Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

About 100 000kiekkoo on täl hetkellä ja myymättä on viel ainakin

80 pelin soppari
+5 kenttäpelaajia kortteja 4-5kpl
+3 kenttäpelaaja kortteja 5-6
Eberle ja Seguin ny myynnis..
Ja sit on noita kortteja ihan pirusti myymättä kun koko ajan tulee noita alepakkoja myyntiin.. Et tota korttivarastoo pikkuhiljaa tässä tyhjentelemäs.. Siel on Lecavalieriä, St louisia, Jordan Staalia, Anze Kopitar, Getzlaf, Skinner, Heatley, Parise, Kovalchuk, Iginla yms yms ja sit kasa noita samanlaisia rivimiehiä kuin sulla.. nyt sain vihdoista viimein mun veskariosastoo myytyä ja tyhjennettyä, seuraavaks alkaa puolustajapaketin purkaminen..

Et joko kortteja otan kyl vastaan, kuhan osuu oikeita miehiä kohalle sekä tottakai kiekot aina käy =)
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

About 100 000kiekkoo on täl hetkellä ja myymättä on viel ainakin

80 pelin soppari
+5 kenttäpelaajia kortteja 4-5kpl
+3 kenttäpelaaja kortteja 5-6
Eberle ja Seguin ny myynnis..
Ja sit on noita kortteja ihan pirusti myymättä kun koko ajan tulee noita alepakkoja myyntiin.. Et tota korttivarastoo pikkuhiljaa tässä tyhjentelemäs.. Siel on Lecavalieriä, St louisia, Jordan Staalia, Anze Kopitar, Getzlaf, Skinner, Heatley, Parise, Kovalchuk, Iginla yms yms ja sit kasa noita samanlaisia rivimiehiä kuin sulla.. nyt sain vihdoista viimein mun veskariosastoo myytyä ja tyhjennettyä, seuraavaks alkaa puolustajapaketin purkaminen..

Et joko kortteja otan kyl vastaan, kuhan osuu oikeita miehiä kohalle sekä tottakai kiekot aina käy =)
Anna nyt edes joku suuntaa antava hinta tosta Hallista. :)
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Youngblood kohdattu...

Meikä taisteli itseni 3-0 johtoon ekassa erässä mut tiesin aika varmasti että sieltä tullaan vielä kovaa takaa. Toisessa erässä tuli kavennus 3-1:een ja menin suomimaiseen shokkiin ja koitin kilpparilla pelata loppupelin nolla-nollaa. Kilpparin tuloksena youngblood tuli maalin päähän heti seuraavasta hyökkäyksestä.

Kolmanteen erään taidettiin lähtee mun 3-2 johdosta ja sitten youngblood sai räikeestä tuomarivirheestä rankkarin. Meikäläinen lähti ennakkoluulottomasti tekemään alotetta molarilla ja koitin pakottaa youngbloodin hätäseen laukaukseen mut niinvaan meikän engren pelattiin aivan kahville ja peli oli tasan 3-3.

Sitten kyllä tiesinki että noutaja tulee ja youngblood tais nakutella taululle jonku 5-3. Oon kyl tyytyväinen ku taisin saada nollattua youngbloodin ykkösen, granlund-petrell-pulkkinen, kaikille kiikarit :)

Hyvä matsi silti... ja youngblood osaa kyllä lätyttää aika hyvin pakkien ohi, miks ne jäätyyki lätyistä niin pahasti?
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Anna nyt edes joku suuntaa antava hinta tosta Hallista. :)

Niin vaikee sanoo =) Mut sanotaan nyt ainakin etten alle 40k ala sitä myymään.. Ei mitään järkeä, koska lyöny siihen kovia kortteja kii.. Vois melkein sanoo etten alle 50k.. Mut en sit tiedä.. Kun turha tota pienel hinnal on myydä, mielummin käytän sitten itte, kyl 99:n äijä 95peliks kelpaa =)

Mut helpommin menee jos joku viittii tarjota jotain, kiekkoja, miehiä, molempia.. Niin katotaan päästäänkö win-win tilanteeseen..


Youngblood kohdattu...

Meikä taisteli itseni 3-0 johtoon ekassa erässä mut tiesin aika varmasti että sieltä tullaan vielä kovaa takaa. Toisessa erässä tuli kavennus 3-1:een ja menin suomimaiseen shokkiin ja koitin kilpparilla pelata loppupelin nolla-nollaa. Kilpparin tuloksena youngblood tuli maalin päähän heti seuraavasta hyökkäyksestä.

