Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Enkö ole sata kertaa sanonut että älkää poistuko sieltä seurantalistasta VAAN KIRJAUTUKAA ULOS PSN:stä, olen taas toitottanut tätä samaa viimeset 5 sivua tästä keskustelusta, eikä näköjään vieläkään mene kaaliin että se kortti katoaa jos poistut siitä. Ymmärrän että kyllähän se v*tuttaa, mutta omaa tyhmyyttä se on jos ei viitsi katsoa apua ennen kuin tekee mitään.. Ei mulla muuta...

oonhan mä koittanu apua kattoo ekoina kertoina, oon kai sitte onnistunu vaan välttään oikeita ohjeita niin hyvin etten oo huomannu. tai en oo vaan tajunnu. tai jotai. nyt näin, kiitos.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Hei, itse todennäköisesti aikasintaan vasta ensi viikon keskiviikkona olisi peli käsissä, ja kyllä sen hutin heti aloitan :) mutta kellään myydä semmoisia vähän heikompia pelaajia siihen alkuun? Laittakaa psn tunnuksia niin lisäilen niitä siitä tänne, tai laittakaa kaveripyyntöä :) oma psn on a_k_e_9_6, tiiän vähän ehkä hankala :D

p.s niin ja jos joku viittii pari vaikka niitä pelaajia nyt pitää niin sitten ostan kun niitä puckseja tulee hommattua

Lisää psn: markkeli14 multa saa halvalla hyviä :)
 
Lisää psn: markkeli14 multa saa halvalla hyviä :)

Lisään markkeli14 myös.Oma psn. on Gretski999

Ei kellään sattuisi olemaan tarvetta seuraaville pelaajille:

-Taylor Hall 82/90
-Tyler Seguin 81/95
-Matt Duchene 87/95
-Mike Richards 87/92
-Jaroslav Halak 88/93
-Brayden Cobourn 85/90
-Payrick Sharp 88/91 (viikon tähti)

Lisäksi 3x +3 kaikki-reenikortteja (kenttäpelaajan)

Tarvetta kyllä on mutta kun ei ole puckseja! :)

Jaaha kiva ku jotkut saa noita kivoja kortteja jumboista... V*TTU ku rupee ärsyttää kun en saa mitään, tuskalla edes rahat takaisin. Oon käyttäny 24,000 pucksia (3. osto kertaa eli myynnyt ja tuotoilla ostanu lisää, eli n. 20 pakkausta on tultu ostettuuu...) ja hyvä jos tienaan nostoilla edes 12,000...
Mun paras koko HUT uralla on varmaan Antti Niemi!!!! REvi siitä ja jotai +2 kaikki

Joopa.. joo.. ei ne vikat jumbot mitään tuonu, ärsyttää kun hävis 12k pucksia... Sain kyllä aallon aikan 6x +2 kaikki, eli hyvin saa kehitettyä pelaajia. Löytyy kulutuspakasta: +3 kaikki, 3x +2 kaikki, +9 - ja +7 jokaiseen kategoriaan. Ois nyt koskemattomalle nugetille käyttö ;).

Ja sitten tossa pitkästä aikaa menin online huipputurnaukseen ja heti ollaan finaalissa :D. Kertaakaan en paennut pelivalikossa ja jokaisessa matsissa oon tehny 7 maalia. Eka vastus oli ehkä paras pelaaja jota sain vastaan, mutta kun joukkue on 80-72-70 niin vaikea sillä on 92-88-75 joukkuetta vastaan pelata (7-1 voitto). Kahdella muulla pelaajalla oli boostattu nugetit ja sun muut 99:siin mutta ei niistä vastusta ollut (7-4 ja 7-3 tulokset).

En pelannu "ykkösilläni", mutta tohon finaaliin meinaan kyllä laittaa haluun voittaa sen. Ja sit viel yks kysymys: Kuinka monta matsii pitää olla pelattuna (onlinessa), jotta pääsee playoffeihin?

