Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

  • Viestiketjun aloittaja Raimo41
  • Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

juu seuraa ettisin, mutta en vielä varma perustetaanko kaveriporukalla joukkuetta. Mutta kuitenkin nhl11 statseja, plusmiinus tilastot meni päin puuta, kun kavereitten kanssa pelailtiin ja joka peli hävittiin, aktiivisesti pelaan kuitenkin melkein joka päivä, heti yleensä kun koulusta pääsen eli silloin kello 16 jälkeen yleensäkin.. Maaleja nhl11 oli mulla jotain 30 muistaakseni ja syöttöjä ehkä 15. Olen valmis pelaamaan melkeinpä mitä vain pelipaikkaa, mutta mieluiten hyökkääjänä(C), laidatkin käy. Pakissa olen valmis myös pelaamaan, jos ei muihin paikoille ole tilaa. Maalivahdiksi en kuitenkaan ainakaan aluksi rupea, koska en ole niin hyvä sillä pelipaikalla. Jos nyt minut otatte joukkueeseen, niin yritän mahd. nopeasti ilmoittaa, tulenko tähän joukkueeseen, vai menenkö muualle. Ainiin ja pelityyli on yleensä ollut tarkka laukoja, koska vetelen paljon.
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Vanden Areena etsii rentoja joukkuepelaajia

NHL 11:ssa nykyistenkin koossa oleva joukkue tarvitsisi mahdollisia rennon meiningin pelaajia. NHL 11:ssa ollaan menty kaveriporukalla. Itse perustajana olen ollut joukkueen lähes jokaisessa pelissä mukana ja itselleni tällä hetkellä on kertynyt pelejä yli 200 kappaletta, eli vakituinen joukkue on kyseessä (vaikkakin joukkue on joskus automaattisesti poistunut epäaktiivisuuden vuoksi, kun osa tyypeistä oli armeijassa). Legenda-kortit aktiivisimmilla tällä hetkellä ja molemmat laitahyökkääjän paikat käytössä. Eli kyselyjä mieluiten kaipaisimme MV,P ja KH paikoille :) Ikää mieluusti 18+, kun itsekkin olemme. PSN: Tecena. Rohkeasti yhteydenottoja ja ehkä mahdollisesti myös kokeilemaan vielä NHL 11:sta puolella!
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Seuraa vailla olisin . Pelipaikaltani olen laituri , mutta jossain tapauksessa MV onnistuu myös , kunhan saan tuntumaa uudesta pelistä. NHL11 tilastot alkoi nousemaan heti alku töppäilyiden jälkeen ,milloin en tajunnut vielä tilastoista mitään . Syöttelen paljon ja yleensä lauon jos joku on maalilla maskissa. Seura saisi olla aktiivinen. Itse pystyisin pelamaan melkeimpä joka päivä. Skype, Mese , FB ja mikki löytyy. Yhteydenotot: PSN : PeteBonde . Ikää on 15v
Aloitan heti kun saan itse pelin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Elikkä nyt on kiinnostus EASHL:n pelaamisesta noussut huimasti, ja hakisin tällä hetkellä aktiivista EASHL- seuraa. Pelaan mitä vaan paikkaa hyökkäävän hyökkääjän ja puolustavan puolustajan välillä. Erityisesti puolustajan hommat kiinnostaa, mutta myös hyökkäys päässä peli sujuu erittäin hyvin. NHL pelien kanssa kokemusta löytyy huimasti mutta EASHL:stä ei mitenkään hirveästi. Puolustajana pelityylissäni vapaat pelaajat näytän löytävän nopeasti jolloin onnistun usein pistämään tarkan ja napakan syötön nopeasto. Myös YV:llä paikan haku sujuu hyvin. Muita peliominaisuuksia en kuitenkaan ala luettelemaan mutta otan ehdottomasti vastaan tälläset "TRY OUT"- tyyppiset kokeilut ehdotukset jossa voitte testata ihan vaikka pari peliä kelpaanko joukkueeseen... Jos kiinnostaa kokeilla ni ottakaa yhtettä mahd. nopeasti PSN:lle tai täällä KFINissä

PSN: nautaelain

E: ainiin ja itse pelin olen jo tilannut elikkä heti julkkarina oon valmis pelailee :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Elikkä NHL 11 SM-kisojen pronssimitalisti etsii joukkuetta. Taidoista tuskin on epäilystä. Saa ottaa yhteyttä jos kiinnostaa, PSN: FINSeRe


Ja tänne myös osaaville pelaajille tällainen:

http://www.konsolifin.net/bbs/playstation-turnaukset-peliseura/97571-nhl-12-konsolifin-liiga.html

Oon tiäks aina halunnu pelaa sm-kolmosta vastaan. Oot varmaa ihan sika hyvä ;D lisää psn: tepii ni pääset opettaa mua.
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Hakusessa rento joukkue joka ei niin pisteiden perään ole mutta voittamaan aina lähetään + sen verran oltava selkärankaa että poikkinaisellakin pelit viedään loppuun asti!

Iän pystyy fiksuimmat nimimerkistä päättelemään ja EASHL pelejä on tullut noin 1000 ottelua pelattua tosin viimeisessä painoksessa vain 60 johtuen saman aikaisesta mökin rakennus puuhastelusta joka kummasti on aikaa vienyt muulta tekemiseltä. Se alkaa olla jo valmiin oloinen joten aikaa taas tulee enemmän muulle harrastukselle löytymään.

