Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mmiikkssuu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Joo, eipä itellenikään mitään älyttömän hyvää tuuria ollu matkassa pakkojen määrään nähden (n. 15). Parhaimmat oli Kovalchuk, Tavares ja Smith-Pelly. Myös Carlson ja muutama muu ihan ok kaveri tuli. Pitänee "huomenna" pelailla muutamaan pakkaan pucksit ja napata se Crosby;)
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Heh,kolme pakkaa ostin puckseilla ja paras pelaaja Kārlis Skrastiņš. Muut "Rare-kortit" olivatkin sitten sellaisia +9 ja +7-treenikortteja....

Ekasta rahalla ostetusta sitten joku Minnesotan sentteri jolla kokonaisuus 81.

Toisesta oli sitten paras Dave Bolland. +2-kaikki,+9 luistelu.

Olipa paskat paketit sitten tälle päivälle.... Enempää en osta,nyt markkinoilta ettimään halpoja pelaajia joista voisi tehdä voittoa.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Joopa joo... Voin sanoa että olen ostanut n. 150 pakkausta yhteensä koko HUT:in peluu aikana, enkä yhtää yli 30,000 arvosta ole saanut, kaikkea p*skaa eikä yhtää legendaakaan! :S

Tämän aamun parhaat nostot 40,000:lla pucksilla:

Rick Nash
Jordan Eberle
Anze Kopitar
David Krejci
Mikko Koivu
2x +3 kaikki
Jonas Hiller
David Booth
Drew Stafford
Logan Couture
Niklas Bäckström (MV)

Ja sun muuta roskaa... V*tuttaa kun en yhtä ainuttakaan legendaa ole saanut... Yhessä pakkauksessa oli "JES" ku oli 2 victorya, mutta nekin ilmeni Booth:iksi ja Stafford:iksi... Hyvä on jo noilla puolet saa takaisin.. Tai oikeastaan saa, ois kiva sit sillä 20,000 saada jtn. mukavaa..
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

16 pakkaa ostettu joista on noussut vain 1 victory kortti (JVR)...Kuinka voi olla mahdollista!? Muutenkin ollut ihan kuraa, 20-25 soppareita ja +7 reenikortteja on kaikki raret. Jokainen NHL-pelaaja jonka olen saanut, ovr ollut max 82. Pucks well spent!

13 700 puckseja jäljellä, tulee sille Oville, Crosbylle, Stamkosille tai jollekkin legendalle vähän turhan kiire pompahtaa sieltä mun pakasta ulos...
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

16 pakkaa ostettu joista on noussut vain 1 victory kortti (JVR)...Kuinka voi olla mahdollista!? Muutenkin ollut ihan kuraa, 20-25 soppareita ja +7 reenikortteja on kaikki raret. Jokainen NHL-pelaaja jonka olen saanut, ovr ollut max 82. Pucks well spent!

13 700 puckseja jäljellä, tulee sille Oville, Crosbylle, Stamkosille tai jollekkin legendalle vähän turhan kiire pompahtaa sieltä mun pakasta ulos...

Jos v*ttu sä noilla 13k pucksilla saat jonkun noista, niin annat mulle 20k.. :)
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Joopa joo... Voin sanoa että olen ostanut n. 150 pakkausta yhteensä koko HUT:in peluu aikana, enkä yhtää yli 30,000 arvosta ole saanut, kaikkea p*skaa eikä yhtää legendaakaan! :S

Tämän aamun parhaat nostot 40,000:lla pucksilla:

Rick Nash

Aivan sama mulla,parhaimmat on ollu ehkäpä Jeff Skinner josta sain joskus sen 7500 pucksia. On sieltä tullut jonkin verran kovia nimiä mutta ei kuitenkaan arvokkaita.