Ite menin online huipputurnauksessa Rankkareilla sellaista joukkuetta vastaan kellä oli :
Rinne maalissa
92 hyökkäys ja mulla 75
ja pakki sillä oliko 85-90 ja itellä 75 pakki
ja maalivahti itellä 64...Juupajuu olis kiva itekki tietää monta peliä pitää olla voitettuna että tohon 15000 pucksin turnaukseen pääsisi
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Ite menin online huipputurnauksessa Rankkareilla sellaista joukkuetta vastaan kellä oli :
Rinne maalissa
92 hyökkäys ja mulla 75
ja pakki sillä oliko 85-90 ja itellä 75 pakki
ja maalivahti itellä 64...Juupajuu olis kiva itekki tietää monta peliä pitää olla voitettuna että tohon 15000 pucksin turnaukseen pääsisi

Eiköhän top 6000 sijoilla ole niin pääsee, ite oon 2052 sijalla vaan 5 pelillä kaikki toki voittoja. :D
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Kiitokset markkeli14:sta jo etukäteen, laitan kaveripyyntöä tuossa, ensi viikon alussa :)
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Miguel, laita tästedes asiasi yhteen viestiin, eikä 4 viestiä peräjälkeen.

Asiasta toiseen, eipä vielä tänään ilmestynyt jumboja, mutta eiköhän ne huomenna tule :) Rahaa nyt olisi kuluttaa niihin siinä toivossa että tulis joku "superkortti". Kuitenkin niin paljon on niitä ostettu ja paras tähän mennessä on ollut 80 pelin soppari
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Minulla on pieni pulma ostin tuossa kortteja ja sitten hoksasin vasta että menee palkkakaton yli että onko mitenkään pelissä mahdollista että tuo palkkakattonousi jonkun verran että onko mahdollista toinen juttu että onko mitään apua tuohon kun mokke aina väsyy 1 pelin jälkeen siihenkään apuja??
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Minulla on pieni pulma ostin tuossa kortteja ja sitten hoksasin vasta että menee palkkakaton yli että onko mitenkään pelissä mahdollista että tuo palkkakattonousi jonkun verran että onko mahdollista toinen juttu että onko mitään apua tuohon kun mokke aina väsyy 1 pelin jälkeen siihenkään apuja??

mun mielestä palkkakatto ei "nouse" mutta jos muut pelaajat vievät paljon palkkaa niin aina voi pistää OHL/QJHLM/WHL junnuja 4.kenttään kenellä on pieni palkka niitä ei peleissä tartte peluttaa ollenkaan kun kolmella ketjulla päjää ihan hyvin. Sitten tuosta mokke jutusta niin meinaatko sitä että miten sen saa parannettua uupumuksesta vai niin ettei uupumus tule heti?
No jos haluat tietää miten sen saa parannettua on että pistät sen kakkosmokeksi yhden pelin ajaksi, jos taas onkelma on siinä, että se väsyy heti niin siihen ei ole vastausta mutta sen kokonaisuus taitaa laskea vasta kun uupumus on tasolla 4 joten siihen asti sitä voi peluuttaa nomaalisti sitten alkaa kokonaisuus tippua rajusti.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Pystyykö noita kortteja myymään ja vaihtamaan suoraan psn tunnusten
kesken vai miten toi homma toimii :) laitatte siellä vaan viestiä kun joku on myynnissä
halvalla ja toinen käy ettimässä sen ja huutaa ? oma psn dibitassu
nyt ei taida tosin olla muita kovia ylimääräsenä ku malkkin
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Ostin sit 20 000 pucksilla jumboja ja makia yllätys tuli: viimeinkin putkahti legenda!!!!!! RAY BOURQUE. Muita kertomisen arvoisia olivat Landeskog, Patrick Sharp (taas viikon tähti), Jimmy Howard ja muutama +2 kaikki ja +3 kaikki-kortteja.

Bourquen möin sitten 35 000 pucksilla, että mukava määrä puckseja tuli. Nyt on rahaa n. 65 000 pucksia ja vaihtopakka täynnä joten sieltä luulisi tulevan kivasti vielä puckseja :)
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Tuli siinä ostettuu Muutama pakka ja taas totuttuun tapaan täynnä P*SKAA... Mut tein pari ihan hyvää löytöö.. ;) Lecavalier 2000 koskematon ja sokerina pohjalla Nugent-Hopkins neitsyt hintaan 3750 :D
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Yeah.. haluaisin kans legendan.. V*TTU!

käytin tollaset 28,000 pucksia ja hävisin noin puolet jo..:

Joe Thornton
Bobrovsky
M. Staal
Havlat
Pominville
3x +2 kaikki
+3 kaikki

Siinä parhaat nostot... Vois saakeli käydä ostaa 20e psn kortin, ostan bf3 map packin ja jumboja prkl lopuilla..

