Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Nonni! Nyt tuli "ansaittu" toinen voitto tossa online huipputurnauksessa. Finaalissa vastassa samantasoinen joukkue (95-90-78), oli niin loistavaa puolustusta mun osalta etten antanut vastustajalle paljon mahollisuuksia ja voitin 3-0. Laukaukset olivat 8-27 mulle joten se selittää onnistuneen puolustuspelin, taas isossa roolissa oli Winterhawks kenttä joka dominoi ihan pystyyn. Puolustajat olivat kovia kuin kiinan muuri ja mikään ei heitä ohittanu, mainintana vielä että Bishop nappasi nollapelin joten häneltäkin loisto suoritus. :) Vielä lisänä että kaikki maalit olivat omanlaisia, läpiajo, yksi onetimer ja laukaus. Pirun hauskaa pelata tuollaista peliä jossa "dominoi" ihan pystyyn ei paljoon varmaan vastustajalle jääny nakerrettavaa. ;D

joo oli kyllä hyvä peli vaikka tuli pataan :) ja kyll jäi nakertaan täs joskus friendlys revanssi :D

pitihän se alkaa itellekki alkaa kasaan tuota Winterhawks ketjuu jos sen sit kehittäis jumbojen aikana...
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

naminami 3 peliä mun hel*etin hienolla AHL tiimillä otin ja voitin ekan 1-0 teemu laakson uskomaton lämäri siniviivalta suoraan yläpörssiin ja seuraavat kaksi peliä toista johdin 2-0 ekan 10min jälkeen noh meidän netti päätti haistattaa pa*kat ja katkaista netin :D no seuraavaa matsia johdin 3-2 ekan 18min jälkeen ja sama taas, alkaa jo hiljalleen vi*uttamaan :D
no mutta uutta putkeen vaan :D
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

joo oli kyllä hyvä peli vaikka tuli pataan :) ja kyll jäi nakertaan täs joskus friendlys revanssi :D

pitihän se alkaa itellekki alkaa kasaan tuota Winterhawks ketjuu jos sen sit kehittäis jumbojen aikana...

Ai, tuntukin siltä että on joku "tuttu" vastassa. :D Joo ja kannattaa toi Winterhawks kenttä kasata, niin kuin huomasit. ;)
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Mikäs siinä mun 96 89 92 joukkueessa mätti, kun et voinut eilen pelata ja piti jäädä vielä pelipaita valikkoon odottelemaan?

Terveisin: "ANGRY NOOB!"
luulin eka et oot joku amerikanjonne mut sit muistin et oon kyl joskus pelannu sua vastaa tiukan matsin. Ja lähetin sulle jo viestin et en haluu lähtee koska oli sillon finaalipeli edessä, muuten kyllä ihan millon vain. Odottamaan jäin koska edellisestä pelistä oli kaverilla tiukkoja mielipiteitä mua vastaa ja kirjottelin siinä hänelle viestiä. Ens kerralla mielelläni pelaan jos en oo finaalissa :)
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

luulin eka et oot joku amerikanjonne mut sit muistin et oon kyl joskus pelannu sua vastaa tiukan matsin. Ja lähetin sulle jo viestin et en haluu lähtee koska oli sillon finaalipeli edessä, muuten kyllä ihan millon vain. Odottamaan jäin koska edellisestä pelistä oli kaverilla tiukkoja mielipiteitä mua vastaa ja kirjottelin siinä hänelle viestiä. Ens kerralla mielelläni pelaan jos en oo finaalissa :)

Kunnon pelaaja pelaa ketä tahansa vastaan finaalissa! Minä en pakene koskaan vaikka olisi finaali tai ei, se on ihan sama onko kaverilla 95-90-90 joukkue vai 85-85-85 kuitenkin paljon kiinni itse pelaajasta, joten ei kauheasti ole väliä kuka sieltä tulee vastaan jos kaveri osaa/ei osaa pelata. Mun mielestä on vaan hauskempaa saada tiukka voitto finaalissa ja sitten saada voittorahat.

Nyt piti sit laittaa Stammeri 28k:n lähtöhinnalla ku ei millään pysy arvot normaalissa.. Aikaisemmin yksi myi 27k, joten eiköhän tämäkin mene. Ostin myös Bostonin pelaajia ja SOTW Zetterbergin.. Joten kiekkoja on nyt vain 132k eli omille viime viikonlopusta ja pikkasen plussaa ehkä kun tuon Stammerin saan myytyä, no ainakin sain tän Zetterin. :) Nyt jumboja odottamaan tartten 3 vikaa pelaajaa bostonista (thomas, rask ja hnidy) ja ne aijon napata jumbojen aikaan. Sain kivan ryöstön kun selailin Bostonin senttereitä: pääsin vikalle sivulle ja koskematon Seguin 1k osta heti eli siitä kokoelmaan halpa tuollainen. :)
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Illan viimeisessä pelissä tuli sit oikein kunnon rooliin tämä ean aurinkojumala-momenttumi, kaks ekaa erää hakkasin päätä seinään, tolppia lähemmäs ei ollut asiaa ja vastustaja lato 5-0 tauluun... kunnes kolmannen erän neljännellä minuutilla kaikki käänty vastustajan rangaistuksen myötä... sen jälkeen meni kaikki niin läheltä kuin kaukaa :D 50 sekkaa ennen loppua tilanteeksi 6-5 ja cup-finaaliin...

