Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Mitä noin 3k arvoista maalivahtia suosittelisitte mulle kun neuvirth 92 kokonaisuudella oli pettymys. Päästä paljon helppoja ja vain vähän hyviä torjuntoja. Kuinka usein noita alennus pakkoja tulee muuten myyntiin?

No mokkeja on aika hankala suositella kun jokaisella on huonot vaiheensa ja jokaisen otteet vaihtelevat itse pelaajan tyylistä. Ei sitä paljon hyvällä mokella pärjätä jos puolustaminen on kuraa.

Mut itell on toiminu Quick ihan hyvin.

Jumbo Mega Dealit tulee aina lauantain ja sunnuntain välisenä yönä kello 03.00
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

No mokkeja on aika hankala suositella kun jokaisella on huonot vaiheensa ja jokaisen otteet vaihtelevat itse pelaajan tyylistä. Ei sitä paljon hyvällä mokella pärjätä jos puolustaminen on kuraa.

Mut itell on toiminu Quick ihan hyvin.

Jep juu juurikin noin. Itellä taas tuo Quick ei oo toiminu sitä vähääkään.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Jep juu juurikin noin. Itellä taas tuo Quick ei oo toiminu sitä vähääkään.

Ja mulla toimi pitkään ihan loistavsti nollapelejä sateli mut sit sil nousi kusi päähään ja siitä tuli yks mun paskimmist veskoist. :confused: Tällä hetkellä jokainen vastustaja rökittää mua samalla tavalla kuin youngi eilen. Vetoja uppoo joka ilmansuunnasta niin sit kun yritän auttaa veskaa vastustaja kävelee helposti maalille ja taas punalamppu syttyy, jos taas meen vastaan niin ylipelaan. Yritän pelata paikkaa tai miestä niin aina menee väärin.
Maalit mitkä teen on paskamaaleja mitä en haluais tehdä tai sit uppoo tuurilla. Koko puolustus vaihtu samoin maalivahti mut vaikeeta teitä vastaan on pelata jos pakka on ihan sekaisin. Huoh! Mieli tekee pelaillla mut järki sanoo et pidä päivä-pari taukoo.

Ne kelle oon luvannut jonkun pelaajan niin pidän lupaukseni mut voisitteko pistää vaikka tänne privaa kun en muista kelle oon hävinny ja kenellle on luvannu mitäkin. Alkaa stressata vähän kun psn täyttyy ja en pysy yhtään kärryillä. Ja panokset sovin jatkossa mielellään täälä kautta.
Ei ihme että työpäivä jäi kesken kun vatsaa alko polttaa johtu varmaan että stressaan kaikesta. :/
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Onkos muilla tälläistä projektia käynnissä:jokaisesta junnuliigasta ketju.Itsellä on tälläinen käynnissä,ja nelosketju on SM-Liigasta.Projekti on tosin vasta alussa.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Ja mulla toimi pitkään ihan loistavsti nollapelejä sateli mut sit sil nousi kusi päähään ja siitä tuli yks mun paskimmist veskoist. :confused: Tällä hetkellä jokainen vastustaja rökittää mua samalla tavalla kuin youngi eilen. Vetoja uppoo joka ilmansuunnasta niin sit kun yritän auttaa veskaa vastustaja kävelee helposti maalille ja taas punalamppu syttyy, jos taas meen vastaan niin ylipelaan. Yritän pelata paikkaa tai miestä niin aina menee väärin.
Maalit mitkä teen on paskamaaleja mitä en haluais tehdä tai sit uppoo tuurilla. Koko puolustus vaihtu samoin maalivahti mut vaikeeta teitä vastaan on pelata jos pakka on ihan sekaisin. Huoh! Mieli tekee pelaillla mut järki sanoo et pidä päivä-pari taukoo.

Itellä samantapaisia ongelmia aina välillä. Tappiot kuuluu jääkiekkoon ja niitä tulee väkisin. Välillä peli kulkee pitkiäkin aikoja kuin unelma ja sitten yks kaks tulee sellaisia jaksoja kun peli on sellasta ihmeellistä kohkaamista ja joka tilanteessa tarvii pelata itsensä ihan huolella ulos :D Itellä ainakin toiminu se että kun tilanne menee tuohon pisteeseen niin ottaa VAIN yhden matsin ja tarkkailee omaa peliä ja mikä siinä mättää ja pelin jälkeen välitömästi pleikka kii ja taukoa kehiin seuraavan kerran kun pelaa niin on ollut aina peli ihan erinäköstä. Kokeile joskus ihan huvikseks:)
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Huh, minkä pelin pelasin Gretski999;ä vastaan!

Eka erä meni selvästi Gretskille 2-0. Laukauksia sain tuossa erässä aikaan vain 3.

