Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mmiikkssuu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Jäätyminen tuntuu olevan paha ongelma änärin suhteen, mut lisäksi sitten on tällanen ongelma kun painaa L3 pohjaan ja lähtee ohjaa pelaajaa (eli luistelee kovempaa, right?) niin se vaihtelee mulla noita taktiikoita satunnaisesti ja R3 taas vaihtelee ketjuja ja suojaa kiekkoa yms. Muuten veikkaisin että ohjain paskana mutta kun tekee sen 3:lla eri ohjaimella. Onko muilla samaa ilmennyt? Onko mulla joku asetus tuolla mikä vaikuttaa tohon vai onko tääkin näitä EA:n hienouksia? :mad:

Voi olla tähän jäi tämän herran HUT-pelit. Ei nimittäin kiinnosta tällä hetkellä tuo pelaaminen tippaakaan. Taidan keskittyä tästä lähtien oikeestaan noihin pelaajien keräilyy. Tosin noita panoksettomia kaveripelejä voin kyllä varmaan vielä pelailla, jos jotakuta kiinnostaa pelata. Löytyy joukkuetta laidasta laitaan. Ja pistän nyt vielä kerran sen accon nimen :D hei56543

Peliä minuutti jäljellä, 4-1 häviöllä ja jatko-ajalle, voitto rankkareis. :DD

Olikos sua vastaan vai jotain muuta zimbabwea vastaan kun tuli 4-0 tappioasemasta (ekassa erässä) noustua vielä 6-5 voittoon? Hirveetä sähläämisti oli ainakin oma puolustaminen (kuten liian usein).

Jäätyminen tuntuu olevan paha ongelma änärin suhteen, mut lisäksi sitten on tällanen ongelma kun painaa L3 pohjaan ja lähtee ohjaa pelaajaa (eli luistelee kovempaa, right?) niin se vaihtelee mulla noita taktiikoita satunnaisesti ja R3 taas vaihtelee ketjuja ja suojaa kiekkoa yms. Muuten veikkaisin että ohjain paskana mutta kun tekee sen 3:lla eri ohjaimella. Onko muilla samaa ilmennyt? Onko mulla joku asetus tuolla mikä vaikuttaa tohon vai onko tääkin näitä EA:n hienouksia? :mad:

Itse asiassa juuri pari päivää sitten huomasin itse saman ominaisuuden. *kirosanoja*

Jäätyminen tuntuu olevan paha ongelma änärin suhteen, mut lisäksi sitten on tällanen ongelma kun painaa L3 pohjaan ja lähtee ohjaa pelaajaa (eli luistelee kovempaa, right?) niin se vaihtelee mulla noita taktiikoita satunnaisesti ja R3 taas vaihtelee ketjuja ja suojaa kiekkoa yms. Muuten veikkaisin että ohjain paskana mutta kun tekee sen 3:lla eri ohjaimella.

Onneksi olkoon sinulla on kolme rikkinäistä kapulaa. :)

Onneksi olkoon sinulla on kolme rikkinäistä kapulaa. :)

Edes mulla ei voi mennä noin huonosti.. ;) Tajusin just tossa et ku koitan pelaa tota Veteraanien Pokaalia niin se jumiutuu välierän 3:ssa erässä. Ja n. 10 minuutin kohdalla. Täytyy koitella pelaa toista turneeta ja kattoa meneekö läpi. Kiukku uhkaa puskea... :mad:

Jäätyminen tuntuu olevan paha ongelma änärin suhteen
Pakko kysyä vaikka itse asian varmaan tiiätkin että onko muistia vapaana tarpeeks? itelläkin jäätys usein ja alko v*tuttaa ni huppista ku oliki enää 53Mb jäljel tilaa kovolla,poistin codi map packit ni tuli 50gigaa lissää :D

Mikä ihme tässä pelissä on nyt! Jäätyny 2 kertaa putkeen, samaa vastustajaa vastaan! Naureskelimme sitä ja päästiin taas vastakkain, erittäin tasaista ja 1-1 tilanteessa jääty vaan peli. Ei luoja, 2 kertaa putkeen.. 2 kertaa putkeen! Ja koneita saa restartata koko ajan!

*Tuplapostaus*

NHL 12 Hockey Ultimate Team LiveStream (March 23rd) - YouTube

Siellä on taas hextoni kahessa matsissa ja dominoi Trevdon ihan lyttyyn. :D Tuuristani ei sitten kommentoida mitään, eihän? Saattaa myös löytyä paljon onetimer yrityksiä, on voinu jäädä päälle onlinesta. Aikasemmin sain tyypin lopettamaan 9 peliminuutin jälkeen, johdin 6-0 ja Zetteri ehti iskeä jo hattutempun tuossa ajassa. Spämmäsin niiku ihan v*tusti poikkaria tuossa, äijä vaan ryntäili aina ja sain 2v1 tilanteita koko ajan.

