Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 Konsolifin Liiga

Vastaus: NHL 11 Konsolifin Liiga

Northerni mitä olen sulle tehnyt!! Ikinä varmaa sulle mitään puhunut niin jätkä kirjottaa ps3 viestii Pelle, kun yritin peliä vain saada aikaseks..huoh oot kyllä aikuinen herrasmies..ja muutenki mitä mä näit viestejä olen lukenu..

Duality, yöt pitää nukkua kun 5 jälkeen pitää herätä töihin :(

Jontte, onko niin helvetin vaikeaa älytä, että jos oon pelissä, ei sun tarvii raiskata 50:tä haastetta, kun niitä on niin helvetin rasittava hakata pois siitä ..
Kyllä minä pelaan sua vastaan heti kun näen onlinessa, tuon viestin aikaan olin kaverin kanssa pelaamassa normi online-peliä, joten tosiaan en kehtaa ruveta iteksenikään siinä pyörimään jos änäriä pelaillaan ..
 
Vastaus: NHL 11 Konsolifin Liiga

Ei saatana, 10-3 turpaan... Harvoin kulkee peli noin huonosti (mitään jonttec:ltä pois ottamatta). Voi kuinka keittää :D Noh, parempi mennä nukkumaan ja katella josko sitä huomenna mahdollisesti kykenis johonki parempaan.
 
Vastaus: NHL 11 Konsolifin Liiga

Duality, yöt pitää nukkua kun 5 jälkeen pitää herätä töihin :(

Jontte, onko niin helvetin vaikeaa älytä, että jos oon pelissä, ei sun tarvii raiskata 50:tä haastetta, kun niitä on niin helvetin rasittava hakata pois siitä ..
Kyllä minä pelaan sua vastaan heti kun näen onlinessa, tuon viestin aikaan olin kaverin kanssa pelaamassa normi online-peliä, joten tosiaan en kehtaa ruveta iteksenikään siinä pyörimään jos änäriä pelaillaan ..

Kun ei olla Ps3 kavereita niin en voi tietää oletko pelissä vai et, niin se olisi juuri aika reilua kautta jees meininkiä kun viestillä ystävällisesti ilmottaisit asiasta. Sitten ei tulisi raiskattua sitä ainakaan .. toivottavasti Nhl12 tulee sellanen tähä liigaa et näkee ketkä pelaa tällä hetkellä tai jotain tollasta et selviää :)
 
Vastaus: NHL 11 Konsolifin Liiga

Kun ei olla Ps3 kavereita niin en voi tietää oletko pelissä vai et, niin se olisi juuri aika reilua kautta jees meininkiä kun viestillä ystävällisesti ilmottaisit asiasta. Sitten ei tulisi raiskattua sitä ainakaan .. toivottavasti Nhl12 tulee sellanen tähä liigaa et näkee ketkä pelaa tällä hetkellä tai jotain tollasta et selviää :)

Pelaajakeskus -> Osoitteisto -> Oman liigan jäsenet= näkee ketä on verkkopelissä, joutilaana tai pelaa muuta peliä :)
 
Vastaus: NHL 11 Konsolifin Liiga

jamsku, lateksi ja sopechuk milloin teillä on aikaa pelata pelit pois?

Pitkäsen Joni myös kaupattavana.
 
Vastaus: NHL 11 Konsolifin Liiga

varmaa jossai mainittu mut ei jaksa lähtee selailee koko ketjuu läpi. Mikäs liigal on politiikka jos jättää pelin kesken. Skog80 päätti ettei nappaa enää pelin olles 6-2 mulle.
 
Vastaus: NHL 11 Konsolifin Liiga

varmaa jossai mainittu mut ei jaksa lähtee selailee koko ketjuu läpi. Mikäs liigal on politiikka jos jättää pelin kesken. Skog80 päätti ettei nappaa enää pelin olles 6-2 mulle.

Eihän täällä noille kusipäille mitään olla tehty jostain kumman syystä.
 
Vastaus: NHL 11 Konsolifin Liiga

koneeni tilttaili teit ensimmäisen maalinkin kun olin tiltissä ja lopuksi koko kone sammus.
olen pelannut kaikki pelini loppuun kiltisti loppuun on tilanne mikä vaan. olen pahoillani pelin katkeamisesta.

en tie johtuiko siit ku kirjotin jonttel kesken pelin.
 
Vastaus: NHL 11 Konsolifin Liiga

koneeni tilttaili teit ensimmäisen maalinkin kun olin tiltissä ja lopuksi koko kone sammus.
olen pelannut kaikki pelini loppuun kiltisti loppuun on tilanne mikä vaan. olen pahoillani pelin katkeamisesta.

en tie johtuiko siit ku kirjotin jonttel kesken pelin.

Kirjoittelet viestejä samalla, kun peli on käynnissä?
 
Vastaus: NHL 11 Konsolifin Liiga

jamsku, lateksi ja sopechuk milloin teillä on aikaa pelata pelit pois?

Pitkäsen Joni myös kaupattavana.
Viikonloppuna en varmaa kerkeä mut maanantai iltana yritän jatkaa liiga pelejä(jos kerkeen la-su linjoille on aika varmaan 9-12 välillä)
 
Vastaus: NHL 11 Konsolifin Liiga

Viikonloppuna en varmaa kerkeä mut maanantai iltana yritän jatkaa liiga pelejä(jos kerkeen la-su linjoille on aika varmaan 9-12 välillä)

Varmaan parasti potkia äijä, donkameni lähetteli viesti, ja olen kyllä haastanut tarpeeksi monesti. Eikä liene epäselvyyttä kumpi on ollut aktiivisempi meistä kahdesta.

Lopputulos on siis, ettemme pelaa keskinäisiä kun armeija alkaa huomenna. Nähdään pleijareissa sitten joku.
 
Vastaus: NHL 11 Konsolifin Liiga

Jep kun sere pääsee lomille niin jamskun on pelattava ellei halua monoa. Joko 2 viikon päästä tai 3 viikon.
 
Vastaus: NHL 11 Konsolifin Liiga

Juu olisi kiva saada tätä liigaa valmiimpaan kuntoon?
Milloin olisi pleijjarit tarkoitus saada käyntii?
 
Vastaus: NHL 11 Konsolifin Liiga

Kaksi ottelua jäljellä ja molemmat skog80 vastaan.

Omasta puolestani voitaisiin runkosarja paketoida ensi viikkoon mennessä, mutta tuskin käy kovinkaan monelle...
 
Vastaus: NHL 11 Konsolifin Liiga

Riippuu ihan kuinka nopeeta porukka pelinsä pelaa, mutta aikasintaan 2 viikon päästä. Luultavasti 3 viikon. Koittakaa sopia jäljellä olevista peleistä.
 
Vastaus: NHL 11 Konsolifin Liiga

Miten muuten Jaahas/Chicago, en oo nähny ainuttakaan kertaa online..

ilmeisesti FinSere vai?
 
Ylös Bottom