Toisessa erässä iskin kimppuun kuin yleinen syyttäjä ja nopeasti Super Mario kavensi 1-2. Erän lopussa Malkin oli pääsemässä läpi kun Gretski ottaa Hovisen vastaan. Sain kun sainkin kiekon Malkinilla haltuun, mutta ammuin yli tyhjän maalin. Kiekko liukui sitten kulmaan Lemieuxille joka nakkasi tyhjään häkkiin 2-2 :)

Viimeisen erän alussa Gretski siirtyi 3-2 johtoon. Kuitenkin 5 minuuttia ennen loppua Malkin täräytti viivalta ylivoimalla tilanteeksi 3-3!

Mutta mikä loppu tulikaan otteluun. Viimeinen minuutti viimeistä erää menossa, kun pääsen Gretskin tekemän puolustuksen virheen ansiosta Lemieuxilla laidasta tulemaan läpi. Kuinka ollakkaan vielä Malkin tuli toiselta laidalta joten kahdella nollaa vastaan hyökkäys minulle. Lemieuxin täydellinen syöttö Malkinin lapaan, tyhjä maali edessä, 45 sekuntia peliä jäljellä ja tasatilanne. Malkin kuitenkin jäätyy ja ampuu one-timerista ylärimaan! Kaiken lisäksi Lemieux ottaa sen jälkeen korkeasta mailasta 2+2.

Jatkoajalla sitten Gretski rankaisee ja iskee ylivoimalla voittomaalin 4-3.

Ei tullut käytettyä paikkoja hyödyksi. 3 läpiajoa ja sitten vielä tuo Malkinin ampuma ylärimakuti
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Ei tullut käytettyä paikkoja hyödyksi. 3 läpiajoa ja sitten vielä tuo Malkinin ampuma ylärimakuti

noi syö! pelasin alku viikosta tota uutta turnausta onlinessä, taistelu finaalipaikasta oli kiihkeimmillää jatkoajan loppu puolella.
pistän kiekon vastustajan päätyyn mutta pitkää ei vihelletä, vastustajan maalivahti menee hakemaan kiekkoa ja syöttää sen ihan niin suoraan kun vaan voi mun kärkikarvaajan lapaan, siinä on tyhjä maali edessä mutta koska tilanne yllätti mutki niin täysin että paniikissa veto lähti lusikka puolella lapaa ja jatkoajalla tyhjästä maalista ylärimaan josta kiekko kimpoaa vastustajalle, siitä seuraski tilanne jossa se sai tehtyä sen voittomaalin ja jatko matkaa kohti finaalia.. oon vieläki ihan rikki....
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Olis kiva jos kuulis teiltä et mitkä on teiä mielestä "Glitch"-maaleja ku kiinnostaa et teenkö vahingossa niitä :D ?
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Aiemmin puhuttuun maalivahti kysymykseen viitaten oma kokemus on, että oma quick toimii kun kehittäny nopeutta korkeutta ja matalaa. Omassa käytössä ollut pavelec kok.92 ei toimi ollenkaan. Päästi lähes kaiken sisään. pmk. jonkun 15 matsin jälkeen oli yli 5 maalii pelissä.

Joskus aiemmin kysyttiin ketju koostumuksista mikä hyvä niin oma N.Niederraiter 92kok.--Nugetti 99kok.--Landesgok 99kok. Toimii loistavasti vaikka kemia ei niin hyvä. Tietty tarkkalaukoja niederraitter tekee maalit, landesgokki häärää takl. ym. mut onnistunut myös saamaan reppuja, Nugetti hoitaa pelinteon loistavasti vaikka pienen koon ansiosta ajetaan välillä oikeen kunnolla.
Montrealin cammalleri-plekanec-eller toimii hyvin hyökkäys päässä, mutta +/- kertoo että äijien puolustus ei ole samaa luokkaa.

Tälläsillä ketjuilla mm. pelaan normi online mutta kun friendlyy niin sitte kuten hexton ja yghy tietää niin lyödään allstar kortit plus 4 ketjuun normi 99kok. kaverit. Puolustukseen en oo saanu hankittuu mitään maagista Charaa tai Weberii yms. Normi kehitettyy Skellefteon pakkei ja gubranssonii ja semmosta puolustuksessa, mutta toimii kun luistelu 99 ja koon puolesta taklaus sujuu.