+ Ostakee joku Crosby! Tarjoushinta 160k sille joka nyt heti tuo minulle pucksit (yhteydenotot YV:llä). ;)

Kerroppas hexton miten alotukset voitetaan? Millon sitä tattia pitää heilauttaa?

Kerroppas hexton miten alotukset voitetaan? Millon sitä tattia pitää heilauttaa?

En itseasiassa tiiä, joskus sillon heilautan kun tuomari heilauttaa kiekon. En ole oikeastaan kiinnittäny huomiota.

Unohin sanoa vielä että katsokaa 1:24 h kohalta niin pääsette mun matseihin.

En itseasiassa tiiä, joskus sillon heilautan kun tuomari heilauttaa kiekon. En ole oikeastaan kiinnittäny huomiota.
Itekki yleensä just tuolloin mutta välillä vastukset vie 80% alotuksista eli luulis jollain olevan väliä mutta tärkeintähän on että pelit voitetaan.

Itekki yleensä just tuolloin mutta välillä vastukset vie 80% alotuksista eli luulis jollain olevan väliä mutta tärkeintähän on että pelit voitetaan.

Ainakin ajoitus, asento ja aloitussuunta vaikuttava. Eri alotustyylit toimii paremmin toisia tyylejä vastaan eli periaatteessa pitäisi seurata myös mitä vastustaja tekee. Jostain tähän liittyvän videonkin bongasin (joku saa linkittää jos kaivaa). Mutta sen huomaa että pelaajilla on tosi paljon merkitystä: niinpä mun kolmoskentässä pelaa Kingsien Stoll, ilmeisesti pelin paras aloittaja. Käy voittamassa alivoimalla ja omassa päässä tärkeitä alotuksia. Tuntuu että voittaa yli 80%. Sen sijaan esim Giroux on aika surkea aloittaja. Hexton tai joku muu osannee kaivaa näitä aloittamisen piilostatseja jostain.

Kukaan ei muuten vastannu mun taktiikka kysymykseen. Onko jokin tapa muuttaa taktiikat pysyvästi tietynlaisiksi omalle joukkueelle? Joka peliä ennen tai pelin aikana pitää säätää. Ei auta vaikka viritän kuntoon kenttäesittelyruudussa vaan seuraavassa pelissä taas vanhat asetukset. Huomasin että logoa vaihtamalla myös taktiikat vaihtuu erilaisiksi oletusasetuksiksi. Mulle kelpais myös joku lista missä ois joukkueet ja taktiikat.. vois sitten valita sopivan logon.

Ainakin ajoitus, asento ja aloitussuunta vaikuttava. Eri alotustyylit toimii paremmin toisia tyylejä vastaan eli periaatteessa pitäisi seurata myös mitä vastustaja tekee. Jostain tähän liittyvän videonkin bongasin (joku saa linkittää jos kaivaa). Mutta sen huomaa että pelaajilla on tosi paljon merkitystä: niinpä mun kolmoskentässä pelaa Kingsien Stoll, ilmeisesti pelin paras aloittaja. Käy voittamassa alivoimalla ja omassa päässä tärkeitä alotuksia. Tuntuu että voittaa yli 80%. Sen sijaan esim Giroux on aika surkea aloittaja. Hexton tai joku muu osannee kaivaa näitä aloittamisen piilostatseja jostain.

Kukaan ei muuten vastannu mun taktiikka kysymykseen. Onko jokin tapa muuttaa taktiikat pysyvästi tietynlaisiksi omalle joukkueelle? Joka peliä ennen tai pelin aikana pitää säätää. Ei auta vaikka viritän kuntoon kenttäesittelyruudussa vaan seuraavassa pelissä taas vanhat asetukset. Huomasin että logoa vaihtamalla myös taktiikat vaihtuu erilaisiksi oletusasetuksiksi. Mulle kelpais myös joku lista missä ois joukkueet ja taktiikat.. vois sitten valita sopivan logon.

Aloittamisen "piilostatit" löytää kun menee selailee pelaajien statteja muissa modeissa, mulla on 3 sentteriä jolla kaikilla yli 80 alotus, siksi alotusvoittoja tulee "helposti". Stollillahan tais olla 90 alotus eli joo pelin paras, itse en vain pidä righteista, leftit on mun makuun. Kaikki tyypit arkailee käyttää sitä "työntö" alotusta eli pelaaja työntää toisen pois ja laiturit hakevat kiekon, jos vastustajasi alottaa koko ajan taakse niin ala tekemään tätä niin saat aina kiekon. Sitten kans hyvä tyyli näissä on painaa tatti sivuun (alotus asento) ja painaa ylös, silloin pelaaja työntää vastutajan mailan pois ja kauhoo kiekon pakeille tämäkin toimii hyvin "huippu" alottajia vastaan.

