Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 Vapaat pelaajat

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nikopetteri
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 11 Vapaat pelaajat

MFF kaatui, koska 3 GM:ää loikkasi Muroon kesken EHL kauden, ei riittänyt enää resursseja jatkaa.

Ja PSG:lle: Ei sitä ikää kannata liikaa tuijottaa, ite olen 27v ja hienosti tuli toimeen kaikkien kanssa.

Ps. Usein nuoremmilla se pelaaminenkin on luonnolisempaa kuin varttuneemmalla väellä:)

Jotenkin jäänyt periaatteeksi toi ikä, yli 25 taitaa olla keski-ikäkin. Ei sinänsä mitään nuorempia vastaan, yleensä jutut vanhemmilla samalla aaltopituudella, siis yleensä.. :D
 
Vastaus: NHL 11 Vapaat pelaajat

No hyi helvetti mitä touhua. Missä seurauskollisuus? Taustoista tosin en tiedä yhtään mitään.

En tiedä, mutta imo FCB on yksi seurauskollisimmista sakeista noin niinkun pelaajien puolesta, onhan se tuolla nipulla pelannut ties kuinka pitkään. Joskus liika vaan on liikaa.
 
Vastaus: NHL 11 Vapaat pelaajat

Ovat muuten nämä Pattajan poijat parasta Skype-seuraa, minkä voi saada. Suosittelen, jos oot tiimiä vailla.
 
Vastaus: NHL 11 Vapaat pelaajat

Joukkue Sputnikit hakee pelaajia joukkueensa. Sinun ei tarvitse olla huippu, ja Legenda, ymm, korteilla ei ole väliä. Pelipaikalla ei ole väliä, ja mikkiä ei tarvitse olla.

Yhteydenotot PSN: Vallu112
 
Vastaus: NHL 11 Vapaat pelaajat

KOKENUT PELURI HAKEE UUTTA KERHOA
Eli 16v pelaaja hakee uutta seuraa. Pelipaikka on mieluiten KH, mutta olen pelannut myös pakin tonttia. Hyökkääjänä en tykkää hirveästi taklata, enkä ole mikään maalitykki vaan keskityn enemmän syöttelemiseen ja puolustamiseen. Vahvuuksia ovat mielestäni jonkinmoinen pelisilmä ja rauhallisuus.

- Olen pelannut koko urani vain yhdessä seurassa NHL 10 lähtien, GFG:ssä ja nyt haluaisin vaihtaa joukkuetta, koska joukkueen parhaimmisto lähti muualle. Elikkä olen erittäin uskollinen seuralle

- Legenda kortti ja kaikki boostit löytyy. En hae mitään glitchiä tai samaa kuviota, vaan yritän pelata monipuolisesti.

- Heikkoutenani pidän aloituksiani, ne taitavat olla karvan verran yli 50. Ainahan voi kuitenkin kaikkea kehittää :)

- Mikään top-10 jengi ei tarvitse olla, mutta haluaisin kuitenkin, että joukkue on aktiivinen ja tavoittelee tosissaan aina voittoa. Kiekon pitää myös liikkua hyvin.

Tässä vielä vähän tilastoja
Pelit: 521
Maalit:508
Syötöt:637
Pisteet:1145 (pka2.2)
+/-373
+ mikki löytyy ja ircin käyttö onnistuu, skypesta en ole aivan varma

-Jos luulet että sovin joukkueeseenne, niin ota rohkeasti yhteyttä, mieluiten PSN: gendlik :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 11 Vapaat pelaajat

Jos meitä pelimiehiä täällä näin monta on ilman jengiä niin miksei laiteta uutta kerhoa pystyyn!?. Kuka rupee tj:ksi?
 
Vastaus: NHL 11 Vapaat pelaajat

Olisi haussa paljon pelaava ja mukava porukka. Legenda kortti paria peliä vaille taskussa.
Pelipaikka ollut yleensä laituri, mutta muutkin menee. Itse olen 17-vuotias nuorimies ja eipä olisi haitaksi että joukkueen ikähaarukka lähentelisi vähintään täysikäsyyttä.
 
Vastaus: NHL 11 Vapaat pelaajat

Myös 2 laiturisentteriä ettii kerhoa. Sparraillaan yleensä päivittäin ja jutellaan Skypessä. Legendat löytyy, mutta vakava meininki ei kiinnosta.