Paljos haluat Nashista? Havlat+puckseja on myös varmaankin ihan käypi,tai sitten jos kaipaat jotain pelaajia niin voin kattoo löytyykö multa niitä.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

oli 3 ensimmäistä jumboa pelkkää kuraa, +7 lau ja jotain 20 tai 25 sopimuksia.
tais 8 pakassa olla 3 victory korttii, joista yks oli niin tura etten ees muista kuka se oli
mutta tuli sharp ja martin brodeur. ei niistä 15000 saa mut jos huomiselle jotain.
Ainii ja viimisest pakasta tuli yakupov ;) kattelin tossa hintoja ni joku hifk yrittää tehä jotain hinta kupruu siellä :) kaikki yakupovit 100 000
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

oli 3 ensimmäistä jumboa pelkkää kuraa, +7 lau ja jotain 20 tai 25 sopimuksia.
tais 8 pakassa olla 3 victory korttii, joista yks oli niin tura etten ees muista kuka se oli
mutta tuli sharp ja martin brodeur. ei niistä 15000 saa mut jos huomiselle jotain.
Ainii ja viimisest pakasta tuli yakupov ;) kattelin tossa hintoja ni joku hifk yrittää tehä jotain hinta kupruu siellä :) kaikki yakupovit 100 000

Niin mutta tuo herra (joka käy täällä foorumillakin) ei onnistu siinä, sillä joka viikonloppu kun jumbot iskee, niin uusia Yakupoveja iskee ehkä n. 20 kpl lisää. Muo kyllä ihmetyttää miks mä en saa edes ollenkaan noita "arvokkaita" peruskortteja eli Yakupoveja tai Missianeja (<- pitkä veskari jota myydään 5,000 hinnalla, kannattaa selata jumbot tarkasti).
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Eli paljastanpa ton sopimus bugin tässä ja nyt. Eli joillain pelaajilla on bugi, jossa sopimuksia pystyy käyttämään enemmän kuin tavallisesti. Homma toimii niin, että laitat pelaajalle ensin esim. sopimuksen 15:sta. Sitten kirjaat ittes ulos ja menet takaisin muutaman kerran. Tällöin aikasemmin käyttäneesi sopimus näyttää kadonneen ja pelaajallasi on sopimusta enää esim. alkuperäinen 9. Sitten voit lyödä pelaajalle esim. 30 sopimus kortin ja saat pelaajallesi sopimusta 45. Tuo kadonnut sopimusmäärä ilmestyy
, kun olet käyttänyt uuden sopimus kortin. Sitten kirjaat taas itsesi uudelleen ulos muutaman kerran. Tällöin pelaajallasi näyttäisi enää olevan sopimusta jäljellä 15 tuon 45 tilalla. Sitten voit käyttäää taas uuden sopimuksen esim. 50sopimus ja sen jälkeen pelaajallasi on sopimusta 95.
Tällä tapaa pystyy kyllä säästämään bugseja, mutta ei nyt mitään varsinaista rahasampoa saa. 80 sopimuskortin tilalla pystyy käyttämään 1x30 ja 1x50.
Jos 80 sopimuksen hinta olisi 16000p, ja 50+30 7500p, niin tällä tapaa pystyy säästämään puolet. Itse olisin sen verran varovainen tämän bugin kanssa, että en menis laittamaan pelaajajille yli 95sopimusmäärä, koska voi johtaa Ean:n puolelta joihinkin sanktioihin kuten pelitilin poistamiseen...
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Niin mutta tuo herra (joka käy täällä foorumillakin) ei onnistu siinä, sillä joka viikonloppu kun jumbot iskee, niin uusia Yakupoveja iskee ehkä n. 20 kpl lisää. Muo kyllä ihmetyttää miks mä en saa edes ollenkaan noita "arvokkaita" peruskortteja eli Yakupoveja tai Missianeja (<- pitkä veskari jota myydään 5,000 hinnalla, kannattaa selata jumbot tarkasti).

Missäs joukkoeessa tollanen missiani pelaa, mun säkällä oon poistanu jo 3 sellasta epähuomiossa :D
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Missäs joukkoeessa tollanen missiani pelaa, mun säkällä oon poistanu jo 3 sellasta epähuomiossa :D

Netin ihmeellisestä maailmasta löytyi Jason Missiaen.

Jason Missiaen hockey statistics and profile at hockeydb.com

Samat tiedot löytyvät myös Eliteprospectsin sivuilta. En nyt noista osaa sanoa missä joukkueessa pelaa,mutta voisin veikkailla että pelaa tossa Baie-Comeau Drakkar -joukkueessa :D tai sitten Connecticut Whalessa.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Player Bio - Jason Missiaen
taitaa olla toi mut en löytäny sitä tosta ahl joukkoeesta :o höh..
ai tänne joku lisäski jo linkin :) connecticutissa ei ainakaan nyt ollu myynnissä.
ja vielä päivitystä eli se oliki tuolla baie-comeau drakkarissa.. mutta eihän tota saa kehitettyäkään
ku 80 asti. et tiiä sit onko rahan arvonen :)