Taktiikoita ei voi tallentaa ja se on ihan p*rseestä.. Aina saa alotusringissä vaihtaa taktiikat nopeasti ennen alotusta. Siitä vaan selailemaan NHL jengejä ja sitten katot minkälaiset taktiikat niillä on, sitten otat sen joukkueen logon. ;) Itse en luovu Red Wings logosta koskaan, ei mun tarvitse ku 2 taktiikkaa vaihtaa ja nekin tulevat yhen (kahden) painalluksen jälkeen.

Kertokaapa nyt joku tyhmälle, että onko tämä nyt mukamas joku buki :D "hermo" heikki Hextonia vastaan siis pelailin ja tällä kertaa sain vihat niskaani tästä Jokisen kaunokaisesta. Syöttölinjat peitetty joten ainoa vaihtoehto on vetää itse pelaajalla ja kuti uppoaa yläpesään.

123 | EA SPORTS

Ja viimeksi kun pelailtiin niin sain kaverilta taas rage viestejä kun tein one-timerilla maaleja. Ja nyt kun älysin ne jättää tällä kertaa pois ettei mene herneet nenään niin hexton paukutteleekin sitten itse näillä maalinsa :D ei voi ymmarta

E. kuulemma tämä Koivunkin maali on jotenkin "viallinen"
http://www.easports.com/media/play/video/117697207

Don't hate

Kertokaapa nyt joku tyhmälle, että onko tämä nyt mukamas joku buki :D "hermo" heikki Hextonia vastaan siis pelailin ja tällä kertaa sain vihat niskaani tästä Jokisen kaunokaisesta. Syöttölinjat peitetty joten ainoa vaihtoehto on vetää itse pelaajalla ja kuti uppoaa yläpesään.

123 | EA SPORTS

Ja viimeksi kun pelailtiin niin sain kaverilta taas rage viestejä kun tein one-timerilla maaleja. Ja nyt kun älysin ne jättää tällä kertaa pois ettei mene herneet nenään niin hexton paukutteleekin sitten itse näillä maalinsa :D ei voi ymmarta

1234 | EA SPORTS

Don't hate

2:43-> NHL 12: 1000th Goal, Scrubs, and Trash Talkers - YouTube
-Kukaan veskari ei tekisi noin paitsi toki EA:n maalivahdit.

Jaa.. En kommentoi itseasiassa mitään. En jaksa joka viikko toitottaa p*skaa täällä jonkun kanssa, edes joidenkin kanssa on hauskakin pelata vaikka ei voita. En taida enää jatkaa täällä käymistä, tää on aina tälläistä. Aina kun kommentoi jotain maalia niin alkaa "tappelu", tässä tää peli feilaa ja pahasti, pelaisin mielummin 11:sta mutta pelaajia ei löydy tarpeeksi. Toitotan tuota Nasherin sanaa "play real hockey".

Anteeksi nyt, että spämmään tätä ketjua nyt yhden viestin verran, mutta eihän tuo mun maali ollut lähellekkään tuota videossa ollutta? :D Ja Koivun maali vielä paaaljon kauempana tuommoisesta...

Ja jos jotakuta kiinnostaa ottaa matsi, niin ottakee yhteyttä. Mutta kannattaa varoo kun kuulemma olen pelin pahimpia bukihugi miehiä

Anteeksi nyt, että spämmään tätä ketjua nyt yhden viestin verran, mutta eihän tuo mun maali ollut lähellekkään tuota videossa ollutta? :D Ja Koivun maali vielä paaaljon kauempana tuommoisesta...

Ja jos jotakuta kiinnostaa ottaa matsi, niin ottakee yhteyttä. Mutta kannattaa varoo kun kuulemma olen pelin pahimpia bukihugi miehiä

Suunnilleen sama asia, tuo vain oli esimerkki kun kerran olet niin tietämätön, koitappa tehä samaa koko ajan niin huomaat kuinka usein tuo menee maaliin, se Koivu "nätti" maali menee varmaan vielä herkemmin sisään. Sanoihan jo YV:llä tuolla plegellä tosta toisesta, mutta olkoon.

Jatketaan YV:llä, tää peli on kyllä ihan hirvee kun näin paljon kiistoja aiheuttaa. Ehkä parasta pelata "randomeja" vastaan vaikka sieltäkin löytyy tälläisiä sankareita. Ai piru ku tulis semmonen peli joka oikeasti simulois jääkiekkoa!