Välillä hieman jo huvittaa tämä pelien suunnan keinotekoinen ohjaaminen, kivaahan se silloin on kun itse pääsee naatiskelee ja latoo maaleja aina kun kiekon saa, mut taas vastaanottavana osapuolena taas on aina hyvin lähellä heittää ohjain seinään :D
 
Illan viimeisessä pelissä tuli sit oikein kunnon rooliin tämä ean aurinkojumala-momenttumi, kaks ekaa erää hakkasin päätä seinään, tolppia lähemmäs ei ollut asiaa ja vastustaja lato 5-0 tauluun... kunnes kolmannen erän neljännellä minuutilla kaikki käänty vastustajan rangaistuksen myötä... sen jälkeen meni kaikki niin läheltä kuin kaukaa :D 50 sekkaa ennen loppua tilanteeksi 6-5 ja cup-finaaliin...

Välillä hieman jo huvittaa tämä pelien suunnan keinotekoinen ohjaaminen, kivaahan se silloin on kun itse pääsee naatiskelee ja latoo maaleja aina kun kiekon saa, mut taas vastaanottavana osapuolena taas on aina hyvin lähellä heittää ohjain seinään :D

Paska peli. Miks tällaiseen peliin ylipäätään piti lähteä sotkemaan mitään momentumeja?

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Paska peli. Miks tällaiseen peliin ylipäätään piti lähteä sotkemaan mitään momentumeja?

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk

Sanos muuta, kyllä se on itselle hyödyllistä mutta vastustaja kun saa tuon niin ei helevete.. 6-0 johtokaan ei ole iso kun momentum iskee, viimeksi johdin 6-0 vikan erän viimesellä 10min:lla, äijä ehti latoa 3 maalia ennen kuin peli päättyi.. En ymmärrä miten koska halusin veskalle nollapelin ja veskani imas yhtäkkiä kaikki vedot jotka aikaisemmin oli napannut helposti. Vaikka NHL:ssäkin tulee huippunousuja, niin ei niitä nyt joka päivä tule. Jos joukkue dominoi alusta lähtien, niin peli on jo yleensä siinä. Harvempi joukkue nousee 6-0 tappioasemasta vikassa erässä, heiltä on kadonnut jo into ja pelaajia v*tuttaa, ei ne lado enää maaleja vaan yrittää tappaa kaikki eli ajella kaikki (tästä hyvä kokemus, sillä pelaan kiekkoa ja häviämme aika usein :D).
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Käykääpäs lunastaas huutokaupasta P. Kessel 90/98 ja M. Kaborik89/92. 6 500 ja 7 500 puksia

EDIT:tai tarjokkaa
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Kunnon pelaaja pelaa ketä tahansa vastaan finaalissa! Minä en pakene koskaan vaikka olisi finaali tai ei, se on ihan sama onko kaverilla 95-90-90 joukkue vai 85-85-85 kuitenkin paljon kiinni itse pelaajasta, joten ei kauheasti ole väliä kuka sieltä tulee vastaan jos kaveri osaa/ei osaa pelata. Mun mielestä on vaan hauskempaa saada tiukka voitto finaalissa ja sitten saada voittorahat.
joo mut pidä mielessä että kaikki ei oo yhtä rikkaita ku sinä. Joukkue on pienessä konkurssissa ja pelaajilta alkaa loppumaan urat ni tarvin jokasen pucksin minkä vaa saan. Tämän takia valikoin vastustajan kun pääsen finaaliin
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

joo mut pidä mielessä että kaikki ei oo yhtä rikkaita ku sinä. Joukkue on pienessä konkurssissa ja pelaajilta alkaa loppumaan urat ni tarvin jokasen pucksin minkä vaa saan. Tämän takia valikoin vastustajan kun pääsen finaaliin

"Rikkaita", tuurista se on kiinni. Sitä se teettää kun heittää kaikki 99:iin heti, joten en suosittele että kaikki 99:iin saman tien. Mielummin myy kaikki jumboista saadut reenit viikon keskellä/lopussa ja ostaa sitten ehkä jumbojen aikaan kaikki tarvittavat kaksikertaa halvemmalla.