-----------------------------------

Mutta sitten "hyviä" hommia... Aloitin playoffit "tiukalla" 3-0 voitolla, vikaan erään asti oli 0-0 kunness Kronwall iski lämärin ylivoimalla siniviivalta. Sitten vikalla minuutilla iskin yhden vastahyökkäys maalin ja tyhjiin kolmannen. Noiden p*skojen nostojen jälkeen kyllä huvittais voittaa noi playoffit... 3 peliä jäljellä, sanokaa: pitäiskö käyttää parhaimmistoani? vai vasta finaalissa? Vedin ton ekan, vanhoilla "ykkösillä".. Haluan voittaa ja vielä kun olen Eliittiplayoffeissa niin pahoja jengejä tulee vastaan..
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Käykää ostaa pois Shattenkirk ja Pietrangelo molemmilla uraa joku sata pelii ja sopparia shattenkirkillä 39 ja pietrangelolla 35.Molemmille käytetty 2/5 harj.kortteja.Hinta molemmilla 1950 ja osta heti- hinta 2000

Myyjänä on EU ALL STARS
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Perhana ku unohtu... Kaupathan ovat kiinni...

Nonniin poijjaat, olisko joku kiinnostunut 94 ovrl. Rundblad:ista (op-vp laitettu) tai 99 ovrl. Larsson:ista?
- ostakaa hyvä pakkipari yhteishintaan 20,000 pucksia, molemmilla on pelattu 2 peliä ja sopimusta on 35-40 molemmilla.

Tämä tarjous voimassa vain tämän päivän, älkää missatko!! :D
- Etenkin eikka_y, kun sait ton legendan niin voit hyvin ostaa tästä hyvän pakkiparin ja auttaa epätoivoista. :D
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

kaks jumboa sain ja toisesta tuli pelaajan kehityskortti +5 kaikki , paljon kannattas pistä hintaa
sillee että sen saisi kaupaksi ? se malkin ois vieläkin myytävänä, oon pitäny hintaa siinä 18 000
paikkeilla mut ei tunnu menevän kaupas. Nyt ois hyvä saada niitä pukkeja että sais noita jumboja
kun huomiseen asti on aikaa.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

kaks jumboa sain ja toisesta tuli pelaajan kehityskortti +5 kaikki , paljon kannattas pistä hintaa
sillee että sen saisi kaupaksi ? se malkin ois vieläkin myytävänä, oon pitäny hintaa siinä 18 000
paikkeilla mut ei tunnu menevän kaupas. Nyt ois hyvä saada niitä pukkeja että sais noita jumboja
kun huomiseen asti on aikaa.

+5 kaikki menee 8000 pucksilla, ainakin itsellä se on aina mennyt sillä hinnalla. Malkin varmaan menee 16 000 pucksilla jos se on koskematon
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

kaks jumboa sain ja toisesta tuli pelaajan kehityskortti +5 kaikki , paljon kannattas pistä hintaa
sillee että sen saisi kaupaksi ? se malkin ois vieläkin myytävänä, oon pitäny hintaa siinä 18 000
paikkeilla mut ei tunnu menevän kaupas. Nyt ois hyvä saada niitä pukkeja että sais noita jumboja
kun huomiseen asti on aikaa.

ite laitan niitä hintaan: 7950 lähtöhinta/8950 osta heti (myyntikikka, "alle 9,000")

Ja kiva ku tollasen saat 2 pakkauksesta, ite ostin sellaset 15 pakkausta eikä yhtään yli 5,000 arvosta korttia (y)
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

+5 kaikki menee 8000 pucksilla, ainakin itsellä se on aina mennyt sillä hinnalla. Malkin varmaan menee 16 000 pucksilla jos se on koskematon

Tajusin vasta nyt että noista sais koskemattomina paremmin, tai sit luonnollisesti 99 tasolla.
Ite ryssin ton malkkinin kehityksen täysin ja nyt ainoastaan 95 tasolla, peliäkään en tosin ole pelannut.
No vois koittaa jos se menis ees 15k
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Jaahas, tuli lyhyeen aikaväliin toinen Landeskog. Ensimmäisen sain myytyä 6000 joten eiköhän tästäkin saman verran saa. Yleensäkkin on paljon pelaajia myytävänä. Kyselkää YV:nä mitä pelaajia multa löytyy, kun en nyt jaksa/ehdi tähän laittaa listaa :)
 
Ylös Bottom