//EDIT

Katso vielä kohta 1:51, myönnän nämä ei ole parhaita esimerkkejä. Ehkä olen väärässä, mutta aina kun olen pelannut niin tuo "Koivu -maali" löytää tiensä maaliin aika usein, mutta se siitä. Myönnän jo nyt olevani väärässä, ei tarvitse kenenkään tulla enää jatkamaan..

123 | EA SPORTS

1234 | EA SPORTS

Don't hate

Noista voi olla montaa mieltä, mutta kyllähän sitä hyökkästaktiikkaa pitää muuttaa vastustajan puolustuksen mukaan. Jos estää syötöt niin pitää vetää ja toisinpäin. Ja suoraan syötöstä maaleista on aika usein turha itkeä kun ne on puolustusvirheitä yleensä. Tosin puolustamisen tekee haasteelliseksi ainakin mun kanssa erilailla ajattelevat botit ja se että joskus ne ottaa kiinni poikkisyötöt ja joskus ne ei saa yhtään kiinni. Tuossa Koivun maalissa varmaan joitain ketuttaa se ettei kukaan veskari oikeesti tosta etunurkasta lähtis pois ja antais heittää siihen tyhjiin. Oon kuitenkin tullu siihen lopputulokseen että nämä "bugit" ne on kaikille samat ja niiden mukaan pelataan. Kai se on sitten hyvä pelaaja jos osaa käyttää pelin heikkoudet ja ominaisuudet hyväksi vaikka se ei ehkä oikeaa lätkää oiskaan. Itse en yritä kuitenkaan kokoaikaa samaa vaan yritän pelata kohtuu realistista peliä. Eniten mua häiritsee se että on pelaajia joilta ei saa kiekko millään lavasta.. ei auta vaikka huitoo, nostaa mailaa, taklaa ja kaikki nämä osuu, mutta ukko se vaan tulee läpi kiekko kauniisti lavassa. En tosin ole mikään huippupuolustaja että voi olla iso syy myös siinä... mistähän johtuu että liian usein taklatessa vastustajalle ei tapahdu mitään vaikka osuu?

Noista voi olla montaa mieltä, mutta kyllähän sitä hyökkästaktiikkaa pitää muuttaa vastustajan puolustuksen mukaan. Jos estää syötöt niin pitää vetää ja toisinpäin. Ja suoraan syötöstä maaleista on aika usein turha itkeä kun ne on puolustusvirheitä yleensä. Tosin puolustamisen tekee haasteelliseksi ainakin mun kanssa erilailla ajattelevat botit ja se että joskus ne ottaa kiinni poikkisyötöt ja joskus ne ei saa yhtään kiinni. Tuossa Koivun maalissa varmaan joitain ketuttaa se ettei kukaan veskari oikeesti tosta etunurkasta lähtis pois ja antais heittää siihen tyhjiin. Oon kuitenkin tullu siihen lopputulokseen että nämä "bugit" ne on kaikille samat ja niiden mukaan pelataan. Kai se on sitten hyvä pelaaja jos osaa käyttää pelin heikkoudet ja ominaisuudet hyväksi vaikka se ei ehkä oikeaa lätkää oiskaan. Itse en yritä kuitenkaan kokoaikaa samaa vaan yritän pelata kohtuu realistista peliä. Eniten mua häiritsee se että on pelaajia joilta ei saa kiekko millään lavasta.. ei auta vaikka huitoo, nostaa mailaa, taklaa ja kaikki nämä osuu, mutta ukko se vaan tulee läpi kiekko kauniisti lavassa. En tosin ole mikään huippupuolustaja että voi olla iso syy myös siinä... mistähän johtuu että liian usein taklatessa vastustajalle ei tapahdu mitään vaikka osuu?

Sitä minäkin haluaisin friend -peleissä. Pakko sitä on vastata takaisin, jos vastustaja jatkaa (en nyt pelkkään Raimoon viittaa). Tässä se HUT katos on, pelaajat max outataan ja mitään ei saada kiinni, taklaukset ovat ihan voimattomia kannattaa ihan suosiolla jättäytyä pois niistä, paitsi jos p*rseellä osuu.

Taktiikoilla ei ole mitään väliä, kunhan tietokone osais tehä sitä mitä ajattelee. x) Eikä myöskään tuossa 123 -voittomaalissa veskari olisi liikkunut mihinkää tolpasta. Noh tästä voidaan syyttää vaan EA:ta.

Tiedän kaikki pelin "bugi" maalit tai sellaiset jotka menevät helposti sisään, voisin alottaa sellaisen pelityylin, jossa teen jokaista kun paikka aukeaa ja katsoa tuleeko enää tappioita ollenkaan. :rolleyes:

Ylös Bottom