Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 Konsolifin Liiga

Vastaus: NHL 11 Konsolifin Liiga

Pleijareiden ekaa kierrosta on sitten 7.8 sunnuntai asti aikaa pelailla. Laittakaa foorumille selvitystä milloinka tulette pelaamaan pelinne otteluparin kanssa joten pysyn sitten kärryillä kumpi osapuoli on ollut aktiivisempi ja pääsee jatkoon mikäli pelejä ei saada pelattua aikarajaan mennessä.

Otteluparit:

gendlik - Antzuboy_FIN

miikkapoi - JonttuC

Lateksii - JulBerO

FINSeRe - JONTTE89

Pqohi - Pete_Q

SamsoNai17 - Hesqu

Pair4You - Mifoni

J_T_S_81 - Donkameni



Milloinka J_T_S pelataan pelimme? Mulla on tänään aikaa klo 14:30 saakka. Sen jälkeen ei ole viikonlopusta varmuutta, mutta ainakin arkisin pystyn sitten vääntään melkein milloinka vaan.

Jaaha toisella kierroksella tulis vastaan gendlik luultavasti. Täytyy ikävä kyllä pudottaa sut.
 
Vastaus: NHL 11 Konsolifin Liiga

Ensimmäinen tippuja. Taas oli sellasta tahmaa että sain jopa yhden maalin aikaiseksi ja suoraan laulukuoroon 4-0 voitoin. Peli lähtee myyntiin eikä NHL 12 tule ainakaan hankittua tähän talouteen. Vaikea uskoa että EA saa tota nettipelii korjatuksi koskaan.

Kiitän kaikkia erinomaisista matseista, mutta nyt taidan vetäytyä pysyvästi. Jos joku haluaa hoitaa liigan loppuun finseren kanssa niin ilmoittakaa.
 
Vastaus: NHL 11 Konsolifin Liiga

Taas oli sellasta tahmaa että sain jopa yhden maalin aikaiseksi ja suoraan laulukuoroon 4-0 voitoin. Peli lähtee myyntiin eikä NHL 12 tule ainakaan hankittua tähän talouteen. Vaikea uskoa että EA saa tota nettipelii korjatuksi koskaan.

=Elisa

edit. Kiitokset Mifonille peleistä Pairi jatkoon 4-1 :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 11 Konsolifin Liiga

Julbero: Jos tänään illalla olet pelaamassa, niin voidaan ainakin jokunen matsi ottaa. Ite pelailen varmaankin pitkin iltaa, mutta koko ajan en ole änärissä, joten kannattaa PSN:ssä laittaa viestiä vaikka en NHL:ää olisikaan pelaamassa.
 
Vastaus: NHL 11 Konsolifin Liiga

Sunnuntaina on koko päivä aikaa pelailla, kunhan olen toipunut näistä meripäivistä.. Ihan aamupäivällä en pleikkarin ääressä ole, mutta 4 jälkeen on koko ilta aikaa sitten pelata nuo play-off pelit pois. Ja silmiini pisti tuolta ainakin yksi jännitävä ottelupari FinSere - jontte89, jontte on erittäin taitava kaveri, mutta ei serekään huono ole :)
 
Vastaus: NHL 11 Konsolifin Liiga

EDIT: no jos ei hesqua tunnin sisään kuulu niin potkin tämän sitten.

Nyt oon kyllä katkera, yli tunti meni, eikä hesqu tullu peliin ja silti mä sain kenkää... :mad:
No joo, mä yritän elää tän vääryden kanssa, mutta varmaan joudun itkemään itteni uneen tänään. :(
 
Vastaus: NHL 11 Konsolifin Liiga

Nyt oon kyllä katkera, yli tunti meni, eikä hesqu tullu peliin ja silti mä sain kenkää... :mad:
No joo, mä yritän elää tän vääryden kanssa, mutta varmaan joudun itkemään itteni uneen tänään. :(

Jos helpottaa yhtää ni eipä menny potkijallakaa hirveen paljoo vahvemmin :) Saas nähdä miten pitkää liiga pyörii ilman GM:ää, joka ois päivittäin linjoilla.
 
Vastaus: NHL 11 Konsolifin Liiga

Sunnuntaina on koko päivä aikaa pelailla, kunhan olen toipunut näistä meripäivistä.. Ihan aamupäivällä en pleikkarin ääressä ole, mutta 4 jälkeen on koko ilta aikaa sitten pelata nuo play-off pelit pois. Ja silmiini pisti tuolta ainakin yksi jännitävä ottelupari FinSere - jontte89, jontte on erittäin taitava kaveri, mutta ei serekään huono ole :)

No huomenna illalla pelataan sitten pelit pois? :)
 
Vastaus: NHL 11 Konsolifin Liiga

Ite en pääse pelejä alottelemaan ku vasta tiistaina, eli miikkapoin turha odotella linjoille ennen sitä.
 
Vastaus: NHL 11 Konsolifin Liiga

Jos helpottaa yhtää ni eipä menny potkijallakaa hirveen paljoo vahvemmin :) Saas nähdä miten pitkää liiga pyörii ilman GM:ää, joka ois päivittäin linjoilla.

Pair4You tulee pyörittämään myös ->

Ja Jontte89 olisi kiva jos saataisiin pelit sit alta huomenna, viimeistään ensi viikonloppuna. Viikolla olen kasarmilla.
 
Vastaus: NHL 11 Konsolifin Liiga

Toivotaan että saataisiin huomenna pleijjarit käyntii..
Viikonloppu meni muuttaessa..

Ja nyt pitää ruveta etsimään ps3 tuolta muuttolaatikoista..

Ilmoittelen milloin olisin onlinessa..

Esim merkiksi huomenna 15-17.30 saattaisi onnistua pelailu?

Mites sulle lateksi onnistuu?
 
Vastaus: NHL 11 Konsolifin Liiga

Toivotaan että saataisiin huomenna pleijjarit käyntii..
Viikonloppu meni muuttaessa..

Ja nyt pitää ruveta etsimään ps3 tuolta muuttolaatikoista..

Ilmoittelen milloin olisin onlinessa..

Esim merkiksi huomenna 15-17.30 saattaisi onnistua pelailu?

Mites sulle lateksi onnistuu?

Ei pysty noin aikaisin, ehkä joskus 19 sopisi paremmin.
 
Vastaus: NHL 11 Konsolifin Liiga

Pääseekö PeteQ joskus klo 14 aikaan jatkamaan sarjaa tänään?
 
Ylös Bottom