Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä
Jooh, eli hienoo soundtrack kamaa, jätkät on jaksanu tehdä. Propseja sinne suuntaa! Mutta, jos vaa aikaa nii vähä jelppiä voiss... Eli suora kysymys: Miten soundtrackit saa NHL11 peliin? Itselläni on siis Playstation 3. Kiitokset kaikille vastaajille!

Jooh, eli hienoo soundtrack kamaa, jätkät on jaksanu tehdä. Propseja sinne suuntaa! Mutta, jos vaa aikaa nii vähä jelppiä voiss... Eli suora kysymys: Miten soundtrackit saa NHL11 peliin? Itselläni on siis Playstation 3. Kiitokset kaikille vastaajille!

. Nyt oon pelannu puol kautta ja oon konferensissa kolmantena. Tasona käytän tähtipelaajaa ja ajattelin laittaa ketjut nyt tähän.
. Nyt oon pelannu puol kautta ja oon konferensissa kolmantena. Tasona käytän tähtipelaajaa ja ajattelin laittaa ketjut nyt tähän.

)
) Ainakin itse jätän kokonaan lukematta viestit, missä on pari riviä tekstiä ja sitten ketjut, nimenomaan siksi kun ei voisi vähempää kiinnostaa.. Ei siis mitään väliä, vaikka joku noita postaileeki, mutta kuinka moni niitä sitten tarkasti/mielenkiinnolla lukee...?
 Ainakin itse jätän kokonaan lukematta viestit, missä on pari riviä tekstiä ja sitten ketjut, nimenomaan siksi kun ei voisi vähempää kiinnostaa.. Ei siis mitään väliä, vaikka joku noita postaileeki, mutta kuinka moni niitä sitten tarkasti/mielenkiinnolla lukee...?