nyt on myynnissä seuraavat
-yakupov 3950
-s.mason 1750
-k.chipchura 650
-d.bolland 1250
-z.stortini 350
-v.fiddler 450
-b.wheeler 650
-p.sharp 3950
-m.brodeur 1950
-s.weiss 850
-m.beleskey 550
-k.newbury 4950 sotw

käykää poistaa jotain että sais huomenna vielä muutaman jumbon :) psn dibitassu
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Myynnissä valtavasti 80-87 roskaa noin 3 sivua. Halvalla lähtee. Saa ja pitää kysyä.

++++ 2 koskematont heatlyy yks jo valmiiks myynnissä, koskematon zetterberg, nyt myynnissä 3500 oleva 99 number 64 suomesta uraa 90+ jäljellä++ änäri paitoja esim. buffalon se vaaleamman sininen paita jossa lukee pelkstää buffalo. Ryan miller koskematon ja samaten kesler jos eivät mene kaupaksi 5050 ja 1300

isompi kokonaisuuksia on 138 uraa ja sopparii 38 landesgokki 99kok. ja 101 uraa jäljel oleva skinner 95kok., j.johnsson 93kok. 2 pelii pelattu ja sopparii paljo+++++++94 kok tuukka rask 2 pelii pelattu ja sopparii paljon sit toine moke lehner yhtää pellattu sopparii 39 ja kok.84 ja paikkoi 4/8.

++++armia 90 ja pulkkine 91 molemmil uraa 70+

e.kane 91kok. uraa +120 ja sopparii vielä 20+

pari 90kok. pakkii l.schenn ja k.alzner 2 pelii pelattu ja sopparii löytyy

äijii jäi sanomati mutta kysymällä löytää täältä ja ps3 KÄYTTIS: makke46 joukkue: HC Nouste

EIKU OSTELEMAAN!!!
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Player Bio - Jason Missiaen
taitaa olla toi mut en löytäny sitä tosta ahl joukkoeesta :o höh..
ai tänne joku lisäski jo linkin :) connecticutissa ei ainakaan nyt ollu myynnissä.
ja vielä päivitystä eli se oliki tuolla baie-comeau drakkarissa.. mutta eihän tota saa kehitettyäkään
ku 80 asti. et tiiä sit onko rahan arvonen :)


nyt on myynnissä seuraavat
-yakupov 3950
-s.mason 1750
-k.chipchura 650
-d.bolland 1250
-z.stortini 350
-v.fiddler 450
-b.wheeler 650
-p.sharp 3950
-m.brodeur 1950
-s.weiss 850
-m.beleskey 550
-k.newbury 4950 sotw

käykää poistaa jotain että sais huomenna vielä muutaman jumbon :) psn dibitassu

Siinä onkin se vitsi että hän tais olla pikkasen alle 2m pitkä eli ylös ei mene "niin helposti" :D. En tiiä mutta mitä väliä jos amerikkalaiset ostavat. :P
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Siinä onkin se vitsi että hän tais olla pikkasen alle 2m pitkä eli ylös ei mene "niin helposti" :D. En tiiä mutta mitä väliä jos amerikkalaiset ostavat. :P

Pelicanssin niko hovinen on pari senttiä lyhyempi ja saa kehitettyä 77/88 tasolle pienel palkalla et
pitäisin sitä ehkä järkevämpänä kun tota missiaenii. mikäli muistan oikein :D

nyt sain taas yhen jumbon, tuli hartnell ja vorachek samasta paketista, vielä ku sais sen girouxin
siihen keskelle :) toisaalt tuskin tulee pakasta että noi vois heittää myyntii jos joku tarvii
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Itellä heti toisesta pakasta CAREY PRICE myin sen osta-heti 10 000 (katsoin muiden hintoja niin 14-15 000 melkein kaikki myi) .Sen jälkeen ostin vielä 4 pakkaa eikä kummoisia tullut.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Jos joku haluaa ankkalaumaansa koskemattoman Ryan Getzlafin tai Lubomir Visnovskyn niin hihkaisee.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

YV:tä jos kiinnostaa M.Pääjärvi, J.Iginla,mv Bäckström, Kiprusoff,T.Seguin,T.Pleckanec tai mv 9+ kehityskortit
 
Ylös Bottom