Stamkosin myin 30k:lla, jej.. Oli mukavat 160k tilillä, päätin vähän "pelleillä" ja kokeilla tuuriani ostamalla 3x noita players premium mega deal packeja (7,5k chipale o_O), noh luulin että 3-5 rarea tois jotain hyviä pelaajia ja joo eka pakkaus toi Keslerin, muut oli sitten 300 arvosia p'skoja :D. Tappiota ehkä noin 17,5k mutta ihan sama. :D 140k jäi tilille, noh kait tosta vois 40k heittää jumpoihin jos vaikka legenda putki jatkuis. Kusetusta tuommoinen 3-5 rarea kun sain kokoajan vain 3.. ;D

Tässä "hieno" friend -peli kokoonpano:

Abdelkader (89) - AS Datsyuk - SOTW Zetterberg
Gagne (84) - Stamkos (93) - Purcell (82)
Filppula (86) - Yzerman (87) - Eaves (81)
Hester (57) - Brandl (58) - Quevellion (56.. feilasin +2 kaiken, joten siitä tuli 58)

Suter (87) - Weber (89)
Keith (89) - Seabrook (87)
Chara (94) - McQuaid (81)

Bishop (77) - Howard (93)

ei olis ku jtn. 450 p-katosta yli että sais tonkin p-katon sisään jos esim. 3 pakkiparin vaihtais johonkin halvempaan.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Milläs kuvakulmalla porukkaa pelailee tätä? omasta mielestäni yläpuoli on paras...klassinen on vähän lähellä.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

pakko kyllä myöntää kun hexton kertoi datsyukista että tämä kaveri on kyllä ihan omaa luokkaansa tässä pelissä. Itse olen kova Detroit fani, ja sain vasta itselleni pavelin ekaa kertaa tähän pelimuotoon. pisteitäkin on kertynyt mukavasti 9 pelissä 24 :D ei tää tarvi mitään ylimääräsiä +kortteja KYÄ KULKEE !
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

pakko kyllä myöntää kun hexton kertoi datsyukista että tämä kaveri on kyllä ihan omaa luokkaansa tässä pelissä. Itse olen kova Detroit fani, ja sain vasta itselleni pavelin ekaa kertaa tähän pelimuotoon. pisteitäkin on kertynyt mukavasti 9 pelissä 24 :D ei tää tarvi mitään ylimääräsiä +kortteja KYÄ KULKEE !

Ihan ykkönen, tuplasti parempi kuin Crosby tässä pelissä siis. Crosby on liian heiveröinen ja kaatuu liian helposti. Datsyuk pysyy pystyssä, osaa taklata, osaa luistella ja ai että mitkä kädet.. :D Heitäppä sille +5 kaikki niin on ihan tykki. Toimii kyllä ihan koskemattomana ;)

Milläs kuvakulmalla porukkaa pelailee tätä? omasta mielestäni yläpuoli on paras...klassinen on vähän lähellä.

Klassinen. Yläpuoli on mielestäni pikkasen liian korkealta, se default kuvakulma on taas liian läheltä joten otan siitä välistä.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Tuli mieleen että voisi perustaa,uudenlaisen systeemin mikä perustuisi online voittoihin,eli yksinkertaistettuna 1 voiton pelaajat kohtaavat,

keskenään,jne eli ottelut olisi tasapuolisenpia kun nämä "100" voiton ihmiset sitten ottaisivat toisistaan mittaa,joka sarjassa sitten sama

voittopotti.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Milläs kuvakulmalla porukkaa pelailee tätä? omasta mielestäni yläpuoli on paras...klassinen on vähän lähellä.

yläpuoli täälläkin kaikkia testattu mutta yläpuoli tuntunut parhainmalta mutta joskus pelailen myös klassisella.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Milläs kuvakulmalla porukkaa pelailee tätä? omasta mielestäni yläpuoli on paras...klassinen on vähän lähellä.
kyllä se taitaa olla tuo klassinen mulle oikein hyvä siihen o tottunu ku kaikki änärit kaapista löytyy :D

Jatkokysymys että mikä on teiän mielestä paras änäripeli mikä on koskaan tullu vaikkei tä kysymys välttämättä tänne kuulukkaan :D omasta mielestä paras on ehottomasti NHL 2002 ne kortit ja kaikki :D
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Nääsville!!

Palo jo omaan menestykseen HUTissa niin moneen kertaan et päätin alottaa ihan alusta. Ykkösnyrkki tulee Tsekin liigasta Nedved-Podkonicky-Lammers millä meikä tekee kyl maaleja mut viel tarvis oma pää pysyä puhtaana. Nyt tarvittaiskin apua kenet sais maalin suht halvalla ja mistä saisin kehitettyä kovanki häkkärin pitkäks aikaa??

Jos vaan äijil ideoita tai tarjota jotain niin voisin tossa illemmalla ostaa ku saan eka kerättyä puckeja tarpeeks...

Team Koivistot
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

siel ois P. Kessel kok. 90/98 6 250 osta heti -hinnalla. Koskematon.
Käykää lunastaas ni saa sillä rahalla muutaman ylimääräsen pakkauksen
 
Ylös Bottom