Kolmanteen erään taidettiin lähtee mun 3-2 johdosta ja sitten youngblood sai räikeestä tuomarivirheestä rankkarin. Meikäläinen lähti ennakkoluulottomasti tekemään alotetta molarilla ja koitin pakottaa youngbloodin hätäseen laukaukseen mut niinvaan meikän engren pelattiin aivan kahville ja peli oli tasan 3-3.

Sitten kyllä tiesinki että noutaja tulee ja youngblood tais nakutella taululle jonku 5-3. Oon kyl tyytyväinen ku taisin saada nollattua youngbloodin ykkösen, granlund-petrell-pulkkinen, kaikille kiikarit :)

Hyvä matsi silti... ja youngblood osaa kyllä lätyttää aika hyvin pakkien ohi, miks ne jäätyyki lätyistä niin pahasti?


Niin kuin laitoin jo sulle, et tällästä peli voi olla kun krapulassa pelaa :D 3-0 tauluun ekassa erässä, olin jo et kiitos ja näkemiin mut oon monesti ennenkin noussu noista niin usko oli vielä kova.. toka erä meni mulle 3-0 ja tasatilanteesta lähettiin vikaan erään.. Vikat pari erää oli kyl sit parempia ku sait enää 4kutia maalia kohti, harvemmin kilpparil voitetaan pelejä ja onko se ees hienoo? Noh, toisaalta jos ite voittaisin kärkimiehen niin vittuako mua kiinnostais milläsellä pelil se voitto on tullut =)

Mut muuten hyvä matsi oli, ärsyttää vaan kun koko ajan joudun vieraissa pelaan, varsinkin tuttuja vastaan täältä.. Ois kiva välil kotonakin pelata eikä vaan vieraissa ja istua boxissa.. Sen kerran kun peräännyn pelistä ja sanon syyks ettei jaksa koko ajan vieraissa pelata niin muthan teurastettaisiin täällä, voih sitä kettuilun määrää :D
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Niin kuin laitoin jo sulle, et tällästä peli voi olla kun krapulassa pelaa :D 3-0 tauluun ekassa erässä, olin jo et kiitos ja näkemiin mut oon monesti ennenkin noussu noista niin usko oli vielä kova.. toka erä meni mulle 3-0 ja tasatilanteesta lähettiin vikaan erään.. Vikat pari erää oli kyl sit parempia ku sait enää 4kutia maalia kohti, harvemmin kilpparil voitetaan pelejä ja onko se ees hienoo? Noh, toisaalta jos ite voittaisin kärkimiehen niin vittuako mua kiinnostais milläsellä pelil se voitto on tullut =)

Mut muuten hyvä matsi oli, ärsyttää vaan kun koko ajan joudun vieraissa pelaan, varsinkin tuttuja vastaan täältä.. Ois kiva välil kotonakin pelata eikä vaan vieraissa ja istua boxissa.. Sen kerran kun peräännyn pelistä ja sanon syyks ettei jaksa koko ajan vieraissa pelata niin muthan teurastettaisiin täällä, voih sitä kettuilun määrää :D

Se mun kilppari ei ollut tietoinen kilppari vaan sellanen alitajuinen. Mut tosiaan ihan sama miten se voitto olis tullut niin olisin kyl ollu aika ylpee itestäni jos olisin sut selättänyt.

Uskotko tosissas et vieraissa on jotenki vaikeempaa pelata? Oliskohan seki alitajuinen juttu... ite en oo koskaan huomannut eroa. Ja vaikka oliski jotain eroa ni oot kyllä niin hyvä että kyllä sun pitäisi pärjätä kelle vaan.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Tällä hetkellä kaupassa myynnissä Consumable Packia hintaan 1750 pucksia. Ite nappasin siitä yhden, 2 25 sopparia, +7 LAU ja +2 ALL tuli.

Onko näitä erilaisia tarjouksia ollut paljonkin viime aikoina kun ite en ole vähään aikaan HUT:issa vieraillu?
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Tällä hetkellä kaupassa myynnissä Consumable Packia hintaan 1750 pucksia. Ite nappasin siitä yhden, 2 25 sopparia, +7 LAU ja +2 ALL tuli.

Onko näitä erilaisia tarjouksia ollut paljonkin viime aikoina kun ite en ole vähään aikaan HUT:issa vieraillu?

Nöööööy.. Just ku meitsi myy +3kortteja pois niin nyt varmaan joku ostaa ne, perkele =)

Mut jooh, onhan noita "erikois"pakkoja lähes joka toinen pvä myynnis.. Välil näitä sopimus/harkkapakkoja ja välil pelaajapakkoja.. Noh kai EA ny väkisin viel rahastaa kun voi.. Sen tietää et kun kesä tulee niin HUTin peluu vähenee + et porukka alkaa odotteleen uutta änäriä niin nyt viel EA imee ne viimeset rahat pois pienten lasten isien tileiltä..