Myös pakin peluu onnistuu, ehkä jopa paremmin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 11 Vapaat pelaajat

Muistakaahan pitää ketju siistinä ja aiheessaan: NHL 11 Vapaat pelaajat.

Useita henkilökohtaiseksi meneviä poskensoittoviestejä poistettu. Jos on matsitapahtumat tai yksittäisten pelaajien tekemiset hampaankolossa, niin ne voi hoitaa privaattineuvotteluna tai viedä kokonaan jonnekin muualle.

T: KFIN Ylläpito
 
Vastaus: NHL 11 Vapaat pelaajat

^Ihmettelinkin, että miksi tuohon ei ole vielä puututtu.

Anyway,

Tällä hetkellä PIL tarvitsee 2-4 pakkia.

Kas TÄÄLTÄ löytyy lisää infoa.
 
Vastaus: NHL 11 Vapaat pelaajat

Etsin joukkuetta. pelaan hyökkinä tai pakkina.

102 pelit
89 maalit
54 syötöt.

ottakaa vaan minut joukkueeseen. :P
 
Vastaus: NHL 11 Vapaat pelaajat

KOKENUT PELURI HAKEE UUTTA SEURAA
Eli 16v pelaaja hakee uutta seuraa. Pelipaikalla ei ole väliä, voin pelata mitä pelipaikkaa tahansa. Hyökkääjänä en tykkää hirveästi taklata, enkä ole mikään maalitykki vaan keskityn enemmän syöttelemiseen ja puolustamiseen. Myöskin avaukset ja syötönkatkot ovat mielestäni hyvällä mallilla puolustajana pelatessa. Hyökkääjänä vahvuuksia ovat mielestäni jonkinmoinen pelisilmä ja rauhallisuus.

- Olen pelannut koko urani vain yhdessä seurassa NHL 10 lähtien, GFG:ssä ja nyt haluaisin vaihtaa joukkuetta, koska joukkueen parhaimmisto lähti muualle. Elikkä olen erittäin uskollinen seuralle

- Legenda kortti ja kaikki boostit löytyy. En hae mitään glitchiä tai samaa kuviota, vaan yritän pelata monipuolisesti.

- Heikkoutenani pidän aloituksiani, ne taitavat olla karvan verran yli 50. Ainahan voi kuitenkin kaikkea kehittää

- Mikään top-10 jengi ei tarvitse olla, mutta haluaisin kuitenkin, että joukkue on aktiivinen ja tavoittelee tosissaan aina voittoa. Kiekon pitää myös liikkua hyvin.

Tässä vielä vähän tilastoja
Pelit: 521
Maalit:508
Syötöt:637
Pisteet:1145 (pka2.2)
+/-373
+ mikki löytyy ja ircin käyttö onnistuu, skypesta en ole aivan varma

-Jos luulet että sovin joukkueeseenne, niin ota rohkeasti yhteyttä, mieluiten PSN: gendlik
 
Vastaus: NHL 11 Vapaat pelaajat

Etsin joukkuetta.

Peli on ollut nyt reilun viikon , että en ihan vielä mikään mestari ole, mutta jos kiinnostusta löytyy niin pistäkää viestiä PSN:n kautta.:)
 
Vastaus: NHL 11 Vapaat pelaajat

Täällä olisi maalivahti tarjolla, olen jonkin verran noita pelejä pelannu. Joukkueen ei tarvitse olla hyvä, mutta aktiivinen!
 
Vastaus: NHL 11 Vapaat pelaajat

... ja nyt tätä yhtätoista olen pelannut puolituntia :)

Äläs Timppa puhu sitä itseään. Kyllä sä meillä yli puoli tuntia tahkosit, vaik ei siitä menestystarinaa tullut. :D

mukatu sanoi:
Paras ilmo aikoihin

Jos ei tuolla heru, niin on kumma. Tosin kriteerit ovat niin kovat, etten itsekään saisi varmaan kuin 3/10 (4, 6, 10). :D
 
Vastaus: NHL 11 Vapaat pelaajat

HMNT etsii pelaajia.

Olemme kaveriporukka emmekä ole potkimassa ketään ellei nyt aivan surkea ole. Käytetään Skypeä, jossa haukutaan vastustajat ja botit. Tarkoitus on pitää hauskaa eikä vahdata tilastoja suu vaahdossa.

Ollaan pyöritty ammattilaisen ja eliitin välissä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom