Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

  • Viestiketjun aloittaja Raimo41
  • Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Morjesta! :)

Ei sattuis kellään olemaan tilaa EASHL-joukkueessa? Ite olisin valmis liittymään mukaan vaikka Try Outin kautta jos ei muuten. Itse olen pelannut vain sparraus-pelejä (jotka ovat aivan hanurista).Pääasiassa pelipaikkani on ollut oikea laita taikka sentteri.Tehoni ovat 160 pelissä 103+141 ja olen tasolla Supertähti 3 (15voiton päästä Legenda 1).
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Morommoromoro vaan taas kaikille. Raipe aatteli kokeilla siipiään taas EASHL- kaukaloisssa. PIL:in hajoamisen jälkeen ei ole tullut pelattua peliäkään missään seurassa, mutta viime päivinä tullut n.5 sparri matsia lätkittyä ja kyllä siellä jotain taidon rippeitä vielä on huomattavissa :rolleyes: Joukkueelta en vaadi oikeastaan mitään muuta, kuin että joukkuepeli luistaa ja kiekko liikkuu, sijoituksella ei niin väliä (mutta ei se sijoitus yleensä kauhean huono ole jos tuo kriteeri todella täyttyy). Pelipaikkana ehdoton suosikki LW, tarpeen vaatiessa myös RW, LD (,C) onnistuu. Mitään superaktiivisuutta en lupaa näin kesällä kun ei tuu lätkittyä niin paljoa. Lopetetaan tää löpertely vielä pariin numerosarjaan:

LW:

O:158
M:249
S:241 (Pisteet/ottelu= 3,1)

+/-: +212

Yht:

O:636
M:660
S:831 (Pisteet/ottelu=2,34 [Sis. n.130 peliä pakkina ja kaikkea muita kivoja tekosyitä "pieneen" lukemaan])

+/-: +638

Yhteydenotot mieluiten täällä yksityisviestein. Kysyä saa tietenkin koska en luultavasti muista kirjoittaa yleensä kaikkea tärkeää/olennaista.
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Mäki voisin hakea joukkuetta ittelleni, en naapurin mummolle!
Paikkoina toimii hyvin nykyään VP, VL sekä Zentteri, tullu pari viikkoa vedettyä sparria ja siellä onnistun enemmän kuin tarpeeksi.
Mikki on, sosiaalinen olen, osaan sitä sun tätä että joukkue voittaa ja olen tiätty Lekenta 3:nen. :)
Jos haluat enemmän tiätää, ni kysy PSN:ssä tai täälä. :p
Oikeasti olen hyvä pelaamaan, sanokoot viholliseni mitä vain. ;)
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Joukkuetta haussa, mieluiten pelailen molarina (muutamaa voittoo vaille legenda1). Kenttäpelaajana ei juurikaan paikalla ole väliä. Ikää oli 22 vuotta ja toistaseks on tullu hakattua vaan sparrauksia. Ihmeellisiä vaatimuksia ei joukkueesta ole kunhan nyt pelailemaan pääsisi, myös jonkinäköiselle try-outille voin lähteä.

edit: niin ja psn: heijariesa
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Kesä hiljentäny eashl-pelejä. Tässä olisi 2 accolla varustautunu PELKÄN vp tontin pelaaja. Omistan leg 2 kortin. Tällä akkolla olen vääntäny klubeissa 61pelissä 68pist. "Perusvarma" pakki. viestejä voi pistää psn Remmi__
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Team Komarov FARMI on juuri perustettu seura joka etsii pelaajia kuumeisesti kesän ajaksi, koska Team Komarov on kesätauolla, josta melkein kaikki pelaajat ovat menneet kesäksi pelaa toisiin seurohin tai pitäävät kesälomaa, toivottavasti jokunen tulee takas sit NHL13... :D

Mukaan mahtuu joka vähänkin osaa pelata, ja mikki olis kyl hyvä olla.

Tarkoitus pelailla kesä rennolla meinigillä ja katella pelaajia jo NHL13 silmällä pitäen, jolloin farmi yhdistyy team komaroviin. Tai saa kai se farmi jäädä jatkamaan jos joku haluu sinne jäädä vetää sitä. :)

Mut jooo, kaikille pelipaikoille tilaa, ja tj:n paikkojakin vapaana... Mukaan voi kysellä psn: N1k082 tai laittamalla kutsun suoraan seuralle..
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Nyt loistopakki etsii VP paikkaa. Pisteitä on turha pakkina edes laittaa koska en pelaa pisteistä vaan puolustuksesta ;) osaan myös lämätä jos tarve vaatii ja puolustus antaa periksi tulla hyökkäysalueella lähemmäs maalia, tai jos on aikaa laukoa. Puolustajana olen varsin kärsivällinen eikä kiirettä hyökätä edes reilussa johtoasemassa. Nautin kun pääsen tuhoamaan hyökkäykset ja osaan myös käyttää mailaa melko hyvin. Legenda 2 kortti on tällähetkellä mutta 3 ei kaukana. Toivoisin myös pakki kaverin olevan paikallaan ja paskoihin seuroihin turha edes kysyä. Pelaan jokapäivä ja aina valmis pelaamaan jos tarvis! viestit joko täällä tai PSN: Karmazor (PSN on nopeampi vastaus :) )
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Terve!

Hakusessa olisi NHL12 EASHL kerho.
Olen syöttelevä ja maaleja tekevä tyyppi.
Melkein joka paikkaa pelaan mielelläni, mutta pieluiten pelaan: VL, OL, OP ja VP.
Kokemusta on TOP-100 kerhoista aikas lailla.
Maaleja minulla on, 939 ja syöttäjä, 908
Legenda 3 minulla myös on jo.



PSN: Matzgu96
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Kesäksi jengiä! VL/KH , paljon passaileva ja pyörittävä , asiallinen ja aktiivinen. Hakusessa aktiivinen ja kova jengi , mieluiten eliten puolelta , mutta uudetkin jengit vois kysellä. Pisteet n. 250gp 500p +/- 50. Mikki , skype ja muut härvelit löytyy.

YV tai PSN : Tjujunelja
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Näin alkuun, hyvää kesää kaikille eashl nörteille!:)

Ja sitten asiaan... Seura 'En keksi' hakee riveihinsä maalivahtia!
Jos sinulta löytyy eashl-kokemusta, olet aktiivinen-ja rento tyyppi niin
tervetuloa try-outille!

Seura on tällä hetkellä eliten 4. (109-5-1)

Yhteydenotot psn: antananarivo87,hokihemmo,o_m_a_r_k
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

TS = Team Sohvasoturit hakevat aktiivisia pelaajia.. Jos kiinnostaa ota yhteyttä! parhaiten tavoittaa täältä, taikka PSN: Cahuri
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Fluffy Unicorns hakee oikeaa laitahyökkääjää. Aktiivisuutemme painottuu pääosin viikonloppuihin. Headsetin + Skypen käyttö plussaa.

Kiekko pyörii hyökkäysalueella melko mallikkaasti ja puolustuspäässäkin joukkuepeli on kunnossa.

EA SPORTS World - Member List

Ota yhteyttä täällä tai PSN kautta, EpiWins.
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Noniin tota eka viesti Konsolifin foorumeille. Elikkäs ettisin tiimiä Amateur tai Pro divisioonista.
Olen supertähti 3 kohta legenda 1. Pelaan kaikkia paikkoja mut olen ehkä parhaimmillani OP ja olen kiekollinen pakki eli osaan liikuttaa kiekkoa hyvin hyökkäys alueella ja syöttelen paljon.
PSN: JANURI98 laittakaa rohkeesti viestiä jos lisää infoo kaipaatte tai sitten vaan täällä.
-Januri98
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Team Komarov FARMI on juuri perustettu seura joka etsii pelaajia kuumeisesti kesän ajaksi, koska Team Komarov on kesätauolla, josta melkein kaikki pelaajat ovat menneet kesäksi pelaa toisiin seurohin tai pitäävät kesälomaa, toivottavasti jokunen tulee takas sit NHL13... :D

Mukaan mahtuu joka vähänkin osaa pelata, ja mikki olis kyl hyvä olla.

Tarkoitus pelailla kesä rennolla meinigillä ja katella pelaajia jo NHL13 silmällä pitäen, jolloin farmi yhdistyy team komaroviin. Tai saa kai se farmi jäädä jatkamaan jos joku haluu sinne jäädä vetää sitä. :)

Mut jooo, kaikille pelipaikoille tilaa, ja tj:n paikkojakin vapaana... Mukaan voi kysellä psn: N1k082 tai laittamalla kutsun suoraan seuralle..

Pelaajien haku edelleen voimassa!!! Tai joku pikku kerho voisi kenties liittyä meihin? :cool:

Tule näyttämään kykysi, niin nhl13 jatketaan team komarovilla "voittokulkua", nhl12 olimme julkaisupäivästä aina kevään korville, top 20-60sijoilla välillä pyörivä suht aktiivinen kerho... Ja tavoitteena jatkaa vähintäänkin noilla sijoilla sit tulevassa versiossa...

Eikä tarvitse olla mikään "super pelaaja" että meille voi tulla pelaa, ei meillä oikeestaan ole sellaisia yhtään, pelaamme vain hyvää joukkuepeliä ja "neuvomme" toisiamme ja pelataan rentoo kiekkoo, ainakin tää kesä tuol farmis :)

Jos sinulla on mikki ja kokemusta eashl:stä ja ikääkin riittävästi niin ota yhteyttä psn: N1k082 tai rydi88
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Filadelphia
Etsimme joukkueeseen vielä muutamaa vahvistusta molempiin päihin. Joukkue on edellisillä kausilla vakiinnuttanut paikkansa TOP100:ssa ja sen tasoisia pelaajia kaivataan. Aktiivisuudella ei nii väliä, sillä kesän helteiset päivät ovat monella etusijalla ;) kunhan joskus kävisi piipahtamassa :) Toiset tunnukset ovat myös tervetulleita mutta siltä kaivataan vähintään supertähti-kortti, että saadaan pelaajasta edes jotain irti
:D


Jos yhtään kiinnostaa ottakaa yhteyttä PSN: paahtis71

HYVÄÄ KESÄÄ!




 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Alkoi taas kevään pienen tauon jälkeen nappaamaan tuo EASHL ja nyt voisin katsella kilpailukykyisen kerhoa alle. Kokemusta on hmm.. EASHL:n alkuajoilta lähtien ja tarkemmin niiltä ajoilta, kun kyseinen pelimuoto tuli mukaan NHL-pelisarjaan. Siitä lähtien on tullut pelattua EHL:ää sun muuta ja on se nimi tainnut keikkua ainakin siellä syöttöpörssin kärkisijoilla.

NHL 12:n tehot ovat tähän mennessä 512 pelattua peliä 531+884=1415 pistettä, +940. Ja joo, legenda 3 -kortti löytyy toki.

Mieluisin paikka on KH ja pelinrakentajan rooli. Laidallakin peli sujuu ja välillä on mukava myös pakitella. Kaikki kenttäpelaajan paikat ovat siis ok. Pelityyliltäni tykkään rakentaa hyviä paikkoja, mutta ei maalintekokaan tuota tuskaa. Ei nyt hirveetä runebergsettiä tule tarjolle, mutta joukkuepelaaja tykkään olla ja sellainen liiallinen sooloaminen ei oikein nappaa.

Viestiä voi laittaa täällä yksityisviestinä ja pleikkarilla ps-id:lle proojaska. Try-out käy mainiosti, mikäli seura haluaa testata taitoni.
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Haen 2 ukolle vähä aktiivisempaa jengii, ku nykyinen. Ikää karvaa vaille 25v. Mieluisimmat pelipaikat: KH, OP, VP ja tarpeen tullen laidatkin kelpaa toki. Kerholta odotan vaan että ollaan suht aktiivisia ja vähän osattas joukkuepelii. Legenda 1 kortti aukeaa koht puolin heittämällä. Ottakaa yhteyttä PSN: jarnosa tai xZARNOx tai vaikka tänne.
Pelityyli : Paljon syöttelevä puolustava sentteri. Kädet ovat puuta ja ukko hidas, mutta kankea. Laukaus myös aivan perseestä :D
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Aloin manageriksi ja perustin oman klubin;D

Very Tough Bones hakee pelaajia! Pelaan ite 2accol joten mun ukko taitaa olla ammattilainen 2 täl hetkellä.27peliä 22+33 taitaa olla pojot kun pelasin kovien jätkien ja basbarin kanssa;D
Pelaan ol,kh ja op mutta kaikille paikoille haetaan pelaajia.Sopii mainiosti vaikka 2 accolla pelaavalle joka tahtoo pelaamisen/voittamisen ohessa tunteä jälleen kehityksen huumaa;D

1 accol on 1000 peliä takana joten kokemusta pelaamisesta on ihan riittävästi. Mikki ois kova niin ei tarvi arvailla toisten aivoituksia ja voi sopia pelin lomassa jäätäviä kiemuroita.Tavoite on voittaa joka matsi kuten nimestä on pääteltävissä;D

Huumorilla höystellen liikkeelle!Ota yhteyttä pleikalla stakkabo15, potkin sitte vattuun jos ei joukkuepeli suju tai sattuu jarmo 8v osumaan laituriksi;D niin nojoo voi täälläki laittaa kyselyjä tulemaan.

Edit: jenkkejä vastaan ei vieraissa pelata mutta muuten pelataan kaikkia kovia vastaan ja pannaan ne kyykkyyn tai ahtaalle vaikka oltaski paskemmilla ukoilla liikenteessä, bumhunttausta tai bugeja ei harrastella!!

EDIT2: Muutama kova luu tupsahti jo tiimiin, nyt joku jannu herätys ja rosteriin heti niin saa pelit käyntiin!!!!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Hei kaikki.

Uusi seura perustettu ja muutama pelaaja vielä mahtuisi (2-3).
Haemme monipuolista taistelijaa riveihimme.
Vaatimuksena olisi että osaat pelata joukkueessamme, ei sen enempää.
Kokemusta kuitenkin olisi hyvä olla jo hiukan, mielellään sekin kokemus kyseisestä pelistä (NHL 12).

Emme kuitenkaan etsi sinua joka et osaa:

Käyttäytyä
Syöttää
Kommunikoida


Peliaikamme painottuu iltaan, klo 19 jälkeen.

Tervetuloa koittamaan
Yht.otot: YV, PSN: Pertsa69 tai iluvurpinktaco
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Olen juuri tekemässä toista accoo jolla pelaan pelkästään MV tai sit ehkä joskus joku OP, mutta enimmäkseen MV.
Elikkä ettisin sille seuraa mieluiten jostain amateurista kun olen tietysti sillä alussa amatööri tasolla. Olen pelannut 1. acolla MV jotain 6 peliä ja tullu 2 nollapeliä ja PMK. 1,69 ja torjuntaprosentti 88 jotain. On tullut paljon läpiajoja mutta olen hoitanut ne ja niitä poikittain syötöistä laukauksia osaan niitäkin hoitaa. Eli laitappa viestiä täällä tai 1. accolle: JANURI98.
 
Ylös Bottom