Btw, noi pakat menee Suht vauhdil tuol kaupaks.. Äskön oli 850 pakkaa jäljel, ostin yhen niin oli alle 800 :D
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Ei hyvää päivää, 10 tappiota putkeen. Aina kun menen johtoon alkaa kauhee paniikki et nyt pitäis voittaa. Taidan pitää kuukauden tauon tästä jotta saan hermot takas kuntoo. Puolustaminen on täysin unohtunu ja maalinteko taito hävinny. Kädet hikoaa ja ohjain lipee käsistä. Ei tätä enää hauskaks voi sanoa.

Lundqvisti torju 9/16, taitaa lähteä myyntiin kunhan jaksan taas pelata. Turco takas maalille, paras molari tähän mennessä.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Jaaha pojaat, mitäs iskette tarjousta?

A.Kopitar 92kok sopimusta jäljellä 50 ura 100
J.Jokinen 86kok sopimusta 11 ja uraa 75
Kumpikin on koskematon mut vähän tuunattu tietty ;)
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Onko muuten potentiaalilla paljonkin vaikutusta pelaajiin?
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

no johan taas bugittaa hutti.. Voitin pelin 7-3 ja sitte tulin pois pelistä niin tuli lukemaan että keskeytit pelin..mitä helkkaria, ja häviöhän siitä merkattiin
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Kiinnostaisikos jotakin vaihtaa minulle Kovalchuk? Voisin Kovalchukista maksaa
Luongon / Vokounin sekä Schrembin, Veskat UT & treenitty, Shremb 88 kok, jotain 50 peliä vielä jäljellä uraa.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Kiinnostaisikos jotakin vaihtaa minulle Kovalchuk? Voisin Kovalchukista maksaa
Luongon / Vokounin sekä Schrembin, Veskat UT & treenitty, Shremb 88 kok, jotain 50 peliä vielä jäljellä uraa.

Mulla on ilya jolla on 6 peliä pelattu.uraa jäljellä 69 ja ei treenattu. Voisin vaihtaa mutta en kyllä noihin ehdottamiisi pelaajiin. Löytyykö muuta?
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Löytyykö kellään Steven Stamkosia? Vaihtoa voi ehdottaa,:confused: puckseja voin tarjota reilut 9k..
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Mulla on ilya jolla on 6 peliä pelattu.uraa jäljellä 69 ja ei treenattu. Voisin vaihtaa mutta en kyllä noihin ehdottamiisi pelaajiin. Löytyykö muuta?

Löytyy, Sano ihmeessä ketkä kiinnostaisi, itsellä vain 3 pelaajaa jotka eivät siirry ->
Zetterberg (99) - Bäckström (99) - Gaborik (99)

Noita pelaajia en tule vaihtamaa, sano vaan minkälaiset pelaajat kiinnostavat, puolustajat, hyökkääjät vai maalivahdit, ja heittele jotain nimiä ;)
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Oisko kellään tarjolla mitään pakkia alle 2000:nella pucksilla ?
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Alkaa saatana oleen ***** otsassa tän pelin kanssa. En oo löytänyt ainuttakaan vastustajaa kahteen viikkoon. Pleijareiden eka kierros oli edellinen matsi. Osaisko joku sanoo mikä vois auttaa asiaan??? Aina tulee teksti "vastustajaa ei löytynyt, yritä myöhemmin uudelleen. Netti toimii normaalisti, vaihtokauppa toimii normaalisti, muut pelit toimii onlinessa normaalisti. Ei v**tu ymmärrä.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Hellurei ja hellät tunteet. Onks sanktiot koventunut jos keskeyttää pelin? Kun eilen tossa pelailin niin toises pelis johdin 5-0 2 erän jälkeen niin vastustaja ei poistunut pelistä mutta jätti omat ukot onnensa nojaan ja toises pelis johdin 7-1 16min jäljel ni sama juttu. Ihmetystä herätti vaan se kun yleensä ne tuppaa poistumaan pelistä kun on tollaset numerot taulus. joo se siitä. Tossa joka päïvä ku selasin soppari kortteja ja niin joku oli tarjonnut jonkun 30 tai 35 pelin sopparista 18k ihan k hinta :D osun vaan silmään tuo hinta.

Ja tähän lopuks viä niin kaupan ois koskematon Shea Weber, Patrick Marleau ja Vincet Lecavalier näitä kahta viimeistä buustattu pelejä ei oo pelattu. Pelaajat, reenikortit ja pucksit käy

Olipas paljo asiaa :D
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Lucic napsahti pakasta, vissii aika jeespoks kortti. Onko kellää halua ostaa? Btw 2.5k jumbo packki tällä hetkel.
 
Ylös Bottom