Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 Vapaat pelaajat

Vastaus: NHL 11 Vapaat pelaajat

No voi vidalis, kaikki muut onnistu, mut toi kohta ei onnistu enää millään, kun ei ajassa taaksekkaan päin onnistu matkaamaa mitenkää :D

Eikohän me onnistuta tekemään poikkeus, jos vain uskot sopeutuvasi joukkoon. :)
 
Vastaus: NHL 11 Vapaat pelaajat

Et tarvi mikkii, et tarvi skypee, et tarvi irccii, ei tarvi päivystää 24/7 (hullun hommaa) Eli ei niin vakavasti oteta tätä hommaa kuin jotkut toiset. Pakkeja haetaan. Kuhan osaat pitää oman tonttis ja kiekko irtoo lavasta ni tervetuloa kokeilemaan :) ei mitään "try-out" juttuja..kyllä sitä sit parin pelin jälkeen huomaa onko enää joukkueen listoilla :D mut siis joo rennolla mielellä näitä pelaillaan ja ihan jees ollaan pelailtukkin. Top-100 tiimi ollaan. voit olla somalikin jos puhut ees vähän suomee :) ps. iällä ei oo mitään merkitystä, ei meistä kuitenkaa mitään "kalakavereita" tule.
 
Vastaus: NHL 11 Vapaat pelaajat

Oonha mää... just vast pääsin lukee nää viestit, mutta joo, olen, voin tulla heti ny lauantai iltana mukaan :)
 
Vastaus: NHL 11 Vapaat pelaajat

Oonha mää... just vast pääsin lukee nää viestit, mutta joo, olen, voin tulla heti ny lauantai iltana mukaan :)

En tiedä toimiiko toi yksityisviestien lähetteleminen, koska lähetin jo sulle yhden viestin, enkä tiedä tuliko se ikinä perille? Mut joo..itse en pääse linjoille, kun joskus yöllä. Eiköhän muut äijät ole linjoilla. :)

PSN: Lord_Zacy
PSN: Tepii
PSN: Antananarivo87
 
Vastaus: NHL 11 Vapaat pelaajat

MFF (FCB) kaatumisen takia haen AKTIIVISTA seuraa!

- Ikää löytyy 15v (pian 16)
- Olen Aktiivinen
- Olen pelannut yli 3000 eashl ottelua (NHL09-NHL11)
- Olen leftin puoleinen ja plaan KAIKKIA paikkoja, myös MV (kok 90)
- Legenda löytyyy
- Mikki löytyy
- Kokemusta EHL
NHL11 Tilastot:

PP 425
M 581 (1,37 per ottelu)
S 532 (1.25)
P 1113 ( 2,62)

EHL Tilastot:

PP 33
M 53
S 58
P 111
Tähdet 39

Tässä vielä pelaajakortti ConsoleHockey Player card: FIN_Potilas

Jos löytyy kiinostusta niin, täällä (KFIN) tai PSN FIN_Potilas viestiä vaan!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 11 Vapaat pelaajat

Nyt olisi tarjolla HUIPPU luokan puolustaja/sentteriä

Olen 17-v ,aktiivinen, NHL-10:stä asti FCB:ssä (ja viime viikot MFF:ssä) puolustajana ja sentterinä pelannut pelaaja. Nyt kuitenkin seura hajosi alta joten tarvetta uudelle olisi.

-Pelaan ensisijaisesti VP:nä, myös OP onnistuu (vaikkeikaan yhtä hyvin kuin VP tottumissyistä.)
-Puolustus tyylini on agressiivinen, pyrin taklaamaan paljon ja tästä osoituksena "Eniten taklaavan puolustajan-palkinto" EASHL 6vs6 turnaus EHL:stä.
-Osaan jakaa kiekkoa nopeasti ja tykkään pyörittää peliä siniviivalta, silloin tällöin laukoen.
-KH:na pelityylini on puolustava, jättäydyn suosiolla laitoja alemmaksi tukeakseni puolustusta. Osaan aloittaa erinomaisesti. Haen avaussyöttöä tarpeeksi alhaalta, jotta kiekkoon saataisiin liikettä mahdollisimman nopeasti.
-En ole silti kummoinenkaan maalintekijä.
-Pyrin pelaamaan todenmukaista kiekkoa (en harrasta glitchejä ja sen semmoista...)
-Olen huumorintajuinen, en suutu vähästä.
-En pelaa kuoleman vakavana, mutta haluasin seuraan joka pyrkii voittamaan aina pelatessaan.
Liittyisin mielelläni seuraan, joka pelaa aktiivisesti 5-6:lla pelaajalla, 2-3:lla jatkuvasti pelaavaan joukkueeseen en liity. Plussaa jos joukkue osallistuu EHL:ään!