Noin 80% peleistä on pakkina tullut hiihdettyä mutta kaikki paikat käy ja vaihtelun vuoksi voisi jopa enemmän hyökkäystä koitella. Viestiä voi laittaa jos kiihotti ... tai kiinnosti. Privana tai psn.
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Hakusessa rento joukkue joka ei niin pisteiden perään ole mutta voittamaan aina lähetään + sen verran oltava selkärankaa että poikkinaisellakin pelit viedään loppuun asti!

Iän pystyy fiksuimmat nimimerkistä päättelemään ja EASHL pelejä on tullut noin 1000 ottelua pelattua tosin viimeisessä painoksessa vain 60 johtuen saman aikaisesta mökin rakennus puuhastelusta joka kummasti on aikaa vienyt muulta tekemiseltä. Se alkaa olla jo valmiin oloinen joten aikaa taas tulee enemmän muulle harrastukselle löytymään.

Noin 80% peleistä on pakkina tullut hiihdettyä mutta kaikki paikat käy ja vaihtelun vuoksi voisi jopa enemmän hyökkäystä koitella. Viestiä voi laittaa jos kiihotti ... tai kiinnosti. Privana tai psn.

Jos ei ole seuraa löytynyt, niin murosta löytynee paikka. Hihkase jossakin, jos innostaa, mieluiten #murohoki@IRCnet, mikäli onnistuu.
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Uusi joukkue hakusessa Nhl 12 varten. Keskushyökkääjä,oikee laita olen pelipaikaltani. Tykkään syöttää ja rakentaa peliä mutta yksilösuorituksiakin löytyy. Statseja: 1538peliä, 1520+1510=3030p,(1.99p/ottelu), plus/miinus 462, Laukomisprosentti 15,1%, Aloitusprosentti 51.2%.

PSN: Paramedic12
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Minulla on myös joukkue vielä hakusessa. Joukkueelta toivon aktiivisuutta ja syöttötaitoa. Välillä on tullut pelattua syöttötaidottomien pelaajien kanssa, mikä pilaa koko pelin. Kaikki pelipaikat paitsi mv sujuvat hyvin, parhaiten vasen laita, vasen pakki ja kh. Itse pelailen yleensä muutaman pelin illassa.

PSN aapeli-91
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Löytyisköhän nyt joukkuetta, kun NHL 11 ei löytynyt? Tykkään pelata hyökkääjänä, puollustuksessa en nyt ole kovinkaan hyvä. Huomenna kai jo pääsee pelailemaan.
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Nyt voisi varmaan olla jo aika etsiä uutta tiimiä. Olen siis keskushyökkääjä ja etsin sellaista suht kovatasoista joukkuetta, jossa kuitenkin löytyy rentoa meininkiä ja jossa pelataan vain huvin vuoksi. Myös nuo Euroopan-turnaukset kiinnostaa paljon eli siitä suurta plussaa. Pelityylistä sen verran, että olen siis aikalailla peliärakentava keskushyökkääjä. Pelaan joukkuueen eteen ja syöttelen paljon, sillä syöttely on pelaamiseni tärkeimpiä yksittäisiä asioita, mutta kyllä se kynä/laukauskin tarvittaessa lähtee. Varmistan oman pään myös kunnolla sillä välin, kun muut hyökkääjät pelaa ylempänä, ja myös sen takia sentteri on minulle se luontevin paikka.

NHL11:n statseja (ulkomuistista): Pelejä n.240, maaleja n. 340, syöttöjä n. 400, pisteitä n. 740, +/- reippaasti yli +200, aloitusprosentti n.59,4%. Kuten siis tilastoista näkyy, niin aika vähän on pelejä 11:ssa kertynyt. Silti EASHL:sta kaikki versiot mukaanlukien kokemusta löytyy reippaasti yli 1000 peliä. Tänä vuonna todennäköisesti löytyy paremmin aikaa pelata kuin viime kaudella, jolloin oli paljon kiireitä. Pyrin pelaamaan aina, kun on aikaa, mutta en välttämättä joka päivä ehdi. Sen verran vielä, että viimeisin kerho, jossa on tullut pelattua on murohoki, jossa pelasin viime syksynä/talvena.

Tietenkin mikit, skypet, ircit ja mitä ikinä tarvitaankaan löytyy. Jos kiinnostaa, ottakaa privaviestinä yhteyttä, koska pleikalle pääsen vasta aikaisintaan huomenna, saattaa mennä lauantainkin puolelle. PSN on Lateksii.
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

PSN: alphatuhoaja, haen joukkuetta joka tarvitsee pelaajaa joka osaa pelata mutta ei kuitenkaan täysi pro. Parhaiten pelaan maalivahtina mutta toki puolustajakin käy.
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Oisin kans joukkuetta vailla. Hakuses mieluiten joukkue jossa kaikki käyttävät mikkejä ja ovat täysi-ikäisiä ja osaavat homman ottaa ensisijaisesti hauskanpidon kannalta.
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Marjainpoimija vailla kerhoa. Eli jos tarvetta målvaktille niin pistäkää jottaa viestii pliisz. :)
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

HC Helvetin Perkeleet hakee Hasekkia, ei Tommy Saloa, eikä Viktor Fasthia... Eli haemme oikeasti hyvää maalivahti, koska pelimme kusee hyökkääjiemme, varsinkin vielä nyt tämän pelin ansiosta huonoihin hyökkääjiin, niin haluaisimme saada hyvän maalivahdin, joka on parempi kuin bottimokke... :D
Niin ja mikki ON pakollinen!
Yhteyden otot tähän tai justplayer86 vai mikä seoli se sen PSN :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

The Real Enemy hakee vapaita pelaajia, taitotasolla/tilastoilla ei väliä. Joukkue on julkinen joten kaikki ovat vapaita liittymään!
 
Ylös Bottom