että koko ajan top5-kärki karkaa kauemmas ja kauemmas..

Kyl se on toi sama nicki ku täälä ja joukkueen nimi koeninsgeggs :D
 
Ylös Bottom