Tilastoni NHL11:
PP: 364
Maalit: 158
+Syötöt: 340
=498 Pistettä (1,37 p/peli)
+/-: +464

Omaan tietenkin Legenda kortin ja jokusen buustin :rolleyes:
Yhteyden otot mieluiten PS3:n puolella; PSN: Pqohi

Ps. Voin tarvittaessa pelata myös maalivahdin tontilla :)
 
Vastaus: NHL 11 Vapaat pelaajat

Nyt on sen luokan pelaajia tarjolla, että alta pois. eli kaikki gmmät HEREILLÄ NYT. Itse tosin pidän piiiitkän tauon. Ehkä syssymmällä
 
Vastaus: NHL 11 Vapaat pelaajat

Käytetään ja aina vain parempi! ;)

Sori ku en päässy, eilen akka tuli kattoo telkkaa illalla GT5 kisan jälkee, ja nukahin odottaessa ja tänää unohin kokonaan, mutta kyllä tässä tullaan, hitaasti, mutta varmasti ;)

PS: Ottakaas joukkueeseen viel sadanpäämies ja pqohi, ni joha tulee voittoja :)
 
Vastaus: NHL 11 Vapaat pelaajat

MFF:n kaatumisen takia meikäki ettii uutta seuraa.

-Olen aktiivinen, erittäin fyysinen laitahyökkääjä joka tekee maaleja kovaan tahtiin.
-Täytän 18 vuotta kesällä.
-Aloitin eashl FCB:ssa helmikuussa 2010, jossa olen pelannut koko eashl urani pois lukien viime aikoina MFF:ssa.
-Haen joukkuetta joka pelaa mielellään 5-6 pelaajalla. EHL mukana oleminen plussaa.
-Ehl kokemusta löytyy 23 ottelua joissa tullut tehot 24+37
Linkki EHL pelaajakorttiini
ConsoleHockey Player card: Porsse

NHL11 tilastot
PP 414
Maalit 513
Syötöt 461
Pisteet 974
+/- 598
Maalit/ottelu 1.24
Syötö/ottelu 1.11
Pisteet/ottelu 2.35
Takl ka/o 9.24

Etsin aktiivista joukkuetta.
Mikki on
Yhteydenotot Kfin tai PSN Porsse
 
Vastaus: NHL 11 Vapaat pelaajat

Tästä ketjustahan on tullut mielenkiintoisempi kuin NHL:n Trade Deadlinesta :D
 
Vastaus: NHL 11 Vapaat pelaajat

Elikkäs tarjolla olisi nyt luotettava puolustaja, jolla on kokemusta kerhoilusta NHL09- ja 10:sta. MMF:n kaatumisen takia UUSI SEURA HAUSSA.

- Täytän 20-v. tämän vuoden loppupuolella. Olen asiallinen ja luotettava puolustaja, käytän aina mailanpuolustamista ja osaankin olla aina varovainen, enkä ryntäile usein ja hyvä blokkaamaan ja rakastankin blokkaamista. Taklauksia tulee jos on hyvä tilanne, mutta en hae semmosia pommeja koko ajan. Elikkäs vahvuuteni ovat: laukaus, puolustaminen, avaukset, syötöt. Hyökkääminen on ihan hyvä, mutta en omista huippuluokan kiekonkäsittelyä.

- Pisteet eivät löydy hirveästi, koska en ole mikään pistenikkari, pelaan yleensä varmaa peliä ollakseni siellä alemmalla puolustusalueella, nousen mukaan hyökkäykseen kun on aika.