allstar kortteja voi kysellä kaikki myynnissä jos ei alihintaan kuitenkaan ihan normi hintaan myyn niitä + perus datsjukkii ja seguin, lucic pelaamaton 98kok. pitkä sopparii yms. kysymystä vaan plegellä tai ihan täällä. Mielummin plegellä eli käyttäjä. makke46
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Saako AS Campbellista enemmän ku 800, jos pelattu ykss ottelu ja pistetty 5 laukauksee++++39 soppari? Ja saako Perronista enemmän ku 450? MAALIVAHTIONGELMAT RATKEAA KUN OSTATTE HOVISEN MAALII
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Itellä samantapaisia ongelmia aina välillä. Tappiot kuuluu jääkiekkoon ja niitä tulee väkisin. Välillä peli kulkee pitkiäkin aikoja kuin unelma ja sitten yks kaks tulee sellaisia jaksoja kun peli on sellasta ihmeellistä kohkaamista ja joka tilanteessa tarvii pelata itsensä ihan huolella ulos :D Itellä ainakin toiminu se että kun tilanne menee tuohon pisteeseen niin ottaa VAIN yhden matsin ja tarkkailee omaa peliä ja mikä siinä mättää ja pelin jälkeen välitömästi pleikka kii ja taukoa kehiin seuraavan kerran kun pelaa niin on ollut aina peli ihan erinäköstä. Kokeile joskus ihan huvikseks:)

On tuota tullu tehtyä montakin kertaa jos peli menee väkinäiseksi ja muutokset kokoonpanoon ei auta.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Olis kiva jos kuulis teiltä et mitkä on teiä mielestä "Glitch"-maaleja ku kiinnostaa et teenkö vahingossa niitä :D ?
Ne on sellaisia maaleja mitä vastustaja ei tajua/osaa puolustaa et varmaan kaikki sun maalit on ollut sellasia.:D
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Olipas eilen erikoinen HUT päivä. Ensin vastustaja ottaa moken pois ja heittää kiekon omiin. Sitten laittaa viestiä että hänen täytyy hävitä...
napsauttelin sitten maaleja vielä 4 putkeen vaikka se koittikin puolustaa, sitten tuli viestiä että elä tee enään. Ei kovinkaan jännittävä peli ollut.

Toinen matsi jossa vastustajalla taisi olla 10 tähteä tiimissä johti 1-0 toisen erän lopuun jolloin menin 4-1 johtoon, kaverilla napsahti ja otti moken pois ja koitti omia.
Menin sitten jännityksen vuoksi hänen maalilleen blokkailemaan :D 19-1 voitto.. Viestiä tuli jälkeenpäin että hän vihaa minun kaukaloa, vaikkakin käsittääkseni suurin osa pelaa tuolla kaukalolla... vai pelaako? En muista oliko pieni vai keskikokoinen.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Nyt on sitten joukkue valmis pudotuspeleihin.

Crosby - Gretzky - Malkin
Smith-Pelley - Granlund - Yakupov
Kovy - Datsyuk - Yzerman
halpis - halpis - halpis

Winter Classic Karlsson - Vatanen
Chara - Bourque
Salming - Celios

Rinne - Rynnäs

Tosin todennäköisesti noutaja tulee jo ensimmäisellä kierroksella....kuten aina;)
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Kellään vaihtopakassa täysin koskematon Granlund,Armia tai Pulkkinen?Granlund tai Armia saa olla VL,kuhan toinen ois KH.Suurimmat vaihtopakan tähdet:
M.Erat 83 OL 86LUI 84LAU 85KÄD 82TKL 82PUO SOP0 URA43
M.Hunwick 77 VP 83LUI 76LAU 79KÄD 77TKL 78PUO SOP7 URA75
F.Tyutin 81 VP 84LUI 77LAU 80KÄD 84TKL 84PUO SOP0 URA51
Lisäksi EA puckseja ois 513.Lisäksi on muita 75-61 heppuja vaihtopakassa.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

On tuo Rask kova kaveri, yhteen peliin sai sisällettyä kaksi peliä. Ensimmäisen ja viimeisen. Potkinko pois vai ostaako joku? Olis ehkä sittenkin pitäny luottaa Masoniin, playoffit meni taas siinä.


Perkele.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

On tuo Rask kova kaveri, yhteen peliin sai sisällettyä kaksi peliä. Ensimmäisen ja viimeisen. Potkinko pois vai ostaako joku? Olis ehkä sittenkin pitäny luottaa Masoniin, playoffit meni taas siinä.


Perkele.

Anteeksi taisin tiputtaa sut. :)

Voisin sulta Raskin lunastaa nakkaa yv:nä kaverin arvot ja hinta.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Eikö näissä pleijareissa pääse eteenpäin jos vastustaja lähtee? Alle 10 min oli pelattu ekaa erää kun menin 2-0 johtoon ja kaveri lähti, en päässy eteenpäin.

Noh äskön pääsin toiselle kierrokselle 7-1 voitolla FIN game joukkueesta. Matka jatkuu....
 
Ylös Bottom