- Kaikki tehosteet ovat auki ja tarvittavat boostit löytyy. Minulta löytyy myös legendakortti.

- Olen right ja pelaan yleensä vasemman puolustajan paikalla. Mutta voin ryhtyä myös oikeaksi puolustajaksi tarvittaessa, osaankin myös pelata sillä paikalla, mutta parhaat puolet löytyy vasemman puolustajan puolelta.

- Olen pelannut koko urani vain kahdessa joukkueessa: Finnish Cowboysissa (FCB) ja Mighty Finnish Freezersissa (MFF:ssä), enkä vaihda seuraa helposti, koska olen lojaali ja uskollinen seuralle.

- EHL-kokemusta löytyy, mutta ei tullut pelattua hirveästi, koska ne ottelut olivat valitettavasti samaan aikaan kuin treenit oikeassa elämässä. Pääsen todennäköisestä pelaamaan jälleen ne matsit, kun treenien aikataulussa on tapahtunut muutos.

- Haen sitä seuraa, jolta löytyy hyvää joukkuehenkeä, aktiivista ja tarpeeksi kokemusta sekä hyvää tahtoa, joka pyrkii aina pelaamaan voitosta. MIELELLÄÄN SE, JOKA PELAA YLEENSÄ 5-6 PELAAJILLA, KOSKA 2-3 PELURIEN MATSIT OVAT TYLSIÄ JA HYÖDYTTÖMIÄ.

- Ei ole mikkiä.

TIETOJA MINUSTA (NHL11):

Pelaut pelit: 163
Maalit: 27
Syötöt: 110
Pisteet: 137 (0,84 per matsi)
+/-: 183
Voitot/tappiot: 109/54.

Voit ottaa yhteyttä minuun lähettämällä yksityisviestä konsolifin.netissä joko PSN:ssä, nimellä Heatley91.

Kiitos ja kumarrus!

P.S. OTA YHTEYTTÄ VAAN ROHKEASTI!!!
 
Vastaus: NHL 11 Vapaat pelaajat

Nyt on sen luokan pelaajia tarjolla, että alta pois. eli kaikki gmmät HEREILLÄ NYT. Itse tosin pidän piiiitkän tauon. Ehkä syssymmällä

useampi gm varmasti kuolaakin vapaita pelaajia jo ankarasti, sen verran kovia pelimiehiä tarjolla. On vaan sen verran nuorta lihaa liikkeellä, että tohdi edes kysyä vanhusten sekaan pyörimään. :D
 
Vastaus: NHL 11 Vapaat pelaajat

Miksi muuten MFF kaatui vai loppuiko vain mielenkiinto tältä erää?

Team Jatkis olisi vasenta puolustajaa vailla. Ollaan aktiivinen, tiivis porukka joka koittaa pelata 5-7 päivää viikossa. Joka kausi ollaan oltu ja tullaan olemaan eliitissä. Parhaillaan oltiin top100 pinnassa ja kerran voitettiin elite playoff championship. Ihan terävintä kärkeä ei olla ja se saattaa johtua siitä että bugimaaleja ei osata eikä haluta tehdä. :) Pyritään nopeaan syöttelyyn ja joukkuepelaamiseen. Pelataan aina vähintään kolmella, mutta usein 4-5 pelaajalla, välillä (kuten eilen) jopa kuudella.

Joukkue halutaan jatkossakin pitää tiiviinä hyvänä porukkana, joten mielellään 1, mahdollisesti 2 kaveria saisi paikan. Joukkueesta puuttuu vasen puolustaja ja huippumaalivahti.

Jos haluat joukkueeseen hakea, niin yhteyttä täällä tai pleikkarilla: Raisinger
 
Vastaus: NHL 11 Vapaat pelaajat

MFF kaatui, koska 3 GM:ää loikkasi Muroon kesken EHL kauden, ei riittänyt enää resursseja jatkaa.

Ja PSG:lle: Ei sitä ikää kannata liikaa tuijottaa, ite olen 27v ja hienosti tuli toimeen kaikkien kanssa.

Ps. Usein nuoremmilla se pelaaminenkin on luonnolisempaa kuin varttuneemmalla väellä:)
 
Ylös Bottom